Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Necaz mare !

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Necaz mare !

    In primul rand va salut pe toti .Am gasit de curand forumul si sunt placut impresionat de calitatea oamenilor de aici si pasiunea lor pentru aceste bijuterii care se numesc Mercedes.Nu exagerez cand spun asta poate si datorita faptului ca pentru mine aceasta masina are o semnificatie aparte.
    Am (sau mai bine zis aveam) un W124 200 D din 91. Acum 4 zile fiul meu a intrat in derapaj intr-o curba pe DN 1 (vreme ploioasa ,mazga ) , viteza 120-130 (chiar daca nu recunoaste) si a iesit in decor rupand vre-o 3 pomi si alte chestii . Noroc cu caru' -a scapat fara o zgarietura .Multumesc celui de sus ca s-a terminat asa. Robustetea masinii l-a salvat ,habitaclu ramanand intact(cel putin pe partea stanga) .
    Pentru ca masina nu mai poate fi reparata (si i-mi place acest model - am masina de 8 ani) m-am gandit la o recarosare.Intrebarea e urmatoarea : Daca aduc de afara o masina (bineinteles cu caroserie w124) cu motor diferit de 200 D sau pe benzina se accepta de RAR pentru recarosare ? Ce modele pot fi acceptate la recarosare in cazul meu !? Multumesc !
    Attached Files

  • #2
    cel mai bine intrebi la RAR ce iti dau ei voie sa recarosezi
    sunt ft jegosi in ultima vreme...pardon..ultimii 3-4 ani
    nu mai permit chiar orice motor pe orice masina..etc
    intri la ei pe site.. www.rarom.ro sau ceva de genul asta..cauti pe google Reg. auto rom. si sigur dai de ei..
    si gasesti nr de tel..si suni acolo si intrebi
    sa ai talonul in mana..sigur o sa puna intrebari
    nasoala intamplare
    si tata tot asa a facut accident(tot cu mercedes) pe mazga , intr-o curba
    a derapat k avea viteza si am ajuns rasturnati intr-un SANT de irigatii ..
    fix in mijlocul campului...chiar in santul ala am nimerit

    Comment


    • #3
      Mie nu m-i se pare din pozele postate ca nu mai poate fi reparata. Astia p-aici lipesc cu scuipat 3 "daune totale" si fac una de nu o recunosti.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        vorba lu' carmine, nu pare asa distrusa. Baga mai multe poze si nishte detalii cu ce are masina (ce nu se vede in poze) sa ne dam cu parerea, ca poate scapi mai ieftin si in primul rand scapi de RAR. Din cate stiu eu la RAR pentru a face recarosare trebuie acelasi tip de masina si anume: an fabricatie, culoare, motorizare, dar nu sunt sigur. oricum te va costa f mult si plus achizitionarea altei masini. In total cred ca vei ajunge undeva la 2000 euro +/- 200-300 euroi. Bineinteles masina pe care o cumperi trebuie sa aibe acte si vei merge doar cu caroseria goala, nu cu toata masina

        Comment


        • #5
          Ai grija cu masinile astea aduse de afara pt recarosare sau altceva.
          Am auzit o poveste horror sapt trecuta. Un tip cumpara o masina pt recarosare de la Nemtzia, isi face treaba, totul legal.
          Astia de la Fisc isi rezerva dreptul in termen de 3 ani sa verifice ce ai declarat tu in actele de import (declari ce norma euro are masina , etc)
          Fiscul suna la nemtzi, le cere sa confirme ca vanzatorul avea motor euro 3 , astia nu pot confirma (nush' de ce) , dar nici nu spun ca ala a mintzit in acte.
          Ramane in aer treaba, romanashii continua procedura si ii baga astuia o amenda de vreo 100 mil cu tot cu penalitati dupa 2 ani de cand fusese treaba.
          El da in judecata fiscul, castiga, apoi isi schimba avocatul, pierde al doilea termen.

          Acum tre sa dea banii. A mers la vama, la fisc, peste tot nu prea il ajuta nimeni, si totusi e patron de firma de taxi, are resurse sa se bata cu sistemul.

          La vama i s-a spus ca sunt sute de oameni in aceeasi situatie cu el si nu prea au ce sa faca. Asta se intampla la Iasi si probabil prin toata tara.
          A mai auzit cineva de situatii cretine din astea? Pare incredibil sa se intoarca sistemul sa te f$%# dupa atata timp.

          Deci grija mare cu masinile de afara.

          Comment


          • #6
            Noţiuni neclare...

            Recarosare înseamnă înlocuirea dintr-un anumit motiv (accident, incendiu. etc.) a caroseriei unei maşini. Nimic mai mult. Nu are nici o legătură cu motorizarea sau culoarea maşinii de la care se obţine caroseria. Sunt admise la recarosare caroseriile ce îndeplinesc căteva condiţii:
            1) Acelaşi tip (berlină-berlină, break-break)
            2) Caroseria trebuie să fie obligatoriu mai nouă decât cea veche cu cel puţin un an. Numai în cazul când respectivul model se află în ultimul an de fabricaţie, se admite o caroserie din acelaşi an.
            3) Nu se admit la recarosare, caroseriile ce provin de la maşinile cu tracţiune 4x4 (4 MATIC în cazul Mercedes) dacă urmează să echipeze maşini cu tracţiune clasică.
            Poate mai sunt şi altele, informaţiile mele sunt de prin 2006.
            P.S. Maşina nu mi se pare de nereparat. Mai multe imagini ne-ar edifica.

            Comment


            • #7
              Sant de aceeasi parere cu colegii, dupa foto parerea mea este ca se poate face fara probleme. daca esti interesat am piese pentru modelul tau ( inclusiv elemente de caroserie, stalp usa, aripa..)
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #8
                Originally posted by popeye_pmm View Post
                Sant de aceeasi parere cu colegii, dupa foto parerea mea este ca se poate face fara probleme. daca esti interesat am piese pentru modelul tau ( inclusiv elemente de caroserie, stalp usa, aripa..)
                Multumesc tuturor pentru sfaturi dar cred ca cheltuielile sunt mult prea mari daca as repara-o . In foto se vede doar lovitura cea mai puternica dar restul (fuzete distruse , bascula spate indoita, bare protectie fata -spate sparte ,bandori sparte, deformare caroserie (?)-nu se mai inchide bine nici o usa, motor rupt din tampoane si multe,multe altele. Solutia pe care o intrevad este ori o recarosare ori o vand cuiva cu aceleasi intentii .Totusi dupa ce o pun cat de cat pe roti o sa fac niste poze mai exacte si o sa le postez pe forum sa va dati cu parerea daca totusi merita o reparatie .Maine o sa am mai multe amanunte de la mecanic si o sa revin.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Baietzii de la Babana o scot la capat. Iar costul de reparatzie cred ca e sub costul unei recarosari. Iar ca sa nu te rupa piesele, iei una completa cu totul, neinscrisa. Si gata...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Baietzii de la Babana o scot la capat. Iar costul de reparatzie cred ca e sub costul unei recarosari. Iar ca sa nu te rupa piesele, iei una completa cu totul, neinscrisa. Si gata...
                    Cum sunt nou pe aici da-mi te rog mai multe detalii eventual pe PM . Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Babana e o comuna in apropierea Piteshtiului unde se afla un atelier ce contzine nishte indivizi in componentza sa care se pricep al dracului de bine la tarabe din astea. Sheful de trib azi shi-a luat zborul in State, daca imi trimitzi poze cit mai detaliate ale mashinii, la sfirshitul saptaminii care urmeaza itzi pot da un raspuns ( trebuie sa ajung pe acolo oricum, am lasat si eu una trosnita la facut...). Suficiente detalii ? Alte nelamuriri ?

                      Datele mele de contact sint publice...

                      Comment


                      • #12
                        Masina e reparabila, eu as alege varianta unei "donatoare", cum a zis Dok.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          O sa vad maine cand ajung la mecanic ce hotarare o sa iau. Sper sa aveti dreptate si sa nu fie dracu' asa de negru . Oricum multumesc pentru incurajari.

                          P.S. O masina "donatoare" stie cineva ?
                          Last edited by tomac; 02-10-2008, 21:40 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Dacă n-ai fi aşa departe de Arad, masina ta ar fi simplu de reparat. Cunosc un supertinichigiu. Are stand de indreptat caroserii, prese hidraulice de "tras" lonjeroane, stâlpi, etc. E foarte bun la chestii de-astea...şi foarte căutat!

                            Comment


                            • #15
                              nu e MARE NECAZ..se putea intampla oricui....sunt de acord cu dok..o masina donatoare e cel mai recomandat.azi am fost prin tihania aia de autovit...si pe acolo erau multe..in jurul sumei de 2000...dar tine cont ca iti raman si piese...
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF