Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la pornire cu motorul cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intradevar cand o masina nu porneste la cald de obicei sunt probleme la pompa de injectie. Poti face o verificare a bujiilor pentru a vedea, dar cel mai bine este sa apelezi la un specialist zic eu pentru ca bujiile pot avea mai multe semne de boala si multe seamana intre ele. Dupa ce ai fost la cineva care se pricepe si te-ai uitat ce si cum face vei sti si tu la randul tau sa faci . Eu sunt de principiul asta.

    Comment


    • #17
      Cind o masina nu porneste la cald de obicei ii un senzor de temperatura.In fata la motor unde iti intra un furtun gros de apa ai cred senzorul de temperatura cu un singur fir.Ia si masoara rezistenta intre borna firului respectiv cu motorul rece si cu motorul cald, daca ai cam aceleasi valori de acol ii buba, daca nu te apuci si sapi mai adinc.

      Toate cele bune

      Comment


      • #18
        Incearca sa apesi cu mana pe clapeta debitmetrului in momentul in care dai la automat.
        Last edited by STEFAN V8; 02-13-2010, 23:23 PM.
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #19
          Din ceea ce scrii tu aici, e de la injectie. Ai cumparat cumva masina din Bucuresti?
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #20
            Salutare din nou..nu masina a fost cumarat din Zalau, in privinta cu injectoarele au fost incercate si sunt ok.
            Last edited by mer_se280; 02-15-2010, 09:28 AM.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Salutare din nou....masina a fost cumparat din Zalau, si in privinta cu injectoarele au fost incercate si sunt ok.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                O intrebare! Am observat ca lipsesc niste vacumuri, oare nu din problema asta nu porneste motorul? Iata niste poze cu vacumurile lipsa
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Iin privinta cu bujiile erau un pic umede dar a doua zi cand am incercat erau deja uscate, poate din cauza ca am dat la automat de aia s-au netezit bujiile.
                  Bujiile nu au voie sa fie umede . A doua zi erau uscate fiindca se evaporase benzina. Inseamna ca e ceva la injectie, debiteaza prea multa benzina in camera de ardere. La o ardere normala trebuie sa aiba o culoare caramizie. Este posibil ca problema ta sa fie si de aici. Ne mai auzim.
                  Last edited by nstoe; 02-15-2010, 16:34 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Salutare! Debitul de benzine se poate regla? Daca da atunci de unde?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Este un reglaj combinat aer+benzina. In partea stanga, sub filtrul de aer,se afla un surub cu cap de surubelnita. De acolo se regleaza aerul. In centrul filtrului de aer exista un orificiu. Se introduce un imbus de 3, si se regleaza relantiul. Concomitent se introduce pe teava de esapament, sonda unui aparat de masurat emisiile de CO., pentru a avea un reglaj corect al amestecului aer+benzina in camera de ardere. Sa auzim de bine!.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare. Inca nu am dat de problema...am schimbat bujiile (Beru), am incercat sa reglez aer+benzina dar nici o schimbare, am apasat clapeta debitmetrului iar nici o schimbare. Am auzit ca debitul de benzina se regleaza prin orificiul de la filtru de aer si din cat am inteles este reglat din fabrica si nu este recomandat dereglarea acestuia! Sincer nu mai stiu ce sa cred...astept parerile voastre in continuare. Va multumesc!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Deocamdata incearca sa te abtii si sa nu umbli la reglajul aer-benzina de sub filtrul de aer(o sa mergi la un specialist daca o sa fie cazul).Pentru inceput schimba bobina de inductie si vezi ce se intampla.Multa bafta.
                          CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                          Comment


                          • #28
                            Verifica discul debitmetrului care poate fi descentrat. Daca este descentrat la rece porneste usor dar la cald ineaca , discul nu urca pana sus si da drumul la mai multa benzina pe injectoare. Se pare ca trebuie neaparat sa montezi si acele vacumuri si daca nu ma insel vacumul ce vine pe furtunul negru din poza un capat intra in regulatorul de presiune care daca nu are furtunasul de vacuum nu mentine presiunea constanta in instalatia de injectie ( aproximativ 5bar). In cealalta poza este vacumul de la avansul vacuumatic de pe delcou.Lipsa acestuia poate cauza intarzieri la aprindere , explozii fie pe esapament , fie in injectie. Bafta !

                            Comment


                            • #29
                              Si unde vine conectat vacuumul de la avansul vacuumatic de pe delcou?Intreb fiindca nici la mine nu e conectat nicaieri.
                              CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                              Comment


                              • #30
                                Vacuumul din a doua fotografie vine fie in regulatorul de presiune(cum a spus danioan75)fie in WUR(warm up regulator).Banuiesc ca stii unde este localizat si este vb. de vacuumul mic de pe WUR(nu cel mare care vine de pe galeria de admisie.Multa bafta si nervi de otel.
                                CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF