Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Necaz mare !

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Necaz mare !

    In primul rand va salut pe toti .Am gasit de curand forumul si sunt placut impresionat de calitatea oamenilor de aici si pasiunea lor pentru aceste bijuterii care se numesc Mercedes.Nu exagerez cand spun asta poate si datorita faptului ca pentru mine aceasta masina are o semnificatie aparte.
    Am (sau mai bine zis aveam) un W124 200 D din 91. Acum 4 zile fiul meu a intrat in derapaj intr-o curba pe DN 1 (vreme ploioasa ,mazga ) , viteza 120-130 (chiar daca nu recunoaste) si a iesit in decor rupand vre-o 3 pomi si alte chestii . Noroc cu caru' -a scapat fara o zgarietura .Multumesc celui de sus ca s-a terminat asa. Robustetea masinii l-a salvat ,habitaclu ramanand intact(cel putin pe partea stanga) .
    Pentru ca masina nu mai poate fi reparata (si i-mi place acest model - am masina de 8 ani) m-am gandit la o recarosare.Intrebarea e urmatoarea : Daca aduc de afara o masina (bineinteles cu caroserie w124) cu motor diferit de 200 D sau pe benzina se accepta de RAR pentru recarosare ? Ce modele pot fi acceptate la recarosare in cazul meu !? Multumesc !
    Attached Files

  • #2
    cel mai bine intrebi la RAR ce iti dau ei voie sa recarosezi
    sunt ft jegosi in ultima vreme...pardon..ultimii 3-4 ani
    nu mai permit chiar orice motor pe orice masina..etc
    intri la ei pe site.. www.rarom.ro sau ceva de genul asta..cauti pe google Reg. auto rom. si sigur dai de ei..
    si gasesti nr de tel..si suni acolo si intrebi
    sa ai talonul in mana..sigur o sa puna intrebari
    nasoala intamplare
    si tata tot asa a facut accident(tot cu mercedes) pe mazga , intr-o curba
    a derapat k avea viteza si am ajuns rasturnati intr-un SANT de irigatii ..
    fix in mijlocul campului...chiar in santul ala am nimerit

    Comment


    • #3
      Mie nu m-i se pare din pozele postate ca nu mai poate fi reparata. Astia p-aici lipesc cu scuipat 3 "daune totale" si fac una de nu o recunosti.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        vorba lu' carmine, nu pare asa distrusa. Baga mai multe poze si nishte detalii cu ce are masina (ce nu se vede in poze) sa ne dam cu parerea, ca poate scapi mai ieftin si in primul rand scapi de RAR. Din cate stiu eu la RAR pentru a face recarosare trebuie acelasi tip de masina si anume: an fabricatie, culoare, motorizare, dar nu sunt sigur. oricum te va costa f mult si plus achizitionarea altei masini. In total cred ca vei ajunge undeva la 2000 euro +/- 200-300 euroi. Bineinteles masina pe care o cumperi trebuie sa aibe acte si vei merge doar cu caroseria goala, nu cu toata masina

        Comment


        • #5
          Ai grija cu masinile astea aduse de afara pt recarosare sau altceva.
          Am auzit o poveste horror sapt trecuta. Un tip cumpara o masina pt recarosare de la Nemtzia, isi face treaba, totul legal.
          Astia de la Fisc isi rezerva dreptul in termen de 3 ani sa verifice ce ai declarat tu in actele de import (declari ce norma euro are masina , etc)
          Fiscul suna la nemtzi, le cere sa confirme ca vanzatorul avea motor euro 3 , astia nu pot confirma (nush' de ce) , dar nici nu spun ca ala a mintzit in acte.
          Ramane in aer treaba, romanashii continua procedura si ii baga astuia o amenda de vreo 100 mil cu tot cu penalitati dupa 2 ani de cand fusese treaba.
          El da in judecata fiscul, castiga, apoi isi schimba avocatul, pierde al doilea termen.

          Acum tre sa dea banii. A mers la vama, la fisc, peste tot nu prea il ajuta nimeni, si totusi e patron de firma de taxi, are resurse sa se bata cu sistemul.

          La vama i s-a spus ca sunt sute de oameni in aceeasi situatie cu el si nu prea au ce sa faca. Asta se intampla la Iasi si probabil prin toata tara.
          A mai auzit cineva de situatii cretine din astea? Pare incredibil sa se intoarca sistemul sa te f$%# dupa atata timp.

          Deci grija mare cu masinile de afara.

          Comment


          • #6
            Noţiuni neclare...

            Recarosare înseamnă înlocuirea dintr-un anumit motiv (accident, incendiu. etc.) a caroseriei unei maşini. Nimic mai mult. Nu are nici o legătură cu motorizarea sau culoarea maşinii de la care se obţine caroseria. Sunt admise la recarosare caroseriile ce îndeplinesc căteva condiţii:
            1) Acelaşi tip (berlină-berlină, break-break)
            2) Caroseria trebuie să fie obligatoriu mai nouă decât cea veche cu cel puţin un an. Numai în cazul când respectivul model se află în ultimul an de fabricaţie, se admite o caroserie din acelaşi an.
            3) Nu se admit la recarosare, caroseriile ce provin de la maşinile cu tracţiune 4x4 (4 MATIC în cazul Mercedes) dacă urmează să echipeze maşini cu tracţiune clasică.
            Poate mai sunt şi altele, informaţiile mele sunt de prin 2006.
            P.S. Maşina nu mi se pare de nereparat. Mai multe imagini ne-ar edifica.

            Comment


            • #7
              Sant de aceeasi parere cu colegii, dupa foto parerea mea este ca se poate face fara probleme. daca esti interesat am piese pentru modelul tau ( inclusiv elemente de caroserie, stalp usa, aripa..)
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #8
                Originally posted by popeye_pmm View Post
                Sant de aceeasi parere cu colegii, dupa foto parerea mea este ca se poate face fara probleme. daca esti interesat am piese pentru modelul tau ( inclusiv elemente de caroserie, stalp usa, aripa..)
                Multumesc tuturor pentru sfaturi dar cred ca cheltuielile sunt mult prea mari daca as repara-o . In foto se vede doar lovitura cea mai puternica dar restul (fuzete distruse , bascula spate indoita, bare protectie fata -spate sparte ,bandori sparte, deformare caroserie (?)-nu se mai inchide bine nici o usa, motor rupt din tampoane si multe,multe altele. Solutia pe care o intrevad este ori o recarosare ori o vand cuiva cu aceleasi intentii .Totusi dupa ce o pun cat de cat pe roti o sa fac niste poze mai exacte si o sa le postez pe forum sa va dati cu parerea daca totusi merita o reparatie .Maine o sa am mai multe amanunte de la mecanic si o sa revin.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Baietzii de la Babana o scot la capat. Iar costul de reparatzie cred ca e sub costul unei recarosari. Iar ca sa nu te rupa piesele, iei una completa cu totul, neinscrisa. Si gata...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Baietzii de la Babana o scot la capat. Iar costul de reparatzie cred ca e sub costul unei recarosari. Iar ca sa nu te rupa piesele, iei una completa cu totul, neinscrisa. Si gata...
                    Cum sunt nou pe aici da-mi te rog mai multe detalii eventual pe PM . Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Babana e o comuna in apropierea Piteshtiului unde se afla un atelier ce contzine nishte indivizi in componentza sa care se pricep al dracului de bine la tarabe din astea. Sheful de trib azi shi-a luat zborul in State, daca imi trimitzi poze cit mai detaliate ale mashinii, la sfirshitul saptaminii care urmeaza itzi pot da un raspuns ( trebuie sa ajung pe acolo oricum, am lasat si eu una trosnita la facut...). Suficiente detalii ? Alte nelamuriri ?

                      Datele mele de contact sint publice...

                      Comment


                      • #12
                        Masina e reparabila, eu as alege varianta unei "donatoare", cum a zis Dok.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          O sa vad maine cand ajung la mecanic ce hotarare o sa iau. Sper sa aveti dreptate si sa nu fie dracu' asa de negru . Oricum multumesc pentru incurajari.

                          P.S. O masina "donatoare" stie cineva ?
                          Last edited by tomac; 02-10-2008, 21:40 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Dacă n-ai fi aşa departe de Arad, masina ta ar fi simplu de reparat. Cunosc un supertinichigiu. Are stand de indreptat caroserii, prese hidraulice de "tras" lonjeroane, stâlpi, etc. E foarte bun la chestii de-astea...şi foarte căutat!

                            Comment


                            • #15
                              nu e MARE NECAZ..se putea intampla oricui....sunt de acord cu dok..o masina donatoare e cel mai recomandat.azi am fost prin tihania aia de autovit...si pe acolo erau multe..in jurul sumei de 2000...dar tine cont ca iti raman si piese...
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF