Deci domnilor.
Trocsoarei mele, care saraca trece printr-un lung si anevoios proces de restaurare i s-au adaugat zilele trecute un set complet de arcuri de W126 cele existente pe masina (fata w123) fiind toate rupte (nu imi pot imagina ce vite au condus aceasta masina si intr-un asemenea hal).
Pe fata dupa anumite sfaturi de la unii cunoscatori s-au montat amortizoare Kiaba care se pare ca sunt foarte in mintile lor e adevarat mai scumbe dar bune.
Pe spate in schimb s-au montat tot amortizoare noi insa Monroe, eh se pare ca nu a fost cea mai buna optiune.
Ce as dori sa aflu de la cunoscatori ce altceva in afara de amortizoare pe care le voi schimba ca nu le suport ar putea sa mai clampane.
Daca exista ceva da-ti va rog poze ceva ajutator ca sa le pot comanda.
Nu de alta dar mi-am propus sa fac masina din ea.
Ce ar mai fi de adaugat pe fata s-au schimbat si alte piese nu doar cele enumerate mai sus, cum ar fi amortizor directie, bucsi semicaseta, o gramada de pivoti si pivotei nici nu stiu cum se numesc in numar de 6 din cate imi aduc mainte sau 8.
Insa se pare ca nu e inca suficient, mai trebuiesc si tiranti probabil amandoi chiar daca decedat e doar cel de pe dreapta si bucsi bascule, sau chiar basculele in sine.
Intrebarea mea la acest aspect ar fi urmatoarea, tinand cont ca a trecut probabil prin cazne groaznice de a ajuns cu toate arcurile rupte, prin schimbarea acestor elemente va reusi sa reajunga la un stadiu rezonabil de masina legata.
De ce spun acestea pentru ca ieri si astazi a trebuit sa revin la Autosoft pentru Unghiuri deoarece a fost destul de dificil sa se faca, iar acum ca rezultat sa spunem ca merge drept ~, dar este destul de vaga si acum volanul merge destul de greoi, exista riscul sa se strice ceva din tot ansamblul de tije matze si cate si mai cate peacolo.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Trocsoarei mele, care saraca trece printr-un lung si anevoios proces de restaurare i s-au adaugat zilele trecute un set complet de arcuri de W126 cele existente pe masina (fata w123) fiind toate rupte (nu imi pot imagina ce vite au condus aceasta masina si intr-un asemenea hal).
Pe fata dupa anumite sfaturi de la unii cunoscatori s-au montat amortizoare Kiaba care se pare ca sunt foarte in mintile lor e adevarat mai scumbe dar bune.
Pe spate in schimb s-au montat tot amortizoare noi insa Monroe, eh se pare ca nu a fost cea mai buna optiune.
Ce as dori sa aflu de la cunoscatori ce altceva in afara de amortizoare pe care le voi schimba ca nu le suport ar putea sa mai clampane.
Daca exista ceva da-ti va rog poze ceva ajutator ca sa le pot comanda.
Nu de alta dar mi-am propus sa fac masina din ea.
Ce ar mai fi de adaugat pe fata s-au schimbat si alte piese nu doar cele enumerate mai sus, cum ar fi amortizor directie, bucsi semicaseta, o gramada de pivoti si pivotei nici nu stiu cum se numesc in numar de 6 din cate imi aduc mainte sau 8.
Insa se pare ca nu e inca suficient, mai trebuiesc si tiranti probabil amandoi chiar daca decedat e doar cel de pe dreapta si bucsi bascule, sau chiar basculele in sine.
Intrebarea mea la acest aspect ar fi urmatoarea, tinand cont ca a trecut probabil prin cazne groaznice de a ajuns cu toate arcurile rupte, prin schimbarea acestor elemente va reusi sa reajunga la un stadiu rezonabil de masina legata.
De ce spun acestea pentru ca ieri si astazi a trebuit sa revin la Autosoft pentru Unghiuri deoarece a fost destul de dificil sa se faca, iar acum ca rezultat sa spunem ca merge drept ~, dar este destul de vaga si acum volanul merge destul de greoi, exista riscul sa se strice ceva din tot ansamblul de tije matze si cate si mai cate peacolo.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Comment