Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire motor M102

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am incercat sa mai reglez clapeta de acceleratie din shurubelul care se afla sub clapeta respectiva,dar nici o inbunatatzire ,privind pornirea motorului la rece.

    Si daca totusi ajung la vorba unui coleg care spunea ca ar fi din caculator,si ca ar trebui sa-l schimb,ele ,calculatoarele nu-s codade,se potrivesc de pe alt mercedes cu acelasi tip de motor.? Banuiesc ca doua calculatoare cu aceiasi serie nu se gasesc.?
    Last edited by doktor4carz; 02-01-2009, 00:01 AM.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #62
      1. Pe caroseria W124 calculatoarele nu sunt codate, personalizarea acestora s-a facut mai tarziu, pe modelele ulterioare.
      2. Banuiesti gresit, se gasesc calculatoare cu aceeasi serie. Cauta la dezmembrari.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Raptorul View Post
        1. Pe caroseria W124 calculatoarele nu sunt codate, personalizarea acestora s-a facut mai tarziu, pe modelele ulterioare.
        2. Banuiesti gresit, se gasesc calculatoare cu aceeasi serie. Cauta la dezmembrari.
        Salut Problema poate fi rezolvata prin scimbarea calculatorului,dar mai exista si un senzor ,la arborele cotit al motorului , care da semnalul la releul de aprindere , care da maideparte impulsul la bobina de inductie -----delcou-----bujii.Asa ca acel senzor poate fi una din componentele care face ca motorul sa nu porneasca. Calculatorul se strica cam greu , la tipurile w 201 si w 124. Bafta cu remedierea problemei.

        Originally posted by Dbr View Post
        Salutare,
        Am vazut subiectul in discutie si sunt in aceeasi situatie. Ba chiar mai grava.
        Sa incep cu inceputul.Am un 230 E,benzina,1990, cumparat in febr 2008 din DE .Masina a fost impecabila si a functionat la fel de impecabil pana (aprox.40.000 km in 10 luni),are acum 300.000 km la bord.Nimic nu a trebuit schimbat sau reglat in acest timp.
        Acum vreo luna de zile in urma cand au fost acele temperaturi f.scazute am pornit-o de proba mai mult, sa vad daca bateria e ok.A pornit la sfert de cheie,a stat la relanti normal(poate chiar mai jos ca turatie un pic dar am dat vina pe gerul de afara) dar dupa vreo 3-5 min de functionare pe loc,deodata s-a oprit ca si cum cineva i-a luat contactul.Fara zgomote suspecte,batai,etc.Am incercat sa o repornesc dar zadarnic.Nici un semn nu mai dadea de pornire.Invartea f bine cu electromotorul dar nimic altceva.Dupa cateva incercari repetate am lasat-o in pace de mila bateriei.Am pus bateria la incarcat si am revenit dupa o zi cu incercarile de pornire.NIMIC. Nici un semn de pornire.Doar un mic miros de benzina ca si cum s-ar fi innecat.Apoi deja am trecut la desfacut!
        -Bujiile:curate ca noi,fara zgura,calamina dar f. putin umede de benzina,mai mult miros.
        -capac delco: impecabil,fara crapaturi,murdarie,condens,etc.
        -filtrul de aer: la fel impecabil,curat,nimic suspect.
        -Pompa de benzina: nu am desfacut-o dar dupa sunet pare a functiona normal cu zumzetul specific de cateva secunde cand pui contactul,etc.
        Am miscat toate mufele posibile si imposibile.
        Am montat totul la loc si aceleasi simptome. NU da nici un semn de pornire.Invarte frumos dar nimic.Intra-adevar ce nu am verificat a fost scanteia la bujii.
        A mai patit cineva asa ceva sau asemanator?
        Va multumesc anticipat pentru orice sfat care ma poate scoate din incurcatura!
        Salut Icearca sa pornesti masina , cind se incalzeste afara putin . poate sa format dopuri de gheata din cauza condensului , si a intrat pe conducta de benzina ,si motorul nu primeste benzina. Eu personal am patit asa ceva cu un w 201 cu motor de 2,3 pe injectie. Am bagato in firma la caldura ,si dupa doua ore am incercat so pornesc ,a luato la sfert.
        Last edited by doktor4carz; 02-01-2009, 00:47 AM.

        Comment


        • #64
          Zici ca suntem la telefonul fara fir,daca mai tineti minte jocul:discutia a pornit de la faptul ca lui Paul ii porneste masina la rece dar se opreste imediat si am ajuns la dopuri de gheata pe conducte!!
          Pt.Paul:incearca sa gasesti un prieten cu acelasi motor si roaga-l sa te lase sa faci o proba cu calculatorul lui.Imi pare rau ca distanta e asa mare ca te ajutam eu cu placere.
          Off:Am observat cu dezamagire ca aceasta comunitate a detinatorilor de Mercedes exista mai mult pe aceste pagini virtuale decat in realitate.Cand se pune problema de ajutor e mai simplu sa zapacesti tastatura decat sa-i dai omului un ajutor real.Scuze de off topic.
          Doua masini:
          W 124 230E 1986 full
          W 124 250D 1987
          Si o:
          Alfa Romeo 155 TS 1998

          Comment


          • #65
            Imi pare rau ca nu ne ridicam la ashteptarile unor colegi, intr-adevar sintem nishte lepre fara inima, fara simtzire si total inutili... Personal, ma blamez seara de seara pe tema asta si nici nu mai am somn de la o vreme, din motive de autocritica...

            Rog colegul Dbr sa ishi deschida pe viitor topic cu propriile probleme, daca pe forum nimic din ce s-a scris nu i se aplica.

            Rog pe colegul MUFAC sa se gindeasca pe viitor inainte sa posteze ceva. Intimplator, pe acest topic nu a batut nimeni cimpii, totzi shi-au exprimat un punct de vedere destul de relevant vis-a-vis de topic, ceea ce s-ar considera, avind in vedere distantza ce ne desparte, un ajutor substantzial. Dat fiind faptul ca al nostru coleg nu a batut drumul pina la Bucureshti la mine bou si s-a intors vaca, nu intzeleg ce ajutor real ash putea sa ii dau eu... avind in vedere ca afirmatzia ma vizeaza si pe mine si nu-mi pica ushor la stomac... Sa incercam sa fim mai conciliantzi... nu prea da bine sa zici de altzii ca nu dau ajutor real, cind nici propria persoana nu s-ar deplasa atita amar de kilometri pentru a-l da...

            Si sa revenim la rumegatul problemei omului, ca de circ sint satul...

            Comment


            • #66
              Totusi cu amabilitatea voastra sa revenim la oile mele daca se poate.De axemplu ,acumulatorul de presiune (sper ca m-am exprimat bine)cel care tine presiunea de benzina pe instalatie.Daca este defect?Cum ar trebui sa se comporte masina?
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #67
                Originally posted by MUFAC View Post
                Zici ca suntem la telefonul fara fir,daca mai tineti minte jocul:discutia a pornit de la faptul ca lui Paul ii porneste masina la rece dar se opreste imediat si am ajuns la dopuri de gheata pe conducte!!
                Pt.Paul:incearca sa gasesti un prieten cu acelasi motor si roaga-l sa te lase sa faci o proba cu calculatorul lui.Imi pare rau ca distanta e asa mare ca te ajutam eu cu placere.
                Off:Am observat cu dezamagire ca aceasta comunitate a detinatorilor de Mercedes exista mai mult pe aceste pagini virtuale decat in realitate.Cand se pune problema de ajutor e mai simplu sa zapacesti tastatura decat sa-i dai omului un ajutor real.Scuze de off topic.
                Salut domnule MUFAC Din ceea ce am scris este totul real, nu am vrut sa duc pe nimeni in eroare, si ++fiind mecanic de mercedesuri din anii 1987 stiu ce inseamna cind un motor iti da dureri la cerebel . Nu vreau sa te jignesc dar cu aroganta ta de mare mester ,sau poate ca ai ajuns dupa caderea lu pingelica ,sa pui mina pe jafurile de masini aduse din cimitirele de masini germane si austriece, eu pe timpul acela lucram deja intro firma autorizata mercedes .Asa ca in viitor te rog eu frumos sa te abtii ,cu comentarii care habar nu ai despre ce este vorba. Noi care incercam sa ne ajutam aici pe forum ,sintem foarte multumiti ca ne putem invata lucruri noi ,din intimplari adevarate . EU imi cer scuze anticipat , pentru cele ce tiam scris , si sper sa intelegi ca daca poti ajuta un om, ajutal , dar nu-ti bate joc de necazul altuia.

                Comment


                • #68
                  Nu am inteles de unde ai tras concluzia ca as fi mecanic(sau ca m-as considera)?!?!In alta ordine de idei chiar nu am avut intentia de a aduce jigniri cuiva de asa natura incat sa genereze raspunsuri ca cel de mai sus.Daca am facut o apreciere asupra posturilor nu inteleg de ce sunt catalogat drept arogant.Iar in legatura cu ajutorul,dat fiind faptul ca am avut o problema pe care o are Paul in momentul de fata si pe care am rezolvat-o(nu eu ci un mecanic),consider ca am fost cel mai la obiect cu un sfat.
                  Si ca sa fiu foarte la obiect:Paul verifica daca instalatia electrica a motorului e in starea originala sau au fost facute interventii asupra ei,iar daca totul e in regula iti spun in mod sigur ca e din calculator.
                  Imi cer inca odata scuze celor care intr-un fel sau altul s-au simtit jigniti de ceea ce am scris.Chiar port un respect deosebit acelor oameni care se pricep la un motor;mai ales de Mercedes.
                  Cu stima,A.Dumitru.
                  Doua masini:
                  W 124 230E 1986 full
                  W 124 250D 1987
                  Si o:
                  Alfa Romeo 155 TS 1998

                  Comment


                  • #69
                    Scuze,am avut o problema cu conexiunea la internet si mi-a postat de doua ori!
                    Doua masini:
                    W 124 230E 1986 full
                    W 124 250D 1987
                    Si o:
                    Alfa Romeo 155 TS 1998

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by MUFAC View Post
                      Scuze,am avut o problema cu conexiunea la internet si mi-a postat de doua ori!
                      Exista functiile "Delete" si "Edit", poti face uz de ele..

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by MUFAC View Post
                        Zici ca suntem la telefonul fara fir,daca mai tineti minte jocul:discutia a pornit de la faptul ca lui Paul ii porneste masina la rece dar se opreste imediat si am ajuns la dopuri de gheata pe conducte!!
                        Pt.Paul:incearca sa gasesti un prieten cu acelasi motor si roaga-l sa te lase sa faci o proba cu calculatorul lui.Imi pare rau ca distanta e asa mare ca te ajutam eu cu placere.
                        Off:Am observat cu dezamagire ca aceasta comunitate a detinatorilor de Mercedes exista mai mult pe aceste pagini virtuale decat in realitate.Cand se pune problema de ajutor e mai simplu sa zapacesti tastatura decat sa-i dai omului un ajutor real.Scuze de off topic.
                        Daca ai citit bine ,inseamna ca ai inteles gresit . Eu am intervenit la problema lui Dbr care este postata mai sus.Asa ca mistocariile cu telefonul fara fir , si alte expresii smecherite, le poti pastra pentru tine insuti, si treaba cu dopurile de gheata ,chiar ca nu ti le-as dori sa ti se intimple.in traficul din capitala.

                        Comment


                        • #72
                          S-ar putea inchide acest thread daca se poate ,ca problema mea s-a rezolvat in principiu.Rezolvarea a fost prin desfundarea cuplajului de cauciuc din care iasa un furtun de vaccum ce merge la regulatorul de presiune a benzinei. Va multumesc pentru toate indicatiile pe care mi le-ati dat.
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #73
                            Buna seara! De cand am scapat de problema mentionata mai sus am dat de alta,adica motorul nu mai porneste la prima cheie cand este rece.Senzorul ce comanda shocul automat l-am schimbat (250 ron),dar nici o inbunatatire,injectorul suplimentar de benzina l-am verificat,si ii bun.Chiar l-am si legat separat la un buton ca sa-i dau mai multa benzina la motor ,dar degeaba ,porneste doar la a doua cheie.Daca, acuma vara porneste asa greu ,iarna cred ca plang langa masina pana porneste.Imi puteti spune cum as putea rezolva problema asta?Tin sa precizez ca amestecul de aer-benzina mi l-am refacut si acuma se afla-n parametri.
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #74
                              Verifica regulatorul de presiune al benzinei sau filtrul de benzina.

                              Comment


                              • #75
                                Cum se poate verifica regulatorul de presiune al benzinei?
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF