Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w201 190d 1997cm3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w201 190d 1997cm3

    Salutare la toti fanii Mercedes.Sant fericitul posesor al unui Mercedes 190d 1997cm3 si am probleme cu relantiul la cald.Adica dupa ce motorul se incalzeste incepe si trepideaza la relanti.Oare care ar putea fii cauza???Vas fii recunoscator daca as primii ceva idei de la voi.

  • #2
    Salut,

    Schimba filtrul de motorina, aer, posibil mizerie in rezervor, verifica furtunele de retur pe fiecare injector sa nu curga, doar o parere.. sau mergi vreo 10 km cu ea turata adica in blana sa-ti cureti injectoarele catalizator.
    Last edited by entty; 04-29-2010, 09:29 AM.

    Comment


    • #3
      Filtrele sunt schimbate sunt noi ,furtunele ok.COBRA NU MA TRATAT ASTFEL NICIODATA.

      Comment


      • #4
        Tablou sigurante

        Are cineva tabelul cu sigurantele electrice. Am un motor 190D bagat in caroseria unui 190 E (201).

        Comment


        • #5
          Este o sonda de relanti care la rece tine motorul turat cam pe la 900 de rpm. Ea poate fi problema. Ai un furtunel de vacuum in fundul pompei care se ocupa de turatia la rece sau cald. Trebuie sa mai maresti relantiul. In spatele pompei este un disc ca un OZN. Are o piulita de strangere care se desface cu cheie de 19. O desfaci si invarti de acel disc spre dreapta sau spre stanga pentru a modifica relantiul. Dupa ce il aduci la turatia care o doresti vezi cum se comporta la temperatura care facea probleme.

          Daca nu te descurci da-mi un telefon dupa ora 18:30 si iti explic. Te salut.

          PS. cand incepe sa trepidere la ce presiune e uleiul?
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Din cate am observat(sper sa nu gresesc), motoarele de pe W201 sunt cam aceleasi si pe W124. Intr-adevar eu nu am acea sonda pe motor si nici acel disc(ca un OZN) pe pompa de injectie. Eu am reglat relantiul de la pompa de injectie de la un surub din capul pompei. Are o contra piulita ce se desface cu cheia de 13 si un surub de reglaj cu cap de 8 care se strange sau se desface. Se regleaza relantiul, mai mare sau mai mic, dupa care se strange contrapiulita. Pentru marirea relantiului mai exista o posibilitate fara a umbla la pompa, de la cablul de acceleratie.
            Attached Files
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              La fel a fost si la mine cu relantiul, trepida foarte puternic cand motorul era cald si presiune pe la 2.Chiar sambata am reglat relantiul si eu prin metoda zisa de sovieticool si nu mai am probleme cu trepidatiile chiar daca se incalzeste. Acum sta cam turat dar asta e, ma bucur k nu mai trepideaza ca un tractor D

              Comment


              • #8
                Intr-o caroserie w 201 a fost un motor de 190E. Pe urma a fost inlocuit cu unul diesel (de 190 cred). Cum pot sa aflu anul fabricatiei motorului?

                Comment


                • #9
                  AI putea sa-i faci un terst de injectoare .
                  - De la injector desfaci pe rind cite o conducta o lasi sa curga o stringi s treci la alta , daca ajungi la un injector care nu-ti schimba tremutatul ala e cu buba , daca ai peste 150,000 km schimbale , nu umbla la reglajul de relanti al pompei , nu faci decit sa-i cresti rpm si ii vei omori ambreajul si autonomia.
                  Daca ajungi la concluzia ca-ti trebuie injectoare nu te sfatuiesc sa cumperi doar duzele , schimba injectorul cu totul si nu uita saiba de presiune .

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF