Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De acu nu o sa mai ai probleme
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #32
      Originally posted by sovieticool View Post
      De acu nu o sa mai ai probleme
      Nu a mai facut probleme! Multumesc tuturor, in special lui Sovieticool si Dj Sky! Toata stima!

      Comment


      • #33
        Originally posted by sovieticool View Post
        De acu nu o sa mai ai probleme
        Dragii mei, revin cu aceeasi problema!!!! Imi vine sa ii dau foc jur!!!! Am pus contact nou, am pus bobina noua, restul din electromotor e ca nou!!! Ce P**** masii sa aiba ca la remat o dau??!!!! AJUTATI-MA!!!

        Comment


        • #34
          Masina mai are si un releu prin care trece contactul,un releu care da aprinderea la bujii.Mi s-a intimplat si mie cu un 190 motor 2.5 diesel sa am simptome asemanatoare.
          Atunci cind pui contactul se aude un clik, un sunet ceva?Cind dai la cheie da motorul peste cap sau nu il misca deloc?
          Releul respectiv are o forma cam ca pachetul de tigari un pic mai mare negru si are 2 mufe una mai mica de alimantare si una mai mare care duce la bujii .

          O alta recomandare:daca atunci cind dai la contact nu se intimpla nimic, ai incercat ca cineva sa dea la contact si sineva sa bata cu un fier sau un cicanel in electromotor?E posibil totusi si ca problema sa fie poate toto din electromotor.
          Sper sa rezolvi cit mai repede problema ta!
          Sorin Priboi, aproape pieton ....
          Tel 0766/24 83 24
          __________________________________________________ __________________________________________________ __
          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

          Comment


          • #35
            Originally posted by Sorin Priboi View Post
            Masina mai are si un releu prin care trece contactul,un releu care da aprinderea la bujii.Mi s-a intimplat si mie cu un 190 motor 2.5 diesel sa am simptome asemanatoare.
            Atunci cind pui contactul se aude un clik, un sunet ceva?Cind dai la cheie da motorul peste cap sau nu il misca deloc?
            Releul respectiv are o forma cam ca pachetul de tigari un pic mai mare negru si are 2 mufe una mai mica de alimantare si una mai mare care duce la bujii .

            O alta recomandare:daca atunci cind dai la contact nu se intimpla nimic, ai incercat ca cineva sa dea la contact si sineva sa bata cu un fier sau un cicanel in electromotor?E posibil totusi si ca problema sa fie poate toto din electromotor.
            Sper sa rezolvi cit mai repede problema ta!
            Am incercat si varianta cu batutul in electromotor. Cand am schimbat bobina a zis electricianu ca totul e ca nou il el, deci se exclude. Cand dau la automat nu se intampla nimic, se aude doar un tacanit cand pun contactul,dar nu cand ar trebui sa dea la automat. E scump releul ala? Unde il gasesc la masina?

            Comment


            • #36
              Releul de la bujiile incandescente , nu are treaba cu electromotorul. O faza asemanatoare cu a ta o am la un w124 200D fabricat in 1987. Ca sa primeasca comanda electromotorul, trebuie sa tin usa soferului deschisa. Daca aceasta usa este inchisa, cand pun contactul pe pozitia START ENGINE, nu se intanpla nimic, nici macar clic. Mie imi convine ca este si antifurt totodata (este destul de usor sa desfac plasticele ca sa ajung la acel contact de pe stalpul usii, si sa il pun pe pozitia inchis, dar prefer sa ramana asa). Bine ca daca cineva ar pune contactul pe ACCESORII si ar impinge, sau trage masina ,atunci ar porni si nu ar mai fi valabil *antifurtul*. Asta se intampa deoarece masina inainte sa fie a mea, a avut ceva probleme electrice, in sensul ca s-au lipit ceva fire intre ele, si cine le-a descurcat, nu prea le-a nimerit, dar pentru mine este OK, caci in general functioneaza aproape toate comenzile electrice. Revenind la problema in cauza, fa si tu incercarea cu usa deschisa.
              Last edited by Greceanu-Eduard; 12-05-2009, 19:53 PM.

              Comment


              • #37
                Vezi unde dracu se aude acel tacanit.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #38
                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Vezi unde dracu se aude acel tacanit.
                  Tacanitul se aude cand i-au de pe automat....asta esingurul zgomot care il face, in rest nimic.Azi a facut doar odata, in rest a pornit perfect....

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                    Releul de la bujiile incandescente , nu are treaba cu electromotorul. O faza asemanatoare cu a ta o am la un w124 200D fabricat in 1987. Ca sa primeasca comanda electromotorul, trebuie sa tin usa soferului deschisa. Daca aceasta usa este inchisa, cand pun contactul pe pozitia START ENGINE, nu se intanpla nimic, nici macar clic. Mie imi convine ca este si antifurt totodata (este destul de usor sa desfac plasticele ca sa ajung la acel contact de pe stalpul usii, si sa il pun pe pozitia inchis, dar prefer sa ramana asa). Bine ca daca cineva ar pune contactul pe ACCESORII si ar impinge, sau trage masina ,atunci ar porni si nu ar mai fi valabil *antifurtul*. Asta se intampa deoarece masina inainte sa fie a mea, a avut ceva probleme electrice, in sensul ca s-au lipit ceva fire intre ele, si cine le-a descurcat, nu prea le-a nimerit, dar pentru mine este OK, caci in general functioneaza aproape toate comenzile electrice. Revenind la problema in cauza, fa si tu incercarea cu usa deschisa.
                    Am incercat cu usa inchisa si nu porneste, am incercat si cu ea deschisa si tot nu porneste....daca ma impinge cineva si o pornesc impinsa , o pot opri ca apoi porneste din cheie, pana data urmatoare....care poate fii peste o zi sau peste o saptamana....

                    Comment


                    • #40
                      De ce nu incerci o data cand face chestia sa ii dai manual la automat din fata, de pe electromotor? sa luam pas cu pas problema, daca misca de acolo scoate din discutie electromotorul si tot asa pana ajungem la buba. incearca si zi-ne merge sau nu? ti-am mai explicat mai sus ce sa faci.

                      Comment


                      • #41
                        Un sfat de la un om patit cu asa ceva.Aceleasi simptome,doar ca eu nu am schimbat nimic la masinile mele(250 D si un 200 E).Intrebare pentru tine.Cate cabluri pornesc de la borna de (-) a bateriei tale?Pot fi doua sau doar unul.Eu am avut ambele cazuri.Minusul trebuie sa fie pe caroserie,dar si pe motor.Verifica daca ai un cablu care face legatura intre caroserie si motor.Trebuie sa fie in zona electromotorului.Sau poate ai un cablu care pleaca direct de la borna de minus a bateriei la motor.Se poate intampla sa nu fie bine strans sau sa fie oxidat in zona de contact cu caroseria sau cu motorul.Asa mi-au facut mie ,,figuri"ambele masini,porneau numai cand aveau ele chef.Norocul meu a fost faptul ca am lucrat multi ani ca si electrician.Succes.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by papamosu View Post
                          Un sfat de la un om patit cu asa ceva.Aceleasi simptome,doar ca eu nu am schimbat nimic la masinile mele(250 D si un 200 E).Intrebare pentru tine.Cate cabluri pornesc de la borna de (-) a bateriei tale?Pot fi doua sau doar unul.Eu am avut ambele cazuri.Minusul trebuie sa fie pe caroserie,dar si pe motor.Verifica daca ai un cablu care face legatura intre caroserie si motor.Trebuie sa fie in zona electromotorului.Sau poate ai un cablu care pleaca direct de la borna de minus a bateriei la motor.Se poate intampla sa nu fie bine strans sau sa fie oxidat in zona de contact cu caroseria sau cu motorul.Asa mi-au facut mie ,,figuri"ambele masini,porneau numai cand aveau ele chef.Norocul meu a fost faptul ca am lucrat multi ani ca si electrician.Succes.
                          Salut! La borna de minus am doar un singur cablu. Am un cablu care face legatura intre caroserie si cutie, la ala te referi?? si e plasat jos de tot, chiar sub cutie. Astept un raspuns. Stima!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by papamosu View Post
                            Sau poate ai un cablu care pleaca direct de la borna de minus a bateriei la motor.Se poate intampla sa nu fie bine strans sau sa fie oxidat in zona de contact cu caroseria sau cu motorul.
                            Da, cred ca e foarte posibil ca hiba sa fie de acolo.Sper sa rezolvi Tertan si sa te bucuri din nou de masina.Mult succes
                            Sorin Priboi, aproape pieton ....
                            Tel 0766/24 83 24
                            __________________________________________________ __________________________________________________ __
                            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Sorin Priboi View Post
                              Da, cred ca e foarte posibil ca hiba sa fie de acolo.Sper sa rezolvi Tertan si sa te bucuri din nou de masina.Mult succes
                              Am un singur cablu ce duce direct pe caroserie de pe borna de minus a bateriei, un cablu de 10cm lungime maxim. Ieri a facut iarasi , dar fata de pana acum, se auzeau 2 pocnituri/tacanituri cand puneam contactul. Si am tot incercat sa o pornesc ca eram intre 2 masini si nu o puteam impinge si a luat-o la un moment dat perfect, fara sa ii fac nimic! Ce Doamne poate sa fie?!

                              Comment


                              • #45
                                Iar cand face Pac-Pac ia da o fuga repede si vezi daca iese usor fum din electromotor...
                                Daca iese, e sigur problema de masa...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF