Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aer conditionat w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    aer cond.

    pai si tu stai cu manometru in bucatarie si iti arata -40 de grade temp de vaporizare vaporizare pt. r 22. Cred ca tu confunzi pres de vaporizare cu temperatura normala de vaporizare.de ce iti arata -40 de grade
    steen

    Comment


    • #62
      Care gaz nene? La Butan gaz e gaz! Si pt. bagat ulei exista cantar si un program care ne zice cat ulei intra! Si se baga cu instalatia goala, fara freon in ea. Si ma opresc aici pt. ca m-am saturat de aberatii!

      Steen, du-te frate la culcare ca e tarziu!
      1988 300TD

      Comment


      • #63
        Aer cond.aparat nemtesc

        bevule tata am inteles care este problema .
        aparatul tau de frig Nu arata presiuni neicusorule CI temperaturi . acea akolada este masurata in grade celsius ia uita-te mai bine e un C mare rosu..adica grade celsius "puicusorule:..Si numai scala cu culoare neagra este in barr. deci daca nici acum nu ai inteles inseamna ca e grav gagiule ...nu stii sa citesti indicatiile aparatului. aparatele nemtesti nu gresesc nici daca ar avea tuica "matinal " in ele. eu si mb Klasiker santem aproape doktori..
        steen

        Comment


        • #64
          eu nu sunt doktor
          dar revin la tema ...uleiul se pune cand schimbi o piesa...insa uleiul se pune si cand incarci instalatia din nou...fiindca cu pompa de evacuare faci nu numai vid ci tragi si ulei pe care trebuie sa il bagi din nou...iar tu cum il bagi???? deschizi circuitul si bagi cu palnia??? sorry dar asta se facea acum 20 de ani...daca doresti iti explic cu placere...dok (ca Admin)iti da cu siguranta ID-ul meu , iar daca chiar vorbesti serios ca deschizi atelier de AC ar trebui sa stii mai mult decat presiuni.
          Last edited by mobiles_de; 03-14-2008, 23:10 PM.

          Comment


          • #65
            Tu nu intelegi ceva: aparatul meu nemtesc nu c conectat acum la nici o instalatie! Un manometru masoara o presiune intr-o instalatie in functiune nu in aer! L-am pozat sa vedeti si voi cum arata, atat! Si scrie si tu corect.....
            1988 300TD

            Comment


            • #66
              Dragii mei.

              Va invit pe totzi, cei care atzi avut ceva de scris aici, sa recititzi ce atzi scris pina acum. Si sa imi zicetzi daca are ceva sens. Din punctul meu de vedere, totul e o ciorba. Si nu sint singurul de aceeashi parere. Topicul asta e o mare pirnaie. Nu intzeleg ce m-a tzinut pina acum sa il inchid sau sa shterg tot. Sincer, pina acum m-am amuzat copios. Da n-am priceput nimic. Asta era oare scopul ? Circul ?
              Credeam ca e o divergentza de opinii intre nishte oameni care shtiu ce vorbesc. Se pare ca nu sintetzi capabili sa va intzelegetzi unii cu altzii pe o tema data. Pina acum, nu am citit decit cordisme, cum imi place mie sa le numesc. Chestia asta ar trebui mutata la Fun , al dracu sa fiu... In loc de indrumari, fiecare cauta sa iasa in evidentza... Si iese, nu zic nu, dar nu cum trebuie, ci la modul peiorativ... Las thread-ul deschis, ca banuiesc ca ma voi amuza si in continuare...

              Comment


              • #67
                Eu ma retreg si nu mai scriu nimic! Pace tuturor!!!
                1988 300TD

                Comment


                • #68
                  aer cond.

                  Bevu asta e foarte capos tata .II tot da cu presiunile caind de fapt aparatul lui arata trei scale de temperatura si doar una de pres.ce pushka mea chiar nu vede nimeni ca e vorba de 3 scale de temperatura .Cred ca de la aparatul lui de frig i s-au vaporizat neuronii de nu intelege.ba ca-l tine in bucatarie ,ba ca-l tine bagat in ...mai stiu eu unde . pai daca ai si publicat poza si o vede toata lumea ce mai vrei frate ? de ce la R22 iti arata -40 C .pai daca iti arata -40 de grde ce bisbocul meu vrei sa-ti fac eu.Ia-l si arunca-l cine stie de pe unde l-ai adunat.
                  am terminat
                  steen

                  Comment


                  • #69
                    Am avut dreptate...

                    Comment


                    • #70
                      Veg stiu ca te retragi...sper ca te retragi si din proiectul de a deschide atelier de Klima(fiindca esti un null...asa se spune la noi) ...in sfarsit...am crezut ca stii ceva mai mult si instruiesti oamenii...insa voi face eu asta pt tine : Chimia si aparate casnice la o parte si ne ocupam de practica de masini:
                      1. daca am o instalatie veche de R12 e problematic sa bag R134A. De mers...merge superb primele zile ,saptamani ,luni INSA in al doilea an nu mai merge nimic.
                      2.schimb filtrul (e simplu si ieftin) , schimb garniturile (e ieftin dar mult de munca...trebuie demontat tot) curat instalatia (trebuie aparate speciale)...dupa care bag R134A
                      3.mai merge 1-2 ani...dupa care isi da compresorul duhul.
                      4. ca compresorul sa tina trebuie un kit pt sanden sau denso de R134A (trebuie demontat compresorul) insa nu se prea mai gaseste fiindca in 2 ani s-a terminat si cu R134A...costa cam 50-70 euro
                      5.exista intradevar 2 compresoare de la sanden si unul de la denso (vechi) care merg si cu R134A
                      6. deci fara schimbat compresorul sanse 30%

                      Cam asta ar fi de spus pe tema asta si sper sa se incheie cearta fiindca nu are rost .

                      Comment


                      • #71
                        Atunci cum se face ca rezista compresoarele York (cu care sint echipate astea mai vechi)?

                        Comment


                        • #72
                          Stiti ce am inteles eu din tot ce ati spus aici? Nimic!!! am ametit de atatea date.
                          Acum va pun si eu o intrebare care vreti sa raspundeti bineinteles:
                          Eu am un w201 pe tablita de clima scrie clar R12 din cate stiu eu asta se foloseste si la frigidere?
                          Am mers la o firma aici in Pitesti, astia dupa ce au schimbat vintilele au legat aparatul acela de incarcare cu freon, care dupa spusele lor baga o preune de test pe instalatie, daca totul e in regula baga freon, ulei, si acea culoare fluorescenta, pe bonul scos de aparat nu scrie mare lucru daca va puteti da seama citind bonul il pot scana si atasa, eu sunt convins ca numai R12 (din cunostintele mele existand pe piata freon ecologic nebunii de gen) nu au bagat ei acolo care sunt repercursiunile unui alt tip de freon pe instalatie (oricum eu am pastrat bonul si in caz de defectiune ii halesc) pe bon scrie TRONIC 2001 probabil asta e aparatul.
                          Toate cele bune!

                          Comment


                          • #73
                            as avea o mica intrebare pt. MB-KLASSIKER: cat m-ar costa o conversie de la R12 la R134 facuta in firma unde lucrezi tu pentru un 124.133 /603.960 din 1990. Trebuie sa specific ca actualmente masina are in circuit de vreo doi ani R134- 750g si uleiul schimbat. Da-mi si un reper daca stii vreo firma aproape de Frankfurt ca tot am drum pe acolo.Merci si un calduros salut din Spania!

                            Comment


                            • #74
                              mb-klassiker, poti sa pastrezi compresorul pe masina, nu el este problema. Problema la trecerea de la 12 la 134 este uleiul. pt 12 se folosea ulei mineral, pt 134 se fol sintetic.
                              Scuze ca m-am amestecat

                              si inca o completare. Instalatia trebuie curatata bine de ulei si abia dupa aia se poate incarca cu ulei si 134. 12 poate sa-l inlocuiasca pe 134 fara schimbarea uleiului, invers insa nu.
                              Andreas, daca amesteci freoanele, keine frig. Cit despre inlocuirea lor am scris
                              Last edited by Danny_bb; 03-15-2008, 12:57 PM.

                              Comment


                              • #75
                                Tomaziano este in sfarsit un om care stie dracu ceva de treaba asta! Exact ce am zis si eu! Iar pt. curiozitatea voastra instalatia se curata de uleiul vechi si de altele cu azot (N2)! Se vede ca "neamtu" asta nu stie nici macar presiunile de la cele 2 freoane in discutie! De vaporizare nu mai zic! Eu ii zic pe mess ca fac vacuum si el ma intreaba daca am pompa de vacuum. Daca asta e neamt, vorba cuiva, eu sunt somalez!
                                1988 300TD

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF