Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Orvo View Post
    @Shadow: Deja m-am mutat ... Sunt mandru platitor de impozite bulgaresti. Am spalat-o intre timp ...
    .
    Nu era Shadow dar oricum asta nu e o problema.

    Ne spui si noua care e regimul de inmatriculare a masinilor de putere mare vis-a-vis de cele obisnuite? Sunt diferente notabile?

    Comment


    • Nu stiu detalii prea multe, am facut totul printr-o firma. Eventual iti dau numarul lor de telefon daca te intereseaza.

      Comment


      • Da, si daca esti dragut sa ne spui (am mai intrebat o data) ce acte ai prezentat la astia mici de peste granita, daca merge si fara, romanisme d-astea de ne plac la toti. Thx.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • Ai nevoie doar de cartea masinii, fie ea de germania, romania, uzbekistan sau congo. In rest nimic ...

          Comment


          • Originally posted by Orvo View Post
            Ai nevoie doar de cartea masinii...
            Atat vroiam sa stiu ! Mersi.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • Si ca sa revin la solutia de curatat injectoarele, am 3 variante, pentru ca eu n-am simtit nici o diferenta (duralube + efix95 rompetrol):
              1. Solutia e apa de ploaie si nu are nici un efect.
              2. Injectoarele mele erau curate si nu am ce diferenta sa simt.
              3. Injectoarele sunt asa murdare incat trebuie sa repet tratamentul de mai multe ori.

              Nu stiu care e raspunsul corect ...
              Acum am bagat fara plumb de 99 de la petrom ... dar tot nu simt nici o diferenta.

              Comment


              • Bine v-am regasit !

                Salutare la toata lumea !
                Dupa inca un sezon criminal la servici (Nov - Mai), am si eu in sfarsit un pic de timp, asa ca bine v-am regasit !

                Cu toata nebunia care am avut-o pe cap, am reusit sa mai fac una alta la masina:

                Am spalat bateria


                Am schimbat rotorul de la aprindere:


                Am schimbat capacul:


                Capacul de protectie nou:


                Am re-etansat partea de sub aprindere:


                Am schimbat suportul rotorului (primul cumparat nu se potrivea .... chiar daca are acelasi cod MB):


                ...cu simering nou in spatele aprinderii:


                ... si cu garnitura noua la capacul motorului:


                Simboluri noi la rozetele de temperatura:

                Comment


                • ... continuare

                  Am dat jos admisia:


                  Am curatat clapeta:



                  Garnituri noi la injectoare (iara am luat garnituri gresite prima data - pe acelasi cod) si suruburi noi la suportii injectoarelor (cu Torx, ca cele cu Imbus le-am rotunjit - 2 dintre ele):


                  Am schimbat toate gumele/garniturile/o-ring-urile, etc si am facut curatenie generala:





                  Comment


                  • ... continuare







                    Comment


                    • ... continuare

                      Un test de presiune la benzina - totul in parametrii:

                      (scuzati lb. germana, am postat poza si pe un forum german)

                      Revizie a pachetului de pompa/filtru:

                      Cu filtru nou, garnituri noi, pompa noua Bosch



                      Bujii noi:


                      Filtru nou de aer:


                      Toate conexiunile de vacuum:


                      O mica diagnoza:


                      Si au fost mai multe, de exemplu tot ce e cu rosu in poza urmatoare am inlocuit:

                      Comment


                      • Am reusit sa-mi fac navigatia:



                        Si mai asteapta cuminti un set de discuri fata/spate, placute fata/spate si saboti si furtunele aferente:



                        ... si kit-ul K1:


                        Asa, acuma sper ca am ajuns la zi cu noutatile, ca sa pot sa incep iarasi sa va bat la cap cu diferite probleme

                        Comment


                        • Felicitări şi bine ai revenit.

                          Comment


                          • Multumesc.
                            O sa incept sa-l bazai pe Doc ... imediat.
                            In tot procesul asta mi-a murit acutatorul electro-hidraulic, nu se stie din ce motiv. Ideea e ca nu mai ajungea benzina nicicum la injectoare, de aceea am ajuns sa masor presiunea, etc. Am primit de la Dan500 alt acutator si merge ...

                            Comment


                            • Originally posted by doktor4carz
                              ... si mult mai bine decit cu cel vechi, dat fiind faptul ca Stellglied-ul de la motoarele de 8 difera de cele de la 6 in linie...

                              In cazul de fata i-am dat un actuator de pe 280SE!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Originally posted by doktor4carz
                                Incercatzi cu ala de la motorul de 8 in V, sa vedetzi goneta pe mashina dupaia...

                                ...si benzina curgand prin el ...
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF