Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sfat circulatie zapada

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cum ziceam mai sus , spun inca o data : cauciucuri de iarna (nu M+S) bune , si multa , multa indemanare din partea celui de dupa volan .
    Off topic : chiar nu se poate schimba locatia topicului ?
    Nu vad unde este "Problema tehnica" . Daca voi vedeti atunci sa ne luam matizuri si gata (tractiune fata) .
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #62
      Este problema de tehnica a condusului si de starea tehnica a masinii (echiparea potrivita de iarna).
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #63
        Originally posted by valentinion View Post
        Crede-ma colegu ca diferenta se vede au spus-o si colegii mai sus si in alte posturi: cu rotile fata motoare si directoare mai faci stanga-dreapta mai prinzi si altceva decat gheata. Cu spate ioc. Dai pana la negru si atunci se lasa masina ca e grea si ramai suspendat si tot asa. Parerea mea.
        Dacă ești genul care vrei să ieși din zăpadă cu pedala de accelerație la fund atunci meriți un FWD. Eu cu a mea de fiecare dată când am rămas suspendat am ieșit cu balans față-spate (roțile din față preferabil drepte). Deși am cutie automată și niște cauciucuri de iarnă care așteaptă să fie pensionat, m-am descurcat foarte bine toată perioada asta cu zăpezile.

        Nu e tragedie de să ai RWD iarna, doar că cere ceva îndemânare și precauție. Până la urmă dacă nu ai calitățile astea rămâi blocat cu orice mașină.

        PS: Nu suport să văd mașinile cu tracțiune față care patinează turate la maxim la semafor sau prin parcări... așa se crează porțiunile de gheață pe care toată lumea le iubește...
        ...

        Comment


        • #64
          Ma repet, dar consider ca o incarcatura de 150-200 de kg in portbagaj, nu ajuta cu nimic ci doar creaza un ,,efect placebo''. In plus la o curba ( si de obicei acolo e mai multa gheata ) creste riscul de a nu mai controla masina din cauza inertiei greutatii suplimentare. O intrebare ptr. adeptii greutatii din portbagaj: daca o greutate suplimentara ajuta, de ce derapeaza camioanele incarcate, sau autoutilitarele de marfa? Ca doar au greutate pe ele! Deci raman la parerea mea: cauciucuri bune de iarna, masina in stare tehnica buna si atentie la condus. Si in portbagaj lanturi si lopatica. Iar cui nu-i place Mercedes-ul, nu-i nimic, ca sunt destule ,,plastice'' cu tractiune fata!
          Last edited by ElCid; 02-21-2012, 15:56 PM. Reason: Erata

          Comment


          • #65
            Originally posted by ElCid View Post
            ...de ce derapeaza camioanele incarcate, sau autoutilitarele de marfa? Ca doar au greutate pe ele!...
            Ajuta mult greutatea cand ai tractiune fata .
            Am facut Italia-Romania incarcat cu mobila cu un Ranault Master. Cauciucuri bune si da-i sa mearga. Si la tractiune spate ajuta ceva...dar cand esti pe traiectorie dreapta...de exemplu vrei sa depasesti pe unul care merge incet; din clipa in care esti pe banda a doua cu volanul drept greutatea aia te ajuta.

            Tractiunea fata e naspa pe gheata ca e subviratoare. Totul depinde si de viteza de deplasare.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #66
              Originally posted by valentinion View Post
              Da colegu patinez fac inainte-inapoi si iti garantez ca ies. Cu rwd nici macar nu patinezi. Pentru ca intra ESP care taie gazu cand simte ca roata patineaza si ESP nu se poate anula chiar daca sofeuru crede ca se anuleaza. Crede-ma colegu ca diferenta se vede au spus-o si colegii mai sus si in alte posturi: cu rotile fata motoare si directoare mai faci stanga-dreapta mai prinzi si altceva decat gheata. Cu spate ioc. Dai pana la negru si atunci se lasa masina ca e grea si ramai suspendat si tot asa. Parerea mea.

              Iar comparatia cu SUA - pfuai e inacceptabila. Nu cred ca exista mizeria si bataia de joc de cetatean de aici. Nu cred ca au de ce sa se planga. Toate bune
              Ce-i ala ESP? Eu nu cunosc asa ceva, daca ai asa ceva, se taie cu patentu jos firu de la roata si gata, ai masina ciont, si eventual sudezi diferentialul spate daca esti mai hard-core
              Si nu am zis ca nu iesi cu FWD, da manci 2-3 litrii de benzina pana iesi din parcare ))) Daca tre sa dai cu spatele intr-adevar esti mult mai avantajat decat cu FWD la aderenta pe fatza, mutandu-se peste 70% din masa masnii pe rotile motoare, adica catre fatza, dar daca tre sa mergi in fatza si mai ai si ceva urcare, parca vad mai bine RWD-ul. Oricum eu sunt adeptul la AWD cu centralul blocat si gata

              Nu e vb de asta, e vb de situatiile cand si acolo sunt prinse nepregatite autoritatile, si acolo nu e zapadutza ca la noi de 20-30cm, ci de 1-2m in unele zone. Treaba este ca acolo oamenii au si multe SUV-uri care in general sunt 4X4 permanent si cutie automata deci nu se chinuie cu ambreajul
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF