Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme mari cu ambreiajul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca esti foarte sigur ca ai spalat bine motorul si radiatorul de acea pasta de care vorbesti, incearca si mergi cateva zile fara termostat si vezi ce se intampla . Eventual pe timp de vara poti merge numai cu apa, fara antigel .

    Comment


    • #17
      Originally posted by nstoe View Post
      Daca esti foarte sigur ca ai spalat bine motorul si radiatorul de acea pasta de care vorbesti, incearca si mergi cateva zile fara termostat si vezi ce se intampla . Eventual pe timp de vara poti merge numai cu apa, fara antigel .
      Eu stiam ca antigelul ajuta la ungerea pompei de apa.Sau nu este asa?

      Comment


      • #18
        Ba asa e!De-aia nu e bine sa mergi doar cu apa vara.Verifica termostatul si vascocuplajul.Daca iti ridica apa doar in oras iar in afara orasului,cand mergi peste 70 kmh nu ai probleme cu temperatura,sigur vascocuplajul nu-si mai face treaba!
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #19
          Sfatul era pentru o masina care are o problema cu incalzirea motorului, si propietarul nu-i gasea defectul . Cand ajungi sa ceri sfaturi pe forum, eu presupun ca se parcurg verificarile elementare .

          Comment


          • #20
            Originally posted by rosu22 View Post
            Salutare din nou...Am rezolvato cu ambreiajul..l-am reparat la un service..erau garniturile duse si din cauza asta.
            Acum am alta problema...imi incalzeste motoru cam mult..pe caldura daca merg prin oras cam 20-30 de minute imi cam fierbe motoru...garnitura de chiuloasa nu este arsa..ventilatorul de la motor merge..ce sa fie?precizez k acum 1 an am schimbat pompa de apa deoarece taicameo nu schimbase antigelu de vreo 6-7 ani..si se facuse prin tot motorul o pasta..am curatat cu un furtun cu presiune toata pasta aceea..dar ce sa fie?
            Pompa a fost noua sau SH ?
            Instalatia de racire e etanse ( nu ai vre-un por pe unde pierzi din apa )?
            Spala radiatorul la exterior (intre celule ) cu presiune la o spalatorie auto dinspre motor spre exterior
            Verifica vascocuplajul / electroventilatorul motorului ( eventual sonda acestuia din urma ) - daca sunt defecte pot fi puse pe direct prin blocarea vascocuplajului respectiv suntarea sondei care comanda magnetul de la electroventilator
            Verifica termostatul

            Pana rezolvi problema e bine sa mergi pe apa pentru ca altfel sa tot dai bani pe antigel si sa il arunce afara nu are rost

            Comment


            • #21
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              Pompa a fost noua sau SH ?
              Instalatia de racire e etanse ( nu ai vre-un por pe unde pierzi din apa )?
              Spala radiatorul la exterior (intre celule ) cu presiune la o spalatorie auto dinspre motor spre exterior
              Verifica vascocuplajul / electroventilatorul motorului ( eventual sonda acestuia din urma ) - daca sunt defecte pot fi puse pe direct prin blocarea vascocuplajului respectiv suntarea sondei care comanda magnetul de la electroventilator
              Verifica termostatul

              Pana rezolvi problema e bine sa mergi pe apa pentru ca altfel sa tot dai bani pe antigel si sa il arunce afara nu are rost
              Termostatul l-am scos..pompa de apa a fost noua..electroventilatorul este pe direct...tu imi recomanzi sa scot antigelul din ea?acum ultima oara cand m-am uitat iar am vazut ..mazga"din aia in vasul de expansiune..cred ca tot a mai ramas prin motor si ar trebuii sa mai fac odata o curatare cu un furtun cu presiune..sau ce sa fie..?mie mi se parea ca mirosea putin a ulei..dar stiu 100% ca garnitura de chiuloasa nu are nimic..ce sa fie?

              Comment


              • #22
                Odata demult pe timpul lui Ceasca pentru a spala motorul se folosea apa cu soda , mergeai cu ea vre-o 2 zile o goleai si apoi bagai antigel .Acum presupun ca exista diferite ,,zemuri " pe la Peco sau la cei cu piese auto care combinate cu apa curata traseul de racire . De cand am eu carnet si am inceput sa bag nasul prin motoare nu am auzit sa se ,,mucifice" antigelul in motor pe motiv ca sta .Posibil sa se fi facut vre-o combinate intre mai multe lichide si sa fi intrat in reactie

                Garnitura de chiuloasa desparte 3 cai : benzina ,apa si uleiul ,daca era strapunsa trebuia sa vezi undeva o combinatie intre aceste lichide (ulei pe peretii vasului de apa ,lipsa apa din vas carese pierde pe teava de esapament ,sau ulei subtire cu miros de benzina )

                Spala la exterior radiatorul /radiatoarele ( daca ai si clima ) intre celule in fagure se depune multa mizerie ,spatiul e mic si il infunda nelasand sa treaca aeru printre celule

                Comment


                • #23
                  Daca garnitura de chiulasa e rupta intre inelul cilindrului si canalul lichidului de racire,o sa vezi bolboroci in vasul de expansiune si fum(abur) alb foarte mult in urma ta,mai ales cu motorul cald si in acceleratie!In cazul incare fisura e mare,s-ar putea sa te alegi cu piston spart,biela indoita,capac de biela spart(in cel mai rau caz,cand antigelul patrunde in cilindru masiv).Daca garnitura de chiulasa e fisurata intre un canal de ungere si unul de racire o sa observi unul sau ambele fenomene explicate mai jos:in vasul de expansiune,un fel de "smantana alb-galbuie sau maronie,in vasul de expansiune sau cresterea nivelului de ulei in baia de ulei.Aceeasi smantana ar trebui sa o gasesti si pe busonul de sus al uleiului(adica pe la ala care il desfaci ca sa pui uleiul in motor).Sau al doilea fenomen:cresterea nivelului de ulei concomitent cu scaderea nivelului de antigel din vasul de expansiune.Si mai exista posibilitatea fisurarii garniturii de chiulasa intre doi cilindrii vecini(mai rar) cand explozia unuia "fuge" in celalat cilindru.Asta poate fi observata prin rateuri ritmice in admisie sau in evacuare.Si nu in ultimul rand,poate fi chiulasa fisurata,cine stie pe unde...Astea sunt problemele mai nasoale,restul sunt mai simple!Sper sa fie o problema mai simpla decat ce scrisai eu p-aci!
                  W124 E220 din 95

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF