Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Romania pitoreasca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Romania pitoreasca

    nu stiu daca subiectul acesta e postat unde trebuie dar sincer este aspectul cel mai putin interesant. la sfarsitul anului trecut am fost in germania ca sa imi iau un meredes 190 diesel cu motor de 2000 pentru piese. ghinionul a facut ca la un autohaus sa gasesc o masina care arata ok dar avea motor de 2,5 td(122 cp) automata. am facut o proba cu ea si am ramas de-a dreptul fara cuvinte: masina mergea superb iar motorul nici nu se auzea(zice-ai ca e benzina) nu m-am mai gandit la nimic altceva decat ca vreau sa fie masina mea si in ciuda pretului - 1700 euro am cumparat-o. pe drum : senzatii tari: credeati ca o masina din 1988 poate merge cu 180 km la ora si sa fie mai silentioasa decat una noua? eu nu credeam pana la aceasta masina!!!magnifica! am ajuns in tara si m-am interesa ce pot face sa o pastrez in aceeasi stare. recarosare?!?!?! foarte greu pile, spagi si nimic sigur! sa atept sa scada taxa(acum de vreo 7000 euro) in luna iunie 2008 si sa o inmatriculez atunci??? dar oare scade taxa? si ce fac pana atunci?.... gata m-am hotarat:ii schimb motorul si cutia si le pun pe a mea adica pe "romanca"; taxa de omologare la rar era de 600 ron+570 ron pt ca sporea puterea masinii cu peste 40% din puterea initiala+spaga pe care nu o pot preciza aici. nimic nu e prea mult ca sa ne indeplinim visurile, nu !!!??? ok, dupa lungi chinuri suferinte si certuri cu mecanicii(sunt si pretentios ca de: dupa ce te dai cu miere pe la bot....) am reusit sa o pun la punct dupa sufletul meu... si plin de fericire, inarmat cu rabdare si cu buzunarul plin da banuti m-am dus la omologare. STUPOOOOAAAREEEEE!!! taxa aia(minuscula as putea zice acuma) care era de 570 ron s-a modificat domnilor de la inceputul lunii februarie 2008:nu a crescut doar o data, nici de doua ori ci ca FAT FRUMOS-ul din povestile noastre : de 10 ori!!!! DE 10 ORI!!! adica s-a facut 5200 RON, ADICA 52 000 000 LEI VECHI, ADICA 52 MILIOOOAAANEEEE!!!.........deci plateam pentru omologare 600 ron+5200 ron+ SPAGAAAA!
    iar o masina ca a mea in romania nu costa mai mult 3500 euro...... atat am avut de spus ..... traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

  • #2
    nu pot decat sa imi imaginez cum te simti.. imi pare rau,sper sa o scoti la capat!!
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

    Comment


    • #3
      pai cum sa o scot la capat!?! am plecat de la rar injurand de mama focului si acum am schimbat la loc motorul!!!

      Comment


      • #4
        io zic sa mai astepti putin si cred ca iesi mai ieftin cu noua taxa
        Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

        Comment


        • #5
          usurel cu tonul,pls!aiurea..ti-au facut de lucru!!
          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

          Comment


          • #6
            Originally posted by georgenk4 View Post
            pai cum sa o scot la capat!?! am plecat de la rar injurand de mama focului si acum am schimbat la loc motorul!!!
            draga georgenk4...nu te enerva,imi cer mii de scuze pentru ce iti voi spune in continuare daca vrei nici nu lua in seama dar nu te-ai la varianta sa o smenuesti ? crede-ma meseriasi sunt destui si foarte discreti. e cam neortodox dar ce vina avem noi ca ne-am nascut in romania...

            Comment


            • #7
              credeti ca se merita sa smenuiesti o masina de 2000-3000 euro? parerea mea ca riscul este prea mare! am primit si eu destule oferte si nu cred ca renteaza. una dintre ele era" las-o asa da-mi mie actele si te rezolv eu asa incat platesti taxa de inmatriculare doar de 2000 euro" OOOOLEEE!!! am zis eu. da de unde: dai actele individului, iti falsifica chitanta de plata la trezorerie si apoi te duci cu dosarul la udriste si o inmatriculezi. daca ai noroc la prima incercare o inmatriculezi dar la primul pontaj facut intre Trezorerie si politie se descopera ca chitanta e falsa si atunci, ma scuzati de expresie dar "ai cam pus-o!!!".... cred ca o varianta valabila ar bulgaria. nu stiu inca exact cum sta chestia dar o sa o studiez.

              Comment


              • #8
                La mashina asta a ta, Bulgaria e cel mai plauzibil. Da-mi un semn si te pun in legatura cu cine trebuie.

                Comment


                • #9
                  nu cred ca mai am rabdare sa o iau de la capat. o vand pe piese si ma duc sa iau alta. dar astept totusi sa vad ce minune s-o intampla cu taxa cea fermecata si la momentul "0" iau o decizie.

                  Comment


                  • #10
                    Pacat..mare pacat.Circula inca o gramada de jafuri poluante si dacii de pe care zboara tabla...iar o masina buna trebuie sa ajunga donatoare....Lumea e intoarsa pe dos.

                    Comment


                    • #11
                      Tovarase georgenk4 eu as putea sa-ti sugerez o alta varianta. Faci itp-ul la masina cu motorul din acte si apoi transplantezi motorul bun pe masina. Peste doi ani, in cazul in care o ramane in continuare taxa si nu poti inmatricula masina, pui motorul vechi la loc si faci din nou itp ul.
                      Despre controalele de pe parcurs, mizeaza pe profesionalismul celor de la RAR.Cand am facut la a mea identificarea au cautat vreo 10 minute seriile.Dupa 10 minute m-au invitat afara din hala si nici acum nu stiu daca au pozat seriile sau nu.Mi-au dat identificarea asa ca la multi ani.
                      Pot sa bag mana in foc ca transplantul de motor conta insignifiant mai putin fata de taxa de inmatriculare.
                      Stop accidentelor!
                      Viata are prioritate!

                      Comment


                      • #12
                        Are dreptate Kama3. Faci RAR - ul cu motorul original, dupa aia schimbi motorul si gata doi ani de zile nu mai ai treaba. Crezi ca se uita vreodata vreun gabor sub capota sa vada cati cilindrii ai???? Chiar de ai accident, Doamne fereste, tot nu se uita nimeni sub capota, sa-ti vada seriile. Eu nu am auzit niciodata la noi ca politia a oprit pe vreunul sa-l verifice la motor. In cel mai rau caz se uita doar la seria de la caroserie.
                        Dak stiam mai demult de treburile astea nu mai dadeam ca dobitocul 570 Ron ca sa-mi omologheze motorul.(plus inca 73 Ron, reverificarea) Dar na asta e.

                        Cat despre taxa, nu te lasa pe baza ei. Politicienii pe fatza se cearta si pe la spate beau wisky cu lamaie. Asta se aplica si la Tariceanu cu Basescu. Doi incompetenti in fruntea unui guvern incompetent. No sa iasa nimic bun din treaba asta.

                        Noroc si sper sa faci alegerea cea mai buna.
                        http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                        Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                        Comment


                        • #13
                          la mine in talon figureaza un motor de 2000 ,si de fapt e de 2300..o singura data m-a oprit rar-ul si atunci am scapat ieftin ca i-a cazut capota in cap gashtei ) in rest..si itp-ul l-am facut(s-a prins ala destul de greu ,dar cu 50lei am scapat D)
                          au dreptate paradox si kama3,e o solutie buna
                          bafta!
                          Last edited by kryssa_rja; 03-24-2008, 23:27 PM.
                          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                          Comment


                          • #14
                            Si la noi cei mai profesionisti mecanici si ingineri sunt angajati la RAR.....Era o gluma de 1 Aprilie

                            Comment


                            • #15
                              Am facut identificarea la masina acum vre-o 2 saptamani. "Baetii" de la RAR de abia au gasit seria motorului ,au facut poza cu greu ,care poza era o chestie neclara ,jegoasa, ca o scama intinsa. Absolut sigur n-ar putea cineva vreoata sa identifice seria motorului dupa poza aia. Si inca ceva .Am carnet de 25 de ani dar absolut niciodata n-am fost oprit in trafic sa-mi verifice cineva seria motorului. Se verifica eventual seria sasiului .Cine dracu sta sa-ti verifice pe drum seria motorului care necesita totusi un dispozitiv special ? Pana la urma e o piesa de schimb,nu ? Parerea mea e ca poti merge linistit cu motorul ala ca nu te opreste nici dracu'.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF