Am rezolvat problema. Am incarcat instalatia cu freon, a stat aparatul ala aproximativ 1 ora, a verificat daca pierde, a facut vid si apoi a incarcat cu 950 grame de freon. Problema era simpla la mine, pur si simplu cineva care a umblat la masina asta mai de mult a inversat firele de la butoanele alea 3 de pe consola centrala. Butonul de incalzire la oglinzi de fapt porneste aerul conditionat si invers. Acum face un frig bestial, sunt in sfarsit multumit.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme aer conditionat w124
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Mai Steen, nu stiu cat de autorizat e " neamtu" asta! Sa confunzi R12 cu R22 si cu R134a intre ele, si presiunile la fel e cam grav! Nu prea stie nimic omu! Iar tu cand spui " agent frigorific" ce vrei sa demonstrezi? Freon ce are daca zici? Stii cumva la ce presiune vaporizeaza R22? Sau poate stie neamtu? Va zic eu ca nu stiti nimic! Daca nu e asa demonstrati, va rog!1988 300TD
Comment
-
Neamtu asta ti-a dat dovada mai sus...pe pagina 2...Sorry , dar citeste inainte de a raspunde. (interesant ca nu ai comentat linkul...chiar foarte ciudat)
Edit: am mai citit si eu o data topicul in intregime...Cum era proverbul ala...? Lauda de sine .... sau mai exista cateva , le stii si tu
B66VEG . Pt. detalii va las si tel meu- 0728934533 - Cam in 10 zile deschid un atelier de A.C. auto.
B66VEG . Ma bucur ca am si eu o data dreptate! La AC ma cam pricep!
B66VEG . Recunosc , ca nu am zis nimic de filtru, dar consider ca se intelege ca tre schimbat! In rest se pare ca ma pricep un pic la friguri, nu?
P.S. Din 17 martie deschi atelier de clima pe Mihai Bravu! Va ajut cu placere pe toti! George 0728934533Last edited by mobiles_de; 03-12-2008, 22:34 PM.
Comment
-
temperaturile de vaporizare pentru agentii frigorifici se pot gasi in orice carte de specialitate nu aceasta e problema ,dar din ce spune MB Klassiker nu rezulta ca ar confunda agentii frig. intre ei ci ca dimpotriva intre ei exista niste diferente de care omul spune sa tinem seama cand bagam alt agent.E normal ca functie de paramertii fiecarui ag.frig.sa folosim si materiale adecvate in instalatia de ac.Se stie de ex. foarte bine ca anumite oteluri sub 0 grade isi pierd proprietetile normale (elasticitate,tenacitate...)asta deci ca ex.si deci nu pot fi folosite la anumite temp. Deci trbuie folosite parti componente din instalatia de AC care se preteaza la agentul respectiv. Asta a vrut sa spuna si MB Klasiker si a spus-o f. bine.promit sa ma uit intr-o carte sa-ti spun temp de vap. pt freon ca acum nu stiu exact...banuiesc ca e destul de mult sub zero..
steen
Comment
-
temperatura de vaporizare
stimate domn,
conform tabel 3.1 "caracteristicile fizice ale agentilor frigorifici "din manualul Procese in instalatii Frigorifice ,autor V. Radcenco Ed.1983 ,Difluormonoclormetan CHF2Cl (freon 22 -R22) temperatura normala de vaporizare in grade Celsius este de minus 40,84 si pentru doua trepte de comprimare este de minus 60 grade Celsius.
acestea pentru o buna intelegere.
steen
Comment
-
cred ca a inceput sa ma enerveze si pe mine "paracetamolul" asta de "Freol " ca ala care l-a inventat in anii 40 a vrut sa faca o treaba buna ,nu sa ne certam noi.
A vrut omul sa scoata un amestec de gaze (carbon ,hidrogen,fluor,clor) dupa cum se vede din formula chimica ,sau ce pushka masii de lichid o fi ,ca sa nu mai fie toxic sa nu se imbolnaveasca omul cand face fasss!! Ba mai mult atunci cand l-a inventat a facut chiar el o proba inspirand acest gaz...asa zice legenda .nu stiu daca a mai trait dupa aceea ...dar era bine sa fi fost in viata sa ne vada pe noi cum ne inbolnavim de
Difluormonoclormetan....
toata stima
steen
Comment
-
De unde le scoateti frate? La minus 40 de grade iti ingheata toata casa! Iar treaba cu cele 2 (3 sau 4 ) trepte la compresor este valabila la instalatiile mari de frig, dar presiunile nu se modifica nici pe vaporizare nici pe condensare deoarece valva de expansiune le regleaza in functie de puterea compresorului ( 25% o treapta, 50% doua trepte etc. ). Stiati asta? Sigur nu!
Am pus o poza cu un manometru de frig "nemtesc" din care se vad clar presiunile si temperaturile pt. R22 si R134a.
Deci pe aer conditionat ambele merg pe vaporizare 0 grade si pueti vedea ce presiuni au la temp. asta. Poate spune cineva care sunt aceste presiuni? Stiti sa cititi un manometru? Ca ce-i aia vaporizare nu cred ca nimeriti!
Scuzati apa din manometru dar nu pot s-o scot!Attached FilesLast edited by doktor4carz; 03-14-2008, 22:02 PM.1988 300TD
Comment
-
Mda...bine ati venit pe Thread de chimieAuzi Veg? daca tu esti asa destept si le stii pe toate , si iti deschizi firma de AC peste 3 zile atunci ce c. meu nu raspunzi la dovezile aduse de mine ?????? Ti-am aratat pe pagina 2 ce scrie la Sanden iar acelasi lucru gasesti si la Denso si Zexel . Astea sunt compresoarele folosite in general la masini.Ocolesti raspunsul si postezi aici chestii de student slabut in materie , citite pe net si care nu au de a face cu realitatea . Tema esentiala era daca se poate pune in instalatia de R12 fara multe modificari R134A. Iar eu am raspuns ca ar trebui schimbat si compresorul daca vrei sa faci lucru ca lumea si sa tina...si am dat si dovezi...raspuns nu am primit decat de la dok care a spus insa ca nu prea se pricepe...deci asteptam si un raspuns de la expert...iar expertul ne povesteste ceva de aparate casnice etc.
Pai spune si tu Veg , asa repede bagi coada intre craci? Dovedeste tata ce spui , si nu ne arata aici un manometru(ca sa nu zic ceas...ca ala il am eu la mana) Ce faci peste 3 zile cand ai firma ta si vine un client mai al dreacu asa ca mine si iti spune : Aha...sunteti firma de AC ? Bravo...Apa aia in ceas
ce cauta acolo? Asa trebuie sa fie?
Deci imi incarcati apa in instalatie? (omul nu stie...nu e expert ca tine deci intreaba) Dar poate dai de unul si mai sicare iti spune ca aia nu e apa ci probabil ulei pag care ramane in ceasuri
dupa ce incarci Klima . Iar uleiul ala il incarci lui in klima in plus fata de ce ai pus...sau daca vrei invers...ultimului client ii lipsesc 120 ml ulei in clima care au ramas in ceasul
tau.
Last edited by mobiles_de; 03-14-2008, 22:23 PM.
Comment
-
1. Am pomenit de aparate casnice pt. ca vorbeam de R22 care nu are ce cauta in masina!
2. Manometrul din poza e al meu, cu care lucrez, da? ( unul din ele, ca e doua )
3. In manometrul ala nu e ulei pag ci glicerina!
4. Daca stiai ce scrie in poza aia ratata raspundeai la intrebarile mele fara probleme!
P.S. Pacat ca nu am si R12 pe "ceas"1988 300TD
Comment
-
bevule tata dar aparatul tau arata exact ce ti-am dat eu mai sus.R22 cel cu scala albastra arata -40 de grade celsius.deci temp de varohrizare la presiune normala (adica atmosferica -cum arata si aparatul la scala de pres -barr cea neagra) este de -40 de grade celsius,sau te-ai trezit peste noapte mai destept ca un profesor universitar.Cum vrei sa preia caldura din incinta daca nu vaporizeaza la pres cu minus.
steen
latemperatura cu minus...scuze
steenLast edited by doktor4carz; 03-14-2008, 22:35 PM.
Comment
-
Cum dracu bagi tu ulei in compresor cu manometrul? Si cum sa intre ulei in el? Ca acu am vazut ce ai scris la sfarsit. De aia rad strainii de noi afara!
La tine pres. de vaporizare e egala cu cea atmosferica? Poza e facuta cu manometrul scos din circuit, e in bucatarie la mine! Daca nu stii nu te mai baga frate!Last edited by doktor4carz; 03-14-2008, 22:44 PM.1988 300TD
Comment
-
Cum bagi ulei cu manometru???? Veg...nu te supara pe mine...dar numai asa se face cand bagi ulei in Klima...nu trebuie sa deschizi circuitul . Insa si bagatul uleiului are un sfarsitcand e prea mult nu e bine...Asa cum bagi uleiul asa bagi si culoarea fluorescenta care iti arata daca pe undeva iese gazul
Comment
Comment