Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pana prostului 300E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by AndreiM View Post
    E obligatoriu sa schimb si filtrul? Stiti cumva pe unde are busonul w124-le ? Daca ma duc la service or sa-mi puna ulei Total.. si nu vreau.
    Toate manualele de intretzinere, pentru motoare diesel sau benzina, indica obligatoriu, la schimbul de ulei, schimbarea filtrului .
    Ma mir ca sunt unii colegi, cu experientza in materie, care te sfatuiesc sa-l refolosesti .
    Nu fii scump la taratze si ieftin la malai .

    Comment


    • #47
      Originally posted by nstoe View Post
      Toate manualele de intretzinere, pentru motoare diesel sau benzina, indica obligatoriu, la schimbul de ulei, schimbarea filtrului .
      Ma mir ca sunt unii colegi, cu experientza in materie, care te sfatuiesc sa-l refolosesti .
      Nu fii scump la taratze si ieftin la malai .
      De acord,
      Trebuie sa te gandesti ca in filtru se strange aproape tot spanul si mizeria din ulei.
      Daca nu schimbi filtrul si pui ulei nou, dupa cateva ture prin motor, uleiul nou e deja murdar, iar la niste ture mai mari si presiuni mai mari uleiul ia si murdariile din filtru vechi, si nu ai facut nimic.
      Parea mea.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #48
        Pai da, de schimbat il schimb fara probleme. Doar ca nu-l pot scoate sa ma duc cu el sa iau altul. Azi sau maine vine nea Jenica din Germania si ii dau masina in primire ). Stie el sa o aduca la viata!

        Comment


        • #49
          De când am maşină (prima în `81) am schimbat filtrul de ulei la al treilea schimb de ulei. Nu ştiu de ce unii din voi cred că în filtrul de ulei se adună o mizerie de nedescris, şpan şi alte gunoaie... o adevărată nenorocire. La Mercedesul meu, după ce i-am montat instalaţia de gaz, uleiul era limpede şi galben şi după 10 mii de kilometri parcurşi, pentru că arderea nu producea acea funingine care innegreşte uleiul. La diesel, şi dacă pui trei filtre, nu unul, uleiul va fi negru după câteva ore de funcţionare a motorului, pentru că aşa arde motorina, cu o anumită cantitate de funingine. N-am nimic cu cei care-şi schimbă filtrul de ulei la fiecare schimb de ulei, dar vă asigur de un lucru. Capacitatea filtrantă a filtrului se menţine ridicată şi după un număr foarte mare de ore de funcţionare, deoarece suprafaţa cartuşului filtrant este foarte mare datorită acelor pliuri, raportată la conţinutul de elemente care impurifică uleiul. Particulele metalice rezultate din interacţiunea segment-cilindru şi ax-cuzinet sunt transportate de uleiul sub presiune în baia de ulei şi reţinute de acea piesă care magnetizează fundul băii. Eu consider că schimbarea filtrului la 10 mii de kilometri parcurşi este o măsură excesivă, un filtru nou, este cu foarte puţin mai bun decât filtrul de pe maşină, la acest număr de kilometri. Se cresc fără a fi necesar, cheltuielile de exploatare.

          Comment


          • #50
            da, acelasi lucru l-am auzit si eu despre filtrele de ulei. Am aflat aseara ca filtrul de la uleiul de motor + uleiul de motor + uleiul de la cutie + filtrul de la uleiul de cutie au fost schimbate inainte sa-i faca Identificarea la RAR, cand a luat-o. Adica la 170.000 km. Masina are acum 180.800 . Deci s-au facut aproape 11.000 km. Uleiul nu este negru, este chiar foarte bun, ma rog era :d, dar pentru ca are benzina trebuie schimbat totul. Daca filtrul nu costa mai mult de 100 de lei, il schimb sa stiu ca le-am pus eu.

            Comment


            • #51
              Salut, Filtrul de ulei nu costa mai mult de 50-70 ron, chiar daca ar fi adevarat ce s-a spus mai sus in legatura cu filtrul desi ma indoiesc deoarece in manualul masini se specifica clar schimbarea filtrului de ulei, pentru suma asta nu merita riscul,

              Comment


              • #52
                Astept sa se mai intunece putin sa scap de trafic si o sa o tractez. Am incercat la o platforma dar in oras cere 150 de lei daca se incadreaza in maxim 40 de kilometri dus-intors. mie imi trebuie cam 4 kilometri dus-intors. Asa ca o sa o tractez pana acolo si daca nu e mult de lucru la ea, maine e gata. Sper!

                Comment


                • #53
                  Gata, am scapat de ea! Pfiu ce nasol a fost ca eu o trageam si nu am mai tras in viata mea o masina. Tot o smuceam si-l vedeam pe taicamiu in Mercedes cum tot gesticula si zicea ceva de.. mama?
                  Mi-a zis mecanicul sa cumpar pentru ea ulei Mobil1 si filtru Mann!
                  Uleiul 5w40 cica!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by AndreiM View Post
                    ... Pfiu ce nasol a fost ca eu o trageam si nu am mai tras in viata mea o masina. Tot o smuceam si-l vedeam pe taicamiu in Mercedes cum tot gesticula si zicea ceva de.. mama?
                    La tractarea unei masini e foarte important cum controleaza si cel din masina tractata. Nu ai fost neaparat doar tu de vina (asta daca chiar nu ai facut "nebunii"...).

                    Eu am fost tractat de colegul Tumar vreo 20 de km pe drum national,panta, curbe periculoase si tot tacamul...TIR-uri...alea-alea. Pot sa spun ca la destinatie am fost transpirat tot si picioarele tremurande de la apasarea franei (care era ca o caramida fara servo). Pot sa spun ca am smucit si noi , dar asta a fost sa fie!


                    Sper sa rezolvi cat mai repede cu masina!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #55
                      La ,,stanga" controlul e la masina tractoare ,ea trage ea franeaza iar cel din spate controleaza directia masinii

                      La ,,sufa" e mai complicat un pic ,cel din spate trebuie sa ,,lucreze " in tandem cu cel din fata si sa prevada cand acesta franeaza pentru a frana si el si a tine sufa intinsa , la coborari sau opriri la semafor ce din spate franeaza si ,,tine din sufa" atat cat poate masina tractoare din fata pentru a mentine sufa intinsa .odata oprit elibereaza frana pentru ca la pornire sa nu riste ruperea ei si pornirea cu socuri

                      Comment


                      • #56
                        Pai noi am mers la sufa.. dar era foarte scurta. Eu o smuceam pentru ca dadeam drumul brusc la ambreiaj, adica vedeam in oglinda ca se apropie Mercedesul si de frica smuceam. Taicamiu s-a descurcat cu brio.. a mai avut de astea la viata lui. Noi nu am mers cine stie ce. Maxim 3 kilometri in care am prins curbe, 3 intersectii ( una semaforizata ) si putin contrasens ca sa o las unde trebuie.
                        E un inceput oricum si o experienta noua pentru mine care am condus si am avut numai masini noi.
                        Aia mica ( c1 ) cred ca rade ca Mercedesul e bolnav, ca o mai iau si pe ea la plimbare

                        Comment


                        • #57
                          Ieri am cumparat filtrul de ulei MANN W719/13 si azi uleiul: Mobil 1 Super 3000 5w 40.

                          Filtrul: 23 lei
                          Uleiul: 218 lei - 6 litri.
                          Atentie cand va cumparati ulei si aveti nevoie de mai mult de 4 litri. Un bidon de 4 litri este 138 de lei, pe cand un bidon de 1 litru este 40 de lei. La o socoteala de 6 litri, iesiti mai ieftin cu 22 de lei daca o sa cumparati un bidon de 4 litri si 2 de 1 litru, decat daca ati cumpara 6 de 1 litru.

                          Azi pe la 12 cica e gata masina.

                          Benzina in ulei a ajuns de la o supapa care a sarit, daca tin minte. O sa aflu exact astazi.
                          Last edited by AndreiM; 09-21-2010, 08:31 AM.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by AndreiM View Post
                            ... O sa aflu exact astazi.

                            Sa nu ne lasi in ceata!

                            Sa aflam si noi ce bube a avut!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #59
                              Supapă sărită? Şi unde-au găsit mă rog acea supapă, căzuse-n cilindru?
                              Vezi că-ncearcă să te "vrăjească".
                              Chiar mă-ntrebam câte zile le ia celor din service să schimbe uleiul şi filtrul la un Mercedes.

                              Comment


                              • #60
                                Pai nu a fost in service. A fost la un mecanic, de fapt singurul din Galati care repara modelele astea. A durat asa de mult pentru ca nici eu nu am fost sa-i cumpar uleiul si filtrul cand a zis el.

                                Ma rog, treaba e in felul urmator:

                                A schimbat uleiul si filtrul si explicatia pentru benzina din baie a fost ca benzina care s-a acumulat in urma punerii contactului de n ori, s-a dus in ulei printr-o supapa care a sarit din cauza presiunii. Cred ca era vorba de tiuitul ala de la injectoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF