Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers neregulat la relanti 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers neregulat la relanti 300D

    Salut la toti, si bine v-am gasit.
    Mi-am achizitionat de vre-o 4 luni o cobra 300D. La cumparare cel ce mi-a vandut-o mi-a explicat ca dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tremure. Eu ma gandeam atunci ca nu poate fi o problema mare un tremurat de motor la relanti. Ei bine m-am inselat, si asa incepe problema mea.
    Dupa acul de temperatura al motorului la aproximativ 60 de grade motorul incepe sa mearga neregulat in sensul ca se comporta ca si cum unul dintre pistoane nu ar functiona. La o prima interventie la un mecanic, mi s-a spus ca e de la pompa, ca are uzura la elementi. Mers cu pompa la centricubat, vazut cu ochii mei cum omul o regleaza, rezultatul a fost la fel. Alt mecanic alta concluzie, injectoarele, am luat duze, centricubat si alea, fara sa vad de aceasta data, rezultat la fel. Alt mecanic alta concluzie, supapele, desfacut chiulasa, rectificat scaune, rectificat supape, pe masini bune, am vazut cu ochii mei, rectificarile s-au facut pe masini unde omul a reglat unghiurile respective. Montat tot pus la loc, acelas rezultat, s-a remarcat un mult mai bun mers la pornire, la zgomot, dar la cald dupa aproximativ 20 - 30 de minute de mers in relanti o ia razna relantiul din nou. Tremuratul motorului este ceva de genul 10 centimetri in stanga 10 in dreapta. Incercat sa il stabilizez cu mana, nici o sansa, este ceva de genul ca si cum avansul sau debitul pentru unul sau 2 cilindrii este altfel fata de ceilalti 3 ramasi.
    mai precizez ca porneste normal la -20 de grade, trage destul de bine, si la turatie se aude rotund. Supapele reglate corect, vazut cu ochii mei, chiar pentru siguranta, omul a pus 0,15 admisie si 0,4 evacuare. La relanti la teava de esapament se aude ca un fel de rateu in toba, ca si cum "ar scapa" .....
    Acelas sunet "scapare" se aude si la galeria de admisie daca filtrul cu suport cu tot este dat jos. Pompa este pusa la 24 grade fata de ot. Sunt la a 4 pompa de injectie pusa pe masina si nu merge sau merge mai prost, sau are alte probleme... PLEASE HELP!!!

  • #2
    Suporti la motor sunt buni? vezi sa nu fie rupti unul dintre ei sau cauciucul copt, mai ai si niste amortizoare la motor in stg jos cind te uiti din fata masinii si in dr la fel pt echilibrare motor, sa nu batzaie motorul,bujiile sunt bune le ai verificat indicat este sa fie toate acelasi model...

    Comment


    • #3
      Poate nu e pus calumea la punct. Cand opresti motorul are tendinta sa se clatine volanta inainte si inapoi. Ceva e genu nu se opreste instant.. daca te uiti ca si cum are o tendinta de a se invarti "invers".
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Posibil distributia

        Intr-o carte tehnica de Intretinere, Cunoastere si Reparare a automobilelor , referitor la cazul tau, se da ca posibile defectiuni urmatoarele:
        1-Functionarea neregulata, uneori cu zgomot, a motorului este, indeosebi, urmarea uzurii inegale a camelor de la arborele cu came. Chiar daca reglajele sunt corecte, motorul functioneaza neregulat datorita uzurii camelor.
        2-Motorul functioneaza neregulat, cand jocurile sunt reglate inegal, sau la uzarea suprafetelor frontale ale culbutorilor sau supapelor.

        3-Cand la ralanti motorul functioneaza neregulat, supapele nu etanseaza chiar daca jocul termic a fost reglat.
        Acum doua intrebari:
        1- Se aud cumva batai in zona blocului motor?.
        2-Iese ceva fum pe esapament, cand motorul este cald ?. Daca da, ce culoare are ?.
        Deocamdata aceasta problema a ta este prezentata numai in zona distributiei.
        PS: speram ca ai verificat suportii motorului; sigur ca se iau in calcul si alte posibile defectiuni.
        Last edited by nstoe; 03-13-2010, 01:19 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by chirostar View Post
          Salut la toti, si bine v-am gasit.
          Mi-am achizitionat de vre-o 4 luni o cobra 300D. La cumparare cel ce mi-a vandut-o mi-a explicat ca dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tremure. Eu ma gandeam atunci ca nu poate fi o problema mare un tremurat de motor la relanti. Ei bine m-am inselat, si asa incepe problema mea.
          Dupa acul de temperatura al motorului la aproximativ 60 de grade motorul incepe sa mearga neregulat in sensul ca se comporta ca si cum unul dintre pistoane nu ar functiona. La o prima interventie la un mecanic, mi s-a spus ca e de la pompa, ca are uzura la elementi. Mers cu pompa la centricubat, vazut cu ochii mei cum omul o regleaza, rezultatul a fost la fel. Alt mecanic alta concluzie, injectoarele, am luat duze, centricubat si alea, fara sa vad de aceasta data, rezultat la fel. Alt mecanic alta concluzie, supapele, desfacut chiulasa, rectificat scaune, rectificat supape, pe masini bune, am vazut cu ochii mei, rectificarile s-au facut pe masini unde omul a reglat unghiurile respective. Montat tot pus la loc, acelas rezultat, s-a remarcat un mult mai bun mers la pornire, la zgomot, dar la cald dupa aproximativ 20 - 30 de minute de mers in relanti o ia razna relantiul din nou. Tremuratul motorului este ceva de genul 10 centimetri in stanga 10 in dreapta. Incercat sa il stabilizez cu mana, nici o sansa, este ceva de genul ca si cum avansul sau debitul pentru unul sau 2 cilindrii este altfel fata de ceilalti 3 ramasi.
          mai precizez ca porneste normal la -20 de grade, trage destul de bine, si la turatie se aude rotund. Supapele reglate corect, vazut cu ochii mei, chiar pentru siguranta, omul a pus 0,15 admisie si 0,4 evacuare. La relanti la teava de esapament se aude ca un fel de rateu in toba, ca si cum "ar scapa" .....
          Acelas sunet "scapare" se aude si la galeria de admisie daca filtrul cu suport cu tot este dat jos. Pompa este pusa la 24 grade fata de ot. Sunt la a 4 pompa de injectie pusa pe masina si nu merge sau merge mai prost, sau are alte probleme... PLEASE HELP!!!
          Bun venit pe forum,cred că un test de compresie ar lămuri totul.
          Deobicei primul cilindru se uzează mai rapid avînd o răcire mai intensivă
          fiind primul după pompa de apă.Exact acelaşi simptome le-am întîlnit acum
          vreo 20 ani,aproape aceaşi paşi am făcut fără rezultate,după testul de compresie a trebuit rectificate doi cilindri + schimbate pistoanele si s-a rezolvat.

          Comment


          • #6
            Uzura camasi

            Il rugam pe colegul muszuke sa detalieze putin, daca se poate, fiindca este un caz interesant.
            1-Cum se pot uza cilindrii fara uzura la segmenti ?.
            2-Daca sau uzat si segmentii, cum de nu apare consum de ulei, si implicit fum albastru pe esapament ?.
            3-Daca sau uzat camasile in asa hal, nu are compresie, si deci nu ar pornii la -20 de grade ?.
            Astept cu interes rezolvarea acestei ciudate probleme.
            Last edited by nstoe; 03-13-2010, 16:46 PM.

            Comment


            • #7
              Salut din nou, si multumesc pentru sfaturile de pana acum.
              la axul cu came, nu l-am masurat, dar dupa cate axe am mai vazut eu stiu ca ar trebuie sa aibe o culaoare mai inchisa zona cu uzura, si dupa cate am vazut nu mi s-a parut sa aibe ceva uzura. 2. Raglajul supapelor, l-am facut cat am putut de bine, dar recunosc ca nu m-am straduit 100% Am mai facut astfel de reglage la masini pe benzina, si acolo nu prea se simte un reglaj inegal , mai ales la ralanti. La diesel este altfel? este mai sensibil? 3. Daca jocul este reglat, cum e posibil ca supapele sa nu etanseze? Nu inteleg.... Batai se aud daca umblu la tevile de la injectoare, spre exemplu astazi am facut urmatorul test, am desfacut teava injectorului 1 cu motorul pornit, si nici o influenta, ca si cand nu ar fi fost. Iar dupa o sute de desfaceri si refaceri am observat ca daca desfac teava ingectorului 5 incepe sa pocneasca injectorul 1, daca o strang la loc moare iar injectorul 1. Daca pun mana pe tevile de la injectoare pe fiecare teava se simte impulsul dat de pompa, la 1 nu se simte nimic decat daca accelerez putin , sau daca desfac teava nr.5 Chiar nu mai stiu ce sa cred.... In momentul cand accelerez motorul impulsurile care se simt pe teava injectorului 1 sunt aleatorii si in concordanta cu impulsurie pocneste si injectorul.... In legatura cu fumul cand motorul este cald nu se vede sa scoata fum, doar daca accelerez si e fum normal de diesel fara catalizator, asa cenusiu nici negru nici alb .... Mai scoate ceva fum la pornire rece, si atunci e tot cenusiu doar ca e un pic mai mult... In legatura cu oprire motorului nu pot sa dau un raspuns clar pentru ca dupa ce am plecat de la un service am observat ca oprirea nu mai functioneaza cum trebuie, este cumva infundat robinetul de vacum de la contact , simptomele sunt: rotesc cheia, se opreste dupa 20 de secunde, daca vreau sa pornesc nu porneste, trebuie sa ma duc la motor, sa scot furtunasul de la vacum, se aude ca trage aer, iar pe urmas merge totul ok. Ma gandesc ca vre-un mecanic murdar pe maini am mesterit pe-acolo si a intrat mizerie pe furtune. Inainte de vizita la mecanic era perfect.... Suportii motorului sunt cam uzati, dar va spun clar e ceva dereglat din motor, nu par a fi suportii....
              Astept si alte solutii
              Multumesc anticipat
              La rece merge perfect, se aud 5 pistoane, tot ce trebuie, la cald doar 4 batai...

              Comment


              • #8
                Exact aceeasi problema o am si eu,la rece merge rotund,se aude foarte bine insa dupa ce se incalzeste o ia razna si merge in patru pistoane balansand masina cu totul.La drept vorbind masina mea se comporta identic cu cea a colegului chirostar.Precizez ca am in jur de 5000 km de cand am facut motorul cap-coada.Ce mi-au facut aia in motor...Dumnezeu stie.
                Last edited by cugino; 03-14-2010, 03:04 AM. Reason: completari
                CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Il rugam pe colegul muszuke sa detalieze putin, daca se poate, fiindca este un caz interesant.
                  1-Cum se pot uza cilindrii fara uzura la segmenti ?.
                  2-Daca sau uzat si segmentii, cum de nu apare consum de ulei, si implicit fum albastru pe esapament ?.
                  3-Daca sau uzat camasile in asa hal, nu are compresie, si deci nu ar pornii la -20 de grade ?.
                  Astept cu interes rezolvarea acestei ciudate probleme.
                  Buna,

                  1-se uzează şi segmenţi fără îndoială,din experintă stiu că la fiecare motor
                  mercedes diesel care era in stare originală am găsit uzură mai mare la
                  cămăşi când colo segmenţi se încadrau în nivelul de toleranţă
                  2-la motor mercedes diesel prima dată se uzează segmentul de compresie
                  de asta consumul de ulei respectiv fumul albastru este nesemnificativ
                  3-compresia scade la un cilindru,fiind un motor in 5 restul de 4 cilindri
                  asigură o pornire chiar la -20C,după pornire creşte temperatura şi inegalităţile de compresie devin mai evidente care tind să dispară peste o
                  anumită turaţie.

                  Comment


                  • #10
                    @ cugino mie toata lumea mi-a spus ca este din cauza pompei, la toata lumea ma refer la mecanicii astia care te ajuta doar sa iesi pe poarta service-ului cu masina, si pe urma noroc bun. Dar toti au spus asta fara nici o dovada, toate asa din auzite. V-am spus la centricubat am vazut eu cu ochii mei ca toate pistonasele din pompa scoteau mult peste 600 de bari. Treaba este ca acuma sunt la a 6 pompa de injectie care nici aia nu merge... Adica nici macar nu porneste.... Am tot umblat pe la dezmembrari, si alti indivizi cu piese, dar se pare ca nici o pompa din generatia masinii mele nu mai este buna. Luni seara, sper sa ajung sa iau o pompa "tip nou" arata altfel si sper sa imi rezolve problema....

                    Comment


                    • #11
                      .

                      Nu stiu daca te ajuta dar verifica furtunul de vacuum de la pompa de injectii.Mise par simptome ca atunci cand furtunul de vacuum aste iesit.O zi buna.

                      Comment


                      • #12
                        @chirostar eu sincer sa fiu am facut motorul la niste mosnegi "cu experienta" in cobre.Dupa cum am spus am exact aceleasi simptome ca si tine.Nu am incercat sa merg in alta parte deoarece le-am dat o gramada de bani,nu m-am tiganit,insa am avut pretentia sa iasa totul ca la carte,in consecinta vreau sa-mi remedieze ei problema,numai ca dupa cate vad sunt cam paraleli cu fenomenul cobra.Nu stiu cati km. are motorul tau insa al meu a trecut putin de 5000 km.Exact aceeasi trepidatie,exact acelasi mers relativ rotund la rece,exact acelasi fum gri pe care il scoate atat la relanti cat si in turatie.In concluzie acestea nu sunt simptome ce rezulta dintr-o uzura excesiva a motorului(al meu avand doar 5000 km.),ci doar e vb.de o greseala de montaj,de reglaj sau cum spune lenyn poate fi ceva simplu gen vacuum sarit.Dati drumul la informatii fratilor..."Cobre down!!...cobre down!!..."HELP !!
                        CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                        Comment


                        • #13
                          Salut din nou, am luat o pompa, de la cineva, din pacate cu oamenii care au piese de genul asta, nu prea poti sa stai mult la discutii ca daca merge dau banu, el ti-o da, se jura pe tot ce are el ca vin din fabrica cu ea, etc. Eu am pus vre-o 6 pompe pana cum, si cu cele care erau ecxact de tipul nostru nu am gasit una buna, una mergea bine la relanti, dar m-am trzit cu 9 litri de ulei + motorina in baie, alta merge bine in ture, dar nu la relanti, etc. Am ajuns la concluzia ca poate toate or fi stricate din generatia respectiva, si am luat una tip nou, (anii '80) in seara asta am pus-o pe masina, este cu totul altceva, se simte mult mai stabil motorul nu am scos-o din curte, ca inca nu am terminat cu ea, dar e mai "linistit" problema este, bine inteles, si anume sta prea turata, daca reduc din tija de oprire, si o tin cu degetul are un relanti extraordinar, asa cum ar trebui sa fie. Dar nu stiu cum sa o fac sa stea asa, evident ca daca o tin cu degetul la relanti si vreau sa accelerez nu mai prea are nici o putere nimic. Intrebare pentru cine stie si a mai facut , se poate regla ralanti-ul la pompele de tip M in linie? Ceva de genul cum se regleaza la pompele RW (de la vre-un surub ceva) ?
                          @cugino incearca sa gasesti o pompa , si sa o platesti doar dupa, cel mai bine ar fi sa gasesti un mecanic la care sa o duci cu tremurat si sa o iei fara, dar si asa eu personal am fost la unu mi-a tinut-o o luna si cand am luat-o omul o "rezolvase" marind-ui relanti-ul........

                          Comment


                          • #14
                            .

                            In cazul in care remediati problemele,spuneti si voi cum ati facut .O zi buna tuturor.

                            Comment


                            • #15
                              O oarecare rezolvare a fost, inainte sa iau cealalta pompa, am facut ceea ce nu e voie sa se faca niciodata. Am umblat la debite. Asa am observat ca pompa nu prea mai e buna decat de pus pe tractoare, efectiv nu se putea regla. Prin incercari am aflat care este elementul slab al pompei, si m-am ocupat de acela. Asta am facut-o doar cu motorul cald, momentul in care nu-mi mergea regulat. Dupa ce am frecat-o vre-o 2 zile am reusit sa o fac sa stea fara sa miste motorul la relanti. Dar cum aprindeam farurile sau bricheta de la masina, imediat incepea sa tremure, am dedus regulatorul de relanti.... Un alt efect secundar a fost ca la rece, injectorul 1 pocnea ca naiba, pentru ca era supra alimentat..... Deci nu a fost o treaba buna, doar joaca. Alta pompa ...... O sa scriu dupa ce reusesc sa reglez pompa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF