Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers neregulat la relanti 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Fum mult

    In primul rand ce culoare are fumul. Este foarte important, si de aici trebuie inceput cu depistarea problemei. Am mai scris si in alte topicuri, dar mai spun o data:
    1-Fum negru-consum in exces de motorina:
    -injectoare dereglate
    -pompa de injectie prost centricubata, sau defecta.
    -posibil pompa de combustibil defecta.
    Aceste trei probleme se rezova numai la un pompagiu adevarat, care stie sa lucreze cu standul de centricubat, in functie de tipul pompei de injectie.
    2-Fum albastru:
    -consum de ulei
    3-Fum alb:
    -avansul dereglat-se desfac cele 5 conducte de alimentarede la pompa, si se roteste pompa pana dispare fumul. Posibil sa nu ai demaraj si pentru ca avansul nu este corect reglat

    Comment


    • #32
      Fumul este alb - gri, in nici un caz nu este fum albastru de ulei sau negru . Am mai avut motoare praf si cunosc mirosul specific de ulei ars de motor praf. Fumul asta miroase ca la o basculanta din aceea mai veche. Demarajul a scazut intradevar, dar cred ca din cauza constructiei pompei. Avansul dupa cum am scris este pus intre 24 - 25 de grade. eu zic ca e bine asa......

      Comment


      • #33
        Avans

        Daca ai fum alb-gri si demaraj mai puturos ( la motor de 3000cmc, cand ii dai talpa, ar trebui sa te ingroape in scaun ) ai avans mic. 24-25 de grade este punerea la punct a pompei de injectie, ca sa-ti porneasca la sfert.
        Desfa canductele si roteste-o un pic spre inainte, si vezi ce se intamla.
        Din pacate, la domiciliu, acest reglaj se face prin tatonare.
        Daca simti ca nu ai demarajul care trebuie, o mai rotesti un pic, si tot asa pana dispare si acel fum alb-gri. Bafta !.
        Asteptam vesti.

        Comment


        • #34
          Spre inainte inseamna sa dau pompa inspre motor? Cana am fost la un alt mecanic, mi-a pus o teava si a inceput sa dea pompa catre motor. Nu mai tragea deloc. Cand am ajuns acasa am facut taman invers, si iar a avut motorul viatza. Deci cum dau pompa, catre motor, sau catre aripa stanga fatza?

          Comment


          • #35
            Originally posted by chirostar View Post
            Spre inainte inseamna sa dau pompa inspre motor? Cana am fost la un alt mecanic, mi-a pus o teava si a inceput sa dea pompa catre motor. Nu mai tragea deloc. Cand am ajuns acasa am facut taman invers, si iar a avut motorul viatza. Deci cum dau pompa, catre motor, sau catre aripa stanga fatza?
            Inainte- inapoi, in functie de cum cere masina. Ultima oara la mine am rotit pompa la maxim spre motor, ca sa dispara fumul alb. Nu am inteles treaba cu teava. Dupa ce desfaci conductele, slabesti putin piulitele de fixare a pompei si rotesti cu mana, ar trebui sa mearga foarte usor. Cand trebaluiesti pe la masina poti sa-mi dai si telefon, ca sa nu mai pierzi timpul cu mesaje pe forum.
            Doamne ajuta !.

            Comment


            • #36
              Dupa ce am ajuns acasa nu mai pocnea injectorul respectiv. Nu stiu care a fost pentru ca nu mi-am dat seama. Am dat putin pompa catre motor si nu mai scotea nici fum. Este posibil sa fi fost de la mizerie? Si a fost necesar un drum mai lung pentru a se curatza? Restul serii mi-am ocupat-o cu re pararea sistemului de oprire care a fost exact cum imi imaginam, o mizerie pe unul dintre furtunasele de vacum. Acum o pot si opri cand vreau.. Si am mai realizat ceva si anume o reparatie rudimentara a scaunului de sofer. Fostul proprietar avea peste 100 kg si din 8 arcuri sau cate sunt pe scaun, pe stanga (partea unde te sui in masina) erau rupte 5, in orice caz mai mult de jumate, iar pe cealalta 4 sau pe la jumate. Exista deja o reparatie, sau o tentativa facuta cu sudura, care evident a facut mai mult rau decat bine. Eu am incercat tot cu sudura, arcurile fiind deja compromise de sudurile precedente, si unele au mers altele au necesitat coliere si suruburi....
              In final merge bine, nu ma baga in scaun ca pompa originala, dar e ok. Nu stiu inca cum e la viteza maxima, trebuie sa o scot si din oras putin. Acum urmeaza 2 aripi de fata si o vopsea, asa doar pentru luciu. Seara buna!

              Comment


              • #37
                Originally posted by nstoe View Post
                Considera problema rezolvata pe deplin dupa ce parcurgi 500-1000 de km.
                Daca poti verifica de urgenta un consum, atat de ulei cat si de motorina; mai ales de motorina, sa fie cat mai exact, pentru a-ti da seama de functionarea pompei.
                Trebuie sa fie un loc pe unde se pune ulei in carterul pompei. Acel surub de care pomenea colegul este pentru prea plin; nu cred ca fabricantul indica introducerea de ulei cu seringa.
                In timpul mersului fii atent si la fumul scos pe esapament, pentru ca in sarcina este altceva.
                Oricum felicitari pentru curaj si initiativa, si asteptam vesti in continuare.
                Si eu sunt sigur ca fabricantul nu introducea ulei cu seringa.Era vorba despre o solutie de avarie daca pompa nu-si ia singura ulei.Am experimentat acum cativa ani,la o Cobra, si a dat rezultate. E adevarat ca ulterior am schimbat pompa cu una in regula..
                99 LUP

                Comment


                • #38
                  Avans

                  La motoarele de 3000 si 2400 (de Cobra) se recomanda pozitionarea pompei la 24 de grade,iar la cele de 2000 si 2200 la 26 grade.In practica, asa cum bine spune colegul NSTOE, chestiunea e relativa si asta cred ca tine de gradul de uzura al motorului.
                  99 LUP

                  Comment


                  • #39
                    Mizerie

                    Daca nu mai scoate fum alb, in timpul mersului si cu motorul cald, nu a fost de la mizerie, ci de la faptul ca ai rotit pompa si implicit ai reglat avansul.
                    Toate bune si tine-o tot asa !.

                    Comment


                    • #40
                      Ok atunci cu fumul a fost din avans, dar ce ziceti despre bataia injectorului? La care nu i-am facut nimic. Si brusc nu mai bate. Acolo o fi fost mizerie, sau ceva? As vrea sa stiu pe viitor in caz ca se mai intampla, sa stiu de la ce este.

                      Comment


                      • #41
                        Pompa +injectoare

                        1-Pompa de injectie se regleaza pe standul de centricubare, si se urmaresc urmatorii parametrii:
                        -inceputul injectiei la toate racordurile de pompare
                        -egalitatea debitelor la toate injectoarelor
                        -debit maxim de combustibil
                        Atata timp cand nu stii in ce parametrii se afla pompa de pe masina ta, nu ma pot pronunta cu privire la bataia injectorului. O fi fost si mizerie, cine poate sti.

                        2-Daca iti trebuie demaraj mai puternic, se schimba pozitia pinionului de antrenare al pompei de injectie; un dinte reprezinta trei grade avans.

                        3-Avand in vedere interventiile empirice efectuate la pompa, se impune de urgenta efectuarea unui consum de combustibil la 100/km.

                        Pana la urma ce cod are pompa asta?. Esti sigur ca este indicata pentru motorul tau ?.
                        Daca nu are buson de umplere, isi trage singura ungere?. Poate pui o poza cu ea.
                        Sper sa reusesti.
                        Last edited by nstoe; 03-19-2010, 10:49 AM.

                        Comment


                        • #42
                          Deci pompa este de pe alt motor. Sigur nu este indicata. Dar dupa cum am spus, nu am mai gasit o pompa care sa fie exact modelul original de pe masina. Pompa arata ca pe masinile mercedes 300TD Generatia '80+ este mai subtire, mai usoara, fata de cea originala. prinderea la motor e identica, conductele se potrivesc, cam totul e ok. Poze o sa incerc sa fac si sa pun. Cu ungerea e o treaba sigura, de uns se unge, am desfacut membrana de oprire, care la acest model este in partea de sus dreapta, fata de modelul original care era in lateral dreapta, catre filtrul de ulei. Pe acolo se vede bine cum circula foate mult ulei.
                          Da si din cauza interventiilor empirice, va trebui sa merg neaparat la un pompagiu. Dar o sa merg si eu sa vad ce si cum face.... Sa nu ma mai trezesc cu alte probleme.

                          Comment


                          • #43
                            Mi se pare ca am o alta problema, imi creste nivelul de ulei. Acuma tocmai am verificat pompa de alimntare a pompei de injectie si de acolo nu e. Prin alta parte pe unde poate sa intre? Doar nu or fi elementii pompei asa de uzati incat sa scape motorina si sa-mi ajunga in sistemul de ungere, pentru ca pompa merge ceas. Am mai avut o pompa care mi-a bagat motorina in baia de ulei, dar asa rapid in 2 drumuri de vreo 5 km a fost pana sus joja de ulei...., dar si pompa deabia mergea.... Deci asta daca merge bine ma gandesc ca nu va fi de-acolo. Are cineva alte idei?

                            Comment


                            • #44
                              Nu imi dau seama. Poate si faptul ca pompa de injectie este de pe alt tip de motor ...
                              99 LUP

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by chirostar View Post
                                Mi se pare ca am o alta problema, imi creste nivelul de ulei. Acuma tocmai am verificat pompa de alimntare a pompei de injectie si de acolo nu e. Prin alta parte pe unde poate sa intre? Doar nu or fi elementii pompei asa de uzati incat sa scape motorina si sa-mi ajunga in sistemul de ungere, pentru ca pompa merge ceas. Am mai avut o pompa care mi-a bagat motorina in baia de ulei, dar asa rapid in 2 drumuri de vreo 5 km a fost pana sus joja de ulei...., dar si pompa deabia mergea.... Deci asta daca merge bine ma gandesc ca nu va fi de-acolo. Are cineva alte idei?
                                Daca numai ti se pare, asteptam sa se confirme; trebuie sa lucram cu date concrete.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF