Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers neregulat la relanti 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pompa este exact tipul din pozele primite de la nstoe. Motorul arata la fel. Deci eu zic ca e compatibila.
    Nivelul uleiului nu a mai crescut. Probabil a crescut cand am mai testat alte pompe si nu am verificat decat acum. Am bagat 10 litri de motorina, si astept sa ii termin sa vad cum stau cu consumul.
    Si am impresia ca ii mai trebuie un pic de avans. Adica treaba e asa, cum am inceputr sa ii dau avans, a inceput sa mearga tot mai bine. De unde stiu cand trebuie sa ma opresc? Adica la benzina, daca ii dai avansul prea mare, incep rateuri in toba, incepe sa tremure tot mai tare. La diesel cum e?

    Comment


    • #47
      Avans normal

      La diesel avansul este cat de cat reglat atunci cand:
      - nu ai fum alb la esapament.
      -ai demaraj consistent.
      -ralantiul corect, in cazul tau 650-750 ture/mn.
      -consum de motorina normal.
      Asta la tine in curte. La service exista un aparat de diagnoza numit fumetru; se controleaza emisia de noxe.
      Astepta vesti despre consumul de motorina pe km.

      PS:- daca ai dubii ca exista motorina in sistemul de ungere, urgent trebuie schimbat filtrul si uleiul. Chiar si o cana de motorina in ulei duce la schimbarea calitatii uleiului. Oricum, dupa o iarna asa de lunga, un schimb de ulei ii face bine la motorul tau atat de greu incercat; ce an de fabr. este si cati km reali are ?.

      Comment


      • #48
        Seria pompei de injectie:

        MS5 M55 C570 RS 105
        C11 9314 0038
        0400 075 999
        617 070 019 011 PR 04

        Se vedea cam slab si nu sunt sigur daca e corect ceea ce am vazut. Am mai descoperit inca o problema, dupa atatea reglaje de ralanti si diverse pompe de injectie articulatiile nu mai erau reglate corespunzator, si gasind pe cineva sa apese pe pedala am observat ca mai lipsea aproximativ 1 cm pana la maximul pompei (opritor). Am reglat iarasi tot si articulatiile sunt in maxim acuma. Adica mi se pare ca aceasta pompa are o cursa (o plaja de miscare) mai mare decat cealalta, cea originala. Sunt curios cum o sa se simta maine la drum. acel centimetru in plus.

        Comment


        • #49
          Reglajul articulatiilor de la acceleratie , nu a adus mare lucru, nici nu prea am avut unde sa testez in traficul spre servici, dar unde am prins o strada, la maxim se plafoneaza, si scoate fum. alb - albastru. Asta ce mai inseamna? In rest merge bine.

          Comment


          • #50
            fumuri

            Fum alb-mai umbla la avans .
            Fum albastru-"mananca" ceva ulei .

            Comment


            • #51
              Daca ai nevoie ... am pompa de injectie "scurta" (adica modelul mai nou ) 0726230874

              Comment


              • #52
                Salut din nou, revin cu problema pompei.
                In prezent circul cu pompa cea neoriginala, reglata, motorul merge perfect, in gol se tureaza pana peste 5000 de ture (testat cu turometrul) porneste, destul de bine, nu foarte usor(sfert de cheie), dar nici greu (apas putin acceleratia), singura problema este ca nu ''trage'' ca cea originala.
                Am efectuat urmatoarele ''teste'' cu pompa originala:
                Cu capacul pompei desfacut (dunspre filtrul de ulei) se poate observa un capat de tija cu un surub in capat, care oscileaza in ritm cu trepidatiile motorului, daca pun un deget pe el , ca sa-l calmez, motorul merge de parca ar fi nou. Incep sa cred ca este o problema din regulatorul de relanti, si nu din debite sau alte reglaje. In continuare pompa merge bine la rece si extrem de prost la cald. Dar trage mai bine decat cea pe care o folosesc acuma.
                Vreau sa precizez ca intre timp am mai fost cu pompa la un pompagiu care mi-a reglat-o am pus-o pe masina, era fix la fel. Iar dupa asta, am incercat si la sinaia la http://www.electromecanicaop.ro/ unde toata lumea m-a sfatuit ca o sa se rezolve. Rezultatul a fost acelasi, oamenii mi-au confirmat la telefon, ca pompa e perfecta la debite, si la rece si la cald, si ca nu au ce sa-i faca. Am pus-o iara pe masina, exact la fel..... Precizez ca daca tin cu mana de acel surub care oscileaza, are presiune pe fiecare injector. Fara mana pe surub, da impresia ca unele elemente din pompa nu dau deloc presiune.
                Am dedus ca aparatele acelor oameni care regleaza pompe , nu ''vad'' aceasta problema a regulatorului de relanti. Stie cineva sa regleze asa ceva?
                A mai rezolvat cineva aceasta problema?
                Sau ceva documentatii pentru reglaje?
                @sile1 multumesc, dar am testaqt pana acum vre-o 10-12 pompe, si m-am lamurit, ca mai bine o repar pe asta amea.....

                Comment


                • #53
                  Nu-s mecanic,asa ca nu sariti pe mine,dar nu s-ar putea pune ceva sa tina presiune pe surubul acela?Asa cred ca ai rezolva cel mai ieftin.
                  Test drive it as if you would drive test it.

                  Comment


                  • #54
                    Am incercat si asa, sa pun ceva pe capacul pompei ca sa nu mai miste surubelul. Am pus ceva doar sa se razime, pentru ca la accelerare surubelul se duce inauntru, daca il tin sa nu se duca, dupa ce decelerez moare motorul, deci el are nevoie de cursa lui. Ei bine am pus ceva de metal, nu a functionat pentru ca surubelul sarea inapoi dupa ce lovea opritorul din metal (ceva de genul 2 bile de fier care se ciocnesc) , Pe urma am pus un cauciuc, ca sa fie moale ca degetul, si cu asta aproape perfect merge, dar dupa vre-o 5 minute de mers, cauciucul prezenta urme de uzura. Ar fi mers asa maxim 1 luna.....

                    Comment


                    • #55
                      Crezi ca poti sa ne pui o poza cu surubelul buclucas ? Poate ne vin oaresce idei si te putem ajuta ...

                      Comment


                      • #56
                        Salut, revin cu detalii.
                        Intre timp am trimis pompa la cineva la Baia Mare, unde este un service mercedes mare. Am discutat cu omul, i-am explicat ce si cum se comporta motorul, si ca cu alta pompa nu face, deci este din pompa. Operatia a durat vreo 3 luni, de cand am trimis pompa pana cand am primit-o inapoi (ieri) .
                        Omul a spus ca pompa era ok, dar era uzura la pistonase. Le-a recimentat, si le-a pus la loc. A testat-o la temperatura de 80 de grade si a centricubat-o.
                        Mi-a spus ca daca masina va face tot asa, insemna ca am o fisura in chiulasa. M-a intrebat daca nu pierd apa, si i-am spus ca nu stiu, dar m-am dus sa ma uit in radiator. Apa nu mai era, adica se vedeau elementii.......
                        Acuma mi-e frica ca omul are dreptate si chiar am fisura in chiulasa. In aceasta situatie, ce fac? Toata lumea mi-a spus ca fonta nu se sudeaza, ca daca se sudeaza nu tzine, etc......
                        A probat cineva cu praf dinala ce se baga in radiator, ca sa nu mai curga apa?
                        E bun de ceva?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF