Originally posted by radu16b
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)
-
Originally posted by Greceanu-Eduard View PostSunt cazuri, cand bateria are un element mort (scurt intre placi), si puteti avea curent pentru consumatorii mici, dar cand e nevoie de ceva curent mai mult, ca la pornire de ex, atunci bateria nu mai face servici, cu toate ca incarcarea de la alternator sau redresor este ok.
Comment
-
Originally posted by Greceanu-Eduard View PostSunt cazuri, cand bateria are un element mort (scurt intre placi), si puteti avea curent pentru consumatorii mici, dar cand e nevoie de ceva curent mai mult, ca la pornire de ex, atunci bateria nu mai face servici, cu toate ca incarcarea de la alternator sau redresor este ok.
Comment
-
Acumulator?.
Daca acumulatorul tau are orificii de vizitare, ia un densimetru si masoara fiecare element in parte; trebuie sa ai min. 1,24 max.1,28. Daca bateria este fara intretinere, mergi cu ea la un atelier electric care are in dotare un redresor cu o rezistenta care simuleaza electromotorul. Iti va masura cunsumul in Amperi, si iti va spune cat de incarcata este, sau daca ai un element defect. Asta ca sa elimini suspiciunea cu bateria. Pana atunci lasa pe masina, cateva zile, bateria cu care ai pornit-o,sa vezi ce se intampla .Poate si bucsile de la electromotor sa fie cauza; sau legaturi-contacte imperfecte pe undeva. Bafta!.
Ps:-curata bine si papucii care fac legatura la bornele bateriei, si unge cu vaselina.Last edited by nstoe; 01-16-2010, 23:50 PM.
Comment
-
Acumulator?.
Daca acumulatorul tau are orificii de vizitare, ia un densimetru si masoara fiecare element in parte; trebuie sa ai min. 1,24 max.1,28. Daca bateria este fara intretinere, mergi cu ea la un atelier electric care are in dotare un redresor cu o rezistenta care simuleaza electromotorul. Iti va masura cunsumul in Amperi, si iti va spune cat de incarcata este, sau daca ai un element defect. Asta ca sa elimini suspiciunea cu bateria. Pana atunci lasa pe masina, cateva zile, bateria cu care ai pornit-o,sa vezi ce se intampla .Poate si bucsile de la electromotor sa fie cauza; sau legaturi-contacte imperfecte pe undeva. Bafta!.
Comment
-
Originally posted by nstoe View PostDaca acumulatorul tau are orificii de vizitare, ia un densimetru si masoara fiecare element in parte; trebuie sa ai min. 1,24 max.1,28. Daca bateria este fara intretinere, mergi cu ea la un atelier electric care are in dotare un redresor cu o rezistenta care simuleaza electromotorul. Iti va masura cunsumul in Amperi, si iti va spune cat de incarcata este, sau daca ai un element defect. Asta ca sa elimini suspiciunea cu bateria. Pana atunci lasa pe masina, cateva zile, bateria cu care ai pornit-o,sa vezi ce se intampla .Poate si bucsile de la electromotor sa fie cauza; sau legaturi-contacte imperfecte pe undeva. Bafta!.
Comment
-
Oxidari?.
Dupa o saptamana de porniri-opriri te ve lamuri, mai ales ca se anunta si ceva ger. Cu vaselina i-ai dat pe borne si papuci?. Cand iti va permite timpul,o revizie la electromotor si alternator nu strica; bucsi, rulmenti, regulator de tensiune, etc. Vei elimina multe neajunsuri.
PS:-eu am patit-o cu borne si papuci oxidati, nu misca nimic la masina.
Comment
-
[QUOTE=tertan;109187]Am fost la masina, i-am dat o cheie, a pornit greu, ca si cum ar fi gata bateria. o opresc dupa cateva secunde (deci nu a apucat sa se incarce bateria), ii dau jos bornele , le curat bine detot, aveau un strat negru de mizerie pe ele, le pun la loc si o pornesc iarasi , si a pornit ca si cum ar fi baterie noua pe ea. Oare de aici sa fie problema?[/QUO
Am citit toate posturile tale,ai facut bine ca ai curatat suprafetele de contact,dar in opinia mea trebuie sa te gandesti la o baterie noua.De ce?Pentru ca la acesti acumulatori acoperiti cu plastic,nu poti observa daca la bornele de legatura dintre elementi sunt sau nu probleme.Se poate intampla ca una din aceste legaturi sa fie retezata si sa faca contact atunci cand ,,vrea muschii ei"numai.Incearca sa imprumuti o baterie si sa mergi cu ea cateva zile.Daca nu ai probleme cu pornirea,iar la intoarcerea bateriei tale ,,buclucase"se repeta figurile,pune una noua sa scapi de probleme.Am lucrat mai multi ani in acest domeniu si am vazut probleme de genul asta cu baterii noi,foarte des.Bafta si drumuri bune.
Comment
-
[QUOTE=papamosu;109407]Originally posted by tertan View PostAm fost la masina, i-am dat o cheie, a pornit greu, ca si cum ar fi gata bateria. o opresc dupa cateva secunde (deci nu a apucat sa se incarce bateria), ii dau jos bornele , le curat bine detot, aveau un strat negru de mizerie pe ele, le pun la loc si o pornesc iarasi , si a pornit ca si cum ar fi baterie noua pe ea. Oare de aici sa fie problema?[/QUO
Am citit toate posturile tale,ai facut bine ca ai curatat suprafetele de contact,dar in opinia mea trebuie sa te gandesti la o baterie noua.De ce?Pentru ca la acesti acumulatori acoperiti cu plastic,nu poti observa daca la bornele de legatura dintre elementi sunt sau nu probleme.Se poate intampla ca una din aceste legaturi sa fie retezata si sa faca contact atunci cand ,,vrea muschii ei"numai.Incearca sa imprumuti o baterie si sa mergi cu ea cateva zile.Daca nu ai probleme cu pornirea,iar la intoarcerea bateriei tale ,,buclucase"se repeta figurile,pune una noua sa scapi de probleme.Am lucrat mai multi ani in acest domeniu si am vazut probleme de genul asta cu baterii noi,foarte des.Bafta si drumuri bune.
O mica problema de pornire am avut si eu azi : a pornit de dimineatza ,am mai pornit-o de citeva ori peste zi iar cind m-am intors la firma si am vrut sa o pornesc din nou ... nimic ,doar becurile din bord aprinse si atat , ceilalti consumatori mergeau ca atare am ciocanit usor in electromotor si a pornit ,posibil ca si la tine sa fie aceeasi problema : sa ai carbunii uzati la electromotor sau arcurile slabe la carbuni si sa nu mai faca contatct bine pe colector
Comment
-
[QUOTE=papini;109729]Originally posted by papamosu View Post
O mica problema de pornire am avut si eu azi : a pornit de dimineatza ,am mai pornit-o de citeva ori peste zi iar cind m-am intors la firma si am vrut sa o pornesc din nou ... nimic ,doar becurile din bord aprinse si atat , ceilalti consumatori mergeau ca atare am ciocanit usor in electromotor si a pornit ,posibil ca si la tine sa fie aceeasi problema : sa ai carbunii uzati la electromotor sau arcurile slabe la carbuni si sa nu mai faca contatct bine pe colector
Comment
-
Originally posted by Greceanu-Eduard View PostReleul de la bujiile incandescente , nu are treaba cu electromotorul. O faza asemanatoare cu a ta o am la un w124 200D fabricat in 1987. Ca sa primeasca comanda electromotorul, trebuie sa tin usa soferului deschisa. Daca aceasta usa este inchisa, cand pun contactul pe pozitia START ENGINE, nu se intanpla nimic, nici macar clic. Mie imi convine ca este si antifurt totodata (este destul de usor sa desfac plasticele ca sa ajung la acel contact de pe stalpul usii, si sa il pun pe pozitia inchis, dar prefer sa ramana asa). Bine ca daca cineva ar pune contactul pe ACCESORII si ar impinge, sau trage masina ,atunci ar porni si nu ar mai fi valabil *antifurtul*. Asta se intampa deoarece masina inainte sa fie a mea, a avut ceva probleme electrice, in sensul ca s-au lipit ceva fire intre ele, si cine le-a descurcat, nu prea le-a nimerit, dar pentru mine este OK, caci in general functioneaza aproape toate comenzile electrice. Revenind la problema in cauza, fa si tu incercarea cu usa deschisa.
Comment
-
Deja ma cam streseaza problema ta... Ai un motor diesel de 2,0.. acelasi pe care il am si eu. De ce nu vrei sa fii ascultator si sa faci ce ti-am recomandat??? In ziua, ora, minutul in care nu-ti porneste da-mi un telefon la 0744.830.843. Sa ai un patent sau o surubelnita sau un cablu de 1 m la tine tot timpul. Trebuie sa luam problema pas cu pas daca vrei sa intelegi, daca nu, plange-te in continuare. In cel mai rau caz vii, facem un contract notarial si schimbam o saptamana masinilesa ii dau eu de cap. toata chestia la diesel e 2 fire si 4 bujii ce atata electronica??? daca aveai un jaf de megane cum are mama te intelegeam, sincer. Dar ai o masina care are un + continuu pana la contact daca ajunge continuu, dar banui ca da ca altfel ar lua-o mai multe razna, ai un contact care pe pozitia 2 da semnal la bujii, apropo faza cu becul aprins, ti-e gata o bujie , de acolo si becul aprins dupa pornire si pornitul greoi la rece, mai ales daca apesi si acceleratia. Apoi cand dai la automat merge + continuu la electromotor, acum din auzite mai sunt ceva protectii la w 124, rezistente , nu stiu ca nu am avut w 124. dar mno, sistemul e acelasi.Eu am pus motorul de w 190 2,0 d pe cobra si nu are nevoie de nimic in plus. Totul se potriveste la fix
Ti-am mai scris intr-un post ce ai de facut. Baza e motorul conectat la combustibil, un electromotor si o baterie. Caci porneste fara nici o alta piesa din sistemul de pe masina, de aia am zis k trebuie sa o luam cu baza...adica ELECTROMOTORUL si o sursa de + si una de - . Dupa trecem la urmatoarea faza... firul de la electromotor pana la contact.... si incet pana unde gasim buba...
Last edited by Dj Sky; 01-29-2010, 15:05 PM.
Comment
-
Originally posted by Dj Sky View PostDeja ma cam streseaza problema ta... Ai un motor diesel de 2,0.. acelasi pe care il am si eu. De ce nu vrei sa fii ascultator si sa faci ce ti-am recomandat??? In ziua, ora, minutul in care nu-ti porneste da-mi un telefon la 0744.830.843. Sa ai un patent sau o surubelnita sau un cablu de 1 m la tine tot timpul. Trebuie sa luam problema pas cu pas daca vrei sa intelegi, daca nu, plange-te in continuare. In cel mai rau caz vii, facem un contract notarial si schimbam o saptamana masinilesa ii dau eu de cap. toata chestia la diesel e 2 fire si 4 bujii ce atata electronica??? daca aveai un jaf de megane cum are mama te intelegeam, sincer. Dar ai o masina care are un + continuu pana la contact daca ajunge continuu, dar banui ca da ca altfel ar lua-o mai multe razna, ai un contact care pe pozitia 2 da semnal la bujii, apropo faza cu becul aprins, ti-e gata o bujie , de acolo si becul aprins dupa pornire si pornitul greoi la rece, mai ales daca apesi si acceleratia. Apoi cand dai la automat merge + continuu la electromotor, acum din auzite mai sunt ceva protectii la w 124, rezistente , nu stiu ca nu am avut w 124. dar mno, sistemul e acelasi.Eu am pus motorul de w 190 2,0 d pe cobra si nu are nevoie de nimic in plus. Totul se potriveste la fix
Ti-am mai scris intr-un post ce ai de facut. Baza e motorul conectat la combustibil, un electromotor si o baterie. Caci porneste fara nici o alta piesa din sistemul de pe masina, de aia am zis k trebuie sa o luam cu baza...adica ELECTROMOTORUL si o sursa de + si una de - . Dupa trecem la urmatoarea faza... firul de la electromotor pana la contact.... si incet pana unde gasim buba...
Comment
Comment