Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor! Impozitul pentru 560SEL este nejustificat de mare. Ce pot face?!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Impozitul pentru 560SEL este nejustificat de mare. Ce pot face?!?

    Salutare. Sunt posesorul unui mercedes 560 sel, e o masina care mi-am dorit-o de mult si acum mi-am facut moftul. Problema e ca am primit o scrisoare de la taxe si impozite locale care imi zice ca se mareste impozitul de la 3000 la 3600. Problema e ca nu-mi mai permit sa o tin asa cu toate ca mi se rupe inima in mine trebuie sa fac ceva. Am 2 variante: Ori schimb motorul si pun un diesel mult mai mic ori o vand. As dori cateva sfaturi ce s-ar potivi cum reactioneaza dupa asta.etc Stiu ca ii scot inima dar asta e ori toata masina ori numai inima si sincer sa fiu cea e o placere enorma pt mine numai sa o conduc. urasc diesel-urile dar.....
    Multumesc anticipat!


    S-a modificat titlul pentru o abordare mai la obiect.
    Last edited by Semtexx; 03-25-2008, 23:50 PM.

  • #2
    Ar mai fi o varianta, nu platesti impozitu', da-i in sange.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Pune poze sa o vedem si noi
      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

      Asphalt F*ck*r

      Comment


      • #4
        strici masina daca pui un diesel pe ea

        Comment


        • #5
          Citeste primul post sa vezi cat costa taxele de transformare la RAR, azi , ca maine nu se stie... http://www.clubmercedes.ro/romania-p...28.html?t=1928

          La costurile de transformare in Diesel mai este de adaugat in afara de RAR, noua inmatriculare si piesele; motor, cutie, grup sau chiar punte spate, etc. + manopera. Masina nu va valora cati bani bagi in ea.

          Daca transformi masina in Diesel o vei distruge, si cu siguranta vei regreta rezultatul.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Daca tii la masina, o poti transforma cum vrei si la un pret cumsecade, in diesel bineinteles. Taxele de transformare le platesti o singura data. Impozitul e pe viata.
            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

            Comment


            • #7
              Sau.. cel mai elegant.. o vinzi si iti iei un 300SE eventual..uite una frumoasa: http://www.clubmercedes.ro/se-vinde-...99.html?t=1699
              E pacat sa faci struto-camila din masina.
              Acum.. depinde mult si de starea in care e a ta.

              Comment


              • #8
                daca tii la ea,vinde-o poate o ia careva ce poate plati impozitul....

                Comment


                • #9
                  vehicule valoare mica, vechi si Taxa mare

                  Originally posted by Tibanu View Post
                  Salutare. Sunt posesorul unui mercedes 560 sel, e o masina care mi-am dorit-o de mult si acum mi-am facut moftul. Problema e ca am primit o scrisoare de la taxe si impozite locale care imi zice ca se mareste impozitul de la 3000 la 3600. Problema e ca nu-mi mai permit sa o tin asa cu toate ca mi se rupe inima in mine trebuie sa fac ceva. Am 2 variante: Ori schimb motorul si pun un diesel mult mai mic ori o vand. As dori cateva sfaturi ce s-ar potivi cum reactioneaza dupa asta.etc Stiu ca ii scot inima dar asta e ori toata masina ori numai inima si sincer sa fiu cea e o placere enorma pt mine numai sa o conduc. urasc diesel-urile dar.....
                  Multumesc anticipat!
                  infintam un partid MB (partidul MB -munca si bunastare) -majoritate alegeri
                  taxa rezonabila . Asta e singura solutie ,altfel nu ne va intelege nimeni.
                  vorba mea:
                  frunza verde trei spanace ,
                  platesc taxa cat nu face,
                  masina'i din "78
                  e veche vere de tot ,
                  dar cu taxa no mai scot,
                  Imi vine sa plec in lume,
                  Unde sant taxe mai bune ,
                  ca la noi toti te jupoaie ,
                  si te-aduc la foc de paie.
                  unde esti tu Tepes doamne.
                  sa ii tragi putin de coarne
                  ca s-antors lumea pe dos
                  ai Istoric (auto).. platesti gros.

                  lirics of taxes vol.4
                  by Steen

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca o sa pun un motor de 2.5 pe ea ma duc la omologare si dupa pun inapoi monstrul. Seria de la motor nu e scrisa in certificatul de inmatriculare asa ca astia ma pot depista doar la itp. Si cand o sa fac itp-ul schimb motorul la loc. Pe mine nu ma deranjeaza consumul de 27 ci banii aia care ii dau la stat degeaba. sa nu platesc impozitul nu pot deoarece masian e pe societate. Ce zice-ti daca pun un 2.5 d pe ea ajung pana la RAR pt omologare si inapoi la mecanic. Apropo de taxele de la RAR o sa merg azi sa ma interesez dar la mien nu e cazul celui descris pe forum care trebuie sa plateasca 5200 deoarece eu nu cresc puterea originala a masinii cu peste 40% si o scad de la 250 la 122 parca are un 2.5

                    Comment


                    • #11
                      Partial este buna ideea, cu un singur amendament, cauta sa omologhezi tot un benzinar , eventual de 2600 cmc (chiar cu E1) pentru impozit mic, in talon sa fie scris benzina nu diesel din doua motive ;
                      - politistul sa auda zgomotul facut de motor corespunzator a cu ce scrie in talon.
                      - in viitorul foarte apropiat impozitul va fi diferentiat pentru benzina si diesel, ca si in restul Europei.

                      Ia uite chiar aici la noi pe form are un coleg de vanzare motor de 2600cmc benzinar model care a fost pus si pe W126 (1986-1991)... http://www.clubmercedes.ro/vind-moto...348.html?t=348
                      Last edited by orca; 03-25-2008, 13:09 PM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        suna fff bine ideea sa vedeam in ce conditii se face treaba, adica ce mai trebuie pus inafara de motor.

                        Comment


                        • #13
                          Scimba motorul ! Pune un m103 2,6L/6cil./160cai, a fost montat pe w201,w124 si w126, deci fiind prevazut in seria de fabricatie w126 nu o sa ai probleme cu omologarea ( daca pui 2,5l/5cil. nu il omologheaza).
                          Am si eu un w126 , fost 380se 8cil/3,8l, acum are motor de 2,6 de pe un 190, nu merge ca si V8-ul, dar nici nu mi-e rusine cu el , trage mai bine decat un diesel 3,0l (aspirat) si consuma 9,9l/100km combinat oras/afara (a ramas diferentialul de 2,47:1 al V8-ului, pe 190 avea 3,27:1).
                          Eu zic ca merita, n-o sa-ti traga ca si cel de 5,6l, dar si consumul... e de aproape 3 ori mai mic. Daca ajungi prin Oradea poti sa mergi cu a mea sa vezi cum e. Eu am facut schimbul de motor, complet inclusiv modificarea galeriei de evacuare (sudura cu TIG), electrica (care nu e chiar simpla), daca vrei detalii, poze, spune, vorbim mai tarziu.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • #14
                            Enumera nitzel optziunile de pe 560, ca sa itzi zic eu cite vei pierde odata ce schimbi motorul... Si dupa ce faci ce te-am rugat, te invatz si cum sa itzi ramina mashina mashina, daca vrei treaba facuta cu capul, nu cu fortza fizica...

                            Comment


                            • #15
                              Inteleg de ce vrei sa pui un motor mai mic, dar de ce diesel? Sunt sigur ca nu ti-ai luat V8 de 5.6 din ratiuni economice. Poti sa pui un 2.6 frumos si aia e.
                              Consumul la 2.6 nu este de 3 ori mai mic decat la 5.6 cum a zis colegul ci eventual cu 3 litri la suta mai mic.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF