Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pana prostului 300E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    Era de-aşteptat. Apăsarea pedalei până la fund duce la deschiderea completă a clapetei debitmetrului de aer, nimic altceva.
    Usucă bujiile, (sau schimbă-le), scoate filtrul de aer de pe debitmetru şi toarnă puţină benzină (50 ml) pe discul debitmetrului. Imediat încearcă să porneşti. Dacă pe partea electrică nu sunt probleme, va porni sigur!
    Injectoarele ţiuie pentru că in capul distribuitor este încă aer comprimat şi trebuie dezaerisită injecţia.

    Probabil n-a venit benzină simultan la toţi cilindrii şi motorul într-un piston sau două, n-a pornit. Când s-a restabilit alimentarea, deja câţiva cilindri erau plini de vapori de benzină nearsă şi iarăşi n-a pornit. Prin încercări repetate infructuoase, l-ai înecat complet şi benzina a ajuns în baia de ulei.
    Schimbă uleiul că-ţi explodează baia când se-ncălzeşte motorul.
    Originally posted by AndreiM View Post
    Pot cumva sa incerc sa scot bujiile, sa dau la automat fara ele sa se aeriseasca si apoi sa le pun la loc sa incerc sa pornesc? E necesara aerisirea injectiei? Nu se aeriseste singura dupa ce porneste? Pare un procedeu destul de complicat si nu stiu daca ma descurc
    Eu as incerca ce ti-a recomandat Nelu...Treaba ta ce incerci sau faci dar benzina din baie e teroare...Eu am vazut masina cu baia de ulei explodata in mers...Nu iti recomand aceasta experienta..in plus fata de faza cu roata!

    Treaba ta!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #17
      Am patit si eu dar am fortat ca sa vad cati km mai fac de cand intra pe rosu, si am mai facut vreo 60 de oras. Masina s-a oprit pe langa un peco. M-am dus, am luat 5 litrii de benzina i-am bagat in rezervor, si de vreo 20 de ori am tot pus contactul si l-am luat, apoi am pornit si pornea ca un tractor si scoate si ceva fum mi se pare. Oricum dupa ce a pornit ca un tractor nu am mai luat piciorul de pe acceleratie, si asa sa faci si tu in cazul in care se porneste, pana merge rotund. Mai vino cu vesti

      Comment


      • #18
        Revin...aeriseste injectia pe la injectoare ca e mai simplu.Strapeaza releul pompei incat sa faca presiune incontinuu pe circuit cat timp este contactul pus(releul cel mare si negru de langa baterie).Nu mai stiu exact ce pini trebuie strapati,parca 14 si 35a (poate stie vreun coleg).Da filtrul de aer jos,desfa putin conductele din capul injectoarelor pana vezi ca incepe sa curga benzina pe acolo apoi apasa putin pe talerul injectiei pana vezi ca nu mai ies bule de aer pe acolo unde ai desfacut.Cred ca am facut o descriere putin cam dezordonata si n-ai inteles mare lucru.
        Deci:strapezi releul,slabesti conductele de pe injectoare,pui contactul(in acest moment trebuie sa auzi pompele cum lucreaza incontinuu) apoi apesi talerul de pe injectie progresiv pana vezi ca nu mai da aer pe la conductele din capul injectoarelor.Dupa asta iei contactul,scoti strapul de la releu,mai cureti o data bujiile,dai cheie,o ia la sfert ,o mai lasi sa mearga pana nu mai merge balbait,schimbi uleiul de urgenta fiindca e compromis si cam atat.Sper sa te descurci fiindca nu este chiar asa de dificil.Multa bafta.
        CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

        Comment


        • #19
          am scos bujiile, 5 bucati. Bujia nr.5 nu a vrut neam sa iasa. Imi trebuie alta cheie mai lunga. Am dat la automat de vreo 10 ori pana a iesit ceva benzina. Cred ca daca as fi adunat-o erau 2-3 litri ca popa. Arunca benzina prin gaurile alea de ziceai ca e apa de la robinet. Am verificat bujiile si aveau scanteie.. le-am pus la loc, intr-un final a pornit. Porneste destul de greu, la relanti merge in suturi, scoate un fum spre negru si cand o accelerez moare.

          De la ce mai este si asta? deja m-am saturat!

          Comment


          • #20
            Originally posted by AndreiM View Post
            am scos bujiile, 5 bucati. Bujia nr.5 nu a vrut neam sa iasa. Imi trebuie alta cheie mai lunga. Am dat la automat de vreo 10 ori pana a iesit ceva benzina. Cred ca daca as fi adunat-o erau 2-3 litri ca popa. Arunca benzina prin gaurile alea de ziceai ca e apa de la robinet. Am verificat bujiile si aveau scanteie.. le-am pus la loc, intr-un final a pornit. Porneste destul de greu, la relanti merge in suturi, scoate un fum spre negru si cand o accelerez moare.

            De la ce mai este si asta? deja m-am saturat!
            Daca sta la relantii, las-o asa, intr-un final tre sa isi revian, dupa ce arde surplusul de benzina, si usuca tot pe acolo.

            Bafta !
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #21
              Trebuie sa-i mai bag benzina... indicatorul era la prima liniuta, si acum este aproape sa se aprinda becul. Ma intreb unde mama ma-sii s-a dus benzina! Tiuitul ala de la injectoare nu se mai aude. Fumul nu-mi dau seama de la ce poate sa fie! Fug sa-i mai cumpar niste benzina.

              Comment


              • #22
                Schimba si uleiul pana una-alta , daca tii la masina.

                Comment


                • #23
                  gand in gand cu bucurie.
                  Am pornit-o.. porneste la sfert doar ca o las asa. maine o pun pe platforma si direct la Citroen la service la schimbat ulei. Scoate fum si pe la motor pe undeva prin zona bujiei 5.. sper sa fie benzina care nu a ars inca. oricum, maine o duc direct la service la schimb.

                  Comment


                  • #24
                    Bine ca merge, schimba-i uleiul (cu tot cu filtru) si filtrul de benzina si dai bocanci

                    In legatura cu fumul de la motor, sigur e ceva benzina nearsa, ai numa grija sa nu se aprinda sa iti arda ceva fire, las-o sa se evapore.
                    Last edited by marele_alb; 09-14-2010, 18:08 PM.
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #25
                      da, numai ca tot in suturi merge si daca accelerez catusi de putin moare motorul.
                      Am vazut pe aici ca ar fi bun 15W40.. sau un 10W30 ca vine iarna. Pareri?

                      Snap2.jpg
                      Last edited by AndreiM; 09-14-2010, 18:13 PM.

                      Comment


                      • #26
                        E obligatoriu sa schimb si filtrul? Stiti cumva pe unde are busonul w124-le ? Daca ma duc la service or sa-mi puna ulei Total.. si nu vreau.

                        Comment


                        • #27
                          Dacă nu vrei să schimbi filtrul, măcar goleşte-l bine şi montează-l la loc. Cred că-ţi imaginezi că şi acolo a ajuns benzină.

                          O vreme, maşina ta va merge prost, din cauza aerului care nu iese foarte uşor din toate canalizaţiile capului distribuitor. Când o s-o poţi accelera, du-o de câteva ori în 7 mii de ture.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                            du-o de câteva ori în 7 mii de ture.
                            Dupa ce schimb uleiul. Altfel face bum

                            Comment


                            • #29
                              Am avut o problema oarecum similara, natura ei era de natura electrica, crapase releul pompei de benzina. 50 de lei de la dezmembrari. Am facut ceea ce a zis Dl. Nelu, benzina turnata pe discul debitmetrului, eliminat releul si pus pe direct. In ceea ce priveste benzina, nu prea o las sa ajunga pe rosu din aceeasi teama de a ramane cu dinozaurul pe santz.
                              Last edited by Carmine; 09-14-2010, 20:27 PM.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by AndreiM View Post
                                gand in gand cu bucurie.
                                Am pornit-o.. porneste la sfert doar ca o las asa. maine o pun pe platforma si direct la Citroen la service la schimbat ulei. Scoate fum si pe la motor pe undeva prin zona bujiei 5.. sper sa fie benzina care nu a ars inca. oricum, maine o duc direct la service la schimb.

                                Un pet de 5 L decupat pe un perete lateral culcat subt masina subt baie ,cheie pentru busonul de ulei pe care il desfaci si lasi sa curga tot uleiul in acel pet ,pui dopul la loc il strangi schimband eventual garnitura de pe el sau daca nu ai alta cu ceva banda de teflon pentru etansare ,desfaci si golesti filtru de ulei ( daca nu vrei sa il schimbi ) si bagi uleiul nou in motor ;pentru care motiv trebuie sa platesti platforma si schimbul de ulei la Citroen , pentru un lucru simplu pe care poti sa il faci si tu ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF