Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes w124 bune si . . . foarte rele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sunt improvizatzii ca sa pot da o parere.....nu sunt adeptul improvizarilor artizanale....nu ma pronuntz...

    Comment


    • #17
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      sunt improvizatzii ca sa pot da o parere.....nu sunt adeptul improvizarilor artizanale....nu ma pronuntz...
      M-ai bine faci cumva si rezolvi k-jetronicul decat sa pui carburatoare... vorba aia ce a fost pus din fabrica.... a fost pus cu cap. Daca pui carburator s-ar putea sa ai alte lucruri de schimbat si, evident, alte costuri.

      Comment


      • #18
        ehe . . .conversia pe carburatie dureaza o zi si sigur da randament foarte bun . . .eu am in garaj o masina dotata cu doua carburatoare duble si stiu ce inseamna doar sa atingi pedala de acceleratie si sa sara turometrul in aer . . .problema e ca sare si consumul nitzel . . .

        asa ca o solutie cu 3 carburi duble orizontale cu difuzoare de 36 si jetate mai "lean" nu cred ca ar fii o problema

        evident ca as dori sa rezolv cu jetronicul . . .dar cum . . .????

        sunt improvizatzii ca sa pot da o parere.....
        la ce improvizatii te referi ?
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #19
          in legatura cu supraincalzirea eu zic sa verifici supapele electrice care au legatura cu caldura si alte alea.acestea sunt pozitionate unul cumva pe sub vasul de expansiune si unul pe langa baterie.si mie mio fiert motorul din cauza la ala de la baterie deci mare atentie cu ele.bafta
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #20
            N-am vrut sa te fac mincinos cand am zis ca nu e 92! Nu scrie pe ea ca i s-au schmbat bandourile! Clante cromate gasesti SH cate vrei! Nu mai sari asa in sus ca n-are nimeni nimic cu tine! La prima vedere se vede ca e mai veche. Alta data da si tu detalii.... Bafta!!!
            1988 300TD

            Comment


            • #21
              Termostatul ce zice??? Functioneaza? Ca daca e intepenit pe inchis e posibil sa-ti fiarba motorul. Mai bine da-l jos si vezi daca ai racire ca lumea dupa aceea. Si daca nu se mai incalzeste apa pui apoi alt termostat nou.

              Comment


              • #22
                Originally posted by florineasca View Post
                Termostatul ce zice??? Functioneaza? Ca daca e intepenit pe inchis e posibil sa-ti fiarba motorul. Mai bine da-l jos si vezi daca ai racire ca lumea dupa aceea. Si daca nu se mai incalzeste apa pui apoi alt termostat nou.
                Pai nu e ala de vina daca a zis ca il tine 20 de secunde la 3000 rpm si scade apa! Avlad89 zice bine de supapele alea electrice de pe langa vasul de expansiune.... la care trebuie verificate legaturile.
                Sa vina Doktoru sa ne scoata din ceata!! Bafta

                Comment


                • #23
                  Dok nu vine, ca atunci cind vede scandal si cacaturi, ishi baga picioarele... In consecintza, cine doreshte probleme rezolvate, va trebui sa il caute. Daca nu se pot face nishte treburi cu elegantza, nu-mi pun cunoshtintzele la dispozitzie. Sa fie invatzatura de minte oricui care mai sare de cur in sus si il ia gura pe dinainte...

                  Comment


                  • #24
                    Just ......!
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #25
                      la troaca mea s-a dus vascu' sau sonda care il porneste si nu mai mergea de nici o culoare si un "mecanic de la noi" a sudat paleta de vasc si merge continuu ca la Dacia si sta apa la 85 grade si nu am avut probleme

                      Comment


                      • #26
                        Revin cu noutati . . . motorul a murit

                        A plecat stimabilul meu tata cu masina la tara si citez "Am auzit eu ca tacane usor ceva da i-am dat blana ca nu se mai auzea asa de tare "

                        Suruburile ultimului capac palier la axa cu came au plecat cu tot cu filete din chiulasa si . . . culbutori facuti muci, axa cu came muci etc etc etc . . .

                        Concluzie trebuie alt motor sau data chiulasa jos ca sa fac prezoane in loc de suruburi unde nu mai sunt filete . . .

                        Sper totusi sa gasesc un motor original 24V. Daca nu . . . chiulasa jos si aia e . . . .
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #27
                          Am demontat motorul . . . blocul este brici exact cum ma asteptam . . .

                          Problema este ca am uitat de stiftul metalic care centreaza contrapatina de la distributie si cand am scos chiulasa am spart contrapatina . . . .

                          Acum tre sa dau si blocul jos sa desfac baia , capacul de distributie si sa schimb cu ocazia asta toata distributia . . .

                          Cred ca in final o sa refac motorul asta pentru ca de cat sa dau 20 de milioane pe un motor SH mai bine bag bani in asta il fac nou si gata.
                          1991 R129 300SL-24
                          1991 w124 300CE-24
                          1993 w202 C280
                          1978 w116 450SEL 6.9
                          1987 w201 190E 2.0
                          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                          Comment


                          • #28
                            in legatura cu temperatura apei .. cand ai schimbat motorul ai lasat radiatorul cel vechi ? daca da .. ai grija ca arata cam la fel pe extreriot dar nu au la fel camerele de racire ... , alta intrebare .. cand iti creste brusc temperatura la apa nu scade cumva si prersiunea la ulei ? daca da , da`mi un msg ceva sa iti dau o idee despre asta .
                            4 roti , restul e accesibil

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF