Procedura e urmatoarea: Merg cu 30-50 km/h, franez pana la oprire, si imediat ce masina nu se mai misca incepe sa scada ralanti-ul pana la oprire. Daca apas pe frana cu motorul pornit stand pe loc, nu se intampla. Pe benzina nu se intampla, desi inainte cand mergeam pe benzina observam ca din cand in cand scade turatia brusc in mers, apoi isi revine.
Poate ma ajutati sa identific problema, eu suspectez carburatorul.
Poate fi din cauza pistonului care masoara vacuum-ul? Poate sa obtureze canalul de aer imediat dupa ce am pus frana, si astfel sa taie alimentarea cu amestec la motor? Daca da, cum as putea sa blochez pistonul in pozitie deschisa? Adica sa nu mai cada deloc?
Poate ma ajutati sa identific problema, eu suspectez carburatorul.
Poate fi din cauza pistonului care masoara vacuum-ul? Poate sa obtureze canalul de aer imediat dupa ce am pus frana, si astfel sa taie alimentarea cu amestec la motor? Daca da, cum as putea sa blochez pistonul in pozitie deschisa? Adica sa nu mai cada deloc?
Comment