Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transformare motor la parametrii euro 2 sau euro3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transformare motor la parametrii euro 2 sau euro3

    buna ziua,as dori sa stiu care sunt posibilitatile de transformare si omologare la parametrii euro 2 sau poate de ce nu chiar euro 3 (if possible) pentru urmatorul tip de motor , mercedes 190 e 1991 , motor ce echipeaza si varianta sportline:

    - 2,0 l / 87 kW (118ps) productie 8/85 - 5/93 (kat) , 102.962

    scuze un p.s. cam lung : mentionez ca masina este inregistrata ca non-euro; m-am interesat, am inteles ca este echivalenta normei de poluare euro 1 (mi s-a parut bizar sa fie catalogata totusi non-euro cu catalizator si sonda lambda), in fine am mai postat in alta parte si am fost in mare lamurit in privinta aceasta....in concluzie, am inteles ca in 1998 nu era prea clar cu aceste norme la intrarea in tara a masinilor cu pricina, erau inscrise ca orice masina non-euro mai toate la vremea respectiva din varii motive, dar din cate am aflat legislatia prevede ca la solicitarea posesorilor de automobile sa se poata face totusi modificarea pe euro 1 daca se incadreaza in standardele cerute (sper); ok ramane sa ma interesez...dar daca eu totusi vreau ce vreau..euro 2 sa zicem sau euro 3 (sa zicem ca sunt un "pro green" ma rog si ma gandesc si la eventuale taxe de "fumarit")...implica alte considerente , de ordin tehnic, legislatie (omologari rar-uri etc, cam unde ar trebui sa ma informez);multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Last edited by Chessmaster28; 04-25-2008, 09:11 AM.

  • #2
    ok..vad ca nu posteaza nimeni...am sa vin cu cateva informatii pe care le-am cules...sper sa fie utile;deci in mare...cam care e treaba : am fost la rar, niste domni foarte amabili mi-au explicat care e procedura si mi-au sugerat sa fac o programare pentru o verificare, cu mentiunea ptr modif c.i.v., apoi datele sunt trimise la bucuresti pentru acordarea normativei conform datelor culese, daca este cazul;totodata mi-au sugerat sa las masina asa non-euro cum a fost identificata la intrarea in tara in 98 din motive lesne de inteles; ce am aflat din alte date, informatii relevante cred:
    "... atit timp cit masina este echipata cu catalizator, sonda lamba, pompa de recirculare a gazelor arse + supapa de recirculare a gazelor arse, trece de euro 2... ptr simplu motiv ca acelasi timp de echipare se regaseste si pe modelele americane care la timpul respectiv , 1990 deja aveau euro 2 (ok...echivalentul euro 2, fiindca americanii masoara gazele scoase, pe cind standardul euro masoara particule....)
    ...in plus este echipat si cu flitru care retine particulele din gazele arse inainte de a ajunge in catalizator ( pre-cat filter se gaseste la imbinarea tevilor de evacuare din chiulasa si teava de evacuare propriu zisa).
    ...atit timp cit componentele sint in stare buna de functionare, aprinderea este corecta si ai mers cu masina inainte de testare in asa fel incit catalizatorul sa fie la parametrii de operate ( vorbesc de temperatura) masina trece de euro 2 fluierind.
    ..in ceeace priveste euro 3 , trebuie sa spun ca nu trece. Nu din cauza co2 (inca sa incadreaza) ci nox care trebuie sa fie 114 (daca imi aduc bine aminte ) si w201 are 140.
    - teoretic, cu bani si timp poti instala sistem Euro 3..."

    ok , in continuare am sa postez si informatiile pe care le-am gasit cu referire la normativele euro :

    Gradul de poluare chimica este codificat numarul de omologare la rubrica 5 din Cartea de Identitate a Vehiculului (C.I.V.), respectiv la rubrica 10 din Certificatul de ήmatriculare al Autovehiculului.

    Astfel, vehiculele NON EURO au ultimele doua caractere din numarul de omologare numerice.

    Dat fiind faptul ca legislatia rom⮡ a aplicat reglementarile cu privire la normele de poluare chimica conform directivelor europene ep⮤ cu 1998 ("EURO 2"), p⮡ acel moment conditiile tehnice de omologare fiind restrictionate doar de vechimea de fabricatie a autovehiculului conform HG 594/1991, cartile de identitate nu exista o codificare a gradului de poluare "EURO 1". Pentru vehiculele omologate Europa gradul de poluare generic numit "EURO 1" este reglementat de Directivele 91/441 CEE, respectiv 91/542A CEE acestea fiind aplicabile pentru omologare de tip ep⮤ cu anul 1992. Pentru aceste autovehicule dupa identificarea efectuata la Registrul Auto Rom⮬ la cererea proprietarilor, cazul care gradul de poluare chimica este superior celui din cartile de identitate, acestea vor fi modificate conform clasei de emisii poluante pe care o respecta.

    Dorim sa precizam ca autovehiculele ce intra categoria "EURO 1" si/sau "EURO 2" ale caror motoare cu ardere interna sunt cu aprindere prin sc⮴eie trebuie sa aiba sistemul de alimentare cu combustibil prin injectie sau carburator electronic si sa fie dotate cu catalizator si sonda lambda. Aceste conditii trebuiesc eplinite simultan.

    Autovehiculele av⮤ nivelul de poluare generic numit "EURO 2" sau superior acestuia sunt codificate numarul de omologare din C.I.V. prin ultimele doua caractere, alfanumerice, codificarea acestora fiind decriptata tabelul de mai jos:

    Clasa de emisii poluante


    Codificarea data de ultimele doua caractere ale numarului de omologare

    EURO 2


    X1, X2, X3, X4, X5, X6, Y1, Y2, Y3

    EURO 3


    D3, E3, R3

    EURO 4


    E4, R4


    Modificarea C.I.V., dupa identificarea autovehiculului se poate efectua la oricare dintre reprezentantele R.A.R.

    Director General
    ing. Ovidiu CRAPATUREANU
    ...pentru alte informatii voi posta aici.multumesc.

    Comment


    • #3
      pentru euro3 trebuie OBD...iar masina ta nu are OBD . Din cat am inteles eu de mai sus o poti aduce (asta in caz ca inginerul care o verifica isi stie meseria) la euro2 . Diferenta intre euro2 si 3 consta in timp si temperatura . Teoretic poti ajunge cu masina ta la euro3 insa nu in timpul (de nu stiu cate secunde) care se cere de lege . OBD iti face amestecul de carburant cu aer pt timpul cat catalizatorul e rece conform euro3 . Neavand OBD ajungi la norma de poluare euro3 ceva mai tarziu cand catalizatorul are temperatura ideala...iar aici ajungem la problema normei germane D3 . Emisia de gaze este ok pt euro3 insa depaseste timpul in care are voie sa ajunga...de aceea nu e recunoscuta ca euro 3

      Comment


      • #4
        Si pe mine ma intereseaza acest aspect pentru ca si eu am aceeasi situatie(care nu imi convine).Am catalizator si sonda lambda+injectie mecanica si masina este non-euro.

        Iar altele cu injectie monopunct sunt euro 1.(alte marci de masini)

        Am inteles ca RAR-ul face legea la noi(dupa parerea mea sunt cei mai incompetenti si corupti)

        Comment


        • #5
          Pe mine ma intereseaza acest subiect din alt punct de vedere. Am achizitionat un W201 de 2 litri, benzina, din 1992, care spun eu citind pe net si in brief este euro 1, si care a fost echipata in Germania cu euro 2, trecut in acte, cu acte de service, dar cei de la RAR mi-au scos-o non euro desi valorile masurate ale emisiilor de gaze se incadrau perfect la euro 2. Ce pot face in acest caz?

          Comment


          • #6
            Eu stiu ca la 190E dupa '90 sunt euro 2, de ce astia de la RAR fac diferentele astea la masinile recent aduse in tara nu pot sa inteleg, afara sunt euro 2 si acolo oamenii au legi si taxe cu privire la poluare nu gluma, iar la "cracanatii din deal" sunt considerate non euro, a mea e 190E 1,8 din '93 si in acte e euro 2. Sunt de acord ca in timp cataliticul isi pierde din eficienta, dar de la euro 2 la non euro, e cale lunga si la o adica oricine ar inlocui cataliticul cu unul nou si alte cateva trasnai sa ramana in parametri, numai ca nu se vrea asta.
            Last edited by Andreas; 06-30-2008, 00:37 AM.

            Comment


            • #7
              Anul trecut am adus din Italia o Lancia Lybra cu motor de 2000,anul 1999,cu Euro 3 pus la service autorizat cu toate actele si nu mi la recunoscut la R.A.R. As vrea sa stiu daca se poate sa poate pune Euro 3 pe un W201 (400 euro) in Italia sa mi-l poata recunoaste R.A.R-ul?

              Comment


              • #8
                Bine e euro 2 cu acte de Germania, eu ce pot face sa-i conving pe "domnii" de la RAR sa se uite pe acte si sa nu mai compare cu ce tabele au ei? Trebuie sa existe niste legi sau reglementari europene in acest sens. Ma gandesc ca actele de Germania, Italia sau alt stat EU trebuie sa fie recunoscute si in Romanica. Problema e ca inca nu m-am pus la punc cu legisltatia.
                Last edited by raduburcea; 07-01-2008, 00:08 AM.

                Comment


                • #9
                  Masini cu EURO 3 sub anul de fabricatie 2000 sunt practic inexistente,cele de pe MOBILE DE. cu an de fabr.98 sau 99 si care in anunt sunt trecute ca avand EURO3sunt teapa pe fata. De fapt ele au D3 care la noi iese EURO 2. Masina trebuie sa aiva clasa de poluare la nemti peste 44 pentru euro 3,si peste 62 la euro 4. intre 33 si 44 este D3(euro2 la noi),intre 44 si 62 este D4 la nemti si EURO 3 la noi.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nel View Post
                    Masini cu EURO 3 sub anul de fabricatie 2000 sunt practic inexistente,...
                    Daca te referi la Mercedes este corect, insa sant marci precum Opel, pe benzina (EcoTec), care in anul 2000 sant deja echipate cu cu Euro4, iar motoare Euro3 Opel benzinare aveau sigur deja in 1998, daca nu cumva din 1996 pe Vectra B.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Sunt masini cu euro4 din 2000(CORSA,FIESTA,POLO,LUPO,masini cu motoare mici),dar nu o sa gasesti cu euro 3 sub 2000 ,o sa gasesti doar cu d3. Are cumnatu-meu un OPEL ASTRA adus de 2 luni prima inmatriculare 2000 februarie in GERMANIA motor 1600 ,in briff este D3 a fost la RAR si este EURO2 .Sunt o gramada de golfuri ,astre, 99sau 2000 cu euro2(d3 la ei )

                      Comment


                      • #12
                        Dace pe acte este d3 sau d4 exista dubii in ceea ce priveste evaluarea la euro. In schimb daca e trecut un euro 2, 3 sau 4 nu ar trebui sa nege cei de la rar, chair daca a fost instalat un catalizator ulterior deci nu cel de fabrica. Totusi sa fim seriosi nu ajunge un talon la nemti sa fie schimbat si incadrat la alta norma euro daca nu este adevarat, aia nu se ocupa cu gainarii de genul. Au firme omologate care pot face asta, doar ca noi suntem mai cu mot si mai destepti decat toti si nu le recunoastem.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nel View Post
                          Are cumnatu-meu un OPEL ASTRA adus de 2 luni prima inmatriculare 2000 februarie in GERMANIA motor 1600 ,in briff este D3 a fost la RAR si este EURO2
                          Inseamna ca a fost ghinionist, este cel cu motorul vechi de 1.6i cu distributie pe curea.
                          Eu am scris ca sant Euro4 de cele cu motorul EcoTec, in cazul motorului de 1600cmc, trebuia sa caute 1.6-16V EcoTec cu distributie pe lant, care sigur este Euro4.
                          Au si motoare mai mari in anul 2000 echipate cu euro4, exemplu Astra 1.8-16V EcoTec, an 2000, in poza se vede si cum arata (capacul pe) motorul EcoTec. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...Name=WDVW&rd=1
                          Opel Astra Caravan Edition 2000 1,8/16V blau T98/Kombi bei eBay.de: Opel (endet 02.07.08 23:00:01 MESZ)

                          Originally posted by raduburcea View Post
                          ...In schimb daca e trecut un euro 2, 3 sau 4 nu ar trebui sa nege cei de la rar, chair daca a fost instalat un catalizator ulterior deci nu cel de fabrica. Totusi sa fim seriosi nu ajunge un talon la nemti sa fie schimbat si incadrat la alta norma euro daca nu este adevarat, aia nu se ocupa cu gainarii de genul. Au firme omologate care pot face asta, doar ca noi suntem mai cu mot si mai destepti decat toti si nu le recunoastem.
                          Nu mi-o lua in nume de rau, dar norma de poluare "Euro X" este data de RAR in functie de tipul de motor, pot sa-i monteze si nemtii si americani cate zece catalizatoare fiecare, si norma de poluare "Euro X" a motorului tot nu se schimba, chiar daca va polua mult mai putin cu cele douazeci de catalizatoare.
                          Last edited by orca; 07-02-2008, 01:58 AM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            Eu sustin in continuare ca nu e asa. Categoric nu au dreptate cei de la RAR sa stabileasca norma de poluare doar dupe seria de motor, si aceea pe care o au ei in baza lor de date. Exista tehnologie pentru a imbunatati nivelul de emisii. Pe masina mea cu euro 2 montat dupa, testele pe care le fac la emisii se incadreaza absolut perfect in norma euro 2. Daca nici asta nu e un argument pentru RAR atunci nu stiu ce sa mai zic. In plus imi vine greu sa cred ca cineva in Germania isi permite sa catalogheze o masina euro X daca nu e asa, chiar daca aceasta omolgare se face dupa adaugarea unui catalizator sau unei modificari aduse masinii.

                            Comment


                            • #15
                              Salut! Pot sa -ti spun ce am aflat eu de la RAR in probema mea,poate te ajuta cu ceva.
                              Am un w 126 300d [motor de cobra] si am fost la RAR sa ma interesez ce acte trebuie pt. schimbare TIP motor.Am spus ca vreau sa aduc un motor euro2 sa-l pun an locul celui non-euro.Raspunsul a fost ca schimbarea costa 500roniar daca vreau categorie euro1..2..3....n,trebuie facut TEST DE NOXE[DOARV 750 EURO]! SI NICI ATUNCI NU ESTI SIGUR CA TE ANCADREZI [UZURA MOTOR,CATALIZATOR ETC.].Daca te ajuta cu ceva,mult noroc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF