Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aceeasi problema

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aceeasi problema

    Salut! am mai postat o data cu problema aceasta care ma scoate din sarite.Va mai enervez inca o data. Masina cand sta la relanti,TREMURA. Deci motorul cand este turat merge rotund,perfect,cum il scot din viteza,il apuca vibratile,cat de cat puternice.
    Am zis ca sunt diuzele,le-am schimbat,am schimbat tampoanele, la pompa de injectie este un fir care duce curent (tine motorul la relantiu),nu avea destul curent,am facut o legatura la contact sa duca curent acolo,toate degeaba.Un coleg de pe forum a spus ca este de la releul al ABS-ului dar....

    Daca las geamul in jos, sau folosesc ceva "curent" masina mai rau face,cand nu mai folosesc mai se reduc terpidatile. Daca accelerez pe loc,lumina din interior se aprinde un pic mai tare,insesisabil,dar am fost atent. Ma gandesc o fi cumva fulia,nu da destul curent? Am fost la cativa mecanici niciunul nu a stiu ce are,ba ca trebuie masurat presiunea din pistoane ca poate nu are si asa mai departe.

    P.S Cand am condus acel fir de la contact pana la pompa de injectie,cateva saptamani mergea chear bine.

  • #2
    Salutam! Verifica releul de incarcare de la alternator, daca zici ca la accelerare ai impresia ca lumina devine mai puternica, sau acel telescop de la intinzatorul curelei de accesorii(am un prieten care avea la motor 300D vibratii care se datorau acelui telescop). Vezi ce tensiune vine pe acel fir la pompa si poate un coleg ar putea sa iti spuna cat ar trebui sa fie.(nu mai am dieselul ca masuram eu). Ce turatii ai la relanti?
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Salutare, ca si turatie trebuie sa fie 750 de ture pe minut, asta dat de fabrica.
      Trebuie verificat incarcarea bateriei.
      Poate este slabit ininzatorul de curea si nu incarca alternatorul cum trebuie.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        La 300D turatia statea la 900, la 200E tot la 900 . La diesel daca incercam sa scad sub 900 incepea sa galopeze. Asta se intampla la ambele motoare diesel ce le-am avut. Mentionez ca marirea sau micsorarea relantiului o faceam de pe pompa de injectie.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Poate ca este necesar 900-1000 de ture, pentru ca sunt motoare mai vechi.
          La mine e 750. este cu pompa de injectie electronica cu cap rotativ LUCAS!
          Categoric ca turatia se regleaza din pompa de injectie.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Categoric ca turatia se regleaza din pompa de injectie.
            La W124 poti sa o maresti si din cablu de acceleratie!
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Salut,am mai scris despre problema care am avut-o eu cu relantiul, am schimbat releul de relanti şi abs, şi am rezolvat-o, dar la mine cînd nu stătea relantiul nu mergea nici turometrul, şi relantiul era foarte mic, cînd acceleram mergea foarte bine. Este posibil să fie şi de la firele de la releele din spatele bateriei, cel de kikdaun, etc. Alaltăieri mi-a făcut din nou probleme, dimineaţa, parcă ceva nu făcea contact, mişcam de fire şi mergea. Am desfăcut toate releele şi am dat cu spray de contact, nu mi-a mai făcut aşa. Succes.

              Comment


              • #8
                pentru " Noroc " dacă vrei sună-mă, tel 0744 625063 , poate pot să te ajut.

                Comment


                • #9
                  Va multumesc foarte mult. Relantiul acuma imi sta la 900,masina sta la relanti ,nici o problema,dar tremura,are vibratii(acuma se aude si prin usa un surub ceva,ma innebuneste). Inainte sa duc acel cablu de la contac in pompa de injectie,relantiul statea ceva mai jos,nu mai stiu sigur,undeva sa zic la 750.

                  Colegul Mariusandrei,unde zici tu,vad ca am o improvizatie cred,in fata bateriei, dar la mine merge turometrul,nu stiu ce este ,o sa pun maine o poza sa vedeti si voi.

                  Comment


                  • #10
                    Va salut. Am facut poze ca sa imi dau seama daca acesta este releul de la relantiu si abs.Se vede o improvizatie facuta acolo,asa am luat masina in urma cu 15 ani.
                    Vreau sa mai spun ca,cureau nu a fost schimbata de 5 ani,cam asa,aceasta o fi problema?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      salut, releul acela se află în spatele bateriei, sub acea protecţie din plastic negru. Are 9 pini din care la mine 7 sunt conectaţi la mufă, este din aluminiu, are două siguranţe de culoare roşie, de 10 a, în capăt sub un capac transparent, pun mîine o poză.

                      Comment


                      • #12
                        Bine,pune te rog maine o poza.Din pacate astazi nu am putut sa te sun,am fost plecat toata ziua si nici maine,dar duminica sunt liber.

                        Comment


                        • #13
                          Salutam! Cred ca despre acest releu este vorba. Poza cu locatia este de pe un benzinar. La mine pe releu este o singura siguranta si numai 7 pini.
                          Attached Files
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            salut, releul din imaginile puse de tumar este despre cel care vorbim, şi la diesel este la fel, dar are două siguranţe, una ptr. relanti şi una ptr. abs,

                            Comment


                            • #15
                              Ok,ma uit sa vad daca este arsa una dintre sigurante arsa. Dar daca nu este niciuna arsa,cum imi dau seama daca merge sau nu, ABS merge,chear aseara intra de fiecare data cand puneam frana,era pe jos zapada

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF