buna ziua,as dori sa stiu care sunt posibilitatile de transformare si omologare la parametrii euro 2 sau poate de ce nu chiar euro 3 (if possible) pentru urmatorul tip de motor , mercedes 190 e 1991 , motor ce echipeaza si varianta sportline:
- 2,0 l / 87 kW (118ps) productie 8/85 - 5/93 (kat) , 102.962
scuze un p.s. cam lung : mentionez ca masina este inregistrata ca non-euro; m-am interesat, am inteles ca este echivalenta normei de poluare euro 1 (mi s-a parut bizar sa fie catalogata totusi non-euro cu catalizator si sonda lambda), in fine am mai postat in alta parte si am fost in mare lamurit in privinta aceasta....in concluzie, am inteles ca in 1998 nu era prea clar cu aceste norme la intrarea in tara a masinilor cu pricina, erau inscrise ca orice masina non-euro mai toate la vremea respectiva din varii motive, dar din cate am aflat legislatia prevede ca la solicitarea posesorilor de automobile sa se poata face totusi modificarea pe euro 1 daca se incadreaza in standardele cerute (sper); ok ramane sa ma interesez...dar daca eu totusi vreau ce vreau..euro 2 sa zicem sau euro 3 (sa zicem ca sunt un "pro green" ma rog si ma gandesc si la eventuale taxe de "fumarit")...implica alte considerente , de ordin tehnic, legislatie (omologari rar-uri etc, cam unde ar trebui sa ma informez);multumesc anticipat pentru raspunsuri.
- 2,0 l / 87 kW (118ps) productie 8/85 - 5/93 (kat) , 102.962
scuze un p.s. cam lung : mentionez ca masina este inregistrata ca non-euro; m-am interesat, am inteles ca este echivalenta normei de poluare euro 1 (mi s-a parut bizar sa fie catalogata totusi non-euro cu catalizator si sonda lambda), in fine am mai postat in alta parte si am fost in mare lamurit in privinta aceasta....in concluzie, am inteles ca in 1998 nu era prea clar cu aceste norme la intrarea in tara a masinilor cu pricina, erau inscrise ca orice masina non-euro mai toate la vremea respectiva din varii motive, dar din cate am aflat legislatia prevede ca la solicitarea posesorilor de automobile sa se poata face totusi modificarea pe euro 1 daca se incadreaza in standardele cerute (sper); ok ramane sa ma interesez...dar daca eu totusi vreau ce vreau..euro 2 sa zicem sau euro 3 (sa zicem ca sunt un "pro green" ma rog si ma gandesc si la eventuale taxe de "fumarit")...implica alte considerente , de ordin tehnic, legislatie (omologari rar-uri etc, cam unde ar trebui sa ma informez);multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Comment