Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ne uitam numai sa ne rugam sa faca o figura de aia Chestia e ca tu trebuie sa iei pas cu pas problema Daca vii , cu bucurie te ajut, cunosc si un electrician ieftin si foarte bun daca nu ii dai tu sau noi de capat. Sunt 120 km de la sibiu pana aici, cu 15 L vii si mergi
    Last edited by Dj Sky; 01-29-2010, 17:28 PM.

    Comment


    • #62
      Originally posted by tertan View Post
      Am fost la masina, i-am dat o cheie, a pornit greu, ca si cum ar fi gata bateria. o opresc dupa cateva secunde (deci nu a apucat sa se incarce bateria), ii dau jos bornele , le curat bine detot, aveau un strat negru de mizerie pe ele, le pun la loc si o pornesc iarasi , si a pornit ca si cum ar fi baterie noua pe ea. Oare de aici sa fie problema?
      Asculta sfaturile lui DJ SKY.Daca nu reusiti sa rezolvati problema in doi,numerele mele de telefon sunt:0755755549 si 0764633716.Daca sunt probleme in continuare,nu ezitati sa ma sunati,sunt disponibil 24/7.Succes.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Dj Sky View Post
        Ne uitam numai sa ne rugam sa faca o figura de aia Chestia e ca tu trebuie sa iei pas cu pas problema Daca vii , cu bucurie te ajut, cunosc si un electrician ieftin si foarte bun daca nu ii dai tu sau noi de capat. Sunt 120 km de la sibiu pana aici, cu 15 L vii si mergi
        Salut! O intrebare mai am, care imi tot da de gandit si nu ii dau de capat, de ce nu porneste niciodata cand e incins motorul peste 90grade
        (uneori deshideam usa soferului si pornea si cand era incins, mai nou nu mai porneste nici asa)? Cand e rece motorul face f rar. Astept un raspuns te rog mult . S-ar putea sa ajung la tine in tg mures prin 20-21 februarie. e ok?

        Comment


        • #64
          Salut.Ti-am trimis mesaj privat dar ma gandeam totusi sa scriu si aici pentru a nelamuri si pe altii care au sau vor avea problema ta cu pornirea la cald.Inlocuirea bobinei de inductie sau indreptarea placutzei de cupru din interiorul acesteia este rezolvarea acestei probleme.Eu am facut asa ceva si a mers.MB-ul meu w124 200d mi-a facut exact aceleasi simptome cateva saptamani.Dupa ,,lupte"si ,,forari"disperate in circuitul electric,am inlocuit bobina de inductie cu una imprumutata.Fenomenul a incetat brusc,desi aparuse in timp.Atunci am decapsulat bobina mea si am observat o deformare a placii de cupru.La cald,aceasta se curba si mai mult,rezultatul fiind neinchiderea circuitului principal de alimentare a electromotorului.Sper ca problema ta,tertan,sa se rezolve cat mai curand.Schimb-o,nu e un capat de tara,spune-ne si noua ce s-a rezolvat.Bafta.

          Comment


          • #65
            Daca ai drum pe la Radauti sau Suceava,da un telefon la 0755755549 in caz ca nu ai rezolvat.Dar eu stiu ca acolo e buba,la bobina.Daca treci prin zona asta,ne putem intalni si rezolva si alte probleme daca mai ai la masina.Bafta.

            Comment


            • #66
              Spunea colegul nostru Tertan ca a schimbat bobina cu una noua. Numai masina stie ce are ). De aceea trebuie sa il convingem sa incerce sa faca si el ceva singur, nu numai cu mecanici si alte chestii de genu si sa ii dea o pornire pe direct de la electromotor cand refuza sa porneasca si daca tot nu o ia atunci electromotorul e de vina, daca o ia, atunci e de la instalatia electrica pe undeva.

              Comment


              • #67
                Ai dreptate,trebuie sa incerce o pornire pe direct atunci cand nu vrea sa o ia din cheie.Daca porneste,electromotorul iese total din cauza,iar instalatia trebuie verificata pas cu pas.E singura solutie.

                Comment


                • #68
                  dap si io am cam aceeasi problema, porneste doar cand e luna plina sau marte in conjunctie cu venus. la mine o ia la adoua cheie, prima nu vrea deloc decat daca e motorul cald. si am ami avut o problema, pornea dar cand dadeam s aplec murea, si a trebuit sa-mi schimb k-jetronul. nu stiu, sper sa-ti fie de ajutor

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by papamosu View Post
                    Daca ai drum pe la Radauti sau Suceava,da un telefon la 0755755549 in caz ca nu ai rezolvat.Dar eu stiu ca acolo e buba,la bobina.Daca treci prin zona asta,ne putem intalni si rezolva si alte probleme daca mai ai la masina.Bafta.
                    Salut! Am schimbat azi bujiile si ghici ce? iarasi nu a pornit. si am pus lampa sa vad la electromotor daca vine curent. si pe cablu de + venea dar in schimb pe cablu celalalt ce merge de la contact la bobina nu venea curent. mentionez ca , contactul l-am schimbat. A pornit la a4a cheie , a venit curentu din senin. Astept o parere. Stima

                    Comment


                    • #70
                      De o gramada de timp te confrunti cu o problema asupra careia nu reusesti sa dai o informatie precisa pentru a putea fi ajutat.Masina ta nu invarte electromotorul nu ca nu porneste.Din ultimul post care e ceva mai explicit rezulta:
                      -Desfaci carcasa volanului,verifici daca intra o alimentare cu +.Daca intra,dai la automat si verifici daca iese + pe firul care duce la bobina electromotorului.Daca nu iese e contactul defect.Punct.
                      Doua masini:
                      W 124 230E 1986 full
                      W 124 250D 1987
                      Si o:
                      Alfa Romeo 155 TS 1998

                      Comment


                      • #71
                        electromotor murdar!!!

                        Problema este in interiorul electromotorului.... eu repar masini in particular... si am desco perit urmatoarea problema pe care sigur o ai si tu de multe ori.... la tine pun pareu pe ce vrei tu ca e vb despre platoul pe care se afla carbumii electromotorului. carbunii aia tata au niste canale pe care culiseaza acolo pe cele canele se depune mizerie si carbunii nu mai circula.... sau ca sa intelegi tu si mai bine ... arcurile care tin carbunii tensionati pe rotorul electromotorului nu au destula forta sa impinga si mizeria.... asa ca sfatul meu e sa dai electromotorul jos si sai faci putina baitza... dupa ce scoti electromotorul.... ia un aparat de masura seteazal pe 20v curent continuu roaga un amic za iti tina cheia in pozitia de dat la automat(ma refer la contactul masinii ) si vezi daca pe firul care se leaga la bobina electromotorului vin cei 12 volti... daca vine curent inseamna ca ultima problema e platoul! daca nu ai curent nu iti pleaca din contact...spor la treaba!

                        Comment


                        • #72
                          Problema este in interiorul electromotorului.... eu repar masini in particular... si am desco perit urmatoarea problema pe care sigur o ai si tu de multe ori.... la tine pun pareu pe ce vrei tu ca e vb despre platoul pe care se afla carbumii electromotorului. carbunii aia tata au niste canale pe care culiseaza acolo pe cele canele se depune mizerie si carbunii nu mai circula.... sau ca sa intelegi tu si mai bine ... arcurile care tin carbunii tensionati pe rotorul electromotorului nu au destula forta sa impinga si mizeria.... asa ca sfatul meu e sa dai electromotorul jos si sai faci putina baitza... dupa ce scoti electromotorul.... ia un aparat de masura seteazal pe 20v curent continuu roaga un amic za iti tina cheia in pozitia de dat la automat(ma refer la contactul masinii ) si vezi daca pe firul care se leaga la bobina electromotorului vin cei 12 volti... daca vine curent inseamna ca ultima problema e platoul! daca nu ai curent nu iti pleaca din contact...spor la treaba!

                          Comment


                          • #73
                            Pana cand nu o sa incerci acea pornire directa de la electromotor ca sa te convingi exact daca electromotorul este buba sau nu nu o sa rezolvi nimic si te dai cu capul de pereti degeaba. Degeaba verifici tensiuni cu becuri sau multimetre acolo este vorba si de amperaj. O sa-ti dau un singur exemplu care l-am patit pe pielea mea si anume : s-a ars becul pe faza scurta si l-am schimbat cu unul nou . Dupa montaj cel nou pe faza scurta nu se aprindea. Am verificat sigurante si vizual pareau ok . Am luat multimetrul si am masurat si pe multimetru indica +12v .Puneam becul nu se aprindea. Masuram din nou cu multimetrul si indica +12v dar totusi becul nu se aprindea. Am verificat becul direct pe baterie si becul era bun se aprindea pe ambele faze. Intr-un final m-am enervat si am scos sigurantele si le-am curatat .Imediat dupa ce am curatat sigurantele becul s-a aprins. CONCLUZIE : cand exista un contact imperfect un multimetru nu poate depista intotdeauna defectul intrucat nu fosloseste amperaj. Asa ca pune mana si porneste pe direct cu cheiea de contact in pozitia de bujii o lasi pe liber tragi frana si-i faci acel contact direct pe electromotor.Inca ceva nu crede ca daca acel electromotor este adus din Germania nu se poate defecta sau ca nu poate avea un defect. O alta precizare ar mai fi ca in cazul in care ai cutie automata , motorul nu porneste decat in P sau N si e posibil sa ai o problema la contactul din cutie care alimenteaza cu + bobina de la electromotor. Incearca in cazul in care ai cutie automata sa misti maneta inainte de a porni .Dar inca odata pana nu verifici electromotorul sa fii sigur ca nu el este cauza nu o sa rezolvi nimic. Colegii au dreptate este un diesel si cu o baterie si un electromotor il pornesti si dat jos de pe masina. Bafta multa1

                            Comment


                            • #74
                              Chiar nu va inteleg!Voi nu cititi ce scrie omul inainte de a posta?A spus destul de clar ca in momentul cand nu i-a pornit nu-i venea plus la bobina.Cum doamne iarta-ma sa fie din electromotor?Ca sa nu mai aduc in discutie si gramatica!
                              Doua masini:
                              W 124 230E 1986 full
                              W 124 250D 1987
                              Si o:
                              Alfa Romeo 155 TS 1998

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by MUFAC View Post
                                Chiar nu va inteleg!Voi nu cititi ce scrie omul inainte de a posta?A spus destul de clar ca in momentul cand nu i-a pornit nu-i venea plus la bobina.Cum doamne iarta-ma sa fie din electromotor?Ca sa nu mai aduc in discutie si gramatica!
                                Dar a incercat acea pornire pe direct? NU ! Eu nu am gasit nicaieri ca ar fi incercat-o! De fiecare data sustine ca este un electromotor nou adus din Germania de 2 ani si ca nu are nimic. Daca ar fi incercat acea pornire macar vedea daca problema este pana in starter(bobina) sau din starter.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF