Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caldura la w124,200D!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by crystyy 300e View Post
    Pompa de pe lonjeron nu o am.am observat ca busonul acela are un mic joc.incerc sa fac rost de unu.
    Vad ca nici tu nu ai pompa de pe lonjeron......unde sa fie oare asezata?...ca si eu am probleme cu caldura in interior si e posibil sa fie din cauza ca nu avem un debit mare de apa fierbinte in calorifer.

    Comment


    • #32
      Este asezata pe lonjeronu-l stang ,pe conducta ce duce la electrovalvele de apa.este prinsa pe lonjeron cu un tambur de cauciuc(rotund ,cam cat un dop de coca-cola)

      Comment


      • #33
        SORYN mufa e cea de langa baterie si e in capu la acele electrovalve care dau drumu apei fierbinti sa treaca prin calorifer. La mine e cu 4 picioare mufa pe calorifer. A si inca ceva cum minunile nu tin mult am facut un drum azi de 200 de kilometri si la dus am avut caldura, inapoi ioc caldura rece calduta asa amortita. Am zis ca nah dracu sa le ia de electrovalve de rahat sa pun mufa. Am pus mufa si nimic fix la fel. Cred ca am un dop ceva inainte de calorifer ori pompa de apa e dusa. Mai ales ca garnitura aia de clinghenit nu o mai are si am vazut ca a ros un pic in motor. Garnitura e ca distantier si nu se gaseste decat la set. Eu am pus niste carton de dosar dar o aud scartaind (inca mai roate, atinge). Ma gandesc ca poate si de aia nu face fata pompa presiune mare isi face un vid ca nebuna acolo. Dar cum explic ca ieri a mers si azi un pic bine, cu mufa scoasa, termostatul e ok lucreza imi tine apa in 80 cu toate ca am forjat-o.

        Am facut si varianta cu pe loc si tinuta in 4000 rpm timp de 5 min. NIMIC !!! DAMN si e frig afara ca sunt din Moldova.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #34
          Am schimbat azi busonu de la vasu de expansiune si tot nu am presiune,am observat ca este un furtun intepat.

          Comment


          • #35
            Salut,am schimbat si furtunul intepat dar tot nu am presiune.ce ar mai putea fi?

            Comment


            • #36
              Originally posted by crystyy 300e View Post
              Salut,am schimbat si furtunul intepat dar tot nu am presiune.ce ar mai putea fi?
              Dar cum ai constatat ca nu ai presiune?

              Si acum o idee, pentru posibile instalatii infundate. Anul trecut am testat la un Peugeot 405 si a functionat. Am scos tot antigelul din motor, bagat inapoi aceiasi cantitate de apa cu otzet (50%-50%), lasat sa mearga 10 min, apoi forjat inca vreo 5 min. Cand am dat drumul lichidului a iesit numai rugina si bucatele de calamina si alte depuneri. Nu stiu cat de bine este, dar a functionat si a avut caldura, de fapt si acum are caldura ok in masina. Si ar mai fi o intrebare, pentru cei care ati schimbat lichidul de racire. Nu cumva a-ti pus prea mult antigel si prea putina apa?

              Comment


              • #37
                Am apasat pe furunele mai groase de la radiator.la celalalt w124 al meu se simte presiunea pe furtune. cand apas. in radiator am doar antigel, fara apa. si nici cu apa (doar apa ) vara nu am presiune. am mai observat ca radiatoru este doar putin cald.
                Last edited by crystyy 300e; 12-31-2008, 22:50 PM.

                Comment


                • #38
                  Pai daca ai doar anitigel, cum vrei sa se incalzeasca? Din cate stiu eu se baga combinat 50-50%, daca mai vrei caldura. Ma mir ca se ridica apa la 80 de grade, doar cu antigel, ca ar trebui sa stea si mai jos

                  Comment


                  • #39
                    Am inteles. mecanicu la care am pus antigelu. a spus ca asa trebuie. azi ma ocup de ia si incerc faza cu otet. multumesc mult.
                    Last edited by crystyy 300e; 12-31-2008, 22:52 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by crystyy 300e View Post
                      Am inteles.desteptu la care am pus antigelu.a spus ca asa trebuie.azi ma ocup de ia si incercsi faza cu otet.multam mult.
                      In Romania antigelul se distribuie in 2 variante : 1- gata preparat, adica diluat si are punctul de inghet la aprox. -40 grade C, si 2-simplu, cu instructiuni de diluare pe ambalaj functie de punctul de inghet pe care vrei sa-l obtii. Poate "desteptu' " a avut dreptate..
                      In alta ordine de idei, vara NU se circula cu apa, e o practica daunatoare : antigelul are in componenta sa produse care greseza presetupa de la pompa de apa, care prelungesc durata ei de exploatare ( aici ma refer la antigelul de marca, nu la petarde ).
                      La Multi Ani tuturor membrilor acestui forum !!!

                      Comment


                      • #41
                        paunionutz eu am pus antigel diluat deja ...si am masurat cu densimetru si am vazut lichidul ar fi inghetat la -37 de grade deci daca era numai antigel banuiesc ca era ceva mai ridicat nivelul de inghet.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by crystyy 300e View Post
                          Am inteles.desteptu la care am pus antigelu.a spus ca asa trebuie.azi ma ocup de ia si incercsi faza cu otet.multam mult.
                          Originally posted by crystyy 300e View Post
                          Am apasat pe furunele mai groase de la radiator.la celalalt w124 al meu se simte presiunea pe furtune.cand apas.in radiator am doar antigel,fara apa.si nici cu apa(doar apa )vara nu am presiune.si am mai observat ca radiatoru este doar putin cald.
                          Editeaza postarile, te rog... vezi ca scrie la regulament cum trebuie sa arate.

                          Comment


                          • #43
                            Salut, am curatat instalatia cu otet, am pus 50\50 antigel-apa si la fel. Am observat ca, vascu se invarte greoi chiar si cu motorul rece iar, radiatorul este rece si cand imi ajunge temperatura la 80.

                            Comment


                            • #44
                              Am si eu un w124 din '93 200 D si am probleme cu caldura. Am verificat ventilatoru si sigurantele, sunt bune. Am vorbit cu un electrician si mi-a zis ca problema ar fi de undeva de la potentometru. Acum l am pus pe direct pana mai trece iarna. Dar as vrea sa-l fac si o parere sau un sfat e binevenit.
                              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                              Comment


                              • #45
                                REVIN,antigelul erea deja diluat,busonu-l de la vasu de expansiune erea varza.Ok problema cu presiunea am rezolvat-o dar cu temperatura inca nu.Am observat ca:vascu se invarte greu (cu motoru pornit) , radiatoru este putin cald,temperatura difera in functie de viteza de mers,pe loc ajunge la 85-90 dar,imediat cum plec scade.din ce sa fie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF