Cu riscul de a fi penalizat, neamtule nu stii nimic frate! Esti varza, daca mai intelegi romaneste, ca vad ca vorbesti cu "autoklima" cu K, si alte din alea! Nici acum nu mi-ai raspuns la intrebarea ce presiuni au cele 2 freoane, pe valori clare cum ti-am zis eu! Iar cu pierdutul freonului in timp e o mare aberatie: o masina buna cu toate instalatiile intregi nu are voie sa piarda nimic, deci nici freon! Sa ma contrazca cineva la faza asta! Imi poti spune cum merge "klima" la un A6 din 2006, de exemplu?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme aer conditionat w124
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by Danny_bb View PostDomnul Mb-klassiker.. eu nu vreau sa fac circ.. dar daca mai vii cu replici din astea "inteligente" si cu subinteles s-ar putea sa iei o pauza.. ca aici nu suntem la ora de mishtouri.
Bun.. ai habar de domeniul asta, tot respectul, dar nu ne lua peste picior. Apreciez posturile argumentate si documentate dar nu sunt de acord cu tonul caustic.
Originally posted by B66VEG View PostCu riscul de a fi penalizat, neamtule nu stii nimic frate! Esti varza, daca mai intelegi romaneste, ca vad ca vorbesti cu "autoklima" cu K, si alte din alea! Nici acum nu mi-ai raspuns la intrebarea ce presiuni au cele 2 freoane, pe valori clare cum ti-am zis eu! Iar cu pierdutul freonului in timp e o mare aberatie: o masina buna cu toate instalatiile intregi nu are voie sa piarda nimic, deci nici freon! Sa ma contrazca cineva la faza asta! Imi poti spune cum merge "klima" la un A6 din 2006, de exemplu?
2. Diferenta se remarca la temperatura .
3. Daca klima pt masini ar fi asa ca un frigider si ar tine 25 de ani (printre altele) nu am avea toata discutia politica despre incalzirea globala din cauza gazelor daunatoare . De aceea producatorii cauta solutia cea mai sanatoasa...adica fara R134A , R12 etc.
4. Cand vei avea aparatele necesare ca sa vezi cat gaz mai e in instalatie dupa 2 ani de functiune , imi vei da dreptate .
5. Furtunele de la Klima sunt inca din cauciuc la multe masini...cauciucul cu timpul nu mai are etanseitatea care o avea cand a fost produs . De aceea trebuie folosita klima si iarna din cand in cand fiindca prin asta se rezolva ungerea furtunelor in interior cu ulei si se poate ajunge la un procent de etanseitate mare...insa nici pe departe la 100%.
6. Mi-ai spus deja de cateva ori ca habar nu am...posibil...inginerii de la Dekra si Refco au fost de alta parere cand mi-au dat diplomele . (La noi in germania nu e asa usor sa deschizi firma de klima peste noapte...sau mai bine zis firma care are voie sa lucreze si la klima)
Comment
-
Originally posted by mb-klassiker View PostPt tine 4carz...cu siguranta ca ajuti si am remarcat ca te si pricepi...insa acolo unde nu stii ai putea sa taci...sau te mananca in c* si trebuie sa raspunzi !
Comment
-
aer conditionat
Originally posted by B66VEG View PostCu riscul de a fi penalizat, neamtule nu stii nimic frate! Esti varza, daca mai intelegi romaneste, ca vad ca vorbesti cu "autoklima" cu K, si alte din alea! Nici acum nu mi-ai raspuns la intrebarea ce presiuni au cele 2 freoane, pe valori clare cum ti-am zis eu! Iar cu pierdutul freonului in timp e o mare aberatie: o masina buna cu toate instalatiile intregi nu are voie sa piarda nimic, deci nici freon! Sa ma contrazca cineva la faza asta! Imi poti spune cum merge "klima" la un A6 din 2006, de exemplu?
-vascozitatea foarte redusa care favorizeaza scaparile,precum si solubilitatea reciproca cu uleiul care se accentuiaza la marirea presiunii si temperaturii freonului.
-freonii au o densitate mai ridicata cee ce determina cresterea rezistentelor hidraulice la trecerea lor prin conducte.
-freonii ataca garniturile de caucuic si se recomanda utilizarea unor materiale
rezistente la actiunea freonilor,de tipul sevanitului sau a cauciucului freono rezistent
-freonii conduc la coeficienti de transfer de caldura sensibil mai mici decat
in cazul amoniacului.
Iata stimati domni ca nici freonii nu sant perfecti deci pierderile vrand nevrand trebuie acceptate ,cum dealtfel spune pe buna dreptate colegul MB Klassiker
Referitor la presiuni ,cu tot respectul dar deoarece frigul se obtine pe parcursul unui ciclu ,care contine 4 faze (comprimare,racire,laminare ,vaporizare),si in care presiunea pe parcursul
fazei 1-2 si pe parcursul fazei 3-4 se modifica trebuie spus clar ce presiuni vreticr,pc,pv adica p.critica ,presiune de condensare,presiune de vaporizare.
daca vreti Pcr pentru R12 de ex .atunci va pot spune ca aceasta este de
0,4196 MPa ,sau daca vreti in bari este de 4,1 barr(conf diagrama log p-i)
iar pt R 22 Pcr.este de 0,5 MPa adica 5 barr
Corespunzator temperaturile critice vor fi:112 grade C respectiv 96 grade C
Atentie a nu se confunda temperaturile critice cu cele de vaporizare.
iata de exemplu pt. R12 temperatura de vaporizare este :minus 29,8 grade C,iar pentru R22 temp de vaporizare :minus 40,8
ciclul de functionare pentru insatlatia frigorifica data se suprapune peste diagrama Lgp-i si se obtin corespunzator presiunile de condensare ,vaporizare.
A nu se depasi presiune critica si temp critica pentru ca aici conf. diagrama au loc transfomari care afecteaza buna functionare a instalatiei.
Pcr=presiunea maxima pana la care pate fi comprimat agentul frigorific pentru a fi posibila producerea frig.
Tcr ....la fel temp max.
Si inca ceva : presiunea de vaporizare trebuie sa fie superioara pres atmosferice,dar apropiata de aceasta ,in scopul evitarii infiltrarii aerului in vaporizator,deci aer -umezeala -coroziune samd
-pres de condensare sa fie redusa in vederea micsorarii grutatii compresorului,cresterii randamentului mecanic,evitarii pierderilor de agent
iarasi pierderi ...nu mai sacp de pierderile acestea..dom"le
cu respect
steen
Comment
-
Originally posted by B66VEG View PostNu mai vorbiti din carti mai nene! Cum dracu sa aiba R22, la -40 de grade o persiune peste cea atmosferica ? De R12 nu mai zic! Tu stii care e presiunea atmosferica? Sigur nu!"Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"
Comment
-
aer conditionat
Originally posted by avlad89 View PostScuze ca ma bag in discutie dar cartile nu sunt tiparite degeaba iar de obicei se aplica ceea ce scrie.(Exemplu fictiv:Intr-o carte oarecare scrie ca la un anumit motor pe benzina pt a functiona in parametri optimi trebuie sa aiba distanta intre electrozi de 0.5 mm sa zicem,atunci nu poate fi cineva mai inteligent decat ce scrie in carte si sa puna o bujie cu o distanta mai mare sau mai mica pt ca asa considera el ca e mai bine, nefacand niste analize tehnice sau teoretice din care sa dovedeasca contrariul).Sper sa nu sariti la gatul meu.....
(datele sint luate din literatura de specialitate-curs predat la univ.din Galati)
dar domnul BEV sau VEB nici macar nu s-a uitat peste ele.Nu inteleg de unde isi extrage d-nul Veb cunostiintele ,daca nu din literetura de specialitate..sau poate aduce frigul din laponia ...
vorba mea:
frunza verde flori de mure ,
frigu vine din padure,
presiunea cea isteata ,
m-a bagat un pic in ceata ,
STEEN
Comment
-
In sfarsit esti de acord cu mine o data! Salutari! Apropos: ajuta-ma cu ce poti sa schimb vaporizatorul la un w140 350 TD din 1995. Am dat tot bordul jos si m-am oprit pt. ca nu stiu sa scot aeroterma. Are un pumn de furtune de vacuum si un milion de fire. Nu vreau sa stric masina omului, care e si coleg cu noi pe forum!1988 300TD
Comment
-
Daca stiam te ajutam...ai vazut ce ti-am raspuns acolo unde ai pus intrebarea asta. (in general cutia imensa din spatele bordului e prinsa pe afara cu 4 suruburi) stiu ca sunt cabluri si furtune destule insa tu ti-ai ales meseria asta si daca reusesti poti fi multumit si mandru de tineeu personal nu am schimbat piesa la w140 dar stiu ca se strica des.
Ce iti pot spune este ca la noi se calculeaza cam 25 de ore de lucru...iar asta pt cei care au mai facut asa ceva...daca e prima oara poti lua 40 de ore in calcul.Cutia trebuie scoasa complet dupa care demontata...deci sa nu incerci pe loc ca nu merge.daca nu ma insel demontezi motor si tot ce apartine de stergatoare si dai de suruburile de sus (dar nu sunt sigur) cabluri furtune etc notezi cu vopsea ca sa nu ai surprize cand ai terminat...dar banuiesc ca asta nu trebuie sa iti spun eu. poate te mai ajuta si google...pe germana: w140 verdampfer.Attached Files
Comment
Comment