Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Jante-roti modificari Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jante-roti modificari Cobra

    Mai am o nelamurire.In certificatul de inmatriculare, constructiv Cobra e prevazuta cu dimensiunea la anvelope de 175/70/14, daca retin bine. Intrebarea mea ar fi: daca se monteaza jenti pe 15 iar anvelopele pe 185/65 sau 195/60 daca exista o cale legala de a circula cu jenti pe 15 si daca creste consumul sau daca apare supravirarea si cu cat se coboara garda la sol fata de standardul dat de fabricant.
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    RAMII pe 14,face parte din confortul masinii,eventual in loc de originalele 175r14,pui 175/80r14,sunt exact identice...

    Comment


    • #3
      Daca vrei sa ai acelasi diametru la roti la fel ca rotile originale (adica 175/80R14) poti sa pui cauciucuri 195/65R15. O sa ai aceeasi garda la sol si prinzi aceeasi viteza

      Comment


      • #4


        Uite aici un link ce s-ar putea sa te intereseze. Anvelopele originale de cobra pentru jantele de 14` sunt 175/80 R14. Poti sa pui 195/65 R15 sau , cum am eu, 205/55 R16.

        Comment


        • #5
          Tu ai roti de basthan!!! Se da la voi in bukale cu sare la greu iarna ca se observa la ruginicile de la partea inferioara a masinilor este??? sarea asta distruge caroseriile!!!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #6
            N-am fost niciodata de acord cu alte dimensiuni decit standardul, tocmai din cauza ca tzinuta de drum a mashinii se inrautatzeshte. Poa sa zica oricine orice, dar mashina cu alte rotzi decit standardul se mishca mai prost pe strada. Insa e sacrificiul functzionalului in favoarea esteticului...
            175 cu 80 pe 14 scrie pe Cobra, aia e... Sau SR-uri, ca e acelashi lucru.

            Comment


            • #7
              Cum a zis sefu asa am si asa port pana mor!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                Amele de iarna is ca originalele dar cele de vara sunt ceva mai late si mai inalte,masina are o tinuta perfecta de drum(parerea mea) si mere si mai tare ca inainte.
                Sa conduci un Mercedes este o placere...

                Comment


                • #9
                  La mine in certificatu de inmatriculare zice 195/70R15 (w123 300TD)

                  Comment


                  • #10
                    Acum vin si eu cu o intrebare de incepator: Daca pun cauciucuri mai inguste (sub 175) si jante mai mari astfel incat sa ajung la acelasi diamentru, nu voi avea un consum? Adica frecarea e mai mica si demarajul trebuie sa fie mai bun. (Cel putin la cursiera am verificat treaba: roti mai inguste efort mai mic) Sunt foarte curios ce e de zis despre asta.
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Io zic ca sub consumul de carte nu poti sa cobori,chiar daca ii pui rotzile de la cursiera...

                      Comment


                      • #12
                        Decat daca adoptzi un stil de mers 'batranesc'... poate...

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu prea stiu ce sa fac.
                          Dupa cum se zicea in alt thread asiguratorul poate sa-ti refuze plata in caz de acident daca nu ai dimensiunile potrivite (in cazul meu probabil dintr-o eroare de functionar birocrat roman e clar ca nu sunt trecute dimensiunile care ar trebui sa fie. In CIV si talon am 195/70R15)

                          Pe de alta parte nu inteleg dece se coboara garda daca pun jante de 15 in loc de 14 (cu cauciucuri chiar mai mari). Dupa mintea mea ar trebui masina sa se inalte in cazul asta.

                          Comment


                          • #14
                            Deci garda la sol nu coboara daca pui jenti mai mari, ci de obicei creshte.

                            Ideea e urmatoarea: pt a mentzine aceeashi garda la sol, odata ce pui jentzi mai mari, le echipezi cu pneuri mai mici in balon (garda cum i se mai zice) shi deaceea se poate interpreta greshit ca auzi ceva de garda mai mica, dar nu a mashinii, ci a balonului.
                            Dar atentzie: al doilea nr de pe cauciuc itzi da dimensiunea balonului, adica este procent la suta din latzimea anvelopei. A nu se intzelege ca 55 sau 70, etc, este inaltzimea balonului, ci 55 sau 70% din 175, 195, etc.

                            De fapt uite aici un calculator de pneuri, jentzi shi toate cele despre rotzi, foarte util: http://www.carbibles.com/tyre_bible.html

                            Comment


                            • #15
                              Bun! Apropos de cauciucuri mai inguste. Lasand deoparte ideea ca ar diminua consumul si ar imbunatati demarajul datorita unei frecari mai reduse, ce alte efecte ar mai putea avea? Adica ar putea scadea stabilitatea? Sau mai bine zis la ce ne ajuta niste cauciucuri mai late?
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF