Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aer conditionat w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by doktor4carz View Post
    Atunci cum se face ca rezista compresoarele York (cu care sint echipate astea mai vechi)?
    york e un monstru de compresor si o antichitate facuta sa tina o viata. Eu le-am incarcat cu R12 fiindca nu am vrut sa le distrug mai ales ca nu prea mai sunt piese. De aceea nu pot spune cat timp tine York incarcat cu R134A.


    Originally posted by Andreas View Post
    Stiti ce am inteles eu din tot ce ati spus aici? Nimic!!! am ametit de atatea date.
    Acum va pun si eu o intrebare care vreti sa raspundeti bineinteles:
    Eu am un w201 pe tablita de clima scrie clar R12 din cate stiu eu asta se foloseste si la frigidere?
    Am mers la o firma aici in Pitesti, astia dupa ce au schimbat vintilele au legat aparatul acela de incarcare cu freon, care dupa spusele lor baga o preune de test pe instalatie, daca totul e in regula baga freon, ulei, si acea culoare fluorescenta, pe bonul scos de aparat nu scrie mare lucru daca va puteti da seama citind bonul il pot scana si atasa, eu sunt convins ca numai R12 (din cunostintele mele existand pe piata freon ecologic nebunii de gen) nu au bagat ei acolo care sunt repercursiunile unui alt tip de freon pe instalatie (oricum eu am pastrat bonul si in caz de defectiune ii halesc) pe bon scrie TRONIC 2001 probabil asta e aparatul.
    Toate cele bune!
    Cu siguranta ti-au incarcat R134A , ca altceva nu au...Daca ai noroc merge mai mult de 2 ani . Am spus 30% sansa.

    Originally posted by paratraznet View Post
    as avea o mica intrebare pt. MB-KLASSIKER: cat m-ar costa o conversie de la R12 la R134 facuta in firma unde lucrezi tu pentru un 124.133 /603.960 din 1990. Trebuie sa specific ca actualmente masina are in circuit de vreo doi ani R134- 750g si uleiul schimbat. Da-mi si un reper daca stii vreo firma aproape de Frankfurt ca tot am drum pe acolo.Merci si un calduros salut din Spania!
    Daca merge de 2 ani cu R134A , si nici nu stai sa o incarci in fiecare sezon atunci las-o asa . In caz ce se strica compresorul se merita sa iei piesele din germania si sa o faci in Romania...la noi ora de lucru costa 60-80 euro...adica la mine fiindca lucrez singur.

    Originally posted by tomaziano View Post
    mb-klassiker, poti sa pastrezi compresorul pe masina, nu el este problema. Problema la trecerea de la 12 la 134 este uleiul. pt 12 se folosea ulei mineral, pt 134 se fol sintetic.
    Scuze ca m-am amestecat

    si inca o completare. Instalatia trebuie curatata bine de ulei si abia dupa aia se poate incarca cu ulei si 134. 12 poate sa-l inlocuiasca pe 134 fara schimbarea uleiului, invers insa nu.
    Andreas, daca amesteci freoanele, keine frig. Cit despre inlocuirea lor am scris
    np Tomaziano ca te-ai amestecat . Fiecare parere e binevenita atata timp cat e scrisa pe un ton normal . Citeste si tu totul de la inceput...nu e vorba ca nu ar merge ci cat tine compresorul

    Originally posted by B66VEG View Post
    Tomaziano este in sfarsit un om care stie dracu ceva de treaba asta! Exact ce am zis si eu! Iar pt. curiozitatea voastra instalatia se curata de uleiul vechi si de altele cu azot (N2)! Se vede ca "neamtu" asta nu stie nici macar presiunile de la cele 2 freoane in discutie! De vaporizare nu mai zic! Eu ii zic pe mess ca fac vacuum si el ma intreaba daca am pompa de vacuum. Daca asta e neamt, vorba cuiva, eu sunt somalez!
    Poza e facuta cu manometrul scos din circuit, e in bucatarie la mine! Daca nu stii nu te mai baga frate!

    Pai ce sa spun...esti somalez...desi , si aia stiu sa vorbeasca mai frumos si sa aiba respect fata de un coleg chiar daca are alta parere . Insa oricum iti doresc sa iti mearga firma . PS. nici pana acum nu ti-ai dat parerea despre linkul scris de mine de la Firma Sanden-compresoare.
    Apropos...tu ai ceasurile in bucatarie ??? Deci sa intelegem ca daca de maine nu mai scrii nimic ai masurat presiunea la aragaz ???
    Last edited by mobiles_de; 03-15-2008, 21:55 PM.

    Comment


    • #77
      Originally posted by tomaziano View Post
      mb-klassiker, poti sa pastrezi compresorul pe masina, nu el este problema. Problema la trecerea de la 12 la 134 este uleiul. pt 12 se folosea ulei mineral, pt 134 se fol sintetic.
      Scuze ca m-am amestecat

      si inca o completare. Instalatia trebuie curatata bine de ulei si abia dupa aia se poate incarca cu ulei si 134. 12 poate sa-l inlocuiasca pe 134 fara schimbarea uleiului, invers insa nu.
      Andreas, daca amesteci freoanele, keine frig. Cit despre inlocuirea lor am scris
      Eu am luat masina de la o ruda, care nu a stiut ca are clima in 5 ani cat a avut-o, cand oamenii astia au facut reicarcarea cu freon au specificat ca intalatia nu are pic de freon.
      Toate cele bune!

      Comment


      • #78
        Deci.. cine mai sare calul va avea parte de o pauza..
        Aviz amatorilor care vad ca persevereaza.

        Comment


        • #79
          Mai neamtule, inainte ziceai ca nu merge, ca sunt presiunile duble, acu zici ca merge da nu tine compresorul! Si citatele tale din carti nu ma intereseaza!
          1988 300TD

          Comment


          • #80
            Mai neamtule, inainte ziceai ca nu merge, ca sunt presiunile duble, acu zici ca merge da nu tine compresorul! Si citatele tale din carti nu ma intereseaza!
            __________________

            Asta inseamna sa nu citesti ce scrie altul si sa sari repede la bataie ... Citate pt tine din ce am scris eu ...hai ca te faci de ras acum .

            Toata treaba merge bine...1 an...poate 2 ani cu compresorul de R12...insa cel tarziu in al treilea an compresorul e distrus din cauza presiunii pt care el nu este construit. Iar a doua problema este ca exact pt oldtimer nu exista piese de R134A
            Sorry dar ceea ce vrei tu sa arati nu e nimic deosebit . Orice instalatie de R12 se poate incarca fara probleme , cu R134A...ca folosesti direct furtunele , ca incarci direct din butelie folosind un cantar , ca incarci folosind un cilindru Refco , sau ca incarci folosind instalatia complexa (tip RobinAir sau alte 100 de marci existente) . Ceea ce scrii tu stie la noi in germania fiecare mecanic auto . Problema se pune altfel : Daca faci o reparatie atunci fa treaba sa tina mama...si nu un an...ci daca se poate 10 ani .
            EU NU AM SPUS NICIODATA CA NU MERGE...(am spus ca merge 1 an ,2 poate 3 cu noroc ) REPET : CAND REPARATI CEVA FACETI TREABA CARE SA TINA,
            cred ca ar trebui incheiat thread-ul asta .

            Comment


            • #81
              Inca ma amuz copios... Ghici pe seama cui... Nu se inchide nimic, topicul asta face parte din micile placeri ale vietzii. Vietzii mele.

              Mergem mai departe. York sint compresoare cu care au fost echipate vomele care sint tratate pe acest subforum. Deci ? (ca io ostadooshpatru cu sanden pe el nam vazut, sa fac plici...)
              Last edited by doktor4carz; 03-17-2008, 07:23 AM.

              Comment


              • #82
                esti sigur ca ai R12, si eu am un w124 dar eu am avut R134A in radiator.

                Comment


                • #83
                  pai depinde, daca a ta e mai noua , adica dupa 1993, are r134a, daca e mai veche masina inseamna ca s-a pus r134a in locul celui original

                  Comment


                  • #84
                    124 ul meu este din 90, nu stiu daca a schimbat cineva freonul in ea inainte sa o cumpar eu, posibil.

                    Comment


                    • #85
                      Retineti ca freonul nu se schimba. Nu se uzeaza ca uleiul de motor sau altele! Unii zic ca se shimba sa va ia banii.
                      1988 300TD

                      Comment


                      • #86
                        Adica se epuizeaza... ca sa inteleaga oamenii.

                        Comment


                        • #87
                          Vorbim de o instalatie care tine presiune si nu pierde nimic. N-ati vazut frigidere ZIL care merg de 25-30 de ani cu acelasi freon? De ce oare? Apropos, unde e neamtul sa ma contrazica?
                          1988 300TD

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by B66VEG View Post
                            Vorbim de o instalatie care tine presiune si nu pierde nimic. N-ati vazut frigidere ZIL care merg de 25-30 de ani cu acelasi freon? De ce oare? Apropos, unde e neamtul sa ma contrazica?
                            pai fa-ti firma de frigidere ca oricum ai manometre pt autoklima in bucatarie
                            pt cat stii ar merge...iar daca ai nevoie de ajutor il iei si pe doktor4carz ca elev...oricum te crede pe cuvant
                            si ca sa revenim la tema , adica ce a scris danny , ca se epuizeaza...teoretic e gresit ,PRACTIC E FOARTE CORECT !!! Instalatiile pe R134A pierd pe an 200-300 grame , cele vechi de R12 pierd (sau au pierdut) 30 de grame pe an . Daca intr-o masina sunt 800 -1200 de grame R134A in 2 ani mai raman 400-600. FIINDCA MASINA NU E FRIGIDER...MASINA SE MISCA...ARE VIBRATII 1000% MAI MULT CA UN FRIGIDER . MASINA ARE FURTUNE (mai vechi) PT KLIMA , FRIGIDERUL TAU ARE METAL !!!Invata mama...nu numai din carti de chimie ci si din experienta...si inca ceva...pt klima trebuie sa stii totusi ce inseamna masina !

                            Pt tine 4carz...cu siguranta ca ajuti si am remarcat ca te si pricepi...insa acolo unde nu stii ai putea sa taci...sau te mananca in c* si trebuie sa raspunzi !

                            Comment


                            • #89
                              aer conditionat

                              Originally posted by mb-klassiker View Post
                              pai fa-ti firma de frigidere ca oricum ai manometre pt autoklima in bucatarie
                              pt cat stii ar merge...iar daca ai nevoie de ajutor il iei si pe doktor4carz ca elev...oricum te crede pe cuvant
                              si ca sa revenim la tema , adica ce a scris danny , ca se epuizeaza...teoretic e gresit ,PRACTIC E FOARTE CORECT !!! Instalatiile pe R134A pierd pe an 200-300 grame , cele vechi de R12 pierd (sau au pierdut) 30 de grame pe an . Daca intr-o masina sunt 800 -1200 de grame R134A in 2 ani mai raman 400-600. FIINDCA MASINA NU E FRIGIDER...MASINA SE MISCA...ARE VIBRATII 1000% MAI MULT CA UN FRIGIDER . MASINA ARE FURTUNE (mai vechi) PT KLIMA , FRIGIDERUL TAU ARE METAL !!!Invata mama...nu numai din carti de chimie ci si din experienta...si inca ceva...pt klima trebuie sa stii totusi ce inseamna masina !

                              Pt tine 4carz...cu siguranta ca ajuti si am remarcat ca te si pricepi...insa acolo unde nu stii ai putea sa taci...sau te mananca in c* si trebuie sa raspunzi !
                              Stimate MB Klassiker ,
                              Toata stima pentru cunostiintele tale practice si teoretice despre instalatiile de aer conditionat.Desi eu recunosc ca sant mai mult un teoretician al acestor instalatii ,cred ca kolegii nostri ,care ar beneficia de montajul pe masinile lor a unei instalatii de aer conditionat facut de tine ,ar fi foarte multumiti de lucrare ,sincer am relizat ca iti place sa faci totdeauna lucrari de calitate,avand in vedere ca esti si autorizat ,tocmai de aceea nu inteleg
                              reactia negativa unor colegi ,nu vreau sa cred ca este lipsa lor de cunostiinte
                              O colaborare cu tine a celor de aici ,care si-ar deschide o firma de reparatii sau montaj AC nu ar putea fi decat benefica pt. noi.
                              In legatura cu cunostiintele din carti vreau ,cu tot respectul ,sa-ti spun ca e vorba de mine "steen" . eu sant cel care buchisesc cursurile de specialitate
                              si nu BEV-ul ...care trebuie sa mai toarne mult timp uleiul cu palnia in instalatia de aer conditionat din bucatarie ,poate sa toarne si prin ceasul ala ratat ,ca sa afle ce inseamna un curs de "procese in instalatii frigorifice"facut de un profesor universitar si care pentru el nu inseamna nimic.

                              vorba mea;
                              frunza verde trei spanace,
                              da bre palnia incoace,
                              sa mai torn nitel ulei,
                              si freon la mititei,
                              ca de... in bucatarie,
                              se citesc si carti !!!se stie,
                              chiar acum din cele toate,
                              citesc Cartea de bucate.
                              from frozen lirics vol 6
                              by steen

                              Comment


                              • #90
                                Domnul Mb-klassiker.. eu nu vreau sa fac circ.. dar daca mai vii cu replici din astea "inteligente" si cu subinteles s-ar putea sa iei o pauza.. ca aici nu suntem la ora de mishtouri.
                                Bun.. ai habar de domeniul asta, tot respectul, dar nu ne lua peste picior. Apreciez posturile argumentate si documentate dar nu sunt de acord cu tonul caustic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF