Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w201 190d 1997cm3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w201 190d 1997cm3

    Salutare la toti fanii Mercedes.Sant fericitul posesor al unui Mercedes 190d 1997cm3 si am probleme cu relantiul la cald.Adica dupa ce motorul se incalzeste incepe si trepideaza la relanti.Oare care ar putea fii cauza???Vas fii recunoscator daca as primii ceva idei de la voi.

  • #2
    Salut,

    Schimba filtrul de motorina, aer, posibil mizerie in rezervor, verifica furtunele de retur pe fiecare injector sa nu curga, doar o parere.. sau mergi vreo 10 km cu ea turata adica in blana sa-ti cureti injectoarele catalizator.
    Last edited by entty; 04-29-2010, 09:29 AM.

    Comment


    • #3
      Filtrele sunt schimbate sunt noi ,furtunele ok.COBRA NU MA TRATAT ASTFEL NICIODATA.

      Comment


      • #4
        Tablou sigurante

        Are cineva tabelul cu sigurantele electrice. Am un motor 190D bagat in caroseria unui 190 E (201).

        Comment


        • #5
          Este o sonda de relanti care la rece tine motorul turat cam pe la 900 de rpm. Ea poate fi problema. Ai un furtunel de vacuum in fundul pompei care se ocupa de turatia la rece sau cald. Trebuie sa mai maresti relantiul. In spatele pompei este un disc ca un OZN. Are o piulita de strangere care se desface cu cheie de 19. O desfaci si invarti de acel disc spre dreapta sau spre stanga pentru a modifica relantiul. Dupa ce il aduci la turatia care o doresti vezi cum se comporta la temperatura care facea probleme.

          Daca nu te descurci da-mi un telefon dupa ora 18:30 si iti explic. Te salut.

          PS. cand incepe sa trepidere la ce presiune e uleiul?
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Din cate am observat(sper sa nu gresesc), motoarele de pe W201 sunt cam aceleasi si pe W124. Intr-adevar eu nu am acea sonda pe motor si nici acel disc(ca un OZN) pe pompa de injectie. Eu am reglat relantiul de la pompa de injectie de la un surub din capul pompei. Are o contra piulita ce se desface cu cheia de 13 si un surub de reglaj cu cap de 8 care se strange sau se desface. Se regleaza relantiul, mai mare sau mai mic, dupa care se strange contrapiulita. Pentru marirea relantiului mai exista o posibilitate fara a umbla la pompa, de la cablul de acceleratie.
            Attached Files
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              La fel a fost si la mine cu relantiul, trepida foarte puternic cand motorul era cald si presiune pe la 2.Chiar sambata am reglat relantiul si eu prin metoda zisa de sovieticool si nu mai am probleme cu trepidatiile chiar daca se incalzeste. Acum sta cam turat dar asta e, ma bucur k nu mai trepideaza ca un tractor D

              Comment


              • #8
                Intr-o caroserie w 201 a fost un motor de 190E. Pe urma a fost inlocuit cu unul diesel (de 190 cred). Cum pot sa aflu anul fabricatiei motorului?

                Comment


                • #9
                  AI putea sa-i faci un terst de injectoare .
                  - De la injector desfaci pe rind cite o conducta o lasi sa curga o stringi s treci la alta , daca ajungi la un injector care nu-ti schimba tremutatul ala e cu buba , daca ai peste 150,000 km schimbale , nu umbla la reglajul de relanti al pompei , nu faci decit sa-i cresti rpm si ii vei omori ambreajul si autonomia.
                  Daca ajungi la concluzia ca-ti trebuie injectoare nu te sfatuiesc sa cumperi doar duzele , schimba injectorul cu totul si nu uita saiba de presiune .

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF