Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers neregulat la relanti 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by chirostar View Post
    Salut din nou, am luat o pompa, de la cineva, din pacate cu oamenii care au piese de genul asta, nu prea poti sa stai mult la discutii ca daca merge dau banu, el ti-o da, se jura pe tot ce are el ca vin din fabrica cu ea, etc. Eu am pus vre-o 6 pompe pana cum, si cu cele care erau ecxact de tipul nostru nu am gasit una buna, una mergea bine la relanti, dar m-am trzit cu 9 litri de ulei + motorina in baie, alta merge bine in ture, dar nu la relanti, etc. Am ajuns la concluzia ca poate toate or fi stricate din generatia respectiva, si am luat una tip nou, (anii '80) in seara asta am pus-o pe masina, este cu totul altceva, se simte mult mai stabil motorul nu am scos-o din curte, ca inca nu am terminat cu ea, dar e mai "linistit" problema este, bine inteles, si anume sta prea turata, daca reduc din tija de oprire, si o tin cu degetul are un relanti extraordinar, asa cum ar trebui sa fie. Dar nu stiu cum sa o fac sa stea asa, evident ca daca o tin cu degetul la relanti si vreau sa accelerez nu mai prea are nici o putere nimic. Intrebare pentru cine stie si a mai facut , se poate regla ralanti-ul la pompele de tip M in linie? Ceva de genul cum se regleaza la pompele RW (de la vre-un surub ceva) ?
    @cugino incearca sa gasesti o pompa , si sa o platesti doar dupa, cel mai bine ar fi sa gasesti un mecanic la care sa o duci cu tremurat si sa o iei fara, dar si asa eu personal am fost la unu mi-a tinut-o o luna si cand am luat-o omul o "rezolvase" marind-ui relanti-ul........
    Se poate regla ralanti-ul.Porneste motorul si dupa ce ajunge la temperatura normala vezi ca in capatul pompei,langa vacuum, ai o piulita de 13 pe o tija cu filet si cap hexagonal. Slabeste piulita si invarte tija o jumatate de tura spre blocul motor..Apoi strange bine piulita.Vezi ce efect are si daca mai trebuie umbli iar la tija.Bafta!
    99 LUP

    Comment


    • #17
      Da aia a fost primul lucru care l-am incercat, era cel mai accesibil surub si m-am gandit ca trebuie sa fie un reglaj de relanti sau ceva. L-am invartit pana la maxim, turatia a scazut, dar tot e pe la 1800 -2000 km (dupa ureche). mai exista alte solutii???

      Comment


      • #18
        Originally posted by chirostar View Post
        Da aia a fost primul lucru care l-am incercat, era cel mai accesibil surub si m-am gandit ca trebuie sa fie un reglaj de relanti sau ceva. L-am invartit pana la maxim, turatia a scazut, dar tot e pe la 1800 -2000 km (dupa ureche). mai exista alte solutii???
        E turat tot timpul, sau "galopeaza"? Mecanismul acceleratiei functioneaza bine? Ma refer la tija de la pompa si ansamblul care e fixat pe capacul culbutorilor.Si acolo e un surub cu distantier care s-ar putea sa fie prea strans.
        99 LUP

        Comment


        • #19
          Bricheta+faruri

          Sa le luam pe rand, ca altfel dam in balbaiala:
          1-Ce legatura are mersul tremurat al dieselului cu farurile si bricheta ?.
          2-Zici ca ai luat o pompa tip M. Pai inainte ce pompa aveai, ca aceste motoare au din fabrica pompe de inj. tip M. Motorul OM 617, 2998 cmc, din documentatie, trebuie sa aiba pompa de injectie model PES 5 M 55 C 320 RS 108, sau RS 108-1, si regulator RSF 350-2300 M 15 sau M 16, amandoua tipuri avand reglaje diferite.
          3-Turatia la ralanti trebuie sa fie de 650-750 tr/mn
          Cred ca este riscant sa umbli la debite, nu cred ca vei reusi sa le echilibrezi perfect pe toate cinci. Faptul ca nu s-a reusit sa se regleze nici una pe STAND, denota faptul ca toate erau extrem de uzate, sau pompagiul era "parat".

          Comment


          • #20
            Sta turat tot timpul. Nu galopeaza. Mecanismul cu tije de la acceleratie am fost atent si l-am reglar sa stea "relaxat" . Mai este o treaba tija de acceleratie de la pompa mi se pare ca s-ar putea sa loveasca si sa se opreasca in supapa cu bila de la returul sau turul (nu mai stiu) pompei, cea care este inspre motor. Precizez ca pompa este de alt tip, si s-ar putea sa fie si acolo o incompatibilitate, dar aseara nu am mai apucat sa verific, pentru ca a inceput zapada. Poate cumva sa fie din cauza ca este alt tip, sa aiba nevoie de injectoare diferite? care sa cedeze la 135 de bari? Ale mele sunt reglate la 115, sau cel putin ar trebui sa fie reglate la 115.......

            Comment


            • #21
              Mai exista posibilitatea ca pompa sa nu aiba lubrifiere cum trebuie.
              99 LUP

              Comment


              • #22
                Originally posted by chirostar View Post
                Sta turat tot timpul. Nu galopeaza. Mecanismul cu tije de la acceleratie am fost atent si l-am reglar sa stea "relaxat" . Mai este o treaba tija de acceleratie de la pompa mi se pare ca s-ar putea sa loveasca si sa se opreasca in supapa cu bila de la returul sau turul (nu mai stiu) pompei, cea care este inspre motor. Precizez ca pompa este de alt tip, si s-ar putea sa fie si acolo o incompatibilitate, dar aseara nu am mai apucat sa verific, pentru ca a inceput zapada. Poate cumva sa fie din cauza ca este alt tip, sa aiba nevoie de injectoare diferite? care sa cedeze la 135 de bari? Ale mele sunt reglate la 115, sau cel putin ar trebui sa fie reglate la 115.......
                Nu stim daca si lucreaza toate injectoarele..
                99 LUP

                Comment


                • #23
                  injectoare

                  Injectoarele sunt model BOSCH-DNO SD 220.
                  Presiune de tarage:
                  -noi- 115-123 bari
                  -reutilizati-100 bari

                  Comment


                  • #24
                    Injectoarele merg toate, asa pot sa spun ca le-am probat (desurubat fiecare conducta in parte) duzele sunt schimbate exact modelul precizat mai sus. Lubrifiere, cum sa verific? pompa cealalta avea acel furtun cu ulei care ducea direct in pompa aceasta nu mai are acel access. mecanicii zic ca se unge ea singura prin legatura de la motor, eu nu prea cred..... o sa torn niste ulei in ea....

                    Comment


                    • #25
                      ungere pompa inj.



                      Daca si pompa ta are un capac rosu cum este in poza, pe acolo se pune ulei de motor, pentru ungerea mecanismelor pompei de inj.
                      Last edited by nstoe; 03-17-2010, 19:04 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by chirostar View Post
                        Injectoarele merg toate, asa pot sa spun ca le-am probat (desurubat fiecare conducta in parte) duzele sunt schimbate exact modelul precizat mai sus. Lubrifiere, cum sa verific? pompa cealalta avea acel furtun cu ulei care ducea direct in pompa aceasta nu mai are acel access. mecanicii zic ca se unge ea singura prin legatura de la motor, eu nu prea cred..... o sa torn niste ulei in ea....
                        In dreapta pompei de amorsare, mai jos,e un surub cu cap de imbus.Il desfaci si bagi ulei pana curge.Cu o seringa sau ceva asemanator.
                        99 LUP

                        Comment


                        • #27
                          Sincer chiar ar trebui sa-ti verifici si compresia. Am observat ca si masina mea are un mers neregulat la relanti in sensul ca se misca stanga - dreapta. La masurarea compresiei, surpriza, diferenta de 4 atmosfere intre pistoane. Eu zic ca merita incercat pt 30-40 lei treaba asta.

                          Comment


                          • #28
                            Problema rezolvata. Deci cu pompa de injectie model mai nou, merge perfect pentru o masina de 30 de ani. Nu mai tremura deloc, si acum am si un ralanti bun. Am gasit in pompa un surub care limiteaza cursa tijei de angrenare a pistonaselor (nu este cu cremaliera). Am desurubat "la ochi" surubul respectiv, si acum merge rotund si cu ralanti destul de mic, cand e motorul cald. Am verificat si ungerea, desfacand membrana de oprire, si curge ulei pe-acolo in veselie, deci ceea ce am spus mai sus cum ca nu cred ca se unge a fost fals. Nu are capac rosu de ungere. Avansul l-am pus la 24,5 aproape 25 , pentru ca mi-a scapat de 2 ori peste 24, si nu am mai avut rabdare. La rece acum scoate mai mult fum, nu stiu daca e normal sau nu, dar dupa ce se incalzeste nu mai are nici urma de fum. Nu stiu inca cum este in mers.....
                            In schimb a aparut o problema care nu era inainte, si anume bate un injector, nu tot timpul ci la revenire dupa o accelerare. Bate de fiecare data diferit dupa fiecare accelerare si revenire la ralanti. O data cu bataia se misca si motorul intr-o parte si alta. Aveti cumva idee de ce bate un injector? Este infundat? sau are prea mult debit sau prea putin? Exista posibilitatea sa fie si ceva mizerie, de la cum am tot umblat cu pune pompa scoate pompa..... Compresia mi s-a spus ca este in regula la ultima vizita la mecanic, dar pe viitor o sa ma duc sa vad si eu cu ochii mei ce se intampla.
                            Am mai observat ca aceasta pompa se "armeaza" foarte greu fata de cealalta tip vechi pe care o aveam, la cea veche daca desfaceam o conducta de la un injector restul injectoarelor functionau in continuare, la asta daca desfac o conducta pierd toate presiune, iar cu motorul oprit daca desfac o conducta se duce presiunea din toata pompa, si trebuie dat la automat foarte mult.

                            Comment


                            • #29
                              Considera problema rezolvata pe deplin dupa ce parcurgi 500-1000 de km.
                              Daca poti verifica de urgenta un consum, atat de ulei cat si de motorina; mai ales de motorina, sa fie cat mai exact, pentru a-ti da seama de functionarea pompei.
                              Trebuie sa fie un loc pe unde se pune ulei in carterul pompei. Acel surub de care pomenea colegul este pentru prea plin; nu cred ca fabricantul indica introducerea de ulei cu seringa.
                              In timpul mersului fii atent si la fumul scos pe esapament, pentru ca in sarcina este altceva.
                              Oricum felicitari pentru curaj si initiativa, si asteptam vesti in continuare.

                              Comment


                              • #30
                                Primul drum pana la servici, aproximativ 7 km. La pornire scoate mult fum, pe drum a scos mult fum, asa mult fum nu a scos niciodata, eram ca o rabla. De tras trage destul de bine dupa parerea mea, dar nu se accelereaza asa cum se accelera cea veche, cred ca din cauza sistemului nou, cu parghii care nu "forteaza" pistonasele, demareaza mai lent, la cealalta pompa, cand apasam acceleratia "se simtea" mult mai tare. Na nu mai stiu ce sa fac..... fara fum cu tremurat, sau cu fum fara tremurat.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF