Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Caldura la w124,200D!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vascu ala e normal sa se invarta mai greu ca de aia e vascocuplaj. Ca sa se invarta din ce in ce mai tare pe masura ce creste temperatura motorului. In legatura cu fluctuatia de temperatura se impune un termostat nou.

    Comment


    • #47
      Banuiesc ca nu are nimic daca vara circul cu apa distilata? Stiu ca nu se baga apa de la ghiuveta sau poma sau mai stiu eu de unde pentru ca, contine fier, dar apa distilata din cate stiu eu e ok, nu?
      In alta ordine de ideei vi se evapora vara in zilele caniculare apa? intreb asta deoarece mie unul mi se evapora si trebuie sa complectez destul de des, daca nu este normal care sa fie oare problema? De ce mi se incalzeste motorul destul de tare?
      1982 Mercedes w123 240D
      1992 Mercedes w124 200D

      Comment


      • #48
        Titlul e sugestiv.
        Dacă ai vrei problemă , deschide topic nou.
        Off topic , depinde câtă apă pierzi.
        Preferabil să foloseşti antigel , chiar şi vara.
        Ceva de genul...1/2 l. la 2 luni ar fi acceptabil.
        Dacă e mai mult...presupune o pierdere...cauze multiple.
        Detaliază.

        Comment


        • #49
          e200 diesel 1995.. model cu clima manuala dubla si functie rest.
          nu mergea aerul deloc: demontat ventilatorul [cel de sub stergator], schimbat carbunii.. merge aerul rece
          demontat pompa recirculare: era infundata, pus inapoi merge caldura INSA:
          =ventilatorul la inceput merge pe toate treptele, in mod cursiv..cateva minute apoi nu merge decat intreapta a4a, si atunci cu intreruperi
          problema pe care am depistat o eu ...e o rezistenta in partea stanga fix sub parbriz care se face rosie aprins... ca un fier incins, cat timp aceasta e incinsa merge cu intreruperi [5-10 secunde functioneaza..apoi 20-30secunde nu]

          o solutie la problema mea?
          apropo..am caldura doar pe gurile stanga si dreapta extreme..pe mijloc baga aer rece, nu rece caldut..ci rece de-a dreptul

          Comment


          • #50
            Originally posted by tintome View Post
            ...am caldura doar pe gurile stanga si dreapta extreme..pe mijloc baga aer rece, nu rece caldut..ci rece de-a dreptul
            Cam asa e pe la toate Mercedesurile. Chiar era un topic legat de treaba asta si se pare ca asa au gandit baietii masinile. Eu am W202 si am avut si o cobra la fel era. Pe mijloc in bord aer rece. Mi se pare foarte ok. Daca merg cu caldura la maxim orientata pe parbriz si pe laterale pot deschide putin sau chiar de tot aerul rece de pe mijloc si se amesteca excelent aerul in masina. Mie imi place cum merge.
            Legat de restul de probleme nu pot sa-ti dau prea multe sfaturi...eventual sa incerci sa schimbi rezistenta aceea, daca se poate.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #51
              pe mijloc baga aer rece, nu rece caldut..ci rece de-a dreptul
              E normal sa bage rece pe mijloc .
              Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
              Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

              Comment


              • #52
                bun si cu rezistenta mea cum ramane?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by tovarasultau View Post
                  E normal sa bage rece pe mijloc .
                  Sa inteleg ca prin mijloc merge doar aer din exterior?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by bbiigg View Post
                    Sa inteleg ca prin mijloc merge doar aer din exterior?
                    Asa sa intelegi! . Nu bag mana in foc ca la toate modele MB de orice fel este asa, dar la majoritatea este. La toate cu care am avut eu de-aface si si alti colegi cu care s-a mai discutat aspectul asta.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #55
                      Salutare , am si eu o problema legata de caldura cu un E200....Porneste doar cand are el chef , cand e pornit functioneaza ok , incalzeste bine , numai ca nu porneste totdeauna.

                      Am citit ce ati patit mai sus , si nu am nici una din problemele relatate anterior . Daca aveti alte solutii , as fi bucuros sa le ascult

                      Comment


                      • #56
                        Eu la cobra, din cand in cand, in special azi vara am dat drumul la apa de 2-3 ori pe luna, cand aveam chef... Mi se pare ca imi curata bine prin motor/radiatoare pentru ca iesea des apa murdara(maronie)dar dupa ce am facut chestia asta de vreo 7-8 ori a inceput sa imi vina apa aproximativ curata. am mai bagat apa cu furtunul, de la robinet, aproximativ 1,8 Bar si pe tur, in sensul de curgere a apei prin radiatorul de caldura si invers, pe retur si sincer a iesit ceva de acolo. Am impresia k apa prin radiatorul de incalzire, cum are debitul mai mic, crek are si viteza mai mica si face depuneri in radiator. dupa toate chestiile astea cu curatarea, respectiv cand mi-am facut reparatia capitala la masina, am desfacut si suflat cu aer radiatorul de incalzire(2-3 ore de munca), si acolo erau ceva dinozauri si praf si multe...(pacat ca cobree nu au fost dotate cu filtru si mi se pare ca nici w 124 si w 190 nu are deci sunt in aceeasi situatie). Am o caldura la cobra cu termostat de 80 de grade k daca afara sunt 5-6 grade nu pot tine la mai mult de jumatate rareori putin mai sus si maxim pe treapta 2 cand vreau sa dezaburesc. Sa nu va zic cate pariuri am castigat pe la noi k masina mea se incalzeste prima in interior, la 5 min de stat la relanti apa e la peste 50 de grade si da caldura binisor iar in mers dupa maxim 3 km , poate sa fie cat de frig, ajunge la 80 si arde pur si simplu la mana.Fara frica ca la deal cu toate ca il cam trag de urechi nu urca peste scrisul cu 80. Sper sa ramana asa si la - 20 de grade ca la - 7 cat a fost minim anu asta era fierbinte pe treapta 2 si caldut dar incalzea repede in masina pe 3. Cred ca cei care nu au inca antigel sau mai stiu eu motivul, ar fi bine sa schimbe apa de cateva ori, ca ajuta si mai ales chestia cu presiune de apa prin radiator. La cei care intra si iese fierbinte turul si returul zic ca principala cauza e infundarea cu mizerii a radiatorului de incalzire, pacat ca e greu de demontat si curatat.

                        Comment


                        • #57
                          Salut. Eu am o problema ciudata la w 124 din 1991, 300D. Baga caldura perfect la sofer si pasager, la parbriz la fel dar pe mijloc deloc. Sincer nu ma deranjaza ca tin inchis difuzoarele de aer de acolo dar eram curios daca se poate face ceva. La mine nu mai sunt ventilele de langa baterie. Este pus pe direct.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by mitre View Post
                            Salut. Eu am o problema ciudata la w 124 din 1991, 300D. Baga caldura perfect la sofer si pasager, la parbriz la fel dar pe mijloc deloc.
                            Din cate stiu eu, este normal sa bage rece pe mijloc. Si parca am mai vazut si pe aici cativa la care tot asa mergea.

                            Posibil sa ma insel .... dar e o idee...
                            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by w124researcher View Post
                              Din cate stiu eu, este normal sa bage rece pe mijloc. Si parca am mai vazut si pe aici cativa la care tot asa mergea.

                              Posibil sa ma insel .... dar e o idee...
                              La mine pe mijloc nu baga defel caldura si nici aer rece daca e pus pe cald. Insa, cand e pus sa bage rece, vara de exemplu , baga si pe mijloc...Cred ca sunt toate...nu baga pe mijloc caldura ci doar aer rece varaPrecizez ca are Klimaautomatic.
                              1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF