Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caldura la w124,200D!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caldura la w124,200D!!!!

    Buna la toata lumea de pe club!am un w124,200D,din 90',la care am o problema sau asa cred:
    Inainte nu imi urca apa cum trebuie,ok am schimbat termostatul,acum urca normal dar am o nelamurire totusi,la cat trebuie sa stea apa?la 85 sau 90 de grade?parca nu imi place deloc caldura pe care o am in masina,nu este caldura aceea nebuna,ca sa arda gratarele in draci,cand este pe pozitia doi la ventilator simt caldura nebuna,dar cand il dau pe 3 sau 4,parca nu mai este acelas aer cald,sau am innebunit de tot!am mai avut un w124,200D,acum cativa ani si aveam o caldura de innebuneam iarna la -.....grade!
    Am schimbat si busonul de la vasul de expansiune,pt ca era terminat si nu tinea presiune cum trebuie si am avut caldura Ok dar totusi cand dau turatie mai mare la ventilator,parca aerul este mai rece putin.
    Va rog frumos ajutati-ma fratilor,ar trebui sa mai schimb ceva,unde sa mai umblu si am uitat sa specific ca am si acel senzor de caldura in plafoniera cu un furtun gros in el si o mufa,ar putea fi si de acolo ceva?

  • #2
    Din cate imi amintesc eu, si la 190-ul meu, la ultima treapta aerul nu mai era la fel de cald, ca la prima treapta si daca te gandesti logic, gasesti si explicatia. Aerul suflat de aeroterma prin calorifer, pe prima treapta este putin, iar in ultima treapta, viteza lui este mult mai mare si cantitaea de aer este mult mai mare, deci nu are timp sa se incalzeasca la fel de bine

    Comment


    • #3
      Originally posted by paunionutz View Post
      Din cate imi amintesc eu, si la 190-ul meu, la ultima treapta aerul nu mai era la fel de cald, ca la prima treapta si daca te gandesti logic, gasesti si explicatia. Aerul suflat de aeroterma prin calorifer, pe prima treapta este putin, iar in ultima treapta, viteza lui este mult mai mare si cantitaea de aer este mult mai mare, deci nu are timp sa se incalzeasca la fel de bine
      Foarte corect!
      W124.E200D
      Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

      Comment


      • #4
        Soryn suntem in acceasi barca. Am un w126 cu motor de 124 si in iarna asta am schimbat de tot antigelul cu altul nou si vreau sa zic ca inainte de asta mi se dezlipea talpa la pantof ce caldura baga pe treapta II. Acum nimic, vine rece ..doar un pic incalzit.Prima data am crezut ca e de la vaccumuri dar nu e ... apoi am zis ca o fi mufa la calorifer oxidata.. am curatat-o si nimic .. la fel. Cineva mi-a zis ca si-a revenit calculatorul ei de clima si acum senzorii fac ce vor ei cu caldura chiar pot fi si decalibrati. Dar nu cred ca e asta deoarece am scos si mufa la calorifer si nimic vine un pic cald la inceput si apoi tot asa rece. Ma gandesc sa nu am ceva care sa optureze caloriferul .. un dop ceva. Mentionez ca furtunul pana la calorifer e cald si intrare si iesire; apa imi sta in 80 de grade tzeapan. Daca are cineva idee ce se intampla va rog sa postati. A si poate are cineva o schema cum scot caloriferul de acolo.
        O zi buna all.
        Last edited by sovieticool; 12-27-2008, 11:22 AM.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Ai verificat comutatorul pentru aer cald?Poate nu deschide circuitul de aer...
          Dacă spui că furtunul de intrare e cald şi la intrarea şi la ieşirea din caloriferul de căldură...Nu găsesc altă explicaţie.Motoraşul din spatele caloriferului funcţionează?

          Comment


          • #6
            Sal, eu am un 190 si la fel am patit...am schimbat antigelul si acum nu mai am caldura.Apa sta la 80 de grade, aeroterma frige, pe treapta 1 baga putin caldut, apoi rece, nu mai zic pe celalalte...inainte mureai de caldura...rog ajutati-ne!!!!!!

            Comment


            • #7
              Caută-l pe privat pe DMIHNEA, dacă are bunăvoinţa să îţi explice pas cu pas ce este de făcut.
              Apoi să ne dai şi nouă rezolvarea.Sau eventual..descrie amănunţit ce ai verificat şi ce nu.
              Că aşa..simptomele....de la distanţă....foarte vag.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Daca masina e prevazuta cu pompa de recirculare, verificati alimentarea acesteia si, daca alimentarea e buna, schimbati ( sau reparati pompa defecta ) ; pompa e montata pe lonjeronul dreapta fata, in dreptul galeriei de evacuare. E posibil sa aveti pompa de recirculare integrata in duoventil ( robinetul electromagnetic pt. apa calda ), si atunci se gaseste in compartimentul bateriei.
                Spor la treaba!!

                Comment


                • #9
                  Am verificat in prima faza furtunele de vacum ce sunt in spatele bordului....totul ok.Conducta ce intra in masina sub bord in partea dreapta e fierbinte, cea care iese pe la motor in partea stanga pe langa bujii e putin mai rece, dar foarte putin. Daca dirijez aerul la parbriz baga ceva mai caldut, in rest rece. Sa se fi stricat ceva de la praful bagat in radiator? fiind de aluminiu se mai poate lipi cu ceva(ex.poxipol)?Vad ca radiatorul nu mai este umed dupa praful pus si gasket-ul rosu.

                  Comment


                  • #10
                    Salutari la toti de pe club!masina mea are de fabrica acea pompa de recirculare pe lonjeron,dar eu nu o aud sa functioneze,normal ar trebui sa se auda?unul dintre furtunele de la pompa de recirculare este foarte putin caldut,in schimb celalalt este fierbintre!oare sa fie dusa pompa aia?
                    Va rog mult de tot dati-mi un raspuns cat mai repede,ca o sa innebunesc de draci!
                    Multumesc mult de tot!

                    Comment


                    • #11
                      Sigur s-a blocat turbina pompei, dar e f. usor de reparat : dupa ce demontezi pompa de pe auto ( pune cleme pe furtunurile care intra si ies din ea, sa nu curga antigelul si sa-i faci alta aerisire! ), desfaci cele 4 suruburi ale turbinei, o scoti si o cureti bine,avand grija la axul ei si la garniturile finute din capetele acestuia. Turbina e antrenata magnetic de motor ; cu ocazia asta, verifica si functionarea motorului. Proba finala : alimenteaz-o corect si baga capul turbinei intr-o galeata cu apa : trebuie sa arunce apa in jet zdravan...ai grija sa nu te faci ciuciulete!

                      P.S. Turbina trage apa prin stutul din fata si o arunca prin lateral...ca sa nu gresesti si sa-mi reprosezi ca nu ti-am spus cum functioneaza.
                      Sa ne anunti rezultatul, da? Succes! Si nu te mai necaji, toate problemele au o rezolvare.

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu am pompa de aia pe lonjeron am vazut la un w124 cum arata si intradevar era asa ceva... dar la mine mergea perfect caldura pana acum si nu am avut pompa. Am citit pe alte forumuri ca poate fi si pompa de apa.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Vad ca ai Webasto pe masina ; sigur ai pompa de recirculare montata pe el dar, e posibil sa nu fi aerisit corespunzator instalatia-vezi ca sunt aerisitoare pe furtunurile suplimentare de la webasto. Ideal era sa ai o pompa de aerisire cu buson corespunzator vasului tau de expansiune si sa faci aerisirea cu motorul la peste 85 grade C.
                          La masinile fara ppa. de recirculare este posibil sa nu ai caldura daca aceasta-i defecta dar, sigur iti crestea si temp. la motor mult mai repede, si atunci iti dadeai seama singur de defect.
                          Vezi ca pe Webasto mai e montat un monoventil ( o capsula care inchide si deschide circuitul suplimentar de incalzire ), sa nu fie blocat pe inchis-se intampla din cauza mizeriilor din sist. de racire- sau alimentat - cand e alimentat inchide - , si verifica pompa de recirculare conform postarilor anterioare.

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca o inebunit toate acum iarna,eu nu am pmpa de recirculare,dar de ieri imi baga caldura doar la pasager,la sofer sufla doar caldut.
                            W124.E200D
                            Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                            Comment


                            • #15
                              Din poza asta iti dai seama Raptorul ca nu am pompa de aia pentru recirculare. Iar din preincalzirea webasto a mai ramas doar instalatia interna ca restu matelor ce erau pe lonjeron acolo nu mai exista. Mentionez ca daca opresc motorul si pornesc pentru 1 minut sau 2 vine cald tare apoi iar amortit. Referitor la webasto e adevarat ca atunci cand dau sa pornesc motorul porneste un ventilator pe la locul pasagerului si cred ca are bucsa nenorocita ca la un moment dat scartie dar asa imi facea si inainte si nu aveam probleme cu caldura
                              Attached Files
                              Last edited by sovieticool; 12-28-2008, 20:43 PM.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF