Salut la toti, si bine v-am gasit.
Mi-am achizitionat de vre-o 4 luni o cobra 300D. La cumparare cel ce mi-a vandut-o mi-a explicat ca dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tremure. Eu ma gandeam atunci ca nu poate fi o problema mare un tremurat de motor la relanti. Ei bine m-am inselat, si asa incepe problema mea.
Dupa acul de temperatura al motorului la aproximativ 60 de grade motorul incepe sa mearga neregulat in sensul ca se comporta ca si cum unul dintre pistoane nu ar functiona. La o prima interventie la un mecanic, mi s-a spus ca e de la pompa, ca are uzura la elementi. Mers cu pompa la centricubat, vazut cu ochii mei cum omul o regleaza, rezultatul a fost la fel. Alt mecanic alta concluzie, injectoarele, am luat duze, centricubat si alea, fara sa vad de aceasta data, rezultat la fel. Alt mecanic alta concluzie, supapele, desfacut chiulasa, rectificat scaune, rectificat supape, pe masini bune, am vazut cu ochii mei, rectificarile s-au facut pe masini unde omul a reglat unghiurile respective. Montat tot pus la loc, acelas rezultat, s-a remarcat un mult mai bun mers la pornire, la zgomot, dar la cald dupa aproximativ 20 - 30 de minute de mers in relanti o ia razna relantiul din nou. Tremuratul motorului este ceva de genul 10 centimetri in stanga 10 in dreapta. Incercat sa il stabilizez cu mana, nici o sansa, este ceva de genul ca si cum avansul sau debitul pentru unul sau 2 cilindrii este altfel fata de ceilalti 3 ramasi.
mai precizez ca porneste normal la -20 de grade, trage destul de bine, si la turatie se aude rotund. Supapele reglate corect, vazut cu ochii mei, chiar pentru siguranta, omul a pus 0,15 admisie si 0,4 evacuare. La relanti la teava de esapament se aude ca un fel de rateu in toba, ca si cum "ar scapa" .....
Acelas sunet "scapare" se aude si la galeria de admisie daca filtrul cu suport cu tot este dat jos. Pompa este pusa la 24 grade fata de ot. Sunt la a 4 pompa de injectie pusa pe masina si nu merge sau merge mai prost, sau are alte probleme... PLEASE HELP!!!
Mi-am achizitionat de vre-o 4 luni o cobra 300D. La cumparare cel ce mi-a vandut-o mi-a explicat ca dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tremure. Eu ma gandeam atunci ca nu poate fi o problema mare un tremurat de motor la relanti. Ei bine m-am inselat, si asa incepe problema mea.
Dupa acul de temperatura al motorului la aproximativ 60 de grade motorul incepe sa mearga neregulat in sensul ca se comporta ca si cum unul dintre pistoane nu ar functiona. La o prima interventie la un mecanic, mi s-a spus ca e de la pompa, ca are uzura la elementi. Mers cu pompa la centricubat, vazut cu ochii mei cum omul o regleaza, rezultatul a fost la fel. Alt mecanic alta concluzie, injectoarele, am luat duze, centricubat si alea, fara sa vad de aceasta data, rezultat la fel. Alt mecanic alta concluzie, supapele, desfacut chiulasa, rectificat scaune, rectificat supape, pe masini bune, am vazut cu ochii mei, rectificarile s-au facut pe masini unde omul a reglat unghiurile respective. Montat tot pus la loc, acelas rezultat, s-a remarcat un mult mai bun mers la pornire, la zgomot, dar la cald dupa aproximativ 20 - 30 de minute de mers in relanti o ia razna relantiul din nou. Tremuratul motorului este ceva de genul 10 centimetri in stanga 10 in dreapta. Incercat sa il stabilizez cu mana, nici o sansa, este ceva de genul ca si cum avansul sau debitul pentru unul sau 2 cilindrii este altfel fata de ceilalti 3 ramasi.
mai precizez ca porneste normal la -20 de grade, trage destul de bine, si la turatie se aude rotund. Supapele reglate corect, vazut cu ochii mei, chiar pentru siguranta, omul a pus 0,15 admisie si 0,4 evacuare. La relanti la teava de esapament se aude ca un fel de rateu in toba, ca si cum "ar scapa" .....
Acelas sunet "scapare" se aude si la galeria de admisie daca filtrul cu suport cu tot este dat jos. Pompa este pusa la 24 grade fata de ot. Sunt la a 4 pompa de injectie pusa pe masina si nu merge sau merge mai prost, sau are alte probleme... PLEASE HELP!!!
Comment