Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pana prostului 300E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by AndreiM View Post
    E obligatoriu sa schimb si filtrul? Stiti cumva pe unde are busonul w124-le ? Daca ma duc la service or sa-mi puna ulei Total.. si nu vreau.
    Toate manualele de intretzinere, pentru motoare diesel sau benzina, indica obligatoriu, la schimbul de ulei, schimbarea filtrului .
    Ma mir ca sunt unii colegi, cu experientza in materie, care te sfatuiesc sa-l refolosesti .
    Nu fii scump la taratze si ieftin la malai .

    Comment


    • #47
      Originally posted by nstoe View Post
      Toate manualele de intretzinere, pentru motoare diesel sau benzina, indica obligatoriu, la schimbul de ulei, schimbarea filtrului .
      Ma mir ca sunt unii colegi, cu experientza in materie, care te sfatuiesc sa-l refolosesti .
      Nu fii scump la taratze si ieftin la malai .
      De acord,
      Trebuie sa te gandesti ca in filtru se strange aproape tot spanul si mizeria din ulei.
      Daca nu schimbi filtrul si pui ulei nou, dupa cateva ture prin motor, uleiul nou e deja murdar, iar la niste ture mai mari si presiuni mai mari uleiul ia si murdariile din filtru vechi, si nu ai facut nimic.
      Parea mea.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #48
        Pai da, de schimbat il schimb fara probleme. Doar ca nu-l pot scoate sa ma duc cu el sa iau altul. Azi sau maine vine nea Jenica din Germania si ii dau masina in primire ). Stie el sa o aduca la viata!

        Comment


        • #49
          De când am maşină (prima în `81) am schimbat filtrul de ulei la al treilea schimb de ulei. Nu ştiu de ce unii din voi cred că în filtrul de ulei se adună o mizerie de nedescris, şpan şi alte gunoaie... o adevărată nenorocire. La Mercedesul meu, după ce i-am montat instalaţia de gaz, uleiul era limpede şi galben şi după 10 mii de kilometri parcurşi, pentru că arderea nu producea acea funingine care innegreşte uleiul. La diesel, şi dacă pui trei filtre, nu unul, uleiul va fi negru după câteva ore de funcţionare a motorului, pentru că aşa arde motorina, cu o anumită cantitate de funingine. N-am nimic cu cei care-şi schimbă filtrul de ulei la fiecare schimb de ulei, dar vă asigur de un lucru. Capacitatea filtrantă a filtrului se menţine ridicată şi după un număr foarte mare de ore de funcţionare, deoarece suprafaţa cartuşului filtrant este foarte mare datorită acelor pliuri, raportată la conţinutul de elemente care impurifică uleiul. Particulele metalice rezultate din interacţiunea segment-cilindru şi ax-cuzinet sunt transportate de uleiul sub presiune în baia de ulei şi reţinute de acea piesă care magnetizează fundul băii. Eu consider că schimbarea filtrului la 10 mii de kilometri parcurşi este o măsură excesivă, un filtru nou, este cu foarte puţin mai bun decât filtrul de pe maşină, la acest număr de kilometri. Se cresc fără a fi necesar, cheltuielile de exploatare.

          Comment


          • #50
            da, acelasi lucru l-am auzit si eu despre filtrele de ulei. Am aflat aseara ca filtrul de la uleiul de motor + uleiul de motor + uleiul de la cutie + filtrul de la uleiul de cutie au fost schimbate inainte sa-i faca Identificarea la RAR, cand a luat-o. Adica la 170.000 km. Masina are acum 180.800 . Deci s-au facut aproape 11.000 km. Uleiul nu este negru, este chiar foarte bun, ma rog era :d, dar pentru ca are benzina trebuie schimbat totul. Daca filtrul nu costa mai mult de 100 de lei, il schimb sa stiu ca le-am pus eu.

            Comment


            • #51
              Salut, Filtrul de ulei nu costa mai mult de 50-70 ron, chiar daca ar fi adevarat ce s-a spus mai sus in legatura cu filtrul desi ma indoiesc deoarece in manualul masini se specifica clar schimbarea filtrului de ulei, pentru suma asta nu merita riscul,

              Comment


              • #52
                Astept sa se mai intunece putin sa scap de trafic si o sa o tractez. Am incercat la o platforma dar in oras cere 150 de lei daca se incadreaza in maxim 40 de kilometri dus-intors. mie imi trebuie cam 4 kilometri dus-intors. Asa ca o sa o tractez pana acolo si daca nu e mult de lucru la ea, maine e gata. Sper!

                Comment


                • #53
                  Gata, am scapat de ea! Pfiu ce nasol a fost ca eu o trageam si nu am mai tras in viata mea o masina. Tot o smuceam si-l vedeam pe taicamiu in Mercedes cum tot gesticula si zicea ceva de.. mama?
                  Mi-a zis mecanicul sa cumpar pentru ea ulei Mobil1 si filtru Mann!
                  Uleiul 5w40 cica!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by AndreiM View Post
                    ... Pfiu ce nasol a fost ca eu o trageam si nu am mai tras in viata mea o masina. Tot o smuceam si-l vedeam pe taicamiu in Mercedes cum tot gesticula si zicea ceva de.. mama?
                    La tractarea unei masini e foarte important cum controleaza si cel din masina tractata. Nu ai fost neaparat doar tu de vina (asta daca chiar nu ai facut "nebunii"...).

                    Eu am fost tractat de colegul Tumar vreo 20 de km pe drum national,panta, curbe periculoase si tot tacamul...TIR-uri...alea-alea. Pot sa spun ca la destinatie am fost transpirat tot si picioarele tremurande de la apasarea franei (care era ca o caramida fara servo). Pot sa spun ca am smucit si noi , dar asta a fost sa fie!


                    Sper sa rezolvi cat mai repede cu masina!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #55
                      La ,,stanga" controlul e la masina tractoare ,ea trage ea franeaza iar cel din spate controleaza directia masinii

                      La ,,sufa" e mai complicat un pic ,cel din spate trebuie sa ,,lucreze " in tandem cu cel din fata si sa prevada cand acesta franeaza pentru a frana si el si a tine sufa intinsa , la coborari sau opriri la semafor ce din spate franeaza si ,,tine din sufa" atat cat poate masina tractoare din fata pentru a mentine sufa intinsa .odata oprit elibereaza frana pentru ca la pornire sa nu riste ruperea ei si pornirea cu socuri

                      Comment


                      • #56
                        Pai noi am mers la sufa.. dar era foarte scurta. Eu o smuceam pentru ca dadeam drumul brusc la ambreiaj, adica vedeam in oglinda ca se apropie Mercedesul si de frica smuceam. Taicamiu s-a descurcat cu brio.. a mai avut de astea la viata lui. Noi nu am mers cine stie ce. Maxim 3 kilometri in care am prins curbe, 3 intersectii ( una semaforizata ) si putin contrasens ca sa o las unde trebuie.
                        E un inceput oricum si o experienta noua pentru mine care am condus si am avut numai masini noi.
                        Aia mica ( c1 ) cred ca rade ca Mercedesul e bolnav, ca o mai iau si pe ea la plimbare

                        Comment


                        • #57
                          Ieri am cumparat filtrul de ulei MANN W719/13 si azi uleiul: Mobil 1 Super 3000 5w 40.

                          Filtrul: 23 lei
                          Uleiul: 218 lei - 6 litri.
                          Atentie cand va cumparati ulei si aveti nevoie de mai mult de 4 litri. Un bidon de 4 litri este 138 de lei, pe cand un bidon de 1 litru este 40 de lei. La o socoteala de 6 litri, iesiti mai ieftin cu 22 de lei daca o sa cumparati un bidon de 4 litri si 2 de 1 litru, decat daca ati cumpara 6 de 1 litru.

                          Azi pe la 12 cica e gata masina.

                          Benzina in ulei a ajuns de la o supapa care a sarit, daca tin minte. O sa aflu exact astazi.
                          Last edited by AndreiM; 09-21-2010, 08:31 AM.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by AndreiM View Post
                            ... O sa aflu exact astazi.

                            Sa nu ne lasi in ceata!

                            Sa aflam si noi ce bube a avut!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #59
                              Supapă sărită? Şi unde-au găsit mă rog acea supapă, căzuse-n cilindru?
                              Vezi că-ncearcă să te "vrăjească".
                              Chiar mă-ntrebam câte zile le ia celor din service să schimbe uleiul şi filtrul la un Mercedes.

                              Comment


                              • #60
                                Pai nu a fost in service. A fost la un mecanic, de fapt singurul din Galati care repara modelele astea. A durat asa de mult pentru ca nici eu nu am fost sa-i cumpar uleiul si filtrul cand a zis el.

                                Ma rog, treaba e in felul urmator:

                                A schimbat uleiul si filtrul si explicatia pentru benzina din baie a fost ca benzina care s-a acumulat in urma punerii contactului de n ori, s-a dus in ulei printr-o supapa care a sarit din cauza presiunii. Cred ca era vorba de tiuitul ala de la injectoare.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF