Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aer conditionat w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by B66VEG View Post
    Iarta-ma Dok dar tre sa zic:
    - freonul nu e gaz (pt. cine stie, intr-o portiune din instalatie el e lichid curat )
    - presiunile sunt cum am zis eu ( cautati si voi o tabela de conversie sau un manometru pt. R12 si R134a ca scrie clar pe el la ce presiune au cele doua 0 grade )
    - valvele nu au nici o treaba cu incarcarea, deci cele vechi de R12 nu se schimba: pur si simplu nu se mai folosesc adaptoarele ci direct furtunele
    - la capitolul "piese pt. R134a" nu stiu la ce se refera
    Voi veni la o intalnire cu voi, pregatit cu scule, si va arat cum sta treaba, LIVE!
    Sa arati cum sta treaba? Sorry dar ceea ce vrei tu sa arati nu e nimic deosebit . Orice instalatie de R12 se poate incarca fara probleme , cu R134A...ca folosesti direct furtunele , ca incarci direct din butelie folosind un cantar , ca incarci folosind un cilindru Refco , sau ca incarci folosind instalatia complexa (tip RobinAir sau alte 100 de marci existente) . Ceea ce scrii tu stie la noi in germania fiecare mecanic auto . Problema se pune altfel : Daca faci o reparatie atunci fa treaba sa tina mama...si nu un an...ci daca se poate 10 ani . Sa improvizezi poti la masinile noi de plastic pe care azi le cumperi maine le vinzi si mult te doare daca dupa un an mai merge Klima...Cand omul are un Mercedes Oldtimer inseamna ca este pasionat de asa ceva iar ceea ce faci tu nu este altceva decat o improvizatie care se face la voi in fiecare colt al orasului si de aceea masinile voastre sunt in starea in care sunt

    Dovezi ? @ doktor4carz asa ceva nu e nevoie de dovedit...asa ceva se invata la cursuri de specialitate date de producatorii de piese si instalatii pt Klima , dar poate incerci cu un email la Webasto , Waeco-Diavia , Alex sau chiar si Bosch desi ei nu produc piesele . Cu siguranta ca intervine si teoria de a vinde piese noi insa asta o pot folosi cand vand sau repar ceva (fata de un client) si nu intr-un forum unde omul cere ajutor fiindca nu are buzunarul plin de bani

    Comment


    • #32
      Nimic nu este de nedovedit. Orice afirmatzie pe care o face un tertz se dovedeshte daca e necesar. N-o sa ma apuc acu sa iau totul de bun pe ochi frumoshi. Mai ales io, care n-o mai cred pe sormea cind imi spune ca ma iubeshte... Dar nici sa ma apuc de cursuri de specialitate n-am de gind, si nici colegii mei nu vor face asha ceva. N-am de ce sa incerc sa trimit un mail la producatorii aia, nu eu port o discutzie in contradictoriu. Sa il trimita cei care o poarta, daca vor sa ishi argumenteze silogismele intr-un mod cit mai solid.

      Comment


      • #33
        Fratilor eu la masini ma pricep decat sa trag de covrig (nici asta bine) am fost la unii aici in Pitesti care fac reincarcari cu freon, si la mine e la fel la W201 tot R12, nu mai aveam freon deloc fostu proprietar 5 ani nu a stiut ca are clima, prima data au schimbat vintilele, apoi au pus aparatul care baga presiune ca test sa nu aiba pierderi dupa care freon ce aveau ei in aparat nici decum R12 ci unu ecologic nush de care dar si cu o cantitate anume de ulei, e masina mea e neagra la culoare si indiferent cat de ridicata ar fii temperatura afara in masina e frigider 9am pastrat bonul in caz de vreo defectiune din cauza freonului bagat de dansii) dar are un an si la mine clima merge tot timpul nu s-a stricat nu caraie nu baraie nu maraie face ce stie ea mai bine "atmosfera placuta pentru mine" na ca am facut si rima, nu va contrazic in ceea ce spuneti dvs eu doar va spun ce am facut eu si nu am avut absolut nici-o problema
        Toate cele bune!

        Comment


        • #34
          Originally posted by doktor4carz View Post
          Nimic nu este de nedovedit. Orice afirmatzie pe care o face un tertz se dovedeshte daca e necesar. N-o sa ma apuc acu sa iau totul de bun pe ochi frumoshi. Mai ales io, care n-o mai cred pe sormea cind imi spune ca ma iubeshte... Dar nici sa ma apuc de cursuri de specialitate n-am de gind, si nici colegii mei nu vor face asha ceva. N-am de ce sa incerc sa trimit un mail la producatorii aia, nu eu port o discutzie in contradictoriu. Sa il trimita cei care o poarta, daca vor sa ishi argumenteze silogismele intr-un mod cit mai solid.
          Ca in orice meserie exista si aici pareri diferite...iar un forum pt asta si este facut. Asa cum am scris mai sus , fiecare poate citi si baga la cap . Nu cred ca e nevoie sa aducem dovezi ca nu suntem la judecata iar tu doktor4carz nu ai nevoie sa scrii mailuri (eu am spus asta in gluma)
          Din partea mea tema e terminata , cu siguranta accept sa mi se spuna din nou ca habar nu am insa nu voi mai raspunde.

          Comment


          • #35
            Pe topicuri serioase nu glumesc. Iar de ceva vreme n-am chef de glume. Daca nu crezi ca trebuie sa aduci dovezi, nu te mai apuci sa batzi cimpii. Cind intri intr-o polemica, vii cu argumente. Si eu, cu toata experientza mea, pe care nu poate nimeni de aici sa o conteste (din cauza ca majoritatea ma cunosc si au vazut cum lucrez...), sint nevoit citeodata sa imi argumentez afirmatziile. Si nu ma dau inapoi de la treaba asta, ca vezi doamne ios doktoru shi-s cel mai tare...
            Daca consideri tema terminata, mie imi ramine sa itzi zic ca intr-adevar nu ai habar despre ce e vorba. Din cauza ca, la rindul meu, nici eu nu stapinesc total sistemele frigotehnice, iar Vegul mi se pare dintre voi doi mai argumentat. Si inclin sa il cred pe el, avind in vedere ca matalutza nu shtiai la mashinile astea care e diferentza intre clima automata si aia normala...

            Trebuie sa se intzeleaga foarte clar, informatzia care se posteaza aici e publica, o vede orice fraier, care poate face ce scrie aici si ishi fute mashina ca bou...sau nu. Forumul asta exista aici ca fraierii sa nu ishi futa mashinile cind se iau dupa noi. Pareri diferite exista in politica, literatura, arta, nu la fiare, unde ori se pupa, ori nu.

            Concluzia. care mai are ceva de zis strict la obiect, fara bataie de cimpi, pe marginea subiectului thread-ului, sa-i dea bataie. Sau care vrea sa ishi argumenteze cu dovezi solide spusele. Care scrie ca n-are ce face, mai bine se abtzine. Ca daca nu se abtzine, il abtzin eu.

            Pina atunci, cum stam, tovarashu Iulian ?( a amutzit saracu, de ce i-au vazut ochii pe aici...)

            Comment


            • #36
              Nu am disparut, m-am uitat in liniste ce se discuta, treaba e ca pana la urma am gasit mufele alea pe care le cautam la o firma la Bucuresti, am dat 90 lei pe amandoua. Am intrebat si la cei care mi-au vandut mufele cum sta treaba cu trecerea de la R12 la R134 si mi-au spus ca nu e nici o problema, ca trebuie schimbat filtrul si trebuie dat jos compresorul , spalat bine si pus ulei compatibil cu R134 si merge fara probleme. Am cumparat filtrul nou si amandoua sondele care stau pe filtrul asta. Daca am timp maine le montez pe toate si fac si treaba cu compresorul(sa il dau jos si sa il spal). Eu lucrez la un magazin de piese auto si am norocul ca iau toate piesele ieftin, adica fara adaos si avem in service si un aparat de incarcat cu freon, deci ala o sa fie gratis.Am luat radiatorul la 320 lei,filtrul la 110,si amandoua sondele la 120 lei, toate de la BEHR. Sper sa nu fie nevoie sa iau si releul de clima, ala de langa baterie ca ala e 600lei. Va spun maine cum sta treaba, dupa ce incarc instalatia cu freon.

              Comment


              • #37
                ...de unde trag concluzia in felul urmator. Cind unu itzi spune ca eshti beat, il bagi in pisda masii. Cind itzi spun doi, te duci dracu acasa si te culci... Tovarashu klassiker, dute si te culca, taticule... Nu mai incurca lumea. La urmatoarea interventzie nedocumentata, pleci la plimbare fortzat. Ashteptam...

                Comment


                • #38
                  Recunosc , ca nu am zis nimic de filtru, dar consider ca se intelege ca tre schimbat! In rest se pare ca ma pricep un pic la friguri, nu?
                  P.S. Din 17 martie deschi atelier de clima pe Mihai Bravu! Va ajut cu placere pe toti! George 0728934533
                  1988 300TD

                  Comment


                  • #39


                    Recommended Procedures for Sanden R-12 Compressors Retrofitted with R134a
                    --------------------------------------------------------------------------------

                    The use of R134a in mobile A/C systems designed for R-1 2 refrigerant causes higher discharge pressures (as much as 10-15&#37 and necessitates changing the compressor lubricant from mineral oil (5GS) to PAG oil (Sanden's SP-10 or SP-20) to ensure compatibility.


                    These changes result in greater wear to the internal components of the compressor. Therefore, to ensure consistent and expected reliability, Sanden does not recommend using R134a in systems and compressors designed for R-1 2.


                    However, Sanden understands the realities of the automotive service markets and consumer preferences. If a retrofit is required, please follow the vehicle manufacturer's published retrofit procedures. Ensure all work done complies with SAE recommended practices as described in J1660 & J1661:

                    Repair any problems or leaks before retrofitting.
                    Affix labels to the vehicle showing conversion status.
                    Observe all safety recommendations.
                    If an OEM retrofit procedure is not available, Sanden recommends the following procedure:
                    mai departe cititi singuri...este tehnica aplicata de voi fara schimbarea compresorului si care tine cel mult 2 ani
                    EU NU AM SPUS NICIODATA CA NU MERGE...(am spus ca merge 1 an ,2 poate 3 cu noroc ) REPET : CAND REPARATI CEVA FACETI TREABA CARE SA TINA, CA ALTFEL ARATA TOATE OLDTIMER-ELE DIN ROMANIA CA ALE TALE DOK...BUNE DE SCHROTT
                    Iar acum ma poti da afara master Doktor4carz fiindca vezi ca ceea ce scriu eu este corect.Nu am facut altceva decat sa va recomand ceea ce scrie si Firma Sanden (Compresoare) si ceea ce se stie la noi in restul europei. Desi nu ai nevoie sa ma dai afara fiindca plec de buna voie
                    Aici linkul complet de citit :



                    PS . iar pt tine B66VEG , iti deschizi firma de Klima...bravo...insa cu treaba care tine 2 ani, la noi nu ai avea nicio sansa...in Romania merge...inca...sa te vad ce faci cand primesti scrisori de la avocati, fara intrerupere, fiindca ce ai reparat a tinut 2 ani...stiu...dai garantie 1 an ...Bravo .

                    q.e.d.
                    Last edited by mobiles_de; 03-10-2008, 22:03 PM.

                    Comment


                    • #40
                      O data. Sanden ashtia sint cam ciudatzi... Nu recomanda reconversia, dar recomanda modul in care se poate face reconversia, pentru ca, citez cu traducere, intzelege realitatzile pietzelor servisurilor auto (termen greu de tradus in romana, a se intzelege precum piatza constructziilor etc.) si a preferintzelor consumatorilor. Pai ori e laie, ori e balaie...
                      Plecam de la premisa asta, ca se uzeaza compresorul (asta scrie acolo...). Un compresor de Cobra sau de W124 merge de o viatza. Deci sa zicem ca tzine doojde ani. Cu R134 cit va tzine ? Doar cinshpe ? Mai mult, inainte de reconversie, se reconditzioneaza compresorul (dai un ban, da shtii ca nu-l mai ai...) A tzinut doojde ani nereparat, mai tzine inca atit reparat cu piese de care trebuie ? Tziiiiiine... Da cu R134 ? La jumate...10 ani. Io zic ca ar fi suficient... Nu cumva vrei sa ii bagi freon acum si sa nu-i mai bagi toata viatza ?
                      La stilul la care pui problema citeodata, vrei sa fii mai catolic decit Papa. Tare mi-e ca nu eshti... Chiar crezi ca cei care au pe aici mashini mai vechiutze sint multimiliardari care reconditzioneaza totzi oldtimere ? Sint oameni simpli, cu un venit modest sau nitzel mai mult decit modest, care nu ishi permit altceva decit un Mercedes mai antic, ca sint prea saraci pentru lucruri ieftine... Inainte sa ne invetzi sa ne reparam mashinile, ia vino matalutza pin patrie, la vro intilnire, si ajuta vro doojde oameni deodata sa ishi tzina tiribomba in picioare la standarde rezonabile fara sa ishi vinda un rinichi...
                      Cu mine ai nimerito ca nuca in perete. Pur si simplu mashinile mele nu sint oldtimere. Sint mashinile mele punct. Ca sint bune de aruncat sau nu, asta e strict treaba mea. Atita timp cit nu sint oldtimere, nu sint domeniul tau, asha ca lasa-le in pace. Oricum n-au legatura cu topicul, asha ca nu vad ce le-ai mai adus pe tapet. Daca totushi nu vrei sa le lashi in pace si ai vrun comentariu la adresa lor, exista thread dedicat, nu aici, la freoane... Cauta la My car, sau topicul cu locul 4 la vizionari.
                      Vi s-a urcat germania la cap, baietzi... Mai shtergetzi-va... Aducetzi-va aminte de unde atzi plecat... Eu de dat afara nu te dau afara, nu am de ce, tziai argumentat afirmatziile intr-un mod, ca ai batut nitzel cacatul in vro doua paragrafe intr-un mod mai tendentzios, o data referitor la mine si alta data referitor la colegul meu, asta e alta mincare de peshte... Eu nu am vrut niciodata sa par ceea ce nu sint, daca intzelegi ce vreau sa zic...Dar daca vrei sa pleci, e alegerea ta... in cazul asta drum bun, cale batuta...

                      Comment


                      • #41
                        Fratilor chiar nu realizati ca MB Klasiker e cu 10 clase peste voi toi. Voi nu ati inteles ca e autorizat si ca lucreaza in domeniu. Normal ca daca schimbi agentul frigorific (asa ii spune) trebuie schimbate si anumite componente ale instalatiei de AC.Mai bagati si voi la bibilica de altii care se pricep.
                        steen

                        Comment


                        • #42
                          Eu te rog sa eviti exprimarile gen "10 clase peste voi toti". Consider asta o lipsa de respect .

                          Comment


                          • #43
                            scuzele mele.

                            steen

                            Comment


                            • #44
                              Pai ia zi matalutza, tovarashu steen, ce trebuie facut acilishea. Sa vad cu cite clase sint in urma... Daca tot mincashi un cacat si te bagashi in discutzie ca musca in lapte, zi in pielea mea ce ai de zis...

                              Comment


                              • #45
                                E foarte simplu: Chiama un frigotehnist cu tubul cu agentul frigorific si ii face umplerea ,dupa ce in prealabil a facut o verificare a instalatiei de ac.
                                daca vrea ca instalatia sa fie fiabila atunci trebuie sa tina cont de ind . MB Klasiker.
                                daca nu o sa o schimbe pe toata in cativa ani.
                                steen

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF