Salut! am mai postat o data cu problema aceasta care ma scoate din sarite.Va mai enervez inca o data. Masina cand sta la relanti,TREMURA. Deci motorul cand este turat merge rotund,perfect,cum il scot din viteza,il apuca vibratile,cat de cat puternice.
Am zis ca sunt diuzele,le-am schimbat,am schimbat tampoanele, la pompa de injectie este un fir care duce curent (tine motorul la relantiu),nu avea destul curent,am facut o legatura la contact sa duca curent acolo,toate degeaba.Un coleg de pe forum a spus ca este de la releul al ABS-ului dar....
Daca las geamul in jos, sau folosesc ceva "curent" masina mai rau face,cand nu mai folosesc mai se reduc terpidatile. Daca accelerez pe loc,lumina din interior se aprinde un pic mai tare,insesisabil,dar am fost atent. Ma gandesc o fi cumva fulia,nu da destul curent? Am fost la cativa mecanici niciunul nu a stiu ce are,ba ca trebuie masurat presiunea din pistoane ca poate nu are si asa mai departe.
P.S Cand am condus acel fir de la contact pana la pompa de injectie,cateva saptamani mergea chear bine.
Am zis ca sunt diuzele,le-am schimbat,am schimbat tampoanele, la pompa de injectie este un fir care duce curent (tine motorul la relantiu),nu avea destul curent,am facut o legatura la contact sa duca curent acolo,toate degeaba.Un coleg de pe forum a spus ca este de la releul al ABS-ului dar....
Daca las geamul in jos, sau folosesc ceva "curent" masina mai rau face,cand nu mai folosesc mai se reduc terpidatile. Daca accelerez pe loc,lumina din interior se aprinde un pic mai tare,insesisabil,dar am fost atent. Ma gandesc o fi cumva fulia,nu da destul curent? Am fost la cativa mecanici niciunul nu a stiu ce are,ba ca trebuie masurat presiunea din pistoane ca poate nu are si asa mai departe.
P.S Cand am condus acel fir de la contact pana la pompa de injectie,cateva saptamani mergea chear bine.
Comment