Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes w124 bune si . . . foarte rele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sunt improvizatzii ca sa pot da o parere.....nu sunt adeptul improvizarilor artizanale....nu ma pronuntz...

    Comment


    • #17
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      sunt improvizatzii ca sa pot da o parere.....nu sunt adeptul improvizarilor artizanale....nu ma pronuntz...
      M-ai bine faci cumva si rezolvi k-jetronicul decat sa pui carburatoare... vorba aia ce a fost pus din fabrica.... a fost pus cu cap. Daca pui carburator s-ar putea sa ai alte lucruri de schimbat si, evident, alte costuri.

      Comment


      • #18
        ehe . . .conversia pe carburatie dureaza o zi si sigur da randament foarte bun . . .eu am in garaj o masina dotata cu doua carburatoare duble si stiu ce inseamna doar sa atingi pedala de acceleratie si sa sara turometrul in aer . . .problema e ca sare si consumul nitzel . . .

        asa ca o solutie cu 3 carburi duble orizontale cu difuzoare de 36 si jetate mai "lean" nu cred ca ar fii o problema

        evident ca as dori sa rezolv cu jetronicul . . .dar cum . . .????

        sunt improvizatzii ca sa pot da o parere.....
        la ce improvizatii te referi ?
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #19
          in legatura cu supraincalzirea eu zic sa verifici supapele electrice care au legatura cu caldura si alte alea.acestea sunt pozitionate unul cumva pe sub vasul de expansiune si unul pe langa baterie.si mie mio fiert motorul din cauza la ala de la baterie deci mare atentie cu ele.bafta
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #20
            N-am vrut sa te fac mincinos cand am zis ca nu e 92! Nu scrie pe ea ca i s-au schmbat bandourile! Clante cromate gasesti SH cate vrei! Nu mai sari asa in sus ca n-are nimeni nimic cu tine! La prima vedere se vede ca e mai veche. Alta data da si tu detalii.... Bafta!!!
            1988 300TD

            Comment


            • #21
              Termostatul ce zice??? Functioneaza? Ca daca e intepenit pe inchis e posibil sa-ti fiarba motorul. Mai bine da-l jos si vezi daca ai racire ca lumea dupa aceea. Si daca nu se mai incalzeste apa pui apoi alt termostat nou.

              Comment


              • #22
                Originally posted by florineasca View Post
                Termostatul ce zice??? Functioneaza? Ca daca e intepenit pe inchis e posibil sa-ti fiarba motorul. Mai bine da-l jos si vezi daca ai racire ca lumea dupa aceea. Si daca nu se mai incalzeste apa pui apoi alt termostat nou.
                Pai nu e ala de vina daca a zis ca il tine 20 de secunde la 3000 rpm si scade apa! Avlad89 zice bine de supapele alea electrice de pe langa vasul de expansiune.... la care trebuie verificate legaturile.
                Sa vina Doktoru sa ne scoata din ceata!! Bafta

                Comment


                • #23
                  Dok nu vine, ca atunci cind vede scandal si cacaturi, ishi baga picioarele... In consecintza, cine doreshte probleme rezolvate, va trebui sa il caute. Daca nu se pot face nishte treburi cu elegantza, nu-mi pun cunoshtintzele la dispozitzie. Sa fie invatzatura de minte oricui care mai sare de cur in sus si il ia gura pe dinainte...

                  Comment


                  • #24
                    Just ......!
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #25
                      la troaca mea s-a dus vascu' sau sonda care il porneste si nu mai mergea de nici o culoare si un "mecanic de la noi" a sudat paleta de vasc si merge continuu ca la Dacia si sta apa la 85 grade si nu am avut probleme

                      Comment


                      • #26
                        Revin cu noutati . . . motorul a murit

                        A plecat stimabilul meu tata cu masina la tara si citez "Am auzit eu ca tacane usor ceva da i-am dat blana ca nu se mai auzea asa de tare "

                        Suruburile ultimului capac palier la axa cu came au plecat cu tot cu filete din chiulasa si . . . culbutori facuti muci, axa cu came muci etc etc etc . . .

                        Concluzie trebuie alt motor sau data chiulasa jos ca sa fac prezoane in loc de suruburi unde nu mai sunt filete . . .

                        Sper totusi sa gasesc un motor original 24V. Daca nu . . . chiulasa jos si aia e . . . .
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #27
                          Am demontat motorul . . . blocul este brici exact cum ma asteptam . . .

                          Problema este ca am uitat de stiftul metalic care centreaza contrapatina de la distributie si cand am scos chiulasa am spart contrapatina . . . .

                          Acum tre sa dau si blocul jos sa desfac baia , capacul de distributie si sa schimb cu ocazia asta toata distributia . . .

                          Cred ca in final o sa refac motorul asta pentru ca de cat sa dau 20 de milioane pe un motor SH mai bine bag bani in asta il fac nou si gata.
                          1991 R129 300SL-24
                          1991 w124 300CE-24
                          1993 w202 C280
                          1978 w116 450SEL 6.9
                          1987 w201 190E 2.0
                          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                          Comment


                          • #28
                            in legatura cu temperatura apei .. cand ai schimbat motorul ai lasat radiatorul cel vechi ? daca da .. ai grija ca arata cam la fel pe extreriot dar nu au la fel camerele de racire ... , alta intrebare .. cand iti creste brusc temperatura la apa nu scade cumva si prersiunea la ulei ? daca da , da`mi un msg ceva sa iti dau o idee despre asta .
                            4 roti , restul e accesibil

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF