Nu te contrazic da ventilatorul daca porneste comandat de sonda aia, porneste sa ajute viscocuplajul sa raceasca motorul, nu ? N-are treaba cu AC-ul.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme aer conditionat w124
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Trecerea de la R12 la R134 e exact asa cum zice VEG : Ventilatorul de la condensator ( radiatorul de care zici ) porneste numai daca presiunea freonului creste peste 13-15 bari si e comandat de un presostat care e montat langa rezervorul de lichid ( capsula aia cu vizor de sticla de langa farul stanga ). Sfatul meu e sa dai compresorul jos, sa scoti uleiul din el ( daca mai are ), sa il speli cu alcool tehnic si sa ii bagi ulei frigorific sintetic si freon R134a. Are aceleasi presiuni ca R12 si se gaseste peste tot. R12 va disparea curand! Bagi cam 150 g de ulei.
__________________ la fel am facut si eu la 300D Turbo din 1990, singura schimbare ce-am facut ca sa pot incarca aerul conditionat in orice atelier e schimbul valvelor de incarcare intre ele. Succes! si ai grija ca lamelele de la sistemul de ventilatie al masini sunt de metal si s-ar putea sa-ti ramana degetele lipite acolo cu aerul pus la maxim
Comment
-
Originally posted by B66VEG View PostVentilatorul de la condensator ( radiatorul de care zici ) porneste numai daca presiunea freonului creste peste 13-15 bari si e comandat de un presostat care e montat langa rezervorul de lichid ( capsula aia cu vizor de sticla de langa farul stanga ). Sfatul meu e sa dai compresorul jos, sa scoti uleiul din el ( daca mai are ), sa il speli cu alcool tehnic si sa ii bagi ulei frigorific sintetic si freon R134a. Are aceleasi presiuni ca R12 si se gaseste peste tot. R12 va disparea curand! Bagi cam 150 g de ulei.
Ceea ce scrii mai departe (pe tema compresor) nu ajuta mult...fiindca se strica dupa 1-2 ani
Pt a schimba de pe R12 pe R134A trebuie inlocuite toate garniturile...asta inseamna scos bordul si toate piesele de afara , iar compresorul trebuie inlocuit . Alta sansa nu exista daca vrei sa ai Klima pe R134A...iar presiunile de la R12 si R134A nu sunt nici pe departe la fel...sunt aproape duble de aceea R134A pierde mult mai repede gazul decat R12
PS. mai exista o posibilitate
cred ca se chema R22...daca imi amintesc bine se potriveste la klima R12...asta in caz ca se mai gaseste , la noi in germania sunt interzise.Last edited by doktor4carz; 03-06-2008, 11:56 AM.
Comment
-
Ai curaj sa pui pariu cu mine ca difera presiunile si ca sa strica garniturile? eu pun 1000 de euro ( ca sa nu fiu magar )! Cu astea lucrez de vreo 6 ani, frate! Difera numai uleiul. Nu tre schimbate nici mufele de incarcare, doar am zis! Pur si simplu nu mai pui cuplele de R134, isurubezi furtunele cu capul lor normal! ATENTIE ca sunt multi TEPARI care inventeaza o gramada de prostii cand mergi cu mertu vechi la reparat AC-ul!
Bine ca ti-ai revenit, mosule! Asa e : R22 are presiunea dubla fata de R12 si R134, si nu se foloseste la masini, niciodata!Last edited by doktor4carz; 03-06-2008, 11:57 AM.1988 300TD
Comment
-
Originally posted by B66VEG View PostAi curaj sa pui pariu cu mine ca difera presiunile si ca sa strica garniturile? eu pun 1000 de euro ( ca sa nu fiu magar )! Cu astea lucrez de vreo 6 ani, frate! Difera numai uleiul. Nu tre schimbate nici mufele de incarcare, doar am zis! Pur si simplu nu mai pui cuplele de R134, isurubezi furtunele cu capul lor normal! ATENTIE ca sunt multi TEPARI care inventeaza o gramada de prostii cand mergi cu mertu vechi la reparat AC-ul!
Comment
-
nu am obiceiul sa pariez...mai ales ca eu sunt in de tu in ro , insa daca ai drum pe aici te invit la o berica ...daca ai dreptate
si eu am construit klima 8 ani pt masini care nu aveau...iar diferentele de presiune le vezi la ceasuri...examineaza un ceas pt R134A si unul pt R12 si vei vedea ...de ce crezi ca scala merge mult mai departe ? numai asa ca sa vinzi un produs nou?
Comment
-
Nu te supara ca-ti zic dar nu prea le ai sau confunzi ceva: la orice instalatie de AC freonul vaporizeaza la 0 grade celsius in conditii normale. La R12, la 0 G. ai 2,07 bari iar la R134 a ai la 0 G. 1.92 bari! 0.09 bari e o diferenta care nu se ia in calcul. Poate ai manometrul ( nu ceasul, ala il ai la mana ) defect sau nu stii sa te uiti pe el! Sper ca nu te superi dar gresesti rau!1988 300TD
Comment
-
Originally posted by B66VEG View PostNu te supara ca-ti zic dar nu prea le ai sau confunzi ceva: la orice instalatie de AC freonul vaporizeaza la 0 grade celsius in conditii normale. La R12, la 0 G. ai 2,07 bari iar la R134 a ai la 0 G. 1.92 bari! 0.09 bari e o diferenta care nu se ia in calcul. Poate ai manometrul ( nu ceasul, ala il ai la mana ) defect sau nu stii sa te uiti pe el! Sper ca nu te superi dar gresesti rau!
Originally posted by B66VEG View PostCand vrei tu Dok te ajut cu placere, ca de altfel si pe altii de aici! Bine ar fi ca cei care deschid o discutie aici sa fie siguri pe ce spun ca se ia ceilalti dupa ei si isi strica dracu masinile!
Eu mai spun inca o data cum sta treaba iar cine e interesat poate citi
Schimbarea de la R12 la R134A nu consta numai in evacuare de gaz , schimbat de ulei (curatat) si schimbatul valvelor de incarcare. Toate garniturile de la R12 nu suporta uleiul pt R134A...deci trebuie schimbate...pt cine e versat in montat si demontat de masini nu e o problema iar piesele sunt ieftine.Problema mare consta in faptul ca presiunea fata de R12 e diferita. Toata treaba merge bine...1 an...poate 2 ani cu compresorul de R12...insa cel tarziu in al treilea an compresorul e distrus din cauza presiunii pt care el nu este construit. Iar a doua problema este ca exact pt oldtimer nu exista piese de R134A
Comment
-
Iarta-ma Dok dar tre sa zic:
- freonul nu e gaz (pt. cine stie, intr-o portiune din instalatie el e lichid curat )
- presiunile sunt cum am zis eu ( cautati si voi o tabela de conversie sau un manometru pt. R12 si R134a ca scrie clar pe el la ce presiune au cele doua 0 grade )
- valvele nu au nici o treaba cu incarcarea, deci cele vechi de R12 nu se schimba: pur si simplu nu se mai folosesc adaptoarele ci direct furtunele
- la capitolul "piese pt. R134a" nu stiu la ce se refera
Voi veni la o intalnire cu voi, pregatit cu scule, si va arat cum sta treaba, LIVE!1988 300TD
Comment
Comment