Dupa ce acum cateva luni mi-am montat un modul de inchidere centralizata cu telecomanda briceag langa pompa de vacuum, si anume in portbagaj, m-am hotarat sa mut modulul sub bord, pentru ca nu-mi placea montajul in portbagaj.
Zis si facut: din usa soferului am scos firul albastru care duce in spate la pompa de servo si pe el m-am legat cu modulul telecomenzii.

Totul merge ok, masina se incuie/descuie atat din telecomanda cat si din oricare butuc. Si ca treaba sa fie un pic mai eleganta, mi-am comandat un stecker pentru consola de extra-optiuni: A013 545 32 28, de unde se poate lua cu usurinta un plus continuu, plus pe contact si masa:

Firul pentru claxon (avertizare acustica diferentiata pt inchidere/deschidere) l-am putut scoate usor in compartimentul motor, si am iesit cu el direct in tabloul de sigurante, unde m-am putut lega la firul unuia dintre claxoane. Singura problema ramasa inca nerezolvata ramane semnalul pentru semnalizatoare. Imi poate da cineva un sfat unde gasesc firele pentru a ma lega la ele ? Ma intereseaza varianta cea mai eleganta in zona de sub volan.
In spate a fost simplu, pentru ca acolo se ajunge usor la stopuri.
Am ales sa mut modulul in fata in ideea in care il voi putea lega la alarma masinii, ca atunci cand inchid masina din telecomanda, sa se armeze si alarma. Urmeaza o discutie noua pe aceasta tema, pentru ca o sa am nevoie de un releu care nu stiu daca exista si imi prin putin urechile aici. Mentionez ca alarma este una montata in 1988 si functioneaza impecabil, singurul inconvenient care pe mine ma cam deranjeaza este modul de armare, si anume cu o cheie separata, al carei butuc se afla pe usa soferului (vezi poza de mai jos):

PS: Voi reveni cu poze mai clare cand e gata operatiunea. Legaturile de mai sus sunt doar de proba, de aceea se vede si banda de izolat. Pentru varianta finala lucrez cu lipitura cu cositor, apoi banda, apoi cablu termocontractabil iar unde trebuie sa adun mai multe fire la un loc cu furtun spiralat negru pentru bujii.
Multumesc si toate cele bune !
Zis si facut: din usa soferului am scos firul albastru care duce in spate la pompa de servo si pe el m-am legat cu modulul telecomenzii.

Totul merge ok, masina se incuie/descuie atat din telecomanda cat si din oricare butuc. Si ca treaba sa fie un pic mai eleganta, mi-am comandat un stecker pentru consola de extra-optiuni: A013 545 32 28, de unde se poate lua cu usurinta un plus continuu, plus pe contact si masa:

Firul pentru claxon (avertizare acustica diferentiata pt inchidere/deschidere) l-am putut scoate usor in compartimentul motor, si am iesit cu el direct in tabloul de sigurante, unde m-am putut lega la firul unuia dintre claxoane. Singura problema ramasa inca nerezolvata ramane semnalul pentru semnalizatoare. Imi poate da cineva un sfat unde gasesc firele pentru a ma lega la ele ? Ma intereseaza varianta cea mai eleganta in zona de sub volan.
In spate a fost simplu, pentru ca acolo se ajunge usor la stopuri.
Am ales sa mut modulul in fata in ideea in care il voi putea lega la alarma masinii, ca atunci cand inchid masina din telecomanda, sa se armeze si alarma. Urmeaza o discutie noua pe aceasta tema, pentru ca o sa am nevoie de un releu care nu stiu daca exista si imi prin putin urechile aici. Mentionez ca alarma este una montata in 1988 si functioneaza impecabil, singurul inconvenient care pe mine ma cam deranjeaza este modul de armare, si anume cu o cheie separata, al carei butuc se afla pe usa soferului (vezi poza de mai jos):

PS: Voi reveni cu poze mai clare cand e gata operatiunea. Legaturile de mai sus sunt doar de proba, de aceea se vede si banda de izolat. Pentru varianta finala lucrez cu lipitura cu cositor, apoi banda, apoi cablu termocontractabil iar unde trebuie sa adun mai multe fire la un loc cu furtun spiralat negru pentru bujii.
Multumesc si toate cele bune !
Comment