Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 10 (0 members and 10 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Vezi ca la unguri sunt destule cobre in stare mult mai buna ca ale noastre si la preturi rezonabile. Dar cel mai sfant ii lucru nou. Macar are si garantie
    MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
    MB W123 300D - 1982
    MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
    [B]

    Comment


    • #92
      Originally posted by Dani Coro View Post
      Vezi ca la unguri sunt destule cobre in stare mult mai buna ca ale noastre si la preturi rezonabile. Dar cel mai sfant ii lucru nou. Macar are si garantie
      Si pretul e tot sfant, iesi mult mai ieftin sa restaurezi efectiv o cobra de la A-Z...
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #93
        sa restaurezi o cobra nu merita si poate nu va merita niciodata din pct. de vedere economic. mai bine cumperi una buna la 3.000-6.000€ si te tine o viatza (doar daca o intretzii). la drumurile din ro si la mentalitatea care predomina nu va fi usor.
        pe a ta o folosesti pt. piese/dezmembrat.

        Comment


        • #94
          Restaurat am zis prea mult, e complicat, ma refer la o vopsea aruncata, un motor facut, si cam atat cred!...mi-as dori o cobra impecabila, la modu ca noua, sunt unele pe mobile, si dizel bineinteles!!! cu vreo 50 de mii in bord, sau maxim 150 de mii!sau un bot ceva de gen..http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...de&tabNumber=2
          Last edited by pneu; 07-05-2008, 09:25 AM.
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #95
            Am si eu o problema legata de temperatura motorului, acul imi arata ca temperatura este de 90-94 de grade Celsius o fii termostatul??
            Sa conduci un Mercedes este o placere...

            Comment


            • #96
              Originally posted by Amatorul View Post
              Din cate stiu eu nu intra nici o conducta in ceasurile de bord Presiunea de ulei e masurata in baie de un senzor care trimite informatia pe cale electrica printr-un cablu catre bord
              La W123 are un senzor in baie doar la modelul mai vechi(bot de cal) vine o conducta direct in bord unde are un barometru si arata presiunea
              Sa conduci un Mercedes este o placere...

              Comment


              • #97
                Originally posted by AlexCobra View Post
                Am si eu o problema legata de temperatura motorului, acul imi arata ca temperatura este de 90-94 de grade Celsius o fii termostatul??
                Am avut aceeasi problema, am pus termostat de 80 de grade si acu imi sta acu la maxim un 81-83 de grade...vara fiind..
                Last edited by pneu; 07-07-2008, 13:51 PM.
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #98
                  Originally posted by pneu View Post
                  Am avut aceeasi problema, am pus termostat de 80 de grade si acu imi sta acu la maxim un 81-83 de grade...vara fiind..
                  Mersi mult colegu o sa-i schimb termostatul cu unu de 80 si sper sa mearga ca uns.
                  Sa conduci un Mercedes este o placere...

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by pneu View Post
                    Restaurat am zis prea mult, e complicat, ma refer la o vopsea aruncata, un motor facut, si cam atat cred!...mi-as dori o cobra impecabila, la modu ca noua, sunt unele pe mobile, si dizel bineinteles!!! cu vreo 50 de mii in bord, sau maxim 150 de mii!sau un bot ceva de gen..http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...de&tabNumber=2
                    Pneu n-ai gusturi rele da una dinaia cred ca e peste 9000 de Euro.
                    Sa conduci un Mercedes este o placere...

                    Comment


                    • Originally posted by AlexCobra View Post
                      La W123 are un senzor in baie doar la modelul mai vechi(bot de cal) vine o conducta direct in bord unde are un barometru si arata presiunea
                      Aici te contrazic, are si cobra manometru in bord legat prin conducta; inclusiv al meu e asa.
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • Originally posted by AlexCobra View Post
                        Pneu n-ai gusturi rele da una dinaia cred ca e peste 9000 de Euro.
                        Ce zici ma koleg, cu 9000 imi iau coada 220 s impecabila, noua fara defect, intra pe mobile si vezi preturi, 9000 ar fi exagerat pentru un bot!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • suspensii si frane

                          Am nevoie de cateva sfaturi, mai precis preturi pentru schimbarea suspensiilor la Mimzi a mea.
                          Astfel, m-ar interesa cat costa piesele noi (de ex:Bucse, Arcuri (daca trebuie schimbate), Telescoape si ce mai intra intr-o suspensie...) ce se schimba de regula la o masina de 30 de ani.
                          N-am mers inca cu ea la vreun service sa stiu ce trebuie schimbat, da' scartaie ceva in fata si troncane ceva in spate.
                          Si apropo, cum pot debloca un pistonas la frana de pe fata ca este tzeapan? Eu am bagat levierul intre el si discul de frana si am fortat da' n-a miscat nimik. Iar garniturile care se pun intr-un etrier langa pistonasele ce apasa pe placutele de frana se cumpara separat sau trebuie schimbat tot etrierul? (ca deh, s-au rupt de cat am umblat la ele.
                          flaX1k : home

                          Comment


                          • Arcuri spate intre 170 si 200 pe aci prin zona.
                            Cu etrieru......il dai jos de la locu lui si faci pedale la frana pana sare pistonu afara.Trebe curatat pe acolo( ai grija sa nu zgarii pistonu) cu ceva pasla. Daca e nasol trebe schimbat. Garnituri se gasesc separat.
                            Last edited by florineasca; 12-03-2008, 17:40 PM.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • Originally posted by Flax1000 View Post
                              Iar garniturile care se pun intr-un etrier langa pistonasele ce apasa pe placutele de frana se cumpara separat sau trebuie schimbat tot etrierul? (ca deh, s-au rupt de cat am umblat la ele.
                              Garnituri pentru etrieri am eu daca vrei, un set nou, il luasem pentru asta rosie dar nu le-am mai pus ca nu a fost nevoie. Am si un furtunas nou care duce la etrier daca e nevoie, la diezelul meu erau coapte.
                              Eu am schimbat la VLU capetele de bara, bucsa aia mare, armotizorul de directie si pistonul ala cu totu' si tot are joc in volan, dar macar sta mai bine pe sosea.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • Intrebare intrebatoare:
                                Unde se afla motorul ce actioneaza trapa electrica si cum ajung la el?
                                A reparat cineva vreo trapa electrica pana acum?
                                Se poate transforma o trapa electrica intr-una mecanica?
                                flaX1k : home

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF