Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Necaz mare !

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16

    uite un exemplu. cauta pe net ca o sa gasesti sigur un donator. sau daca nu un bilet de avion pana in germania costa 200 euro si iti cumperi o masina de acolo pe cateva sute de ex: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2 si ajungi la 1000 de euro toate piesele. Dar eu cred ca mai bine faci o lista cu ce-ti trebui si le cumperi de la dezmembrari.

    Comment


    • #17
      daca ai unde sa ti...donatorul...ia un donator..daca nu..ia piese..
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #18
        la BABANA se poate repara orice,acum BOSSUL este plecat nitel pe la america,, uite poza cu E care a iesit impecabil la ulmina masina la care sa lucrat un opel caravan, sa taiat pana la frana de mana ,si din 2 masini a iesit una frumoasa,
        Attached Files
        Mercedes w211 E220CDI
        Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
        Mercedes w124 2.5 d 90 cp

        Comment


        • #19
          Originally posted by paunionutz View Post
          http://www.dezmembrarimasini.ro/idc-...9,2000....html
          uite un exemplu. cauta pe net ca o sa gasesti sigur un donator. sau daca nu un bilet de avion pana in germania costa 200 euro si iti cumperi o masina de acolo pe cateva sute de ex: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2 si ajungi la 1000 de euro toate piesele. Dar eu cred ca mai bine faci o lista cu ce-ti trebui si le cumperi de la dezmembrari.
          astea nu prea sant modelul lui
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #20
            aaaaaaaaa, sunteti din ploiestii, la BOLDESTII SCAIENII nu gasitii nici un w124? ca stiu ca acolo au multe masinii,, sanatate
            Mercedes w211 E220CDI
            Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
            Mercedes w124 2.5 d 90 cp

            Comment


            • #21
              Exact. Exista Dan, sau cum dracu il cheama, la Boldeshti, faci treaba cu el. Cit despre tinichigii, pentru unu bun te cam deplasezi... N-ai de ales. Platforma si... deles !

              Comment


              • #22
                alegerea in urma daunei e a proprietarului,in functie de buget si alte criterii....e posibil sa aiba daune mari,o varianta ar fi sa o faci ieftin si sa o vinzi,dar de preferat ........NU NOUA,FORUMISTILOR

                Comment


                • #23
                  Am vazut azi masina .ridicata pe elevator . Din fericire nu e afectata structura de rezistenta ,n-are busituri pe sub ea ,lucrurile sunt intregi pe acolo. I-am schimbat fuzeta fata si rotile vin acum perfect .Parca mai mi-a venit inima la loc. Singura chestie nasoala ramane stalpul dreapta.Incerc acum sa aleg una din variantele enumerate de voi.Daca ies pana in 500-600 euro as opta parca pentru a inlocuii piesele busite.

                  P.S. (pentru DMIHNEA) Chiar daca o vand ulterior fii sigur ca i-as spune cumparatorului "istoria" masinii dar nu cred ca o s-o vand.

                  Comment


                  • #24
                    Ce ţi-am spus noi! Sunt prea bine făcute şi nu se distrug după o piruetă. Pe sub capotă...cum stau lucrurile?
                    Referitor la stâlp, mai bine-l îndrepti, decât să tai maşina. Mai ales dacă vrei s-o păstrezi.
                    Când e tăiată şi treci de 100, tot timpul te-ntrebi, oare nu se rupe?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                      Ce ţi-am spus noi! Sunt prea bine făcute şi nu se distrug după o piruetă. Pe sub capotă...cum stau lucrurile?
                      Referitor la stâlp, mai bine-l îndrepti, decât să tai maşina. Mai ales dacă vrei s-o păstrezi.
                      Când e tăiată şi treci de 100, tot timpul te-ntrebi, oare nu se rupe?
                      M-am cam desumflat din nou ... Cred ca nu prea mai sunt sperante cand ma gandesc cam cat m-ar costa s-o repar(am pus pe hartie cam ce mi-ar trebuii -in mare si nu e bine de loc) .N-am mai pus vopsitul si manopera reparatiei ca faceam atac. Asa ca mai bine mai ma gandesc ....
                      A , la motor tampoanele rupte ,niste furtune , prostioare...asa de DOAR vreo 150 euro.....
                      Last edited by tomac; 02-13-2008, 00:18 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Cu stilpii e delicata treaba,sunt elemente ale structurii de rezistentza a mashinii...personal cu masini indreptate nu prea ma dau,din principiu...reflecta daca o faci sau nu,inainte sa incepi iar sa bagi bani in ea...ca odata inceputa cheltuiala vei fi nevoit sa mergi inainte....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Cu stilpii e delicata treaba,sunt elemente ale structurii de rezistentza a mashinii...personal cu masini indreptate nu prea ma dau,din principiu...reflecta daca o faci sau nu,inainte sa incepi iar sa bagi bani in ea...ca odata inceputa cheltuiala vei fi nevoit sa mergi inainte....
                          Pai de asta mi-e teama .Nu prea e de joaca.Nu mai spun ca am mers cu ea vre-o 20 km (sa o duc acasa de la mecanic) si ma scotea din sosea - ceva pe la puntea spate. Asa ca.... ...da' poate plec prin tarile calde si aduc o "verisoara" mai tanara.
                          Last edited by tomac; 02-13-2008, 01:32 AM.

                          Comment


                          • #28
                            nu recomand recarosarea......e f f f f mare bataie de cap cu cei de la RAR,sau mai bine zis era.acum am inteles ca nu prea mai fac recarosari.

                            la felul cum arata masina, e floare la ureche reparatia.ultima masina ce am reparat-o era rasturnata de cateva ori,deci RASTURNATA....

                            sa iei piese cu taraita de la cei ce vand SH nu se recomanda ca ajungi mai scump.cauta o masina de la noi,si le gasesti pe la 1000-1500 si transfera tot pe cea cu numere romanesti.e o practica frecventa la noi.si ramai si cu multe piese de rezerva

                            stalpul nu prea poti sa-l indrepti ca-i din mai multe invelisuri.....ci-l tai de pe alta si-l sudezi frumusel.si stai linistit ca nu se mai rupe ala in veci...ca nu e tico
                            Last edited by 300zxtt; 02-13-2008, 09:57 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 300zxtt View Post
                              nu recomand recarosarea......e f f f f mare bataie de cap cu cei de la RAR,sau mai bine zis era.acum am inteles ca nu prea mai fac recarosari.

                              la felul cum arata masina, e floare la ureche reparatia.ultima masina ce am reparat-o era rasturnata de cateva ori,deci RASTURNATA....

                              sa iei piese cu taraita de la cei ce vand SH nu se recomanda ca ajungi mai scump.cauta o masina de la noi,si le gasesti pe la 1000-1500 si transfera tot pe cea cu numere romanesti.e o practica frecventa la noi.si ramai si cu multe piese de rezerva

                              stalpul nu prea poti sa-l indrepti ca-i din mai multe invelisuri.....ci-l tai de pe alta si-l sudezi frumusel.si stai linistit ca nu se mai rupe ala in veci...ca nu e tico
                              Problema e ca atunci cand vezi poza nu pare "necazul mare" dar cand incepi sa pui pe hartie cheltuielile -belea . Daca iau cazul cel mai fericit -masina SH=1000euro +manopera reparatie stalp +altele -ca nu e noua " +manopera transplantare + vopsit = minim2000-2500 euro -masina subrezita din 91' care oricum tragea sa moara(vezi motor ,colo colo rugina, etc.) Nu mai spun ca n-o sa am masina 1-2 luni. Cred ca as castiga mult mai bine daca as vinde-o exact in starea asta cuiva care e mai optimist ca mine si care ar avea mai mult timp . E inscrisa , are ITP pana in 2009 taxele la zi , nu credeti ?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by tomac View Post
                                Cred ca as castiga mult mai bine daca as vinde-o exact in starea asta cuiva care e mai optimist ca mine si care ar avea mai mult timp . E inscrisa , are ITP pana in 2009 taxele la zi , nu credeti ?
                                Ceea mai buna varianta economica, daca ai posibilitatea, este sa o vinzi bucati, pe piese.
                                Last edited by orca; 02-13-2008, 13:32 PM.
                                .. ________ ..
                                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                                (Oo\==/oO)
                                ..U...............U.
                                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF