Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire motor M102

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu a dat nici un rateu ?Ca daca a dat, inseamna ca a sarit un furtun de aer de sub sistemul de injectie , si fara furtunul ala bagat la locul lui nu o sa-ti porneasca niciodata.Si totusi ai putea sa-ti verifici si scanteia,daca o mai ai.Succes.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #47
      Nu a dat nic un rateu.Absolut nici un zgomot suspect.S-a oprit ca si cum i-am luat contactul.
      Masina este manuala 4+1 trepte.

      Comment


      • #48
        Trebuie sa verifici daca vine benzina (ai verificat daca mai ai benzina? a fost o gluma) la sistemul de injectie si daca are presiunea adecvata.Sunt multe chestii pe care trebuie sa le verifici.Eu ,de exemplu am avut si eu ceva asemanator ca si la tine ,si n-am reusit sa pornesc masina timp de o saptamana,si am dus-o tractata la un electrician sa o vada.El ce a facut ,pur si simplu a miscat releul de la pompa de benzina ,si a pornit.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #49
          Eu o am automata si la inceput cand am cumparat-o am stat doua zile langa ea pana a venit cel care mi-a vandut-o si a scos-o din "D" )) Si acuma rade de mine pe faza asta ...
          Masina mea de vis...

          Comment


          • #50
            Originally posted by pintea paul View Post
            Dok, am facut cu ai zis tu,adica,am pus contactul de mai multe ori,dar degeaba .A pornit un pic mai greu, dar tot la prima cheie a pornit, numa nu vrea sa steie la relanti.Si parca mergea inecat.
            Salut Fratilor Am observat ca aveti probleme cu pornirea masinii , au aparut foarte multe pareri ,care sint reale si ajutatoare, la rezolvarea problemei cu pornirea motorului rece . Anumite masini au si un releu pentru socul automat .totul depinde de tara ,unde sa vindut masina prima data . In spatele bateriei exista un releu de culoare argintie , care are si o anumita functie pentru socul automat.Acel releu are 1sau 2 sigurante in cap care trebuiesc controlate . Daca este releul ok, atunci trebuie controlat senzorul ,care citeste temperatura motorului in diferite cazuri ,adica motor rece ,motor cald ,valorile de tensiune ale senzorului ,variaza de la rece la cald.

            Pompa de injectie, are in partea dorsala peretele din cauciuc ,care dupa un anumit numar de ani incepe sa se detelioreze , si apar crapaturi care permit pompei sa traga aer fals., Poate fi o cauza care da probleme pornirii., anumite masinii au si un asazisul termostat care actioneaza o clapeta laintrarea aerului in filtru de aer , daca exista asa ceva ,trebuie controlat daca functioneaza sau nu. Regulatorul de presiune al injectiei, are in cap un furtun subtire de vacum , trebuie controlat daca cuplajul este etans, si nu trage aer fals, Control la filtru de benzina al pompei electrice ,care dupa un anumit numar de mii de km trebuie schimbat . Sint foarte multe componente ,care trebuiesc controlate amanuntit pentru a remedia asemenea probleme . Eu ti las recomanda pe Dock care stie ce face si cunoaste meserie . Incearca sa iei legatura cu el si faceti o programare cind poate sa se ocupe de masina ta. Eu cred ca si costurile vor fi mult mai mici ,decit costurile a 10 mecanici cirpaci de dacii si trabanturi. Spor la reaba , si bafta cu remedierea problemei .

            Comment


            • #51
              Am luat legatura cu Dok,si mi-a dat imediat niste indicatii ce sa fac si cum sa fac,dar fara nici un rezultat.Din pacate legatura cu el personal nu se prea poate din cauza distantei prea mari. Cum a scris si colegul AMG_0001 ca ar trebui sa verific aia si aia,eu tot am verificat si am scris tot in thread-ul asta,mai putin filtrul de benzina nu l-am verificat.Multumesc inca o data pentru amabilitatea voastra.Apropo,ce nu am specificat cand am scris acuma si mai sus ii ca ,masina ii si gazata si 95% ma duc pe gaz.Toate pornirile se fac automat pe benzina,si ma mai duc pe benzina doar cand ii rece motorul.Oare sa fie si asta o cauza pentru defectul meu?
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #52
                Buna dimineatza... Pai dracu' sa shtie cum au legat aia releele de gaz ? Verifica sa fie treaba cu electrica la gaz ok, ca ma ia cefaleea cronica...

                Comment


                • #53
                  Ushurel,Dok ca mai avem nevoie de tine! Problema asta la mine ii de vreo doua luni ,masina ii pe gaz de trei ani buni,si mergea bine pana acuma doua luni cand o apucat-o dracii.Deci...
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by pintea paul View Post
                    Ushurel,Dok ca mai avem nevoie de tine! Problema asta la mine ii de vreo doua luni ,masina ii pe gaz de trei ani buni,si mergea bine pana acuma doua luni cand o apucat-o dracii.Deci...
                    Salut Incearca cu cei ce au montat instalatia de gaz, poate reusesc ei sa scoata dracii din ea. Bafta cu remedierea problemei ,si sa speram ca masina va scapa de draci,

                    Comment


                    • #55
                      Din pacate meseriasii care au montat instalatia au falimentat (cred ca vand legume-fructe acuma).Dar nu cred ca problema ar fi de la instalatia de gaz,si cum am mai zis ,masina a mers bine ,pana acuma doua luni,si pe benzina si pe gaz .Pornea frumos pe benzina cand era rece motorul si statea la un rlanti de 1300-1400 de ture si scadea pe masura cum se incalzea motorul.In prezent ,porneste bine si sta la un relanti de aprox.1300 de ture si dupa 2-3 secunde se opreste.Doar dupa cateva incercari ,motorul isi ia un relanti de vreo 500 de ture si ajunge pe la 1000 de ture cand ii cald.Sper ca nu v-am plictisit cu necazul meu.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #56
                        E posibil sa fi crapat vreo valva sau releu de la gaz... nu se poate shti daca nu se verifica... Mai poate fi senzorul de pozitzie al clapetei. Poate fi si unitatea de comanda. Trebuiesc luate prin eliminare.

                        Comment


                        • #57
                          Te referi la senzorul care citeste pozitia clapetei de acceleratie?

                          Chiar el...
                          Last edited by doktor4carz; 01-29-2009, 00:32 AM.
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #58
                            E greu de crezut ca ar fi de la instalatia de gaz atat timp cat si masina mea avea aceleasi simptome si nu a vazut gaz in viata ei!
                            Doua masini:
                            W 124 230E 1986 full
                            W 124 250D 1987
                            Si o:
                            Alfa Romeo 155 TS 1998

                            Comment


                            • #59
                              KE-Jetronicul este cea mai timpita chestie pusa pe mashinile astea, in contextul in care sculele de diagnoza nu exista. Adica, fix acelashi simptom poate fi cauzat de cinshpe piese diferite.

                              Trecerea de la gaz la benzina se face printr-un mecanism care, odata, citeshte temperatura motorului iar, a doua oara, citeshte turatzia. Sint componente electronice. Ca o paralela, un coleg care shi-a montat o alarma cu pornire telecomandata a avut surpriza sa constate cu stupoare ca, la rece, mashina merge 10 secunde si se opreshte (pornita de la distantza, surement...). La cald nu... Si acum culmea... are diesel... Explicatzia zace in zona crepusculara... Sint chestii electronice, care se manifesta al dracu' de bizar cind o iau chalapa.

                              Comment


                              • #60
                                Senzorul ala l-am masurat si ii bun dar totusi vroiam sa-l schimb cu un altul dar n-am gasit cu trei fire cum ii al meu ,ce-am gasit ii numa cu doua fire.S-ar putea sa fie de acolo ca s-a umblat la surubul de sub clapeta de accelerare pentru a se regla relantiul,si poate nu mai ii clapeta la pozitia corecta.O sa incerc sa-l mai reglez si o sa va mai anunt.
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF