Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire motor M102

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire motor M102

    Salut! De un timp incoace la masina mea a aparut o mica problema,mai ales cand este foarte frig,dau sa pornesc masina,porneste la prima cheie,si sta la relanti vreo 2 sec.dupa care moare,o pornesc din nou,si incerc sa o si ambalez un pic dar nu se ambaleaza o pornesc iara, porneste la sfert de cheie dar nu sta la relanti.Intrun tarziu ,dupa vreo 3-4 incercari motorul sta la relanti pe la 900 de ture si pot pleca fara probleme,dupa ce se incalzeste un pic relantiu se stabilizeaza la 1000 de ture.Intrebarea ar fi: ce ar trebui sa verific?Ma-m gandit la senzorul de pe chiuloasa care da comanda la injectorul pentru pornirea la rece,(dar motorul porneste la prima cheie) ,problema este ca nu sta la relanti dupa ce porneste motorul.Ce ar mai trebui sa mai verific?Inainte de a aparea necazu asta,dimineata cand era rece si porneam motorul ,statea la relanti la 1800 de ture.Daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Pentru Pintea Paul Intr-un service ti s-ar schimba injectoarele ( toate 4 ) si regla CO-ul cu un analizor de gaze.
    Acasa, trebuie imbogatit putin amestecul si simptomele dispar ; pt. aceasta ai nevoie doar de un imbus de 3 . Daca ai unul mai lung ( 15 cm ) nu ai nevoie sa demontezi carcasa filtrului de aer si, prin gaura din mijlocul carcasei bagi imbusul, apesi in jos si-l rotesti spre dreapta 1/4 tura, nu mai mult ca-ti creste consumul apoi accelerezi scurt, sa se aseze plonjorul.Poti face asta si cu motorul oprit, chiar e mai bine ca sa vezi cum porneste apoi din prima. Daca e scurt, jos carcasa si gasesti pe broasca, langa clapeta, sistemul de reglaj ; e fixat pe aceasta cu 2 suruburi de unica folosinta ( se rup capetele la strangere ). Retine ca rotind spre dreapta imbogatesti amestecul, spre stg. il saracesti. Sa ne anunti cum a mers! Succes!
    Last edited by Raptorul; 12-28-2008, 16:01 PM.

    Comment


    • #3
      Pentru Raptor :Am facut reglajul cu imbusul de 3 asa cum mi-ai zis tu cu motorul oprit ,de pornit a pornit la prima cheie dar tot nu sta la relanti .Am uitat sa scriu in postul anterior ca am MB 230E din 1989 cu injectie ke-jetronic.Daca imi mai poti oferi alte indicatii as fii recunoscator.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Am vazut din profilul tau ce motorizare ai ( acelasi motor ca al meu ) ; incearca sa-i mai dai 1/4 tura dar asigura-te ca ai bagat bine imbusul -sa-l simti ca a intrat in locas-, apoi apasa in jos si , cand e jos roteste-l spre dreapta. Apoi apasa la fund clapeta de pe debitmetru si elibereaz-o. Da-i o cheie si vezi ce ai facut! Daca porneste si nu se mai opreste , accelereaza-l scurt din timonerie si, daca da rateuri in admisie ( trosneste ), mai da-i inca putina benzina. Oricum, tine minte cat ai rotit imbusul ca sa poti sa revii la reglajul initial daca nu iese bine. Daca nu-ti merge asa, maine te invat cum sa-i maresti diferenta de presiuni intre camerele distribuitorului de benzina ( din stellglied, "carameaua" de pe distribuitor ).

        Comment


        • #5
          Tot asa merge.Dar maine dimineata asta era primul lucru care il faceam sa schimb carameaua respectiva,din fericire am una de rezerva.Si cum sar putea mari presiunea in camera distribuitorului?
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Discutzia se muta aici, nu mai avea legatura cu topicul initzial.

            La subiect, pe capul de injectzie exista o piesa neagra, in care intra o mufa cu doi pini, prinsa cu doua shuruburi torx. Schimb-o si vezi ce se petrece dup-aia.

            Comment


            • #7
              Cu o surubelnita dreapta desfaci surubul de la partea inferioara a stellglied-ului -ai grija sa nu pierzi garnitura de cupru, e f.mica-si, cu imbus de1,5 (sau 2 ) strangi 1/4 tura, astfel diferenta de presiuni intre camere va creste cu 0,1 bar ( valoarea prestabilita pt. acesta este de 0,4bari ). Marirea diferentei de presiuni mai lungeste viata injectoarelor obosite dar, e recomandabil sa le inlocuiesti. E clar ca la tine injectoarele nu mai deschid sau nu mai pulverizeaza corespunzator la rece.

              Comment


              • #8
                Parerea mea este ca ori senzorul nu da comanda sa deschida injectorul de pornire la rece , ori injectorul de pornire la rece nu functioneaza. Eu am avut aceiasi problema , dimineata pornea la sfert dar dupa cateva secunde motorul se oprea. Porneam din nou si trebuia sa tin eu putin accelerat si pana nu se incalzea putin sub nici o forma nu puteam pleca de pe loc. Am schimbat senzorul si acum totul e ok. Senzorul l-am cumparat nou din magazin si m-a costat 55 Lei . Bafta multa !

                Comment


                • #9
                  Salut!Am tot incercat fel si fel de variante,am schimbat carameaua de pe corpul injectiei ,porneam motorul,pornea la prima cheie se tura pana la 1500 de ture si imediat se si oprea cu incercarea disperanta sa-l tin turat din accelerare,dar nici o sansa.Am marit un pic presiune in camerele din corpul injectie,dupa indicatiile lui Raptorul,dau sa pornesc din nou motorul si la fel,porneste si se opreste imediat.Injectorul suplimentar functioneaza,senzorul care ii da comanda l-am verificat cu aparatul de masura si prin deductia mea logica mi-am dat seama ca ar fii bun,adica are continuitate(cred ca e un sistem de termobimetale).Am incercat tot ce mi s-a spus,am verificat tot ce se putea,chiar am si desfacut si furtunul care iasa din blocul motor care merge in regulatorul de relatiu,in interiorul furtunului este o diuza din plastic care are si o iesire spre regulatorul de presiune.Diuza are un orificiu mic prin care trece aer ,care am crezut ca ar fi infundata,dar nu era.Am mai incercat odata sa-l mai pornesc dar tot asa se comporta,si nici apasand pedala de acceleratie nu sta la relantiu,de accelerat se accelereaza dar nu sta la relanti.Am verificat si regulatorul de relanti ,curent la mufa vine,continuitate este la regulator.Am citit toate posturile care au avut legatura cu motoarele pe benzina ,scrise pe forumul acesta,dar nimeni nu a specificat de un surub de reglaj.Surubul se afla sub clapeta de acceleratie.Am slabit contra piulita si am infiletat un pic surubul,interesant ca acuma masina sta la relanti,numa ca porneste cu un relanti de 2500 de ture dar si coboara repede la 1000 de ture.Tre sa plec la servici, si va mai anunt ce simtome ar avea masina.Daca cineva ar mai putea sa-mi mai dea niste indicatii ar fi bine venite.Sper sa intelegeti ce am scris aici.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Surubul de reglaj al clapetei de acceleratie pt. pozitia de relanti este reglat din fabrica si e sigilat cu un punct de vopsea ; producatorul nu recomanda in nici o situatie dereglarea acestuia... Masina ta a trecut prin multe se pare, e " manarita " bine daca s-a umblat si aici, unde nici dracu' nu gandea.
                    Felicitari pt. inspiratie si continua ; mai saraceste putin amestecul sa-i scazi relanti-ul , de asa maniera incat sa nu dea rateuri cand accelerezi mai brusc. Dupa parerea mea , stii tot ce trebuie sa faci pt. a obtine un mers rotund al motorului si poti sa-i ajuti si pe altii. Bafta in continuare !

                    Comment


                    • #11
                      Am crezut ca dau lovitura cu reglajul ala,dar n-a tinut smecheria.Acuma seara cand am iesit de la servici ,dau sa pornesc masina ,porneste, dar nu sta la relanti. Din pacate pentru mine.Nu mai stiu ce sa mai fac,asta este.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pintea paul View Post
                        Am crezut ca dau lovitura cu reglajul ala,dar n-a tinut smecheria.Acuma seara cand am iesit de la servici ,dau sa pornesc masina ,porneste, dar nu sta la relanti. Din pacate pentru mine.Nu mai stiu ce sa mai fac,asta este.
                        Verifica consumul de curent pe regulatorul de relanti, nu trebuie sa depaseasca 650mA ; daca e mai mare necesita schimbat. Poti sa-l demontezi si sa-l cureti cu benzina ( torni in el si-l scuturi bine de mai multe ori, apoi suflat cu aer si toarna in el putin ulei de mecanisme fine sau ATF ). Alimenteaza-l de cateva ori la baterie sa-l auzi cum actioneaza si apoi poti sa-l pui la loc ( cu grija sa nu-l montezi invers ). O seara buna!

                        Comment


                        • #13
                          Am incercat si am reusit sa-l si schimb cu nu altul imprumutat si tot asa se comporta masina.Daca nu ar functiona regulatorul de relanti nu ar mai sta deloc la relanti,dar motorul sta la relanti, fara oscilatii dupa ce se incalzeste un pic.Multi colegi de pe forum au pomenit de senzorul de soc,cum ca ar avea doua functiientru a actiona injectorul suplimentar,si pentru socul automat.Eu am zis ca l-am masurat si ca-i bun ,dar poate isi schimba parametri imediat dupa ce porneste.La mine senzorul are 2 craci,sa fie o iesire pentru injector si cealalta pentru pentru socul automat?Totusi am sa-l schimb cu un altul nou.Sper sa nu ma tina mult pana mi-l aduce.O sa va tin la "curent" cand o sa-l schimb.Va doresc " UN AN NOU FERICIT"
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #14
                            N-am reusit sa schimb senzorul ptr. pornirea motorului la rece si actionarea socului automat ,dar in schimb am scos cele 2 mufe din senzor si motorul nu a mai pornit cand a fost rece.La mine ,motorul porneste la prima cheie cand e rece dar nu sta la relanti,numai dupa cateva incercari, motorul sta la relanti .Am scris mai sus tot ce am verificat dar poate mie mi-a scapat ceva ce n-am verificat.Daca cineva imi mai poate da ceva informatii,as fii recunoscator.Multumesc
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,am patit la fel.Dimineata,porneam motorulul si se oprea imediat,dupa 4-5 chei pornea.am schimbat socul electronic si problema a disparut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF