Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sfat circulatie zapada

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare
    Ca sa poti circula mai bine iarna, cea mai la indemana solutie este sa iti incarci portbagajul. E fizica elementara: creste apasarea (greutatea) pe spate-creste si forta de frecare intre cauciuc si calea de rulare; frecare mai mare=aderenta mai buna...
    Asta nu rezolva toate problemele. E nevoie si de cauciucuri bune-coeficient de frecare ridicat...
    Din pacate masinile cu tractiune pe spate au acest inconvenient in marea lor majoritate - partea usoara impinge partea grea a masinii. Ca model dinamic sunt superioare celor cu tractiune pe fata, dar ...ne impotmolim usor.
    Asta cu presiunea scazuta in roti nu e cea mai indicata: daca e presiune mica, iti creste pata de contact cu solul, dar apasarea ramane tot aia, ba inca distribuita pe o suprafata mai mare. Functioneaza la tractoare, pentru ca alea au crampoane si nu ruleaza pe asfalt.

    Comment


    • #17
      Sa desumfli roata cred ca e inteligent, cauciucul in contact cu solul e un caz particular de senila, in care zona de contact cu solul este f mica si are viteza 0 fata de sol.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mihai.andrei View Post
        Asta cu presiunea scazuta in roti nu e cea mai indicata: daca e presiune mica, iti creste pata de contact cu solul, dar apasarea ramane tot aia, ba inca distribuita pe o suprafata mai mare.
        Forța de frecare nu depinde de aria suprafeței de contact (link). Dacă ai roțile mai moi, suprafața mare te ajută să nu te afunzi în zăpadă și cresc șansele ca anvelopa să intre în contact cu o suprafață mai aderentă.

        Dacă ar fi așa cum zici tu, am umbla toți cu roți subțiri de Peugeot 107.
        Last edited by Luxian; 02-08-2012, 12:10 PM.
        ...

        Comment


        • #19
          Eu am aceeasi problema si se pare ca am luat o mare teapa. Adica nu po pleca de pe loc daca iarna este si zapada. Daca stiam ca folosesc mercu numai vara imi bagam picioarele. Degeaba e plina de lucs si tehnologie daca ma apuc sa fac probleme de fizica sa plec de pe loc. Parerea mea si am mai spus-o. Se pare ca subliminal lumea e de aceeasi parere.
          Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

          Comment


          • #20
            Incearca niste anvelope de iarna adevarate si noi, o sa-ti schimbi parerea...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Originally posted by valentinion View Post
              Eu am aceeasi problema si se pare ca am luat o mare teapa. Adica nu po pleca de pe loc daca iarna este si zapada. Daca stiam ca folosesc mercu numai vara imi bagam picioarele. Degeaba e plina de lucs si tehnologie daca ma apuc sa fac probleme de fizica sa plec de pe loc. Parerea mea si am mai spus-o. Se pare ca subliminal lumea e de aceeasi parere.
              Așa de curios... Ce model ai? Are ESP sau ASR? Are cutie manuală sau automată? Ce cauciucuri ai: noi/sh, marcă? Din ce am văzut, bănuiesc că ai W211, deci ai și ASR și ESP. Singura problemă ar fi cauciucurile sau modul în care folosești cutia manuală în caz că nu ai automată.

              Eu unul de vineri până azi am mers zilnic cu mașina. Chiar mi-a făcut plăcere să mă plimb cu ea, n-am rămas deloc blocat, și m-am băgat pe toate străduțele.

              Din câte știu eu stai prin Constanța/Medgidia, sau împrejurimi (informația din profil e încă trecută în glumă). Chiar așa grea e iarna pe acolo?
              ...

              Comment


              • #22
                Cum era de asteptat, apare polemica! Posibil ca o greutate mai mare creaza o aderenta mai buna, dar depinde unde e amplasata acea greutate. Ca daca ai plinul facut si/sau doua persoane pe locurile din spate, nu e totuna cu 150kg in portbagaj. In primul caz poate ajuta, ca este o greutate amplasata pe punte sau inaintea ei, in al doilea caz este o greutate amplasata in spatele puntii si in caz de viraj sau derapaj va contribuii serios la pierderea directiei. Daca greutatea suplimentara ajuta la mers pe carosabil alunecos, de ce derapeaza masinile de transport? Am vazut camioane incarcate iesite in decor. Si un cunoscut ( mare destept ) a ramas pe drum cu un Sprinter incarcat. Atunci cum e cu greutatea in portbagaj? Raman la parerea ca o masina in stare tehnica buna, cu cauciucuri adecvate si cu un sofer prudent, merge fara probleme iarna, dar pana la un punct, care tine de drumari. Ca fapt divers, am un cunoscut care face zilnic 20 de km, pe un drum foarte prost, cu un W123 200D echipat cu cauciucuri de iarna si nu are probleme.

                Comment


                • #23
                  Subscriu, cauciucuri bune de iarna, si nu in ultimul rand piesa de la volan! Eu unul pe la 20-30 km am bruscat cat am vrut comenzile sa derapez, si nu am reusit, la viteza mai mare nu ma risc, daca esti sofer si ai si gume bune este o placere sa conduci pe iarna.
                  Last edited by entty; 02-08-2012, 14:06 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Cauciucuri de iarna , bune , si bineinteles tacanitul de la volan(a nu se intelege ca fac misto de cineva) sa fie apt in a conduce o masina cu tractiune spate .
                    Off-topic , cred ca ar trebui mutat topicul , caci nu este o problema tehnica , condusul iarna .
                    Numai bine !
                    Mercedes . (punct)
                    Mercedes w 124 300 e (1989)
                    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                    Lexus IS 300 (1999)
                    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ElCid View Post
                      Cum era de asteptat, apare polemica! Posibil ca o greutate mai mare creaza o aderenta mai buna, dar depinde unde e amplasata acea greutate. Ca daca ai plinul facut si/sau doua persoane pe locurile din spate, nu e totuna cu 150kg in portbagaj. In primul caz poate ajuta, ca este o greutate amplasata pe punte sau inaintea ei, in al doilea caz este o greutate amplasata in spatele puntii si in caz de viraj sau derapaj va contribuii serios la pierderea directiei. Daca greutatea suplimentara ajuta la mers pe carosabil alunecos, de ce derapeaza masinile de transport? Am vazut camioane incarcate iesite in decor. Si un cunoscut ( mare destept ) a ramas pe drum cu un Sprinter incarcat. Atunci cum e cu greutatea in portbagaj? Raman la parerea ca o masina in stare tehnica buna, cu cauciucuri adecvate si cu un sofer prudent, merge fara probleme iarna, dar pana la un punct, care tine de drumari. Ca fapt divers, am un cunoscut care face zilnic 20 de km, pe un drum foarte prost, cu un W123 200D echipat cu cauciucuri de iarna si nu are probleme.
                      Subscriu in mare parte ... ! Eu fac cam 100 - 150 km majoritatea in jud Harghita ( unde e iarna cind in alta parte e deja primavara ) unde nu se prea curata si antiderapant mai rarut....cu un w 123 200 d fara probleme ! Pe zapada 50 -60 - 70 km /h daca e gheta 40 - 50 km !
                      Trebuie ANVELOPE bune ( de iarna ) si experienta !
                      Garatat ca nu ma depasesc doar masini cu 4x4 in rest ...)))))))))
                      Omul invata pina la moarte si cind.............

                      Comment


                      • #26
                        Fiindca intre blocuri la noi in Oradea era zapada deaia macinata de cauciucuri n-am putut nici 2 metri sa omisc orice as fi facut pt ca umpic patina si se facea cheatza si acolo ramanea. Solutia a fost lanturi si acum nu am nicio treaba.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by crstn_savu View Post
                          Fiindca intre blocuri la noi in Oradea era zapada deaia macinata de cauciucuri n-am putut nici 2 metri sa omisc orice as fi facut pt ca umpic patina si se facea cheatza si acolo ramanea. Solutia a fost lanturi si acum nu am nicio treaba.
                          E o solutie , eu nu am folosit niciodata ! Ca sfat , pot sa iti spun, sa nu mergi prea mult cu lanturi si cit mergi sa mergi pe zapada !
                          Daca nu ai grija iti faci praf anvelopele !


                          Bafta !
                          Omul invata pina la moarte si cind.............

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Fiindca intre blocuri la noi in Oradea era zapada deaia macinata de cauciucuri n-am putut nici 2 metri sa omisc orice as fi facut pt ca umpic patina si se facea cheatza si acolo ramanea. Solutia a fost lanturi si acum nu am nicio treaba.
                            Acelasi lucru si eu.De 4 zile doar cu lanturi circul.
                            Mercedes W202 C180 Sport
                            Mercedes W245 B180 cdi

                            Comment


                            • #29
                              Aseara le-am dat jos, dar si cand mergeam, daca vedeam o portiune cu zapada, mergeam pe ea si imi cam alegeam drumurile pe acest criteriu dupa montarea lanturilor. Intr-adevar nu este foarte recomandat sa se circule mult cu lanturi pt ca este daunator pentru cauciucuri si telescoape, dar cand efectiv nu poti iesi din parcare cu masina ca nenorocitii astia nu au dezapezit deloc nu ai ce sa faci.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by cutaresku View Post
                                Din gaz n-o poti tine, pentru ca ti-l taie automat ESP-ul (chiar daca-l dezactivezi din buton). La cele fara ESP, cazul multor 124, da, probabil e solutie, sa nu mai vorbim de AWD...

                                @Luxian, postaram simultan si constat ca parca ne-am vorbit ce sa scriem!
                                Am zis lasat din gaz.....
                                Eu oricum nu am treaba cu prostiile numite ESP, ABS si alte minciuni electronice care acuma merg acuma nu merg si cand nu merg garantat nu esti pregatit pt situatie daca te bazezi pe ele!
                                Eu ziceam daca supravirezi in panta din cauza ca e zapada si fuge spatele...totusi fatza fiind descarcata vei si subvira asa ca se compenseaza cumva, dar daca e mare panta atunci mai bine te intorci daca nu ai G
                                O solutie este un E300 4-matic, la care in caz de baiuri d-astea cupleaza fatza, daca nici asa nu merge blocheaza centralul, si daca nici asa atunci blocheaza si spatele si astfel practic are tractiunea unei masini de teren buna
                                Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF