Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sfat circulatie zapada

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Acum 2 ani am rupt 2 perechi de lanturi si un grup intr-o iarna in sectorul 5 din capitala , zapada era in medie de 30 cm iar eu trebuia sa intru si sa ies cu masina zi de zi .Lanturile au fost luate din benzinariile intalnite in drum ( cele la cutie de plastic ) la aproximativ 120 ron setul .Nu pot sa ma plang de calitatea lor pentru ca m-au scos din rahat de fiecare data cu doar 10 minute disconfort montaj/demontaj de pe masina ,ci doar de calitatea lucrarilorde dezapezire efectuate de ,,Vanghelie" care au fost deplorabile adica deloc

    Comment


    • #47
      Originally posted by pintea paul View Post
      Incercati sa nu cumparati lanturi antiderapante din nu stiu ce hypermarket-uri ca nu sunt de nici o treaba.Eu mi-am cumparat ,mi le-am pus, am patinat un pic la pornirea de pe loc si s-au rupt.Daca tot vreti sa va cumparati ,face un sacrificiu financiar si luati ceva serios.Numai bine!
      Originally posted by zistok View Post
      ...

      Colegul de mai sus are dreptate , ptr. a avea un lucru bun tre sa dai bani mai multi
      si in felu acesta nu ai surprize neplacute !

      Cine vrea sa cumpere lant e bine sa ia pe masura anvelopelor si sa vada ce format au pe cauciuc ! Daca nu formeaza cite un v pe suprafata de rulare, mai bine sa nu cumparati ca nu merita ......... !
      Originally posted by crstn_savu View Post
      ...

      Legat de lanturile din supermarketuri... nu stiu ce sa zic. Eu de acolo mi le-am achizitionat, pana acum par foarte ok, am mers si pe asfalt cu ele si nu au avut nicio problema. Ca defect singular pana acum il vad faptul ca nu sunt galvanizate inelele care vin pe cauciuc si intra cel mai tare in contact cu zapada. Prin urmare daca nu se spala, la cateva zile dupa utilizare apare rugina.

      Eu cred ca majoritatea celor care au avut probleme cu lanturile din supermarketuri, au avut pentru ca nu le-au luat pentru dimensiunea corespunzatoare dar mai ales le-au montat gresit (la fel am facut si eu la inceput pana l-am intrebat pe colegul dan500 cum se monteaza sau ar trebui sa arate). In principiu ele functioneaza aproape oricum le-ai pune, dar daca nu sunt montate bine acestea se incoarda peste masura in anumite puncte si duce la ruperea lor.
      Lanturile mele le-am cumparat dintr-un supermarket din Arad, si au fost "la oferta". Am dat in jur de 70 de lei pe ele si merg pe gama de roti incepand de la 15 cu 195 pana pe la 16 cu 245 (parca). Nu am avut nicio problema cu ele si chiar le-am folosit destul de mult anul trecut, locuind intr-o zona in care mai ales pe stradutele laturalnice nu trecea nimeni care sa deszapezeasca. Degeaba a fost zapada mica anul trecut comparativ cu ce este in acest an, tot punea probleme tractiunii pe spate.



      Vanzand masina, anul acesta nu am mai folosit lanturile, dar pe masina cu care circul acum (tractiune fata) am cauciucuri bune de iarna (cumparate noi iarna trecuta) si desi am ramas impotmolit de vreo 2 ori pentru putin timp in zapada adanca, am reusit de fiecare data sa ies prin propriile forte, fara alt ajutor.

      Toata ideea e sa stii sa montezi lanturile si sa le folosesti conform destinatiei lor. Am auzit povesti de la unii care, cica mergeau si cu 100 km/h pe zapada cu lanturile puse. Dupa parerea mea asta este iresponsabilitate crasa. Lanturile pot sa cedeze la o asa viteza (ale mele praca sunt recomandate pana in 70 km/h) plus ca nu cred ca odata puse lanturi ai control la o asa viteza extrema priviind conditiile de carosabil.

      Am cautat putin timp pana am gasit lanturile, am avut noroc ca era si oferta respectiva. Ideea e ca suprafata de contact sa formeze un romb sau V-uri (cum zicea mai sus un coleg) si montajul sa fie facut corect. Lantul trebuie sa stea intins pe roata dar nu tensionat foarte puternic. Nu recomand circulatia pe asfalt curat (scutura si nu e sanatos nici pentru masina). Pe zapada in schimb merge foarte OK.

      Deci: gume bune (preferabil noi) de iarna (care sa fie intr-adevar potrivite pentru iarna nu doar sa aiba semnul * si profilul sa fie de 2 mm ), lanturi de zapada la nevoie si lopata , nisip si sare in portbagaj (just in case).

      Dar las` ca acusi e primavara!

      Bafta si drumuri uscate!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #48
        Lanturile au fost si pentru dimensiunea rotilor mele adica 195 pe 15 ,tip romb,speciale pentru ABS,galvanizate la incredibilul pret de 59,99 ron.De montat au fost montate bine,dar se pare ca nu le-am nimerit eu pe cele bune.Am fost cu ele inapoi la supermarket si fara dar si poate mi-au dat banii inapoi.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #49
          Cred ca se poate schimba titlul topicului (cel putin pentru Banat), in sfat circulatie pe viitura =)).
          Cauciucuri cat mai mari si dezumflate ca sa plutim cu suvoiul =)).
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #50
            No haideti sa va mai spun una. Astazi parcare ahitectura/fantana/universitate. O gramada de masini apare un domn cu o rugaminte sa il imping sa iasa din parcare. Cand ma duc ce sa vezi un e class din 2007 dupa facelift asa parea. Mi-era si rusine toata lumea iesea frumos din zapada si mizeria de acolo adica ma refer la pantofi de matiz si alte gagalici numa mercu era intepenit. Alt exemplu nu mai am dar imi e de ajuns. Inca o data presupun ca mi-am luat teapa.
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • #51
              Sfatuiesc si eu sa-ti pui 3 4 saci de ceva,sau o greutate ( eu am 4 saci de ciment) in portbagaj. Ajuta si la plecarea de pe loc dar si la frana de motor fiindca nu mai aluneca rotile pe zapada impiedicand sa atenueze turatiile motorului.
              "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

              Comment


              • #52
                Originally posted by moskyno93 View Post
                Sfatuiesc si eu sa-ti pui 3 4 saci de ceva,sau o greutate ( eu am 4 saci de ciment) in portbagaj. Ajuta si la plecarea de pe loc dar si la frana de motor fiindca nu mai aluneca rotile pe zapada impiedicand sa atenueze turatiile motorului.
                Tare faza ! Si cind te gindesti ca cimentul poti folosi si pe zapada , poate se
                intareste si uite asa se poate iesi din nameti !

                ))))

                Glumeam ! Nu e cu rautate , doar imi trecea prin minte !

                Scuze anticipat !
                Omul invata pina la moarte si cind.............

                Comment


                • #53
                  Salutam!
                  Raman la parerea ca masina sa fie echipata cu anvelope bune de iarna, marimea anvelopelor date de fabricant si plinul facut.Si a mai spus cineva, experienta celui de la volan conteaza. Daca sunt 7000-10000 de euro pentru o masina, banuiesc ca sunt 500-600 euro pentru anvelope. Lanturile sunt bune in caz de forta majora.
                  Iarna asta masina mea nu a stat in parcare mai mult de 7-8 zile, adunate, si nu au fost probleme cu deplasarea(deocamdata). Singura frica a fost(si inca o mai am) sa nu rup spoilerele. Am pe masina anvelope Pirelli Carving Edge, nu am plinul facut, dar compenseaza butelia de gaz si lanturile sunt in portbagaj.
                  Last edited by tumar; 02-20-2012, 20:01 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #54
                    Da colegii apreciez sfaturile voastre insa putem sa consideram si cealalta jumatate: daca am 7000-10000 de euroi sa iau o masina nemteasca adevarata am si 5-10 lei de doi saci de nisip. Si apoi imi imaginez: imi urc copchiii in masina, caruciorul, sania. Nah stai un pic ciupercuta mea sa aduc si nisipul. Mi se pare un scenariu cam deviat de realitate.

                    Referitor la experienta de astazi omu cu mercu avea caucioace bune dar era o mana de zapada sub rotile din spate. Concluzia: nu a putut pleca neimpins. Toate bune
                    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by zistok View Post
                      Tare faza ! Si cind te gindesti ca cimentul poti folosi si pe zapada , poate se
                      intareste si uite asa se poate iesi din nameti !

                      ))))

                      Glumeam ! Nu e cu rautate , doar imi trecea prin minte !

                      Scuze anticipat !
                      off topic. La faza ca s-ar intari si ca as putea turna o placa sub cauciucuri nu ma gandisem. Dar oricum eu portbagajul nu prea il folosesc si,acele 160kg in plus care apasa pe roti sunt foarte eficienti. P.s. nu i-am cumparat (saci), ii aveam prin magazie de vreo 2 ani si, le-am gasit adevaratul lor rost din aceasta iarna.
                      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by valentinion View Post
                        Da colegii apreciez sfaturile voastre insa putem sa consideram si cealalta jumatate: daca am 7000-10000 de euroi sa iau o masina nemteasca adevarata am si 5-10 lei de doi saci de nisip. Si apoi imi imaginez: imi urc copchiii in masina, caruciorul, sania. Nah stai un pic ciupercuta mea sa aduc si nisipul. Mi se pare un scenariu cam deviat de realitate.

                        Referitor la experienta de astazi omu cu mercu avea caucioace bune dar era o mana de zapada sub rotile din spate. Concluzia: nu a putut pleca neimpins. Toate bune
                        Intentia mea nu a fost sa deranjez cu afirmatia legata de "euroi", departe de mine acest gand, dar am vazut multe masini extraordinare cu anvelope jalnice. Iar "omu cu mercu', daca avea doar o mana de zapada sub rotile din spate, cu o "lopatica" in 5 minute putea rezolva problema.
                        Scuze daca am deranjat pe careva cu afirmatia legata de bani, facuta in postul anterior.
                        Numai bine va doresc!
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by valentinion View Post
                          ...5-10 lei de doi saci de nisip...
                          Cum s-a mai spus...greutatea adaugata in portbagaj in plus de "lestul" pe care il adaugam sporeste inertia masinii in caz de derapaj.
                          Este foarte interesant pentru mine faptul ca foarte multi soferi nu cunosc procedeul de balans pentru a iesi din incurcaturi. Pe multi i-am vazut accelerand pe loc pana fac lunecus sub roti si apoi proptindu-si mainile in san ca nu mai pot iesi (majoritatea cu slick-uri de iarna).
                          Inainte de a urca in masina arunc o privire sa vad ce am sub roti. Ce fac ies cu balans sau plec usor sa nu invart rotile in loc sau e zapada din asta ca si acum unde merge si sa patinezi, adaptam la situatie.
                          Ca fapt divers eu nu am putut pleca din fata casei iarna fara sa fiu impins pentru ca mi-a fost lene sa-mi montez jantele de iarna.
                          Pe langa profilul cauciuclui de iarna conteaza si compozitia lui specifica anotimpului care-l face sa pastreze o aderenta sporita, fata de omologul lui de vara care devine rigid si pierde aderenta.

                          P.S.- NU este aiurea sa fi român...poate roman da, dar asta nu am de unde sti!
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #58
                            Salutare colegii. Vad ca discutia s-a dus offtopic.
                            @tumar-nu m-a deranjat faza cu banii fiecare face ce vrea cu banii lui. Ma deranjeaza ideea de a te urca intr-o limuzina dotata cu ultimele abreviatii in materie de antialunecare, antiderapaj si altele cu doi-trei saci de nisip.

                            @adidc - nu utilizez diacritice. Scuze daca am deranjat pe cineva. Toate bune
                            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by valentinion View Post
                              In situatia de mai sus si cu propulsie sau tractiune spate mai pe romaneste nu se paote decat cu lanturi. Cu renou va zic eu ca nu am patit asa ceva putea sa fie gheata cat casa sub zapada.
                              Aiurea, nu stie rumanu lucra cu RWD....nu am auzit in SUA unde majoritatea masinilor sunt RWD sa se planga de asta.
                              Cu renoiu' sau orice tractie fatza, da nu patesti de genu, ca tot patinezi, mai lasi, iara patinezi, si dupa ce ai consumat un rezervor intreg ai inaintat 1km! :P

                              Tocmai pt situatii de genu as da legea pt inmatricularea temporara, ca sa poti sa ai un 4x4 permanent de preferat pe benzina, macar 2L motorul si 150cai cu care altfel poti merge mult mai bine(desi nici asta nu e solutia generala), si atunci ar putea si in caz de cod rosu sau portocaliu chiar sa interzica circulatiei cu masini nonintegrale si la fel la camioanele fara minim 2 punti motoare!
                              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by NinjaV12 View Post
                                Aiurea, nu stie rumanu lucra cu RWD....nu am auzit in SUA unde majoritatea masinilor sunt RWD sa se planga de asta.
                                Cu renoiu' sau orice tractie fatza, da nu patesti de genu, ca tot patinezi, mai lasi, iara patinezi, si dupa ce ai consumat un rezervor intreg ai inaintat 1km! :P

                                Tocmai pt situatii de genu as da legea pt inmatricularea temporara, ca sa poti sa ai un 4x4 permanent de preferat pe benzina, macar 2L motorul si 150cai cu care altfel poti merge mult mai bine(desi nici asta nu e solutia generala), si atunci ar putea si in caz de cod rosu sau portocaliu chiar sa interzica circulatiei cu masini nonintegrale si la fel la camioanele fara minim 2 punti motoare!
                                Da colegu patinez fac inainte-inapoi si iti garantez ca ies. Cu rwd nici macar nu patinezi. Pentru ca intra ESP care taie gazu cand simte ca roata patineaza si ESP nu se poate anula chiar daca sofeuru crede ca se anuleaza. Crede-ma colegu ca diferenta se vede au spus-o si colegii mai sus si in alte posturi: cu rotile fata motoare si directoare mai faci stanga-dreapta mai prinzi si altceva decat gheata. Cu spate ioc. Dai pana la negru si atunci se lasa masina ca e grea si ramai suspendat si tot asa. Parerea mea.

                                Iar comparatia cu SUA - pfuai e inacceptabila. Nu cred ca exista mizeria si bataia de joc de cetatean de aici. Nu cred ca au de ce sa se planga. Toate bune
                                Last edited by valentinion; 02-21-2012, 13:44 PM.
                                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF