Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Transformare motor la parametrii euro 2 sau euro3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ma bag si eu ca musca`n lapte...
    Pana la urma D3 = EURO3?
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #17
      Originally posted by mezzo View Post
      Ma bag si eu ca musca`n lapte...
      Pana la urma D3 = EURO3?
      Nu. Poate fi Euro2 sau chiar Euro1
      D3 sau alte norme "D_" sant norme fiscale.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #18
        Am primit de curand un Certificat de Conformitate European de la Tuv Germania de unde reiese foarte clar ca masina este EURO 2. Insa dupa ce actele au stat la cei de la RAR mai bine de o saptamana fara se se uite cineva peste ele, am primit raspuns ca tot non-euro este. Efectiv e rea vointa si nu vor sa recunoasca absolut nimic. Mi-au spus ca cei de la TUV pot zice ce vor ei verifica in baza lor de date si asta e. Cu toate ca masina din fabricatie a fost euro 1 nici asta nu vor sa-mi dea. Probabil ca singura solutie este pe calea justitiei. La noi se pare ca este posibil tot ce nu e posibil intr-o tara civilizata. Ar face de fapt orice sa stopeze importul de masini.

        Comment


        • #19
          In cele din urma dupa 1 luna jumatate de timp si bani pierduti pentru obtinerea diverselor acte din Germania in sfarsit cei de la RAR au acceptat ca masina este euro 2. Intr-o saptamana voi primi cartea cu noua norma de poluara acceptata. Era nefiresc ca de vreme ce in Germania masina a devenit euro 2 din euro 1 cu toate actele in regula acest lucru sa fie fals si sa nu fie recunoscut in Romania. Daca nemtii au gasit ca tehnologic acest lucru este posibil era inaceptabil ca noi romanii sa combatem acest lucru fara nicio baza.
          Ma bucur ca macar dupa atata vreme au inteles cei de la RAR ca nu era vorba de ceva fals si ca masina intr-adevar este euro 2.

          Comment


          • #20
            Dupa cele spuse de voi mai sus voi cam avea bataie de cap cu cei de la RAR sau vor fi intelegatori

            Voi intra in posesia unui Mercedes 190E 2.0 Benzina din Mai 1992 .. vreu sa o inmatriculez dar vreaus a platesc corect .. adica sa platesc taxa de euro care o reprezinta .. nu cea care vor muschi lor

            Imi puteti spune la ce euro se incadreaza aceasta masina ca sa ii am cat de cat la mana ???

            Ms anticipat !

            Comment


            • #21
              Originally posted by HackY25 View Post
              Dupa cele spuse de voi mai sus voi cam avea bataie de cap cu cei de la RAR sau vor fi intelegatori

              Voi intra in posesia unui Mercedes 190E 2.0 Benzina din Mai 1992 .. vreu sa o inmatriculez dar vreaus a platesc corect .. adica sa platesc taxa de euro care o reprezinta .. nu cea care vor muschi lor

              Imi puteti spune la ce euro se incadreaza aceasta masina ca sa ii am cat de cat la mana ???

              Ms anticipat !
              Este E2 doar daca typ-ul motor este M111. si in Fahrzeugbrief sus la Schlüsselnummern este trecut unul din urmatoarele numere : 25, 26, 27, 49, 51.

              In poza atasata se poate vedea unde se afla situat Schlüsselnummern in Fahrzeugbrief-ul (german), spre exemplu : este o Toyota din anul 1999, care este Non-Euro, Schlüsselnummern fiind 23
              Attached Files
              Last edited by orca; 08-09-2008, 11:43 AM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #22
                In cel mai fericit caz ti-o vor trece ca euro1 si in consecinta vei plati taxa de poluare conform acestei norme, insa asta numai daca masina este impecabila din punct de vedere tehnic adica merge motorul ca un ceas elvetian. In caz contrar sunt 99% sanse sa fie trecuta ca non-euro. Nu spun asta ca sa-ti fac in ciuda, eu am patit-o personal cu 4 masini MB190 1990-1992 pe care le-am adus din Germania iar cei la care le-am vindut au venit dupa 2 luni cu masinile sa mi le dea inapoi nu altceva pt ca eu i-am asigurat ca taxa este de 300-600euro iar oficialii le-au cerut intre 1000-1700 euro. Eu n-am nicio vina pentru ca pe brief scrie euro2 iar conform calculatorului de taxa aveam dreptate, dar iti sugerez sa te indrepti spre un alt model cum ar fi Opel Astra, Corsa ecotec sau si mai sigur catre una gata inmatriculata pentru maxima siguranta.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by madmax View Post
                  In cel mai fericit caz ti-o vor trece ca euro1 si in consecinta vei plati taxa de poluare conform acestei norme, insa asta numai daca masina este impecabila din punct de vedere tehnic adica merge motorul ca un ceas elvetian. In caz contrar sunt 99% sanse sa fie trecuta ca non-euro. Nu spun asta ca sa-ti fac in ciuda, eu am patit-o personal cu 4 masini MB190 1990-1992 pe care le-am adus din Germania iar cei la care le-am vindut au venit dupa 2 luni cu masinile sa mi le dea inapoi nu altceva pt ca eu i-am asigurat ca taxa este de 300-600euro iar oficialii le-au cerut intre 1000-1700 euro. Eu n-am nicio vina pentru ca pe brief scrie euro2 iar conform calculatorului de taxa aveam dreptate, dar iti sugerez sa te indrepti spre un alt model cum ar fi Opel Astra, Corsa ecotec sau si mai sigur catre una gata inmatriculata pentru maxima siguranta.
                  Salve Fratilor iesiti in strada, si stirpiti banditii de la rar.Asemenea probleme exista doar in rominia, am importat multe masini din tarile europene ,dar asemenea probleme, nu am intilnit cum sint cele din rominia, Europa a stirpit sugativele de la vamile rominesti, si sper ca vor stirpi si lipitorile de la rar.

                  Comment


                  • #24
                    Sunt de acord cu amg_0001. Sa iesim la dracu sa ii ia in strada.. rasa mamii lor de flamanzi nu mai stiu pe ce sa ne jupeasca de bani. As mai zice vre-o 2 dar imi vin asa colorate vorbele...DAMN
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #25
                      Ce atata durere de cap cu motorul asta?Te costa 5-600 euro sa o bagi pe Bulgaria si te doare in basca.Ba ca supliment mai ai si durere in cot cand te prinde radaru...
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        Ce atata durere de cap cu motorul asta?Te costa 5-600 euro sa o bagi pe Bulgaria si te doare in basca.Ba ca supliment mai ai si durere in cot cand te prinde radaru...

                        Cred ca nu l-ai vazut pe "noul tariceanu",asta de e ministrul mediului,
                        pe la tv.Declara ca are in vedere o taxa pt masinile inmatriculate in Bulgaria care circula si polueaza pe mandrele sosele ale patriei noastre.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by adibotormedias View Post
                          Cred ca nu l-ai vazut pe "noul tariceanu",asta de e ministrul mediului, pe la tv.Declara ca are in vedere o taxa pt masinile inmatriculate in Bulgaria care circula si polueaza pe mandrele sosele ale patriei noastre.
                          Numai auzind declaratia asta, iti dai seama cit de nepregatit este.
                          Mai pe scurt, prostalaul de la mediu, viseaza ca va putea impozita un bun privat, care este platitoare de impozite in alt stat, doar ca tranziteaza Romania.
                          Deja innebunesc cind vad, zi de zi, ce incompetenti ne conduc.
                          Uneori nu pot sa-mi dau seama unde este limita dintre incompetenta si prostie.
                          Ca idee generala, cind vor introduce impozitul in functie de norma de emisii - sa nu se confunde cu gradul de poluare - vor fi obligati sa prevada in lege, posibilitatea de montare a catalizatoarelor.
                          Legea, probabil, se va numi legea privind protectia climatului.
                          Exemplu:
                          1. Belgia - clientii care cumpara auto ce emit sub 105 g CO2/km pot deduce 15% din pretul de achizitie - maxim 4350 euro - din impozitele proprii. 3% din pretul de achizitie pot fi deduse din impozit - maxim 810 euro - pentru auto ce emit 105 - 115 g CO2/km.
                          2. Germania - 25 euro minim si pina la 100 euro pentru masinile non euro.
                          3. Finlanda - sistem mai complex de calcul - auto care emit peste 60 g CO2/km sint taxate cu 10% din pretul de achizitie plus 0,1 % / g CO2 peste limita de 60 g. Auto cu 120 - 139 g CO2/km vor fi taxate cu 60 euro/an, cele cu 140 - 159 g CO2/km au taxe de 80 de uero. Cele peste aceasta limita au sistem care nu depaseste 110 euro/an, indiferent de cantitatea de emisii.
                          4. Franta - cei care cumpara masini care emite sub 100 g CO2/km primesc deducere din impozit de 1000 euro. 700 euro deducere primesc cei care emit 101 - 120 g CO2/km si 200 euro cei care emit 121 - 130 g CO2/km. Nu exista nici o reglementarepentru auto care emit 131 - 160g CO2/km, auto care reprezinta 45% din vinzari. Incepind de la 161 g CO2/km, proprietarul este taxat cu 200 euro pentru emisii de 161-165 g CO2, 750 euro pentru emisii de 166 - 200 g CO2, si 1600 euro pentru 201 - 250 g CO2. Peste 251 g CO2 impozitul este de 2600 euro.
                          5. UK - exista - cea mai desteapta taxa - impozitarea pe consumul de carburant. Pina la 120 g CO2/km taxa este 49,97 euro/an, pina la 150 g CO2/km taxa este 164,19 euro/an, pina la 165 g taxa este 199,89 euro/an, pina la 185 g CO2/km taxa este 235,58 euro/an, pina la 225 g taxa este 292,69 euro/an. Auto ce emit peste 225 g platesc 428,33 euro/an.
                          Pot sa enumar toate tarile europene, insa nu are rost.
                          In mare, cam acestea sint sumele.
                          In incompetenta lor, guvernantii, nu stiu ca o decizie proasta se intoarce automat impotriva lor.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF