Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Jante-roti modificari Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by bulgaru View Post
    Cum spuneam,pentru a merge prin zapada se recomanda profilul ingust,pentru a expune o sectiune cat mai mica stratului de zapada afanata care trebuie impins.Pe zapada si alte suprafete moi- de exemplu,in Canada,in mlastinile de acolo,se folosesc un fel de TAB-uri cu 6-8 roti, cu pneuri foarte groase ,cu presiune mica - asa cum vorbea cineva de rachetele pe care le folosesc nordicii,e nevoie de distributia greutatii pe o suprafata cat mai mare,ajungandu-se astfel ca un vehicul de 3 tone sa exercite o presiune asupra solului de doar cateva kilograme pe centimetru patrat,mai mica decat un om,care in mod normal s-ar afunda.Pe acelas principiu se bazeaza si senilatele,un tanc de 20 de tone ajungand astfel sa intre in zone unde o masina de 1 tona se afunda.
    Din punct de vedere fizic,forta de apasare e chiar greutatea.
    De acord cu tine! Vorbim de lucruri foarte diferite, desi este bine sa duci ceva la extrem pt a intelege mai bine un lucru.
    Deci: pe zapada afanata - pneuri inguste, profil adanc si rar.
    Iar in mlastina e foarte clar ca indiferent de ingustimea pneului, masina se va afunda pana nu se mai vede nici antena CB. Atunci se folosesc pneuri extrem de late, pe jante mici (R15, R16 maxim), pt a realiza o perna de aer. Astfel masina efectiv pluteste. Iar pt propulsie se foloseste de un profil "tractor", foarte rar si foarte adanc.
    Nu cred ca trebuie cuiva de pe acest forum asa pneuri si nici nu stiu cati de aici vor ajunge sa foloseasca asa ceva.

    Oricum daca vrei detalii mai multe despre pneuri, soluri moi, etc, inregistreaza-te pe www.club4x4.ro, pt ca doar asa vei putea citi si vei primi detalii despre orice pneu.
    Nu fac reclama, dar pt asta sunt bune forumurile si discutiile libere.
    Toate cele bune!!!

    Comment


    • #32
      Salut

      Vreau sa stiu si eu daca pot sa adaptez turbo la mercedes w123 cu motor de 2.0d

      Comment


      • #33
        "Intreaba si ti se va raspunde!"

        Originally posted by mertzanu^ View Post
        Vreau sa stiu si eu daca pot sa adaptez turbo la mercedes w123 cu motor de 2.0d
        O minte intrebatoare e semn al inteligentei...asa era scris pe undeva, nu mai stiu sigur unde. Dar daca tot vrei sa stii despre asa ceva folosesti functia "search" situata in dreapta sus. Daca tot nu gasesti acolo (ar fi o minune sa nu gasesti, nu esti primul cu intrebarea asta), atunci deschizi un topic... Succes!!

        Edit: Iti recomand cu caldura sa rupi 1/4 dintr-o ora si sa citesti regulamentul...caci altfel vei pati ca mine. Si de iti vei recunoaste greseala vor striga altii dupa tine ca esti lingau!
        Last edited by Demiurgos; 12-06-2008, 20:05 PM.
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #34
          O luna sa il tot citeasca... Si se revine la subiect.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Demiurgos View Post
            Acum vin si eu cu o intrebare de incepator: Daca pun cauciucuri mai inguste (sub 175) si jante mai mari astfel incat sa ajung la acelasi diamentru, nu voi avea un consum? Adica frecarea e mai mica si demarajul trebuie sa fie mai bun. (Cel putin la cursiera am verificat treaba: roti mai inguste efort mai mic) Sunt foarte curios ce e de zis despre asta.
            Eu zic ca e o alerege proasta pt ca vei pierde la capitolul stabilitate.Eu am tot o kobhra,dar model w126 560 sel,si daca accelerez mai tare de pe loc imi cam fuge fundul in toate partile.Odata un nene cu o dacie dormea in fata mea,asa ca am tras stanga de volan sa-l depasesc cu pedala la fund.Surpriza a fost maricica pt ca am pierdut controlul si cu greu am redresat-o.Daca tu nu ai patit pana acum este numai si numai datorita rotilor mai late cu buna stabilitate pe care le ai,asa ca bucura-te de roti late!(Si de kobhra ca e cea mai tare masina :P)
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #36
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Eu am tot o kobhra,dar model w126 560 sel


              Tu nu ai cobraaaaaaaaaaaaa !!!

              Comment


              • #37
                Toate Mercedes-urile sunt khobrbhrabra. Sau si-ar dori sa fie.
                Referitor la dimensiuni, e o vorba din popor care zice ca dimensiunea masinii e invers proportionala cu cea a penisului. Deci daca va puneti roti cat mai late, fetele o sa creada ca exista lipsuri in alte parti, asa ca mai bine mergeti pe cele originale
                On-topic, eu am pe spate cauciucuri de 175 cu camera, fabricate in Iran acum 20 de ani. Si am vrut sa vad cand pierd aderenta asa ca am incercat niste curbe cat am putut de stranse, la limita de rasturnare. Si se pierde foarte greu, in sensul ca daca iei o curba atat de tare inseamna ca oricum nu tii la viata ta si degeaba iti mai faci grija de cauciucuri. Uitati-va la cauciucurile de camioane sa vedeti ca au aceeasi forma cu 175R14, dar la o scara mai mare. Sau la cele de dube. Sau la masini de teren adevarate, gen Land Rover Defender, care au cauciucuri foarte inalte si foarte subtiri.
                Dimensiunea specificata de producator este cea mai buna pentru masina.

                Comment


                • #38
                  560 SEL cel mai probabil a rupt aderenta datorita motorului din dotare lucru care ma face sa cred ca nu l-ar fi facut un 200d cu roti normale , oricum ionutz felicitari pentru perseverentza in alocarea denumirii de cobra

                  Comment


                  • #39
                    Buna seara,

                    vad ca se tot discuta pe tema referitoare la diferite combinatii janta / cauciuc pt. batranicele noastre. Unii isi pun intrebarea unde se intersecteaza asimptota consumului minim in functie de latimea cauciucului ( hehe – probabil daca sa inlocuieste cauciucul cu un disc)…

                    Acum citiva ani am citit despre un test facut in conditii protocolate pe un Fiat 124 Sport Coupe. Toate efectele observate in diferite situatii se pot transpune pe orice Mercedes.

                    Masina avea 980kg (tare weight);
                    Motor de 1,8L si 118CP
                    Marca cauciucurilor (noi): Michelin
                    Locatie/traseu: Nürburgring

                    Rezultate obtinute :

                    1. Proba – jante de aluminiu 5Jx13 Cromodora si cauciucuri de dimensiunea serie 165 HR13=165/80/R13 83T

                    Directia pluteste usor in curbe simple si “s”, masina se balanseaza in curbe sub efectul fortei centrifuge pina cind miscarea intre suprafata de rulare a cauciucului / janta se opreste intr-un punct fix. Dupa acest punct masina urmeaza destul de exact miscarilor volanului prin curba.

                    Pe ring si sosea uscata se aude de la 32km/h un fluierat al cauciucurilor. Cursa continua totusi pina pe la 51km/h cind osia din spate incepe sa piarda contactul cu soseau. Masina este totusi relativ usor de stapanit.

                    Pe ring si sosea umeda masina arata un comportament destul de bun, usor de controlat. Nu se sesizeaza nici un fluierat sau aqua planning.

                    Distanta de franare 50km/h -> 0km/h este de 14,8m, sosea uscata.

                    Viteza maxima pe autostrada: 185km/h

                    2. Proba – jante de aluminiu 51/2Jx13 Abarth CD30 Cromodora si cauciucuri 185/70 HR13=185/70 R 86T

                    Directia merge mai greu cind masina sta pe loc sau la viteze mai mici.
                    La drum intins se simt cei +20mm de latime – masina are a tinuta mai sportiva iar suspensia pare mai rigida. Cauciucurile nu mai fluiera in curba atit de tare ca si cu 165HR13. Viteza realizabila in curbe pare mai ridicata iar comportamentul in curbe « s » este mai suveran si calculabil.

                    Pe ring si sosea uscata se aude de la 39km/h un fluierat al cauciucurilor. Cursa continua totusi pina pe la 54km/h cind osia din spate incepe sa piarda contactul cu soseaua. Masina este relativ usor de stapanit cu un comportament sigur si calculabil.

                    Pe ring si sosea umeda masina arata un comportament destul de bun, la viteze mai mari cauciucurile isi pierd instant contactul cu soseaua.

                    Distanta de franare 50km/h -> 0km/h este de 14,2m, sosea uscata.

                    Viteza maxima pe autostrada: aprox. 180km/h (rezistenta la inaintare mai mare!).


                    3. Proba – jante de aluminiu 7Jx15 Gotti si cauciucuri cu dimensiunea 195/60 R15

                    Directia merge si mai greu decit cu 185/70 R13 cind masina sta pe loc sau la viteze mai mici.
                    La drum intins masina si suspensia par subiectiv mult mai moderne cu o tinuta mai sportiva si mai rigida decit cu 185/70 R13. Orice denivelare a carosabilului se simte in directie/volan, se creaza impresia unei scule foarte exacte care trebuie condusa cu concentratie maxima.

                    Cauciucurile nu mai fluiera in deloc in curba. Aproape orice curba se poate lua fara probleme, la denivelari rotile isi schimba inedit directia si masina vrea s-o ia pe alta cale.

                    Pe ring si sosea uscata se aude de la 45km/h un fluierat al cauciucurilor. Cursa continua conform planului pina pe la 55km/h cind osia din spate isi pierde inedit contactul cu soseaua. Masina este greu de redresat.

                    Pe ring si sosea umeda masina isi pierde inedit si necontrolat directia -> cauciucurile au un comportament foarte perfid. Se simte efectul aqua planning.

                    Distanta de franare 50km/h -> 0km/h este de 13,4m, sosea uscata. Pe soseaua uda apare un derapaj iar franele sunt greu de dozat corespunzator.

                    Viteza maxima pe autostrada: aprox. 180km/h (de la 160km/h in sus accelereaza practic foarte greu).


                    Rezultat total/bilant:


                    -viteza realizabila in curbe creste cu latimea cauciucului dar nu in masura asteptata
                    -un pneu mai lat are o distanta de franare mai redusa
                    -un pneu mai lat are proprietati mai bune in curbe / drum intins, dar ofera un comfort mai redus
                    -un pneu mai ingust se comporta mai controlabil si previzibil in domeniul limita si masina este mai usor de redresat
                    -un pneu mai ingust are o mai mica rezistenta de rulare si prin asta un consum mai redus de combustibil
                    -se recomanda dimensiunea 185/70 R13 pt. Fiat 124.
                    Last edited by svobl1; 12-07-2008, 23:15 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Si uite cum colegul meu certifica spusele mele de la inceputurile acestei discutzii... E adevarat, detaliat pe studiu de caz...

                      Asta ca sa nu mai aud eterna timpenie ca sint bune mai late sau mai inalte... Cine a proiectat mashina nu a fost timpit, iar cine pune alte rotzi sigur nu e mai deshtept ca ala de a facut-o sa tzina treij'de ani.

                      Comment


                      • #41
                        Eu va spun ca am pe masina 225/45/R17 pe fata 235/45/17 pe spate pe o cobra 300D iar masina are un comportament mai bun si sta mult mai bine in curbe..

                        Comment


                        • #42
                          Am si eu o intrebare.....
                          Am aflat acu de la voi si sincer nu stiam ca daca ai alt tip de anvelope decat cele din certificat si Doamne feri ai accident, ai sanse sa nu iti dea RCA ul banii.
                          La mine in certificat, ca si in cartea de identitate de altfel e scris 175 R14...atat..Ce anvelope pot sa pun? Pe fata am 175/70 R14 iar pe spate 175 R14 C. Cineva mi a spus in service ca ultimul tip e standard pentru Cobra. Ma poate lamuri si pe mine cineva va rog?
                          Last edited by geo1325; 10-27-2009, 14:50 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Eu atat va zic ))
                            Attached Files
                            Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                            Comment


                            • #44
                              Buna ,vreu sa imi pun pe cobra cauciucuri cu dimensinile 215/65/15 ,pe toate rotile ,ce sfat imi dati sau ce parere aveti ,ma intereseaza daca nu cunva ar freca in aripi sau altundeva ,am vazut ca un coleg mai sus are de 225 dar ale lui sunt cu talon mic adica 45 .Fiecare cu parerile lui despre latimea anvelopelor ,eu consider ca se comporta mult mai bine si are un aspect mai placut cu cauciucuri mai late .Va multumesc

                              Comment


                              • #45
                                Salut! Eu am avut o perioada pe spate 205 65 15 si nu freca in aripa. Nu stiu pe fata daca freaca ca acolo am avut 195 65 15.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF