Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caldura la w124,200D!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sovieticool, la tine e clar ca nu ai debit pe calorifer ; fie aerisire necorespunzatoare, fie infundarea ulterioara a caloriferului, ori randament necorespunzator al pompei de apa. Cea mai rapida rezolvare ar fi intercalarea pe returul caloriferului a unei pompe de recirculare ( pe furtunul lung din dreapta ). Ai mai putea sa verifici caloriferul fara a-l demonta, pt. asta scoti furtunurile care intra si ies din el ( nu inainte de a pune cleme pe ele, sa nu curga antigelul ) si apoi sufla in calorifer pe la tur cu o presiune de maxim 1,2 bari. Daca aerul iese usor, caloriferul nu e infundat. Poti si sa torni apa in el, folosind un furtun mai lung si o palnie si urmarind cum iese apa pe la stutul celalalt (debit, etc. ).
    Bafta!

    Comment


    • #17
      Raptorul:am reusit sa repar pompa,era blocata toata efectiv era varza nu alta si acum functioneaza perfect,dar am o intrebare:aceasta pompa trebuie sa lucre si cand este motorul pornit?defapt ea supraalimenteaza cum s-ar spune!
      Imi poti da te rog frumos un raspuns cat mai repede?
      Te rog mult si multumesc inca odata!

      Comment


      • #18
        Am si eu aceeasi problema la W 124, 200E, 1996 cm fabricatie 1991, nu am caldura...si...nu am pe lonjeron pompa de recirculare.
        La intrare in calorifer furtunul e fierbinte, calorifer fierbinte, la iesire e la fel fierbinte, ventilatorul merge dar nu baga aer cald in interior...doar caldut...iar acum pe frigul de afara baga aer rece.
        In acest caz sa fie oare pompa?
        Unde e pompa in acest caz? Cum o identific? Aud un bazait in zona bordului la pasager. Sa fie acolo pompa?...in interior..in exterior?
        E posibil sa fie comutatorul de aer?....daca e asa cum verific? cum identific cauza...si cum sa reapar problema?
        Sau alta intrebare:
        In cazul in care circuitul de apa se face, apa e fierbinte, intre ventilator si calorifer exista clapete de directionare a aerului?...in ideea ca poate ceva obtureaza aerul sa treaca prin calorifer?
        Rog putin ajutor, ca ma simt penibil. In mercedes sa iti fie frig....cand ar trebui sa imi dezlieasca talpile de caldura.
        Cu multumiri pt orice ajutor,
        Ionut

        Comment


        • #19
          Raptorul azi mi-am montat o sonda care sa imi tina relantiul marit la rece. E cu vaccum si a ramas blocata si deci era relantiul marit non-stop. Am scos mufa la calorifer si surpriza caldura in 2 minute de eram la maieu in masina pe treapta a II-a. Acum am lasat asa ca poate se mai aeriseste se inebuneste si miine o sa ii pun mufa sa vad cum reactioneaza poate si-a revenit. Daca nu o sa ii pun o pompa de aia suplimentara. Sper ca nu e scumpa si cine are deja una sa imi de-a schema de unde e alimentata. Seara buna !
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #20
            Salutari la toti de pe club!dupa ce ma indemnat Raptorul!sa verific acea pompa ds e pe lonjeron,am trecut la treaba si am reparat-o beton,acum functioneaza perfect,dar tot nu imi baga caldura cum trebuie m-am enervat si m-am dus la ce-l mai bun mecanic de Mercedes-uri din Resita de la mine,acesta constatand ca am caloriferul infundat si electroventilele de langa baterie nu functioneaza cum trebuie deoarece pe partea pasagerului baga aproape numai rece,intrebarea mea ar fii:cum reusesc sa desfund acel nenorocit de calorifer?pt ca in momentul acesta imi vine sa sparg si laptopul de draci ce am in mine!si inca ceva:am pus solutie dinaia de etansat radiatorul inainte cu toate ca masina nu avea pierderi niciunde,dar asa sunt eu nebun am niste fixuri in mine!credeti ca acea solutie ma face pe mine acum sa imi pierd mintile de tot?va trebui sa desfund singur toata instalatia,deoarece mecanicul nu avea astazi timp!
            Masina mea a bagat caldura beton dupa ce am schimbat termostatul,dar dupa ce am bagat solutie dinaia de etansat nu mai am caldura cum trebuie,nici rezistenta din vasul de lichid de parbriz nu incalzeste mai deloc!
            Va rog din inima ajutati-ma fratilor!
            Multumesc!

            Comment


            • #21
              Pai asa isi fac unii de treaba si baga toate cacaturile intr-o masina fara sa fie nevoie. Da, e posibil ca acea solutie sa fi infundat si alte orificii. In special celulele radiatorului. Acele solutii se pun gradual. Nu tot flaconul odata. Progresiv pana dispare orificiul existent. Daca exista. Ca daca nu exista e mai bine sa nu pui.

              Si te rog editeaza si postarea anterioara, ca la cat esti de suparat n-as vrea sa te supar si mai tare.
              Last edited by florineasca; 12-29-2008, 19:53 PM.

              Comment


              • #22
                Rahat de ala de opturat radiatoare am gasit si eu la mine in antigel. Cred ca proprietarul de dinainte avea aceasi pasarica ca si tine Soryn sa fie acolo. Banuiesc ca la mine nu e infundat ca azi sa intamplat miracolul. Daca citesti putin mai sus vezi ce am patit. Acu dau cu paru in balta si iti zic ca este un rahat de solutie care curata rugina si nush ce dracu face.. bine bine punem de aia dar mizeria unde se duce ? Sa dai caloriferu jos trebe vointa de fier
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Soryn View Post
                  Raptorul:am reusit sa repar pompa,era blocata toata efectiv era varza nu alta si acum functioneaza perfect,dar am o intrebare:aceasta pompa trebuie sa lucre si cand este motorul pornit?defapt ea supraalimenteaza cum s-ar spune!
                  Imi poti da te rog frumos un raspuns cat mai repede?
                  Te rog mult si multumesc inca odata!
                  Aceasta pompa functioneaza cand motorul e pornit, aeroterma cel putin pe treapta 1 de turatie si clima data pe cald ( la cel putin 20 grade C ). Pompa e pusa pe retur pt. marirea debitului de apa ce trece prin calorifer ( mai multa apa calda in calorifer-mai multa caldura cedata mediului inconjurator ). Bineinteles, merge si cand are doar contactul pus si celelalte 2 conditii indeplinite.
                  Ma bucur ca ai rezolvat. Sarbatori fericite!

                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Raptorul azi mi-am montat o sonda care sa imi tina relantiul marit la rece. E cu vaccum si a ramas blocata si deci era relantiul marit non-stop. Am scos mufa la calorifer si surpriza caldura in 2 minute de eram la maieu in masina pe treapta a II-a. Acum am lasat asa ca poate se mai aeriseste se inebuneste si miine o sa ii pun mufa sa vad cum reactioneaza poate si-a revenit. Daca nu o sa ii pun o pompa de aia suplimentara. Sper ca nu e scumpa si cine are deja una sa imi de-a schema de unde e alimentata. Seara buna !
                  Daca baga cald doar cu motorul turat inseamna ca nu ai debit de apa in calorifer, iar daca maine face cald si in relanti-ul normal al motorului rezulta ca nu a fost aerisita bine instalatia de racire. Numai bine!

                  Originally posted by Soryn View Post
                  Salutari la toti de pe club!dupa ce ma indemnat Raptorul!sa verific acea pompa ds e pe lonjeron,am trecut la treaba si am reparat-o beton,acum functioneaza perfect,dar tot nu imi baga caldura cum trebuie m-am enervat si m-am dus la ce-l mai bun mecanic de Mercedes-uri din Resita de la mine,acesta constatand ca am caloriferul infundat si electroventilele de langa baterie nu functioneaza cum trebuie deoarece pe partea pasagerului baga aproape numai rece,intrebarea mea ar fii:cum reusesc sa desfund acel nenorocit de calorifer?pt ca in momentul acesta imi vine sa sparg si laptopul de draci ce am in mine!si inca ceva:am pus solutie dinaia de etansat radiatorul inainte cu toate ca masina nu avea pierderi niciunde,dar asa sunt eu nebun am niste fixuri in mine!credeti ca acea solutie ma face pe mine acum sa imi pierd mintile de tot?va trebui sa desfund singur toata instalatia,deoarece mecanicul nu avea astazi timp!
                  Masina mea a bagat caldura beton dupa ce am schimbat termostatul,dar dupa ce am bagat solutie dinaia de etansat nu mai am caldura cum trebuie,nici rezistenta din vasul de lichid de parbriz nu incalzeste mai deloc!
                  Va rog din inima ajutati-ma fratilor!
                  Multumesc!
                  Nu ai probleme cu duoventilul, el este normal-deschis ( lasa sa treca apa prin calorifer ) cand nu este alimentat si nu am intalnit pana acum unul blocat pe inchis ; caloriferul are 2 circuite si cel de pe partea pasagerului e mai infundat!
                  Caz identic anul trecut , rezolvat cu brio :aruncat tot antigelul, bagat apa si circulat 15 minute apoi golit toata apa, suflat cu aer comprimat caloriferul si radiatorul pana s-au uscat ( a durat o gramada de timp , dar NU le-am demontat de pa masina), dopuri pe calorifer si radiator, umplut cu Decarburol caloriferul si radiatorul si lasat cam 10 minute, apoi golit si suflat din nou pana la uscare. Montat furtunuri la loc, reumplut cu antigel si aerisit.
                  Spor la treaba!
                  Last edited by doktor4carz; 12-29-2008, 22:52 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Sovieticool:miracolul care sa intamplat la tine este legat de aceea mufa de la calorifer?care este mufa aia?tinand cont ca tu ai w126,la w124 am mufa la calorifer?mufa cu pricina este cea de la electrovalvele alea care le am langa baterie?sau vorbesc eu aiurea si in necunostinta de cauza.
                    Indruma-ma cum sa fac cu acea mufa!
                    Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Salut,am si eu o problema legata de caldura.in mers,temperatura la apa nu depaseste 80 de grade,pe loc sta cum trebuie si vine galdura cum trebuie.Am observat ca nu am presiune deloc in circuitu-l de apa,si presupun ca afecteaza intr-un fel caldura,care sa fie problema legata de presiune?(pompa de apa este noua,caloriferele din bord la fel
                      )

                      Comment


                      • #26
                        Salut!problema legata de presiune,ce-l putin in cazul meu a fost de la busonul vasului de expansiune,unde pui antigel,acel buson este un fel de termostat care este prevazut cu un arc si in fundul lui are o garnitura care la tine sigur este praf!
                        Acel buson tine o presiune mare pe circuit si are rolul sa se desschida la 1,4bari daca tin bine minte,atunci cand ai prea mult lichid pe circuit,aruncand pe acel furtunas subtire afara surplusul!
                        Daca nici de acolo nu este,atunci nu iti functioneaza,pompa care este pe lonjeron este blocata,aceasta avand la randul ei rolul de a baga fortat in calorifer apa fiarta!
                        Anunta-ma si pe mine daca ai reusit ceva!
                        Spor la munca!

                        Comment


                        • #27
                          Pompa de pe lonjeron nu o am.am observat ca busonul acela are un mic joc.incerc sa fac rost de unu.

                          Comment


                          • #28
                            Din ce am citit pe forum,termperatura la apa poate fi din termostat.ideea este ca vara temperatura urca peste 90 de grade iar iarne nici macar nu ajunge la 80 de grade,este posibil sa nu mai functioneze vascu cum trebuie?

                            Comment


                            • #29
                              Cum imi dau seama daca instalatia nu este aerisita?cum se aeriseste?
                              Multumesc!

                              Comment


                              • #30
                                Pai se aeriseste singura si daca nu ai suficienta apa in instalatie, ramai fara lichid in vas si se aprinde becul la bord. Daca nu ai astfel de probleme, inseamna ca e aerisita.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF