Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme mari cu ambreiajul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme mari cu ambreiajul

    Va salut.Sunt nou pe forum,am ceva luni de cand am contul dar nu am deschis nici un thread.
    Am un mercedes w124 din 91 motor de 2300 benzina.Am deschis topicul pentru ca doresc niste sfaturi in legatura cu ambreiajul.Cand il apas pana la fund,se blocheaza si trebuie sa il ridic iar frana e putin mai moale.Am citit ca functioneaza si ambreiajul tot pe lichidul de la frana dar vasul acela este la linia ce indica max.Vreau sa precizez tot odata ca motorul nu mai are demaraj,nu se mai infige,apas acceleratia pana la podea in treapta I dar rotile nu vor sa scartaie si plus de asta simt motorul ca trage greu.De la ce ar putea fi?Astept cat mai multe pareri.Multumesc frumos.

  • #2
    Mii de scuze pentru double post,dar am uitat sa precizez ca atunci cand calc ambreiajul si frana pt a incetini pana la 10-15km/h,scade turatia motorului si se opreste brusc.Mi s-a intamplat de cateva ori in trafic si e foarte periculos pentru ca mi se blocheaza si servo directia si nu mai pot mentine controlul masini.

    Comment


    • #3
      Demonteaza pompa de ambreiaj si verific-o

      Comment


      • #4
        Verifica pompa de ambreiaj de la pedala (o gasesti in interior sub bord) ar putea fii o cauza, daca esti priceput o poti face singur, nu ai decat doua suruburii, o siguranta si conducta de desfacut, spor la treaba sper sa iti fie de folos cele spuse de mine.

        Comment


        • #5
          Originally posted by rosu22 View Post
          Va salut.Sunt nou pe forum,am ceva luni de cand am contul dar nu am deschis nici un thread.
          Am un mercedes w124 din 91 motor de 2300 benzina.Am deschis topicul pentru ca doresc niste sfaturi in legatura cu ambreiajul.Cand il apas pana la fund,se blocheaza si trebuie sa il ridic iar frana e putin mai moale.Am citit ca functioneaza si ambreiajul tot pe lichidul de la frana dar vasul acela este la linia ce indica max.Vreau sa precizez tot odata ca motorul nu mai are demaraj,nu se mai infige,apas acceleratia pana la podea in treapta I dar rotile nu vor sa scartaie si plus de asta simt motorul ca trage greu.De la ce ar putea fi?Astept cat mai multe pareri.Multumesc frumos.
          Cand ambreiezi (apesi pedala de ambreiaj) iti intra normal in viteza? sau intra greu, sau foarte greu.
          -pedala are cursa buna pe toata lungimea ei, sau numai de la jumate in jos?

          Pune lichid in vas pana sa dea afara si lasa-l asa, vezi sa fie acelasi tip de lichid ca si cel existent in vas.

          Cel mai probabil sunt duse garniturile din pompa de ambreiaj, si atunci nu mai face presiune.

          Sper sa nu fie probleme din disc sau placa.

          Daca te ajuta cu ceva, am eu de vanzare ambele pompe de ambreiaj, cea de la pedala si cea de la cutie, sunt de W202, dar sunt la fel ca si cele de W124.

          Cea de la pedala se poate schimba relativ usor, daca ai niste scule, iti trebuie o cheie tubulara de 10 cu cot, si un corp atletic . pentru ca este intr-o pozitie foarte incomoda.

          Bafta !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Originally posted by marele_alb View Post
            Cand ambreiezi (apesi pedala de ambreiaj) iti intra normal in viteza? sau intra greu, sau foarte greu.
            -pedala are cursa buna pe toata lungimea ei, sau numai de la jumate in jos?
            Intra foarte usor in viteza,doar apas pana la jumatate pentru ca mai jos nu pot ca se blocheaza.

            Comment


            • #7
              Si tot asta ar fi cauza ca motorul se opreste cand apas ambreiajul si frana pentru a incetini pana la 10-15km/h?Sa fie tot din cauza ambreiajului?

              Comment


              • #8
                Nu decupleaza discul complet si ramane motorul bagat in viteza ,ia incearca sa o pui pe liber si sa franezi ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                  Nu decupleaza discul complet si ramane motorul bagat in viteza ,ia incearca sa o pui pe liber si sa franezi ...
                  Cand o pun pe liber si franez,motorul nu se mai opreste.

                  Comment


                  • #10
                    Clar...nu decupleaza discul.Ai avut de completat cu lichid de frana in ultima vreme?Daca da , trebuie aerisit ambreiajul , de aceea nici pedala nu revine la pozitie.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by grigorean View Post
                      Clar...nu decupleaza discul.Ai avut de completat cu lichid de frana in ultima vreme?Daca da , trebuie aerisit ambreiajul , de aceea nici pedala nu revine la pozitie.
                      .... la 202 ambreiajul se aeriseste singur, nu stiu la 124.
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        Clar...nu decupleaza discul.Ai avut de completat cu lichid de frana in ultima vreme?Daca da , trebuie aerisit ambreiajul , de aceea nici pedala nu revine la pozitie.
                        Da,am avut de completat cu lichid de frana.Acum vreo 2 saptamani am gasit masina cu beculetul rosu de la frane din bord aprins.Nu stiam ce e asa ca am inceptu sa verific si lichidul de frana era sub linia cu MIN. si l-am completat pana la MAX.Aerisirea cum se face?Are vreo supapa ceva?
                        Last edited by rosu22; 07-07-2010, 19:00 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by rosu22 View Post
                          Da,am avut de completat cu lichid de frana.Acum vreo 2 saptamani am gasit masina cu beculetul rosu de la frane din bord aprins.Nu stiam ce e asa ca am inceptu sa verific si lichidul de frana era sub linia cu MIN. si l-am completat pana la MAX.Aerisirea cum se face?Are vreo supapa ceva?
                          Verifica unde ai scurgere de lichid.

                          Cele mai frecvente sunt pompele de ambreiaj, la pedala si la cutie,

                          Vasul are 2 iesiri
                          - 1 pt ambreiaj, undeva la jumatea vasului, se vede un furtun care iese
                          - 1 pt frana, care este in fundul vasului.

                          Daca iti pierde pe undeva care este legat de ambreiaj, (pompe) atunci lichidul nu va scadea mai jos de jumate, adica de nivelul furtunului.

                          Daca ai scurgeri la frane, se va goli de tot.

                          Cauta la pedala de ambreiaj, pompa si vezi daca nu e umed,
                          -si la cutie, pe partea stanga cum stai sub ea, pe partea pasagerului, mai pe inteles, undeva la jumatea cutiei, este pompa de ambreiaj,
                          -vezi daca nu ai acolo scurgeri.

                          Eu la 202 ul meu am avut probleme cu ambele pompe, prima data pierdea la pedala (rezolvat), si dupa ceva timp pierdea pe la cutie (rezolvat),

                          Problema cu pedala blocata in fund am avut-o si eu, s-a rezolvat odata cu schimbarea garniturilor la pedala de ambreiaj de la pedala.

                          Ambreiajul din cate stiu eu se aeriseste singur, prin pedala de ambreiaj, faci pedale, pana se intareste, asta daca ai garniturile bune, si nu primeste aer pe undeva, adica nu pierde lichid, si ia aer.

                          Daca vrei sa aerisesti manual, este pe pompa de la cutie un stutz cu un surubel, exact ca si la etrier,
                          - desfaci surubul, faci pedale, tii in fund pedala, inchizi surubul....

                          Aerisire normala.

                          Bafta !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc frumos pentru sfaturi! O sa incerc si o sa va anunt ce am reusit sa fac.
                            Vroiam sa mai intreb ceva...simt ca masina nu mai are demaraj..nu mai trage calumea,sa fie tot de la ambreiaj?Asa rau ma enerveaza,pica una dupa alta!Tinand cont ca masina are doar 169.000 de km,e chiar suparator...

                            Comment


                            • #15
                              Salutare din nou...Am rezolvato cu ambreiajul..l-am reparat la un service..erau garniturile duse si din cauza asta.
                              Acum am alta problema...imi incalzeste motoru cam mult..pe caldura daca merg prin oras cam 20-30 de minute imi cam fierbe motoru...garnitura de chiuloasa nu este arsa..ventilatorul de la motor merge..ce sa fie?precizez k acum 1 an am schimbat pompa de apa deoarece taicameo nu schimbase antigelu de vreo 6-7 ani..si se facuse prin tot motorul o pasta..am curatat cu un furtun cu presiune toata pasta aceea..dar ce sa fie?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF