Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by radu16b View Post
    Iar cand face Pac-Pac ia da o fuga repede si vezi daca iese usor fum din electromotor...
    Daca iese, e sigur problema de masa...
    Din baterie n-are cum sa fie nu? Ma refer sa fie scurtcircuitata...

    Comment


    • #47
      Daca intra in scurt bateria, nu mai ai curent deloc. Nici un pic...

      Comment


      • #48
        Sunt cazuri, cand bateria are un element mort (scurt intre placi), si puteti avea curent pentru consumatorii mici, dar cand e nevoie de ceva curent mai mult, ca la pornire de ex, atunci bateria nu mai face servici, cu toate ca incarcarea de la alternator sau redresor este ok.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
          Sunt cazuri, cand bateria are un element mort (scurt intre placi), si puteti avea curent pentru consumatorii mici, dar cand e nevoie de ceva curent mai mult, ca la pornire de ex, atunci bateria nu mai face servici, cu toate ca incarcarea de la alternator sau redresor este ok.
          Si credeti ca ar putea fi bateria de vina? adica sa pun contactul, sa fie ok, si cand sa dau la automatt sa nu se intample nimic.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
            Sunt cazuri, cand bateria are un element mort (scurt intre placi), si puteti avea curent pentru consumatorii mici, dar cand e nevoie de ceva curent mai mult, ca la pornire de ex, atunci bateria nu mai face servici, cu toate ca incarcarea de la alternator sau redresor este ok.
            Bai oameni buni! Ma omoara masina asta! Am dat sa plec de acasa,cand sa o pornesc nimic! Dau jos bateria, ii pun alta baterie , porneste! Ii pun iarasi bateria ei cu care in urma cu cateva minute nu a pornit, surpriza, porneste si cu asta acum! Am incercat de vreo 10 ori, a pornit de fiecare data! Si tot ce am miscat au fost bornele atat! Bornele sunt curate.....ce sa fie? Va rog un sfat, ceva ,orice, ca imi vine sa o duc la fier vechi si e pacat de motor

            Comment


            • #51
              Acumulator?.

              Daca acumulatorul tau are orificii de vizitare, ia un densimetru si masoara fiecare element in parte; trebuie sa ai min. 1,24 max.1,28. Daca bateria este fara intretinere, mergi cu ea la un atelier electric care are in dotare un redresor cu o rezistenta care simuleaza electromotorul. Iti va masura cunsumul in Amperi, si iti va spune cat de incarcata este, sau daca ai un element defect. Asta ca sa elimini suspiciunea cu bateria. Pana atunci lasa pe masina, cateva zile, bateria cu care ai pornit-o,sa vezi ce se intampla .Poate si bucsile de la electromotor sa fie cauza; sau legaturi-contacte imperfecte pe undeva. Bafta!.
              Ps:-curata bine si papucii care fac legatura la bornele bateriei, si unge cu vaselina.
              Last edited by nstoe; 01-16-2010, 23:50 PM.

              Comment


              • #52
                Acumulator?.

                Daca acumulatorul tau are orificii de vizitare, ia un densimetru si masoara fiecare element in parte; trebuie sa ai min. 1,24 max.1,28. Daca bateria este fara intretinere, mergi cu ea la un atelier electric care are in dotare un redresor cu o rezistenta care simuleaza electromotorul. Iti va masura cunsumul in Amperi, si iti va spune cat de incarcata este, sau daca ai un element defect. Asta ca sa elimini suspiciunea cu bateria. Pana atunci lasa pe masina, cateva zile, bateria cu care ai pornit-o,sa vezi ce se intampla .Poate si bucsile de la electromotor sa fie cauza; sau legaturi-contacte imperfecte pe undeva. Bafta!.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Daca acumulatorul tau are orificii de vizitare, ia un densimetru si masoara fiecare element in parte; trebuie sa ai min. 1,24 max.1,28. Daca bateria este fara intretinere, mergi cu ea la un atelier electric care are in dotare un redresor cu o rezistenta care simuleaza electromotorul. Iti va masura cunsumul in Amperi, si iti va spune cat de incarcata este, sau daca ai un element defect. Asta ca sa elimini suspiciunea cu bateria. Pana atunci lasa pe masina, cateva zile, bateria cu care ai pornit-o,sa vezi ce se intampla .Poate si bucsile de la electromotor sa fie cauza; sau legaturi-contacte imperfecte pe undeva. Bafta!.
                  Am fost la masina, i-am dat o cheie, a pornit greu, ca si cum ar fi gata bateria. o opresc dupa cateva secunde (deci nu a apucat sa se incarce bateria), ii dau jos bornele , le curat bine detot, aveau un strat negru de mizerie pe ele, le pun la loc si o pornesc iarasi , si a pornit ca si cum ar fi baterie noua pe ea. Oare de aici sa fie problema?

                  Comment


                  • #54
                    Oxidari?.

                    Dupa o saptamana de porniri-opriri te ve lamuri, mai ales ca se anunta si ceva ger. Cu vaselina i-ai dat pe borne si papuci?. Cand iti va permite timpul,o revizie la electromotor si alternator nu strica; bucsi, rulmenti, regulator de tensiune, etc. Vei elimina multe neajunsuri.
                    PS:-eu am patit-o cu borne si papuci oxidati, nu misca nimic la masina.

                    Comment


                    • #55
                      [QUOTE=tertan;109187]Am fost la masina, i-am dat o cheie, a pornit greu, ca si cum ar fi gata bateria. o opresc dupa cateva secunde (deci nu a apucat sa se incarce bateria), ii dau jos bornele , le curat bine detot, aveau un strat negru de mizerie pe ele, le pun la loc si o pornesc iarasi , si a pornit ca si cum ar fi baterie noua pe ea. Oare de aici sa fie problema?[/QUO
                      Am citit toate posturile tale,ai facut bine ca ai curatat suprafetele de contact,dar in opinia mea trebuie sa te gandesti la o baterie noua.De ce?Pentru ca la acesti acumulatori acoperiti cu plastic,nu poti observa daca la bornele de legatura dintre elementi sunt sau nu probleme.Se poate intampla ca una din aceste legaturi sa fie retezata si sa faca contact atunci cand ,,vrea muschii ei"numai.Incearca sa imprumuti o baterie si sa mergi cu ea cateva zile.Daca nu ai probleme cu pornirea,iar la intoarcerea bateriei tale ,,buclucase"se repeta figurile,pune una noua sa scapi de probleme.Am lucrat mai multi ani in acest domeniu si am vazut probleme de genul asta cu baterii noi,foarte des.Bafta si drumuri bune.

                      Comment


                      • #56
                        [QUOTE=papamosu;109407]
                        Originally posted by tertan View Post
                        Am fost la masina, i-am dat o cheie, a pornit greu, ca si cum ar fi gata bateria. o opresc dupa cateva secunde (deci nu a apucat sa se incarce bateria), ii dau jos bornele , le curat bine detot, aveau un strat negru de mizerie pe ele, le pun la loc si o pornesc iarasi , si a pornit ca si cum ar fi baterie noua pe ea. Oare de aici sa fie problema?[/QUO
                        Am citit toate posturile tale,ai facut bine ca ai curatat suprafetele de contact,dar in opinia mea trebuie sa te gandesti la o baterie noua.De ce?Pentru ca la acesti acumulatori acoperiti cu plastic,nu poti observa daca la bornele de legatura dintre elementi sunt sau nu probleme.Se poate intampla ca una din aceste legaturi sa fie retezata si sa faca contact atunci cand ,,vrea muschii ei"numai.Incearca sa imprumuti o baterie si sa mergi cu ea cateva zile.Daca nu ai probleme cu pornirea,iar la intoarcerea bateriei tale ,,buclucase"se repeta figurile,pune una noua sa scapi de probleme.Am lucrat mai multi ani in acest domeniu si am vazut probleme de genul asta cu baterii noi,foarte des.Bafta si drumuri bune.


                        O mica problema de pornire am avut si eu azi : a pornit de dimineatza ,am mai pornit-o de citeva ori peste zi iar cind m-am intors la firma si am vrut sa o pornesc din nou ... nimic ,doar becurile din bord aprinse si atat , ceilalti consumatori mergeau ca atare am ciocanit usor in electromotor si a pornit ,posibil ca si la tine sa fie aceeasi problema : sa ai carbunii uzati la electromotor sau arcurile slabe la carbuni si sa nu mai faca contatct bine pe colector

                        Comment


                        • #57
                          [QUOTE=papini;109729]
                          Originally posted by papamosu View Post



                          O mica problema de pornire am avut si eu azi : a pornit de dimineatza ,am mai pornit-o de citeva ori peste zi iar cind m-am intors la firma si am vrut sa o pornesc din nou ... nimic ,doar becurile din bord aprinse si atat , ceilalti consumatori mergeau ca atare am ciocanit usor in electromotor si a pornit ,posibil ca si la tine sa fie aceeasi problema : sa ai carbunii uzati la electromotor sau arcurile slabe la carbuni si sa nu mai faca contatct bine pe colector
                          Corect,ai dreptate Papini.Deci,daca electromotorul nu se invarte,trebuiesc verificati carbunii si arculetele aferente.Dupa aceasta etapa,schimba bateria cu alta,pentru cateva zile,ca sa vezi daca ,,fenomenul"se mai repeta.Succes.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                            Releul de la bujiile incandescente , nu are treaba cu electromotorul. O faza asemanatoare cu a ta o am la un w124 200D fabricat in 1987. Ca sa primeasca comanda electromotorul, trebuie sa tin usa soferului deschisa. Daca aceasta usa este inchisa, cand pun contactul pe pozitia START ENGINE, nu se intanpla nimic, nici macar clic. Mie imi convine ca este si antifurt totodata (este destul de usor sa desfac plasticele ca sa ajung la acel contact de pe stalpul usii, si sa il pun pe pozitia inchis, dar prefer sa ramana asa). Bine ca daca cineva ar pune contactul pe ACCESORII si ar impinge, sau trage masina ,atunci ar porni si nu ar mai fi valabil *antifurtul*. Asta se intampa deoarece masina inainte sa fie a mea, a avut ceva probleme electrice, in sensul ca s-au lipit ceva fire intre ele, si cine le-a descurcat, nu prea le-a nimerit, dar pentru mine este OK, caci in general functioneaza aproape toate comenzile electrice. Revenind la problema in cauza, fa si tu incercarea cu usa deschisa.
                            Salut! Incepe sa imi faca tot mai des problema asta cu pornirea, in special atunci cand incing motorul aproape de 100 de grade. Am incercat ce ai zis tu cu usa, si in ultimele 2 dati asa a pornit, cu usa deschisa. Dar mai nou, mai exact de aseara, cand sa o pornesc (motorul fiind cald) nu mi s-a mai aprins becul de la bujii iar dupa ce am pornit-o (de data asta normal din cheie) a ramas vreo 2 minute becul de la bujii aprins. Am ajuns acasa, motorul fiind cald, am parcat-o si am zis sa incerc sa o pornesc iarasi sa vad daca merge: nimic! Nu a mai invartit nimic, nici cu usa inchisa nici cu ea deschisa. Am lasat-o , nu am avut ce sa ii fac, siazi dimineata cand sa plec, invartea in continuu dar nu pornea, si tremura masina, parca ar fi dat rateuri. Are vreo legatura treaba asta cu problema mea mai veche? Tind sa cred ca s-au ars bujiile, nu?

                            Comment


                            • #59
                              Deja ma cam streseaza problema ta... Ai un motor diesel de 2,0.. acelasi pe care il am si eu. De ce nu vrei sa fii ascultator si sa faci ce ti-am recomandat??? In ziua, ora, minutul in care nu-ti porneste da-mi un telefon la 0744.830.843. Sa ai un patent sau o surubelnita sau un cablu de 1 m la tine tot timpul. Trebuie sa luam problema pas cu pas daca vrei sa intelegi, daca nu, plange-te in continuare. In cel mai rau caz vii, facem un contract notarial si schimbam o saptamana masinile sa ii dau eu de cap. toata chestia la diesel e 2 fire si 4 bujii ce atata electronica??? daca aveai un jaf de megane cum are mama te intelegeam, sincer. Dar ai o masina care are un + continuu pana la contact daca ajunge continuu, dar banui ca da ca altfel ar lua-o mai multe razna, ai un contact care pe pozitia 2 da semnal la bujii, apropo faza cu becul aprins, ti-e gata o bujie , de acolo si becul aprins dupa pornire si pornitul greoi la rece, mai ales daca apesi si acceleratia. Apoi cand dai la automat merge + continuu la electromotor, acum din auzite mai sunt ceva protectii la w 124, rezistente , nu stiu ca nu am avut w 124. dar mno, sistemul e acelasi.Eu am pus motorul de w 190 2,0 d pe cobra si nu are nevoie de nimic in plus. Totul se potriveste la fix Ti-am mai scris intr-un post ce ai de facut. Baza e motorul conectat la combustibil, un electromotor si o baterie. Caci porneste fara nici o alta piesa din sistemul de pe masina, de aia am zis k trebuie sa o luam cu baza...adica ELECTROMOTORUL si o sursa de + si una de - . Dupa trecem la urmatoarea faza... firul de la electromotor pana la contact.... si incet pana unde gasim buba...
                              Last edited by Dj Sky; 01-29-2010, 15:05 PM.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Dj Sky View Post
                                Deja ma cam streseaza problema ta... Ai un motor diesel de 2,0.. acelasi pe care il am si eu. De ce nu vrei sa fii ascultator si sa faci ce ti-am recomandat??? In ziua, ora, minutul in care nu-ti porneste da-mi un telefon la 0744.830.843. Sa ai un patent sau o surubelnita sau un cablu de 1 m la tine tot timpul. Trebuie sa luam problema pas cu pas daca vrei sa intelegi, daca nu, plange-te in continuare. In cel mai rau caz vii, facem un contract notarial si schimbam o saptamana masinile sa ii dau eu de cap. toata chestia la diesel e 2 fire si 4 bujii ce atata electronica??? daca aveai un jaf de megane cum are mama te intelegeam, sincer. Dar ai o masina care are un + continuu pana la contact daca ajunge continuu, dar banui ca da ca altfel ar lua-o mai multe razna, ai un contact care pe pozitia 2 da semnal la bujii, apropo faza cu becul aprins, ti-e gata o bujie , de acolo si becul aprins dupa pornire si pornitul greoi la rece, mai ales daca apesi si acceleratia. Apoi cand dai la automat merge + continuu la electromotor, acum din auzite mai sunt ceva protectii la w 124, rezistente , nu stiu ca nu am avut w 124. dar mno, sistemul e acelasi.Eu am pus motorul de w 190 2,0 d pe cobra si nu are nevoie de nimic in plus. Totul se potriveste la fix Ti-am mai scris intr-un post ce ai de facut. Baza e motorul conectat la combustibil, un electromotor si o baterie. Caci porneste fara nici o alta piesa din sistemul de pe masina, de aia am zis k trebuie sa o luam cu baza...adica ELECTROMOTORUL si o sursa de + si una de - . Dupa trecem la urmatoarea faza... firul de la electromotor pana la contact.... si incet pana unde gasim buba...
                                Eu sunt in sibiu la facultate acum ,sunt 140km distanta intre noi. Pot veni intr-o zi , dupa 20 februarie (cand termin sesiunea) sa ne uitam calmi amandoi la ea? Sa ii dam de capat....Multumesc pentru amabilitatea de care dai dovada.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF