Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pana prostului 300E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana prostului 300E

    Daca a mai fost discutia pe aici imi cer scuze si rog un moderator sa uneasca mesajele.

    Am ramas din pacate fara benzina chiar aproape de Peco. problema este ca i-am pus benzina si nu mai porneste. Am incercat sa-i pun contactul de multe ori sa-si traga benzina dar fara rezultat. Alte solutii ?

    E normal sa ramana fara benzina foarte rapid dupa ce se aprinde becul de la rezerva? Adica am facut maxim 10 km de cand s-a aprins becul si gata!

    M-am tot jucat de-a pus contactul pana-si trage benzina si degeaba. Am bagat in rezervor cam 20 de litri. Degeaba.
    Mai nou se aude un tiuit la injectoare!
    NU pot sa-mi dau seama ce are!
    Last edited by Carmine; 09-14-2010, 20:20 PM.

  • #2
    Daca indicatorul de benzina functioneaza coret, nu are voie sa ramana fara asa repede.
    Cred ca este inecat, incearca sa ii desfaci surubul din rampa de alimentare, sa mai iasa benzina pe acolo.

    Ai verificat daca ai scanteie?
    Fa alceva, scoate furtunul de vacuum care intra in clapeta, si baga pe acolo benzina cu seringa, cand dai la automat, daca ai scanteie, tre sa o ia.

    Alceva nu stiu ce sa zic, verifica filtrul de benzina.
    Etc, etc

    Bafta !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Originally posted by marele_alb View Post
      Daca indicatorul de benzina functioneaza coret, nu are voie sa ramana fara asa repede.
      Cred ca este inecat, incearca sa ii desfaci surubul din rampa de alimentare, sa mai iasa benzina pe acolo.

      Ai verificat daca ai scanteie?
      Fa alceva, scoate furtunul de vacuum care intra in clapeta, si baga pe acolo benzina cu seringa, cand dai la automat, daca ai scanteie, tre sa o ia.

      Alceva nu stiu ce sa zic, verifica filtrul de benzina.
      Etc, etc

      Bafta !
      Maine pe lumina o sa incerc. Nu stiu unde e rampa de alimentare si implicit surubul . Aceeasi poveste cu furtunul de vacuum. Am facut desen la viata mea, sunt paralel cu mecanica :d.

      Problema cea mai nasoala este ca mecanicul meu e plecat in Germania. Minunat!

      Cand dau la automat se simte un miros puternic de benzina din fata.. e posibil sa fie inecata?

      Comment


      • #4
        Daca e inecata pana maine dimineata ar trebui ca benzina sa se evapore si sa porneasca fara probleme...Dar poti sa dai o mana de ajutor scotand bujiile si verificandu-le...Si ramasa fara benzina nu trebuia sa ai aceste probleme.
        Am ramas de cateva ori si cu 500SE si cu 280SE fara benzina si mereu porneau imediat (500-le balbaia un pic pana se alimentau toti cei 8 cilndrii)!

        Bafta!


        P.S. Rezerva trebuie sa-ti ajunga pt minim 50 de kilometrii in regim urban extrem si circa 100 km in regim extraurban!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Daca se simte miros de benzina langa motor si pe teava de esapament,cu siguranta e innecata.Asa cum a zis si marele_alb,verifica daca ai scanteie.Inainte sa invarti cheia sa pornesti motorul,calca acceleratia la blana si da-i cheie dupaia.Daca ai scanteie tre sa porneasca asa.Daca tot n-o ia,scoate bujiile si usuca-le la flacara de la aragaz.Mult succes!
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            1.Daca e innecata : taie alimentarea de la pompa scoate toate bujiile si invarte de cateva ori la automat sa goleasca pistoanele de ce au in ele (cu ocazia asta verifici si bujiile daca sunt ancrasate sau nu

            2.Verifica tubulatura /furtunele de benzina ,posibil sa fi crapat vreunul si in loc sa ajunga benzina cu presiune in injectoare ajunge prin compartimentul motor (de unde si mirosul puternic de benzina )

            Comment


            • #7
              Multam la toti.

              Am incercat partea cu pedala.. fara folos.
              O las maine pe lumina sa vad ce-i pot face. Taicamiu zice ca pompa nu-i amorsata.. cum se poate amorsa? Stiti ceva? Si mai e si o chestie ca eu am alimentat de la un peco NONAME, in drum spre Galati de la Lepsa. Poate sa fie si de la benzina proasta ?

              Eu dupa ce am alimentat i-am dat de vreo 2 ori la automat si nu a luat-o. Mecanicul meu mi-a zis la telefon sa dau sa-si traga benzina de multe ori. Probabil ca atunci s-a inecat si trebuia sa fi dat la automat de mai multe ori. Pe alt forum am vazut ca la injectia electronica poti sa dai contact sa-si traga benzina 3 ani. Daca nu dai la automat sa vina benzina in rampa degeaba!
              Last edited by AndreiM; 09-13-2010, 19:31 PM.

              Comment


              • #8
                Pompa electrica fiind subt rezervor prin principiul vaselor comunicante + munca ei se amorseaza singura ,daca era dezamorsata nu ajungea benzina la motor respectiv sa simti mirosul ei ,oricum e bine sa iei instalatia de alimentare cap coada la verificat inclusiv filtrul de benzina (care e linga pompa subt masina ) .In momentul in care pui contactul pompa trebuie sa inceapa sa bazaie ,nu se opreste din bazait pana nu face presiunea necesara

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AndreiM View Post
                  Multam la toti.

                  Am incercat partea cu pedala.. fara folos.
                  O las maine pe lumina sa vad ce-i pot face. Taicamiu zice ca pompa nu-i amorsata.. cum se poate amorsa? Stiti ceva? Si mai e si o chestie ca eu am alimentat de la un peco NONAME, in drum spre Galati de la Lepsa. Poate sa fie si de la benzina proasta ?
                  Astea nu trebe amorsate, cel putin asa stiu eu,

                  Iti pun o poza cu rampa de alimentare de la mine, cred ca e asemanatoare...
                  Ala cu galben e surubul, sub care se afla un ventil ca si la roata, daca apesi pe ala scoate benzina.
                  Poti face si cum a zis Eugen, scoate releul de la pompa de benzina din portbagaj, daca e ca si la 202, in in portbagaj,langa cutia cu sigurante, mica si patrata, si e verde (releul)
                  Dupa ce iei ala, dai la automat de mai multe ori, pana se consuma benzina din instalatie.
                  Dupa aia pui la loc, si incerci iara la automat.

                  Furtunul de vacum e ala incercuit cu albastru,ala subtire, de sub ala de Gpl, il scoti si bagi pe acolo benzina din siringa.

                  Toate astea daca motorul e M111 ca si la mine, daca nu, nustiu.

                  De ce tot zici ca maine pe ziua, acum e intuneric ?
                  Attached Files
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    hehe. motoarele sunt cu mult diferite. cred ca are 103 al meu. Cea mai sigura varianta cred ca e ca maine sa scot bujiile sa le verific.. ciudat este tiuitul ala de la injectoare. pana acum nu se mai auzea. Cand pun contactul, tiuie pe toata perioada in care isi trage benzina. Si da, acum e noapte. nu vad nimic ).
                    Sa tiuie oare ca e inecat?
                    Last edited by AndreiM; 09-13-2010, 20:02 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare,tiuitul ala inseamana ca e prea mare presiunea in capul injectoarelor.Incearca sa le aerisesti cu cheia de 14.Bafta.
                      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                      Comment


                      • #12
                        Problema e mai grava decat mi-am inchipuit. Bujiile erau ude. le-am scos doar pe 5, ca pe una nu am reusit, trebuie cheie mai lunga, le-am curatat, le-am pus iar, am dat la automat de vreo 2-3 ori dupa care iar s-au udat! Am deschis capacul la ulei si miroase a benzina puternic.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by AndreiM View Post
                          Multam la toti.

                          Am incercat partea cu pedala.. fara folos.
                          Era de-aşteptat. Apăsarea pedalei până la fund duce la deschiderea completă a clapetei debitmetrului de aer, nimic altceva.
                          Usucă bujiile, (sau schimbă-le), scoate filtrul de aer de pe debitmetru şi toarnă puţină benzină (50 ml) pe discul debitmetrului. Imediat încearcă să porneşti. Dacă pe partea electrică nu sunt probleme, va porni sigur!
                          Injectoarele ţiuie pentru că in capul distribuitor este încă aer comprimat şi trebuie dezaerisită injecţia.

                          Probabil n-a venit benzină simultan la toţi cilindrii şi motorul într-un piston sau două, n-a pornit. Când s-a restabilit alimentarea, deja câţiva cilindri erau plini de vapori de benzină nearsă şi iarăşi n-a pornit. Prin încercări repetate infructuoase, l-ai înecat complet şi benzina a ajuns în baia de ulei.
                          Schimbă uleiul că-ţi explodează baia când se-ncălzeşte motorul.

                          Comment


                          • #14
                            Pot cumva sa incerc sa scot bujiile, sa dau la automat fara ele sa se aeriseasca si apoi sa le pun la loc sa incerc sa pornesc? E necesara aerisirea injectiei? Nu se aeriseste singura dupa ce porneste? Pare un procedeu destul de complicat si nu stiu daca ma descurc

                            Comment


                            • #15
                              E posibil sa iti fi sarit furtunul de la debitmetru, care este sub filtrul de aer la mine la motorul meu nu stiu exact la tine. Verifica daca este si asta, si daca e asa pana nu pui acel furtun inapoi nici nu o sa porneasca. Poate cineva care are motor ca al tau sa iti explice mai detaliat unde este.
                              Bafta.
                              Masina mea de vis...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF