Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Moare motorul la frana pe GPL

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare motorul la frana pe GPL

    Procedura e urmatoarea: Merg cu 30-50 km/h, franez pana la oprire, si imediat ce masina nu se mai misca incepe sa scada ralanti-ul pana la oprire. Daca apas pe frana cu motorul pornit stand pe loc, nu se intampla. Pe benzina nu se intampla, desi inainte cand mergeam pe benzina observam ca din cand in cand scade turatia brusc in mers, apoi isi revine.

    Poate ma ajutati sa identific problema, eu suspectez carburatorul.
    Poate fi din cauza pistonului care masoara vacuum-ul? Poate sa obtureze canalul de aer imediat dupa ce am pus frana, si astfel sa taie alimentarea cu amestec la motor? Daca da, cum as putea sa blochez pistonul in pozitie deschisa? Adica sa nu mai cada deloc?

  • #2
    Daca ar fi carburatorul, facea la fel si pe benzina. E gazul prost reglat sau trage aer fals pe undeva.

    Comment


    • #3
      N-ai vreun carburator tras pe dreapta care s-ar putea imprumuta? De proba ..

      Comment


      • #4
        Este din reglaje, mai da putin gaz din robinet.

        Comment


        • #5
          Am avut si eu o problema similara. Doar ca eu nu am avut vreodata GPL.
          Tu cand franezi esti intr-o treapta de viteza sau o lasi pe liber?
          Temperatura apei cum e?
          Hai sa iti povestesc ce se intampla la mine:
          Mergeam spre semafor cum ar veni, si eram la ~1 min distanta , vad ca e rosu, iau piciorul de pe acceleratie si scot din viteza si o las "pe liber" cum ar veni - practica proasta, dar s-a corectat. Bun, cand vitezometrul scadea la ~20 km/h, motorul se oprea din senin. Uneori pornea din prima, alteori nexam.
          Ce am observat eu urmarind temperatura apei : Daca era pana in 80 grade, motorul statea mai turat la relanti - cu exceptia cand apasai ambreiajul si erai in viteza ; in momentul in care ajungea la 80 , scadea turatia de relanti. In momentul asta murea motorul la stop si faze similare.
          Cauza..nu stiu nici pana azi.

          Comment


          • #6
            Originally posted by shadow View Post
            N-ai vreun carburator tras pe dreapta care s-ar putea imprumuta? De proba ..
            Nu mai am nici un Stromberg. Dar, dupa cum mincam cu polonicul mai devreme, nu e carburatorul de vina.

            Comment


            • #7
              Deci s-ar putea sa fie din cauza temperaturii motorului zici tu?
              Este adevarat ca face figuri doar dupa ce se incalzeste, si ca am radiatorul cam obturat si temperatura sta pe la 85 de grade.
              Mai este adevarat si faptul ca, daca merg cu 120 cu masina pe sosea mult timp prin caldura, cand o las la ralanti vibreaza toata ca un vibrator pana se mai raceste.
              O sa verific.

              Dok, am verificat, reglat si rasreglat instalatia de gaz, inclusiv pe noxometru pana i-au iesit spumele. Ba chiar am pus un filtru de aer sport, care sta direct pe carburator, sa vad daca nu cumva cel clasic tragea greu. Nici un efect.

              Comment


              • #8
                Sorry, n-am ştiut, şi azi când ţi-am ieşit în faţă credeam că m-ai vazut, şi că mă laşi să trec.
                Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                Mercedes W116 200D (Amalia)
                Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                Comment


                • #9
                  Nu te-am vazut decat cand mi-ai trecut tu prin fata
                  Ma concentram la aia cu duba care se bagau ca magarusii.
                  Oricum, tare cobra roz

                  Comment


                  • #10
                    Cum roz, măi, e portocalie toată ziua (de fapt e arămie, şi o să semene în curând cu un bot de cal , lovit în meclă). Al tău arată super. Nasol când ţi se opreşte în mijlocul drumului, că ăia din spate încep să claxoneze ca demenţii. Baftă cu reparaţia.
                    Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                    Mercedes W116 200D (Amalia)
                    Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                    BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                    Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                    http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                    Comment


                    • #11
                      Gura de admisie a aerului la filtru nu trebuie sa fie orientata catre inainte.
                      Fa rost de un cot la 90 de grade de cauciuc si orienteaza in lateral

                      Comment


                      • #12
                        Dane, ti-am zis , nu stiu daca e de la asta,dar s-ar putea sa aiba intr-un fel legatura.
                        Vezi incearca ce a zis si Geo, mai era o discutie pe sectiunea de W126 cu GPL si zicea NeluPatrascu acolo aceeasi solutie pentru un 126 cu aceeasi problema doar pe gpl.
                        Nu pune filtru sport pe bot de cal, te rog frumos.
                        Te-ai gandit sa dai radiatorul jos si sa il cureti? Vezi si cu termostatul cum stai.
                        Si zici ca si la tine face la fel treaba cu 80 de grade si turatiile,nu?

                        Sper ca nu m-am bagat ca musca in ciorba cu ce am zis mai sus.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca sa faci cum a zis Geo.
                          Ce se intampla?
                          In mers, cand iei piciorul de pe acceleratie sa apesi frana, se inchide clapeta de acceleratie aproape de tot(mai ramane o deschidere prin regulatorul de relanti), din cauza curentilor de aer se creeaza presiune in filtru de aer si in mixerul de gaz si cum mixerul comanda in depresiune (vacuum) regulatorul de debit din vaporizator, se va opri alimentarea cu gaz... si cum motorul nu functioneaza numai cu aer...
                          Daca nici cotul la 90 de grade nu da rezultate, pune o clapeta la intrarea in filtru de aer (sau dupa filtrul sport) care sa obtureze intrarea fortata(in mers) a aerului cand clapeta de acceleratie este inchisa. Clapeta obturator poti sa o actionezi mecanic odata cu acceleratia sau vacuumatic (folosesti o clapeta de la o aeroterma).
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • #14
                            Adica vrei sa zici ca intra aerul prea usor si trebuie un cot ca sa-l mai obtureze?
                            Asta inseamna ca filtrul de aer sport, care lasa aerul sa treaca foarte usor, face treaba pe dos decat ar trebui.
                            Este cumva posibil ca filtrul original de aer sa fi fost trecut pe "iarna", adica sa traga aer de pe langa galerie, si de aceea sa creeze dezechilibru?

                            Comment


                            • #15
                              Incearca sa obturezi gaura de admisie cu un dop caruia ii faci o gaura. Gaura o largesti putin cate putin. Nu trebuie sa fie nici prea mult nici prea putin aer. Pe gaz ii trebuie mult mai putin aer decat pe benzina.
                              Stop accidentelor!
                              Viata are prioritate!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF